Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Kompleksowe zorganizowanie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne – korepetycje dla uczestników projektu „Lepsza przyszłość”
1.3.3 Kompleksowe zorganizowanie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne – korepetycje dla uczestników projektu „Lepsza przyszłość”
Lepsza przyszłość
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Część I
Udzielenie korepetycji z zakresu chemii łącznie 560 godzin w okresie od 01.10.2021 r.
do 31.12.2022 r.
I. Szczegóły zamówienia:
1. Przedmiot chemia skierowany jest do 10 uczestników projektu „Lepsza przyszłość”,
do 4 godzin lekcyjnych na jednego uczestnika na miesiąc.
2. W 2021 r. od 01.10.2021 r. do 31.12.2021 r. Wykonawca zrealizuje 160 godzin łącznie (nie więcej niż 53 godz./mies. nie mniej niż 40 godz./mies. w zależności od potrzeb),
3. W 2022 r. od 01.01.2022 r. do 30.06.2022 r. Wykonawca zrealizuje 240 godzin łącznie, (40 godz./mies.),
4. W 2022 r. od 01.09.2022 r. do 31.12.2022 r. Wykonawca zrealizuje 160 godzin łącznie, (40 godz./mies.),
5. Korepetycje muszą się odbywać w miejscu zamieszkania każdego z uczestników (Powiat Pabianicki), bądź też w siedzibie PCPR Pabianice. Dokumentem poświadczającym przeprowadzenie korepetycji jest własnoręczny podpis uczestnika/opiekuna na liście obecności,
6. Korepetycje mają być prowadzone w dni robocze w godzinach popołudniowych nie kolidujących z zajęciami szkolnymi (jako dni robocze należy traktować dni od poniedziałku do piątku włącznie). W szczególnie uzasadnionych przypadkach korepetycje mogą być prowadzone w sobotę po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
7. Korepetycje mają trwać jednorazowo w ciągu tego samego dnia maks. 2 godz. zegarowe i najpóźniej kończyć się o godz. 20.00.
8. W czasie pandemii COVID-19 korepetycje mogą być prowadzone online
z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość po uzgodnieniu z Zamawiającym oraz w zależności od stopnia zachorowalności.
9. Udzielanie korepetycji będzie poddane stałemu monitoringowi przez koordynatora projektu oraz ocenie uczestników projektu.
10. Wykonawca ma zagwarantować zastępstwo innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożlwiających realizację usługi przez osoby wskazane w ofercie, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
11. Zmiana terminu prowadzenia korepetycji, z powodu niedostępności nauczyciela wymaga każdorazowo powiadomienia Zamawiającego oraz uzyskania jego pisemnej zgody na zmianę terminu.
12. Harmonogram zajęć zostanie ustalony z rodzicem/opiekunem uczestnika
w porozumieniu z Wykonawcą, który przekazuje harmonogram Zamawiającemu
na 10 dni przed kolejnym miesiącem.
13. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania przeprowadzonych korepetycji tj.: prowadzenia karty czasu pracy, listy obecności z każdego dnia korepetycji, dzienniku zajęć, dla każdej osoby, które to dokumenty będą oznaczone znakiem Funduszy Europejskich (FE) oraz znakiem Unii Europejskiej (UE) a także oficjalnym logiem promocyjnym województwa łódzkiego, zgodnie z zasadami zawartymi w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020, zamieszczonej na stronie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi zgodnie z projektem zamawiającego i przedłożone zamawiającemu po zakończeniu zajęć,
14. W przypadku prowadzenia zajęć online Wykonawca żąda od rodziców zastępczych potwierdzenia wykonania usługi przekazanego w formie skanu za pośrednictwem środków komunikacji na odległość. Skan listy obecności przekazuje Zamawiającemu,
15. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne wśród wszystkich uczestników zajęć, oceniające zajęcia i sporządzi z nich raport,
II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis oceny spełniania tych warunków.
1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.:
a) osoba/osoby z uprawnieniami pedagogicznymi określonymi w § 2 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017r. poz. 1575 z późn.zm), które ukończyły studia wyższe na kierunku chemia lub innym, posiadająca co najmniej roczne doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu chemii w szkole na poziomie ponadpodstawowym. Przy czym zapewni prowadzenie korepetycji z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego ucznia oraz podstawy programowej dla danego przedmiotu i poziomu nauczania.
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
Część II
Udzielenie korepetycji z zakresu języka angielskiego łącznie 840 godzin w okresie od 01.10.2021 r. do 31.12.2022 r.
I. Szczegóły zamówienia:
1. Przedmiot język angielski skierowany jest do 15 uczestników projektu „Lepsza przyszłość”, do 4 godzin lekcyjnych na jednego uczestnika na miesiąc.
2. W 2021 r. od 01.10.2021 r. do 31.12.2021 r. Wykonawca zrealizuje 240 godzin łącznie,
(nie więcej niż 80 godz./mies. nie mniej niż 60 godz./mies. w zależności od potrzeb),
3. W 2022 r. od 01.01.2022 r. do 30.06.2022 r. Wykonawca zrealizuje 360 godzin łącznie,
(60 godz./mies),
4. W 2022 r. od 01.09.2022 r. do 31.12.2022 r. Wykonawca zrealizuje 240 godzin łącznie,
(60 godz./mies),
5. Korepetycje muszą się odbywać w miejscu zamieszkania każdego z uczestników (Powiat Pabianicki), bądź też w siedzibie PCPR Pabianice. Dokumentem poświadczającym przeprowadzenie korepetycji jest własnoręczny podpis uczestnika/opiekuna na liście obecności,
6. Korepetycje mają być prowadzone w dni robocze w godzinach popołudniowych nie kolidujących z zajęciami szkolnymi (jako dni robocze należy traktować dni od poniedziałku do piątku włącznie). W szczególnie uzasadnionych przypadkach korepetycje mogą być prowadzone w sobotę po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
7. Korepetycje mają trwać jednorazowo w ciągu tego samego dnia maks. 2 godz. zegarowe i najpóźniej kończyć się o godz. 20.00.
8. W czasie pandemii COVID-19 korepetycje mogą być prowadzone online z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość po uzgodnieniu z Zamawiającym oraz w zależności od stopnia zachorowalności.
9. Udzielanie korepetycji będzie poddane stałemu monitoringowi przez koordynatora projektu oraz ocenie uczestników projektu.
10. Wykonawca ma zagwarantować zastępstwo innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożlwiających realizację usługi przez osoby wskazane w ofercie, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
11. Zmiana terminu prowadzenia korepetycji, z powodu niedostępności nauczyciela wymaga każdorazowo powiadomienia Zamawiającego oraz uzyskania jego pisemnej zgody na zmianę terminu.
12. Harmonogram zajęć zostanie ustalony z rodzicem/opiekunem uczestnika
w porozumieniu z Wykonawcą, który przekazuje harmonogram Zamawiającemu
na 10 dni przed kolejnym miesiącem.
13. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania przeprowadzonych korepetycji tj.: prowadzenia karty czasu pracy, listy obecności z każdego dnia korepetycji, dzienniku zajęć, dla każdej osoby, które to dokumenty będą oznaczone znakiem Funduszy Europejskich (FE) oraz znakiem Unii Europejskiej (UE) a także oficjalnym logiem promocyjnym województwa łódzkiego, zgodnie z zasadami zawartymi w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020, zamieszczonej na stronie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi zgodnie z projektem zamawiającego i przedłożone zamawiającemu po zakończeniu zajęć,
14. W przypadku prowadzenia zajęć online Wykonawca żąda od rodziców zastępczych potwierdzenia wykonania usługi przekazanego w formie skanu za pośrednictwem środków komunikacji na odległość. Skan listy obecności przekazuje Zamawiającemu,
15. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne wśród wszystkich uczestników zajęć, oceniające zajęcia i sporządzi z nich raport,
II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis oceny spełniania tych warunków.
1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.:
a) osoba/osoby z uprawnieniami pedagogicznymi określonymi w § 2 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017r. poz. 1575 z późn.zm), które ukończyły studia wyższe na kierunku j. angielski lub innym, posiadająca co najmniej roczne doświadczenie dydaktyczne
w nauczaniu j. angielskiego w szkole na poziomie ponadpodstawowym. Przy czym zapewni prowadzenie korepetycji z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego ucznia oraz podstawy programowej dla danego przedmiotu i poziomu nauczania.
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
Udzielenie korepetycji z zakresu matematyki łącznie 1 120 godzin w okresie od
01.10.2021 r. do 31.12.2022 r.
I. Szczegóły zamówienia:
1. Przedmiot matematyka skierowany jest do 20 uczestników projektu „Lepsza przyszłość”, do 4 godzin lekcyjnych na jednego uczestnika na miesiąc.
2. W 2021 r. od 01.10.2021 r. do 31.12.2021 r. Wykonawca zrealizuje 320 godzin łącznie,
(nie więcej niż 106 godz./mies. nie mniej niż 80 godz./mies. w zależności od potrzeb),
3. W 2022 r. od 01.01.2022 r. do 30.06.2022 r. Wykonawca zrealizuje 480 godzin łącznie,
(80 godz./mies.),
4. W 2022 r. od 01.09.2022 r. do 31.12.2022 r. Wykonawca zrealizuje 320 godzin łącznie,
(80 godz./mies.),
5. Korepetycje muszą się odbywać w miejscu zamieszkania każdego z uczestników (Powiat Pabianicki), bądź też w siedzibie PCPR Pabianice. Dokumentem poświadczającym przeprowadzenie korepetycji jest własnoręczny podpis uczestnika/opiekuna na liście obecności,
6. Korepetycje mają być prowadzone w dni robocze w godzinach popołudniowych nie kolidujących z zajęciami szkolnymi (jako dni robocze należy traktować dni od poniedziałku do piątku włącznie). W szczególnie uzasadnionych przypadkach korepetycje mogą być prowadzone w sobotę po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
7. Korepetycje mają trwać jednorazowo w ciągu tego samego dnia maks. 2 godz. zegarowe i najpóźniej kończyć się o godz. 20.00.
8. W czasie pandemii COVID-19 korepetycje mogą być prowadzone online z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość po uzgodnieniu z Zamawiającym oraz w zależności od stopnia zachorowalności.
9. Udzielanie korepetycji będzie poddane stałemu monitoringowi przez koordynatora projektu oraz ocenie uczestników projektu.
10. Wykonawca ma zagwarantować zastępstwo innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożlwiających realizację usługi przez osoby wskazane w ofercie, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
11. Zmiana terminu prowadzenia korepetycji, z powodu niedostępności nauczyciela wymaga każdorazowo powiadomienia Zamawiającego oraz uzyskania jego pisemnej zgody na zmianę terminu.
12. Harmonogram zajęć zostanie ustalony z rodzicem/opiekunem uczestnika
w porozumieniu z Wykonawcą, który przekazuje harmonogram Zamawiającemu
na 10 dni przed kolejnym miesiącem.
13. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania przeprowadzonych korepetycji tj.: prowadzenia karty czasu pracy, listy obecności z każdego dnia korepetycji, dzienniku zajęć, dla każdej osoby, które to dokumenty będą oznaczone znakiem Funduszy Europejskich (FE) oraz znakiem Unii Europejskiej (UE) a także oficjalnym logiem promocyjnym województwa łódzkiego, zgodnie z zasadami zawartymi w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020, zamieszczonej na stronie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi zgodnie z projektem zamawiającego i przedłożone zamawiającemu po zakończeniu zajęć,
14. W przypadku prowadzenia zajęć online Wykonawca żąda od rodziców zastępczych potwierdzenia wykonania usługi przekazanego w formie skanu za pośrednictwem środków komunikacji na odległość. Skan listy obecności przekazuje Zamawiającemu,
15. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne wśród wszystkich uczestników zajęć, oceniające zajęcia i sporządzi z nich raport,
II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis oceny spełniania tych warunków.
1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.:
a) osoba/osoby z uprawnieniami pedagogicznymi określonymi w § 2 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017r. poz. 1575 z późn.zm), które ukończyły studia wyższe na kierunku matematyka lub innym, posiadająca co najmniej roczne doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu matematyki w szkole na poziomie ponadpodstawowym. Przy czym zapewni prowadzenie korepetycji z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego ucznia oraz podstawy programowej dla danego przedmiotu i poziomu nauczania.
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
Część IV
Udzielenie korepetycji z zakresu fizyki łącznie 280 godzin w okresie od 01.10.2021 r.
do 16.12.2022 r.
I. Szczegóły zamówienia:
1. Przedmiot fizyka skierowany jest do 10 uczestników projektu „Lepsza przyszłość”,
do 2 godzin lekcyjnych na jednego uczestnika na miesiąc.
2. W 2021 r. od 01.10.2021 r. do 31.12.2021 r. Wykonawca zrealizuje 80 godzin łącznie,
(nie więcej niż 26 godz./mies. nie mniej niż 20 godz./mies. w zależności od potrzeb),
3. W 2022 r. od 01.01.2022 r. do 30.06.2022 r. Wykonawca zrealizuje 120 godzin łącznie,
(20 godz./mies.),
4. W 2022 r. od 01.09.2022 r. do 16.12.2022 r. Wykonawca zrealizuje 80 godzin łącznie,
(20 godz./mies.),
5. Korepetycje muszą się odbywać w miejscu zamieszkania każdego z uczestników (Powiat Pabianicki), bądź też w siedzibie PCPR Pabianice. Dokumentem poświadczającym przeprowadzenie korepetycji jest własnoręczny podpis uczestnika/opiekuna na liście obecności,
6. Korepetycje mają być prowadzone w dni robocze w godzinach popołudniowych nie kolidujących z zajęciami szkolnymi (jako dni robocze należy traktować dni od poniedziałku do piątku włącznie). W szczególnie uzasadnionych przypadkach korepetycje mogą być prowadzone w sobotę po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
7. Korepetycje mają trwać jednorazowo w ciągu tego samego dnia maks. 2 godz. zegarowe i najpóźniej kończyć się o godz. 20.00.
8. W czasie pandemii COVID-19 korepetycje mogą być prowadzone online z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość po uzgodnieniu z Zamawiającym oraz w zależności od stopnia zachorowalności.
9. Udzielanie korepetycji będzie poddane stałemu monitoringowi przez koordynatora projektu oraz ocenie uczestników projektu.
10. Wykonawca ma zagwarantować zastępstwo innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożlwiających realizację usługi przez osoby wskazane w ofercie, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
11. Zmiana terminu prowadzenia korepetycji, z powodu niedostępności nauczyciela wymaga każdorazowo powiadomienia Zamawiającego oraz uzyskania jego pisemnej zgody na zmianę terminu.
12. Harmonogram zajęć zostanie ustalony z rodzicem/opiekunem uczestnika
w porozumieniu z Wykonawcą, który przekazuje harmonogram Zamawiającemu
na 10 dni przed kolejnym miesiącem.
13. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania przeprowadzonych korepetycji tj.: prowadzenia karty czasu pracy, listy obecności z każdego dnia korepetycji, dzienniku zajęć, dla każdej osoby, które to dokumenty będą oznaczone znakiem Funduszy Europejskich (FE) oraz znakiem Unii Europejskiej (UE) a także oficjalnym logiem promocyjnym województwa łódzkiego, zgodnie z zasadami zawartymi w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020, zamieszczonej na stronie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi zgodnie z projektem zamawiającego i przedłożone zamawiającemu po zakończeniu zajęć,
14. W przypadku prowadzenia zajęć online Wykonawca żąda od rodziców zastępczych potwierdzenia wykonania usługi przekazanego w formie skanu za pośrednictwem środków komunikacji na odległość. Skan listy obecności przekazuje Zamawiającemu,
15. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne wśród wszystkich uczestników zajęć, oceniające zajęcia i sporządzi z nich raport,
II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis oceny spełniania tych warunków.
1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.:
a) osoba/osoby z uprawnieniami pedagogicznymi określonymi w § 2 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017r. poz. 1575 z późn.zm), które ukończyły studia wyższe na kierunku fizyka lub innym, posiadająca co najmniej roczne doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu fizyki w szkole na poziomie ponadpodstawowym. Przy czym zapewni prowadzenie korepetycji z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego ucznia oraz podstawy programowej dla danego przedmiotu i poziomu nauczania.
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
Część V
Udzielenie korepetycji z zakresu języka polskiego łącznie 840 godzin w okresie od 01.10.2021 r. do 16.12.2022 r.
I. Szczegóły zamówienia:
1. Przedmiot język polski skierowany jest do 15 uczestników projektu „Lepsza przyszłość”, do 4 godzin lekcyjnych na jednego uczestnika na miesiąc.
2. W 2021 r. od 01.10.2021 r. do 31.12.2021 r. Wykonawca zrealizuje 240 godzin łącznie,
(nie więcej niż 86 godz./mies. nie mniej niż 60 godz./mies. w zależności od potrzeb),
3. W 2022 r. od 01.01.2022 r. do 30.06.2022 r. Wykonawca zrealizuje 360 godzin łącznie,
(60 godz./mies.),
4. W 2022 r. od 01.09.2022 r. do 16.12.2022 r. Wykonawca zrealizuje 240 godzin łącznie,
(60 godz./mies.),
5. Korepetycje muszą się odbywać w miejscu zamieszkania każdego z uczestników (Powiat Pabianicki), bądź też w siedzibie PCPR Pabianice. Dokumentem poświadczającym przeprowadzenie korepetycji jest własnoręczny podpis uczestnika/opiekuna na liście obecności,
6. Korepetycje mają być prowadzone w dni robocze w godzinach popołudniowych nie kolidujących z zajęciami szkolnymi (jako dni robocze należy traktować dni od poniedziałku do piątku włącznie). W szczególnie uzasadnionych przypadkach korepetycje mogą być prowadzone w sobotę po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
7. Korepetycje mają trwać jednorazowo w ciągu tego samego dnia maks. 2 godz. zegarowe i najpóźniej kończyć się o godz. 20.00.
8. W czasie pandemii COVID-19 korepetycje mogą być prowadzone online z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość po uzgodnieniu z Zamawiającym oraz w zależności od stopnia zachorowalności.
9. Udzielanie korepetycji będzie poddane stałemu monitoringowi przez koordynatora projektu oraz ocenie uczestników projektu.
10. Wykonawca ma zagwarantować zastępstwo innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożlwiających realizację usługi przez osoby wskazane w ofercie, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
11. Zmiana terminu prowadzenia korepetycji, z powodu niedostępności nauczyciela wymaga każdorazowo powiadomienia Zamawiającego oraz uzyskania jego pisemnej zgody na zmianę terminu.
12. Harmonogram zajęć zostanie ustalony z rodzicem/opiekunem uczestnika
w porozumieniu z Wykonawcą, który przekazuje harmonogram Zamawiającemu
na 10 dni przed kolejnym miesiącem.
13. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania przeprowadzonych korepetycji tj.: prowadzenia karty czasu pracy, listy obecności z każdego dnia korepetycji, dzienniku zajęć, dla każdej osoby, które to dokumenty będą oznaczone znakiem Funduszy Europejskich (FE) oraz znakiem Unii Europejskiej (UE) a także oficjalnym logiem promocyjnym województwa łódzkiego, zgodnie z zasadami zawartymi w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020, zamieszczonej na stronie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi zgodnie z projektem zamawiającego i przedłożone zamawiającemu po zakończeniu zajęć,
14. W przypadku prowadzenia zajęć online Wykonawca żąda od rodziców zastępczych potwierdzenia wykonania usługi przekazanego w formie skanu za pośrednictwem środków komunikacji na odległość. Skan listy obecności przekazuje Zamawiającemu,
15. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne wśród wszystkich uczestników zajęć, oceniające zajęcia i sporządzi z nich raport,
II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis oceny spełniania tych warunków.
1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.:
a) osoba/osoby z uprawnieniami pedagogicznymi określonymi w § 2 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017r. poz. 1575 z późn.zm), które ukończyły studia wyższe na kierunku polonistyka lub innym, posiadająca co najmniej roczne doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu języka polskiego w szkole na poziomie ponadpodstawowym. Przy czym zapewni prowadzenie korepetycji z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego ucznia oraz podstawy programowej dla danego przedmiotu i poziomu nauczania.
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
Część VI
Udzielenie korepetycji z zakresu języka niemieckiego łącznie 280 godzin w okresie od 01.10.2021 r. do 16.12.2022 r.
I. Szczegóły zamówienia:
1. Przedmiot język niemiecki skierowany jest do 5 uczestników projektu „Lepsza przyszłość”, do 4 godzin lekcyjnych na jednego uczestnika na miesiąc.,
2. W 2021 r. od 01.10.2021 r. do 31.12.2021 r. Wykonawca zrealizuje 80 godzin łącznie,
(nie więcej niż 26 godz./mies. nie mniej niż 20 godz./mies. w zależności od potrzeb),
3. W 2022 r. od 01.01.2022 r. do 30.06.2022 r. Wykonawca zrealizuje 120 godzin łącznie,
(20 godz./mies.),
4. W 2022 r. od 01.09.2022 r. do 16.12.2022 r. Wykonawca zrealizuje 80 godzin łącznie,
(20 godz./mies.),
5. Korepetycje muszą się odbywać w miejscu zamieszkania każdego z uczestników (Powiat Pabianicki), bądź też w siedzibie PCPR Pabianice. Dokumentem poświadczającym przeprowadzenie korepetycji jest własnoręczny podpis uczestnika/opiekuna na liście obecności,
6. Korepetycje mają być prowadzone w dni robocze w godzinach popołudniowych nie kolidujących z zajęciami szkolnymi (jako dni robocze należy traktować dni od poniedziałku do piątku włącznie). W szczególnie uzasadnionych przypadkach korepetycje mogą być prowadzone w sobotę po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
7. Korepetycje mają trwać jednorazowo w ciągu tego samego dnia 1 godz. zegarową i najpóźniej kończyć się o godz. 20.
8. W czasie pandemii COVID-19 korepetycje mogą być prowadzone online z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość po uzgodnieniu z Zamawiającym oraz w zależności od stopnia zachorowalności.
9. Udzielanie korepetycji będzie poddane stałemu monitoringowi przez koordynatora projektu oraz ocenie uczestników projektu.
10. Wykonawca ma zagwarantować zastępstwo innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożlwiających realizację usługi przez osoby wskazane w ofercie, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
11. Zmiana terminu prowadzenia korepetycji, z powodu niedostępności nauczyciela wymaga każdorazowo powiadomienia Zamawiającego oraz uzyskania jego pisemnej zgody na zmianę terminu.
12. Harmonogram zajęć zostanie ustalony z rodzicem/opiekunem uczestnika
w porozumieniu z Wykonawcą, który przekazuje harmonogram Zamawiającemu
na 10 dni przed kolejnym miesiącem.
13. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania przeprowadzonych korepetycji tj.: prowadzenia karty czasu pracy, listy obecności z każdego dnia korepetycji, dzienniku zajęć, dla każdej osoby, które to dokumenty będą oznaczone znakiem Funduszy Europejskich (FE) oraz znakiem Unii Europejskiej (UE) a także oficjalnym logiem promocyjnym województwa łódzkiego, zgodnie z zasadami zawartymi w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020, zamieszczonej na stronie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi zgodnie z projektem zamawiającego i przedłożone zamawiającemu po zakończeniu zajęć,
14. W przypadku prowadzenia zajęć online Wykonawca żąda od rodziców zastępczych potwierdzenia wykonania usługi przekazanego w formie skanu za pośrednictwem środków komunikacji na odległość. Skan listy obecności przekazuje Zamawiającemu,
15. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne wśród wszystkich uczestników zajęć, oceniające zajęcia i sporządzi z nich raport,
II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis oceny spełniania tych warunków.
1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.:
a) osoba/osoby z uprawnieniami pedagogicznymi określonymi w § 2 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017r. poz. 1575 z późn.zm), które ukończyły studia wyższe na kierunku germanistyka lub innym, posiadająca co najmniej roczne doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu języka niemieckiego w szkole na poziomie ponadpodstawowym. Przy czym zapewni prowadzenie korepetycji z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego ucznia oraz podstawy programowej dla danego przedmiotu i poziomu nauczania.
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
AKADEMIA Agnieszka Dulej
Łódź (łódzkie)
No Problem kurs języka angielskiego dla dzieci
Skierniewice (łódzkie)
Auto Szkoła - Nauka Jazdy
Łódź (łódzkie)
Szkoła Nauki Jazdy EXPERT, Kat. B jazdy przed egzaminem Skierniewice
Skierniewice (łódzkie)
Kurs na wózki specjalizowane. UDT Piotrków Tryb.
Piotrków (łódzkie)
Kurs na wózki widłowe. Uprawnienia UDT. Piotrków Tryb.
Piotrków (łódzkie)
Kurs na podesty. Uprawnienia UDT. Piotrków Tryb cena promocyjna
Piotrków (łódzkie)
Kurs HDS. Uprawnienia UDT Piotrków Tryb.
Piotrków (łódzkie)
Kurs na wózki widłowe - wszystkich typów. Egzamin UDT. Piotrków Tr
Piotrków Trybunalski (łódzkie)