Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych wraz z usługą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych wraz z usługą cateringową oraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych w ramach projektu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJanów Lubelski
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-14
  • ZamawiającyOŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00048964
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych wraz z usługą cateringową oraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych w ramach projektu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005660356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 23

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 158724676

1.5.8.) Numer faksu: 158724676

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opsjl@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych wraz z usługą cateringową oraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych w ramach projektu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c45220ed-af16-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Aktywizacja społeczno-zawodowa w gminie Janów Lubelski

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formu-larzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu do-stępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobo-wiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przeka-zania na ePUAP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wyko-nawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego for-mularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komuni-kacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być ́ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się̨ numerem ogłoszenia (BZP).8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowieniapubliczne@opsjl.pl9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświad-czeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email zamowieniapubliczne@opsjl.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicz-nych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych oso-bowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: JR.4141.2.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 13

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prawo jazdy BPrawo jazdy CPrawo jazdy C+E Prawo jazdy B+E Laweta

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,Szczegóły sposobu ofert w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,Szczegóły sposobu ofert w SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz materiałów

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,Szczegóły sposobu ofert w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,Szczegóły sposobu ofert w SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Asystent nauczyciela przedszkola

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,Szczegóły sposobu ofert w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,Szczegóły sposobu ofert w SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Florysta

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Fakturzysta

4.2.5.) Wartość części: 0

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Fryzjer

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grafika i animacja komputerowa

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Operator koparko-ładowarkiOperator wózka widłowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pracownik administracyjno biurowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedłużanie i zagęszczanie rzęs

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs spawania (metodą MAG)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stylizacja paznokci

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów;2) Kawa i herbata przygotowywane do serwisu kawowego pochodzące ze sprawiedliwego handlu (Fair Trade) – waga 40% maksymalnej liczby punktów,

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający ustanawia następujące warunki udziału w postępowaniu:warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający ustanawia następujące minimalne poziomy zdolności:a) w zakresie doświadczenia:Część nr 1: Wykonawca winien wykazać, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu kursów mających za przedmiot nabycie uprawnień do prowadzenia pojazdów (kursy prawa jazdy). Część nr 2: Wykonawca winien wykazać, że wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegają na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu co najmniej dwóch kursów/szkoleń, pozwalających uczestnikom na nabycie umiejętności i uprawnień do przewozu materiałów. Część nr 3: Wykonawca winien wykazać, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu co najmniej dwóch kursów/szkoleń, pozwalających uczestnikom na nabycie uprawnień i umiejętności wykonywania zawodu asystenta nauczyciela przedszkola.Część nr 4: Wykonawca winien wykazać, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu co najmniej dwóch kursów/szkoleń obejmujących florystykę lub bukieciarstwo, pozwalających na nabycie przez uczestników kompetencji w ww. zakresie.Część nr 5: Wykonawca winien wykazać, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu co najmniej dwóch szkoleń/kursów pozwalających na nabycie przez ich uczestników uprawnień wymaganych do wykonywania zawodu fakturzysty. Część nr 6: Wykonawca winien wykazać, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu co najmniej dwóch szkoleń/kursów pozwalających na nabycie przez ich uczestników uprawnień wymaganych do wykonywania zawodu fryzjera. Część nr 7: Wykonawca winien wykazać, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu co najmniej dwóch szkoleń/kursów pozwalających na nabycie przez ich uczestników uprawnień wymaganych do wykonywania zawodu grafika komputerowego.Część nr 8: Wykonawca winien wykazać, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu co najmniej dwóch szkoleń/kursów pozwalających na nabycie przez ich uczestników uprawnień wymaganych do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarki lub operatora wózka widłowego. Część nr 9: Wykonawca winien wykazać, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu co najmniej dwóch szkoleń/kursów pozwalających na nabycie przez ich uczestników uprawnień wymaganych do wykonywania zawodu opiekunka osób starszych i osób niepełnosprawnych. Część nr 10: Wykonawca winien wykazać, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu co najmniej dwóch szkoleń/kursów pozwalających na nabycie przez ich uczestników uprawnień wymaganych do wykonywania zawodu pracownika administracyjno-biurowego. Część nr 11: Wykonawca winien wykazać, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu co najmniej dwóch szkoleń/kursów pozwalających na nabycie przez ich uczestników uprawnień wymaganych do wykonywania zawodu kosmetyczki - specjalizacja przedłużanie i zagęszczanie rzęs.Część nr 12: Wykonawca winien wykazać, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu co najmniej dwóch kursów pozwalających na nabycie przez ich uczestników uprawnień wymaganych do wykonywania czynności z zakresu spawania metodą MAG.Część nr 13: Wykonawca winien wykazać, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu co najmniej dwóch szkoleń/kursów pozwalających na nabycie przez ich uczestników uprawnień wymaganych do wykonywania zawodu kosmetyczki - stylizacja paznokci.Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu umieszczono w SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia następujących podmiotowych środków dowo-dowych:1) środki dowodowe składane wraz z ofertą (w zakresie wskazanym przez Zamawiającego):a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ,b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem sta-nowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) środki dowodowe składane wraz z ofertą (w zakresie wskazanym przez Zamawiającego):a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ,b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem sta-nowiącym załącznik nr 2 do SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów se-lekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępnia-jących zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wyklucze-nia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.2) środki dowodowe, składane na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ustawy Pzp: Stosownie do treści art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:a) w celu wykazania minimalnych zdolności, określonych w Rozdziale XI ust. 1 pkt 1 lit. a SWZ, wezwany Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zo-stały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych doku-mentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub cią-głych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Wzór wykazu sta-nowi załącznik nr 4 do SWZ.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy,b) w celu wykazania spełniania braku podstaw do wykluczenia - Wykonawca składa następują-ce podmiotowe środki dowodowe:- zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 l Rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych, żąda oświadczenia Wy-konawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiają-cego - dotyczy podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych,- oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapo-biegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami poro-zumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp.Pełny wykaz w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegóły w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:a) wydłużenia terminu realizacji usługi maksymalnie o 30 dni kalendarzowych, w stosunku do terminu określonego w §2 ust. 1 umowy,b) zmiana poszczególnych terminów wskazanych w harmonogramie wykonania danego szkolenia/kursuc) miejsca realizacji przedmiotu umowy,d) zaistnienia siły wyższej (np. epidemia, powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej itp.) mającej wpływ na realizację niniejszej umowy,e) wystąpienia innych zdarzeń mających wpływ na realizację niniejszej umowy, w szczególności takich, które powstały niezależnie od działań samych Stron, bądź których strony nie były w stanie przewidzieć.3. Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy jest wystąpienie okoliczności niezależnych od stron umowy, uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie pierwotnym. Obowiązek udokumentowania wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ciąży na stronie umowy wnioskującej o wprowadzenie zmiany. Za okoliczności uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w terminie uznaje się w szczególności: działanie siły wyższej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-31

2021-05-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia zawodowego Fryzjer - Szczebrzeszyn
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia zawodowego Fryzjer Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI