Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń przygotowujących do zdania egzaminu wraz z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego - II części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości ATUT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511429271
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 3c/57
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 604-458-176
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpzamowienia@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.atut.org.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń przygotowujących do zdania egzaminu wraz z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego - II części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a21f328-6336-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Nowe umiejętności to większe możliwości 2!” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platforma.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/307331/kompleksowe-uslugi-zorganizowania-i-przeprowadzenia-szkolen-przygotowujacych-do-zdania-egzaminu-wraz-z-przeprowadzeniem-egzaminu-zewnetrznego-ii-czesci
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/307331/kompleksowe-uslugi-zorganizowania-i-przeprowadzenia-szkolen-przygotowujacych-do-zdania-egzaminu-wraz-z-przeprowadzeniem-egzaminu-zewnetrznego-ii-czesci
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu elektronicznej platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/307331/kompleksowe-uslugi-zorganizowania-i-przeprowadzenia-szkolen-przygotowujacych-do-zdania-egzaminu-wraz-z-przeprowadzeniem-egzaminu-zewnetrznego-ii-czesci oraz poczty elektronicznej na adres wskazany w Rozdziale I SWZ. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. W przypadku problemów związanych z obsługą platformy zaleca się kontakt z administratorem platformy. Adres e-mail i numery telefonów znajdują się na stronie platformy https://platforma.eb2b.com.pl/.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
6. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej:
a) W zakładce „Postępowania”, dalej „Przetargi” Wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego - w przypadku, kiedy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu.
b) Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
c) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez System.
d) W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania. Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.
7. Zamawiający określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s,
b) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Acrobat Reader.
8. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 50 MB w formatach: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar., padex, xades.
9. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
Pozostałe wymagania techniczne z uwagi na ilość znaków - w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Strony zobowiązują się do:
a) przekazania niezbędnych danych osobowych w celu realizacji umowy;
b) przetwarzania powierzonych danych osobowych zgodnie z umową, ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz z innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą.
2. Przekazane dane osobowe będą przechowywane przez okres:
a) niezbędny do realizacji umowy, a po zakończeniu, w związku z obowiązkami prawnymi Zamawiającego wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. czas archiwizacji);
b) niezbędny do dochodzenia roszczeń przez Zamawiającego w związku z prowadzoną działalnością lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Zamawiającego, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przetwarzanie danych osobowych będzie się odbywało wyłącznie w zakresie i celu wskazanym w umowie oraz zgodnie z jej postanowieniami, a także z przepisami Umowy i RODO, w szczególności z art. 32, dotyczącym bezpieczeństwa przetwarzania danych. Strony zobowiązują się, przy przetwarzaniu powierzonych danych osobowych, do ich zabezpieczenia poprzez stosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających adekwatny stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku związanym z przetwarzaniem danych osobowych.
36.4. Jeżeli w związku z wejściem w życie RODO w prawie krajowym zostaną wprowadzone regulacje prawne wymagające dostosowania zapisów umowy w zakresie ochrony danych osobowych, strony niezwłocznie podejmą działania w celu dostosowania jej postanowień do obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/ATUT/NUWM2/01/12/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zarządzanie obiegiem dokumentów elektronicznych (tekstowych i multimedialnych) w trybie pracy zdalnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą
odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i zarządzanie pracą zdalną z wykorzystaniem dostępnych technologii i narzędzi
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą
odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
w Części 1 :
• posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową co najmniej w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),
• posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum na kwotę 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie, w celu przeliczenia na PLN wartości i danych finansowych podanych w innych walutach, średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych podanych w walutach obcych.
w Części 2 :
• posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową co najmniej w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),
• posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum na kwotę 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
w przypadku składania ofert na obie części Wykonawca powinien wykazać się spełnieniem warunków będących sumą dla obu części objętych ofertą, tj:
• posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową co najmniej w wysokości 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych),
• posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum na kwotę 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).
2. zdolności technicznej lub zawodowej
a) w Część 1:
2.1 należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 5 szkoleń obejmujących swoim zakresem/w tematyce związanej z zarządzaniem obiegiem dokumentów elektronicznych (tekstowych i multimedialnych) w trybie pracy zdalnej wraz z przygotowaniem do egzaminu zewnętrznego ECCC PI M11 „zarządzanie obiegiem dokumentów” dla co najmniej 80 osób/łącznie. Przez szkolenia równoważne należy rozumieć takie szkolenia, których zakres tematyczny odpowiada zakresowi wskazanemu w postępowaniu.
2.2 Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą – ekspertem/trenerem, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialną za świadczenie usług oraz posiadającą wymagane kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, niezbędne do wykonywania zamówienia, tj.:
• Posiada wykształcenie wyższe kierunkowe lub wykształcenie wyższe nie kierunkowe wraz z ukończonymi szkoleniami, kursami lub studiami podyplomowymi z zakresu tematyki szkolenia umożliwiającej przeprowadzenie szkoleń, mających minimum 2 letnie doświadczenie w nauczaniu o tożsamej lub podobnej tematyce dla osób dorosłych liczone w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert; oraz
• przeprowadziła w okresie w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert minimum 4 szkolenia, które trwały co najmniej 24 godziny dydaktyczne każde, obejmujące swoim zakresem/w tematyce “Zarządzanie obiegiem dokumentów elektronicznych (tekstowych i multimedialnych) w trybie pracy zdalnej” .
b) w Części 2:
2.3. należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 5 szkoleń obejmujących swoim zakresem/w tematyce związanej z organizacją i zarządzaniem pracą zdalną z wykorzystaniem dostępnych technologii i narzędzi wraz z przygotowaniem do egzaminu zewnętrznego ECCC VI M26 „praca zdalna” dla co najmniej 80 osób/łącznie. Przez szkolenia równoważne należy rozumieć takie szkolenia, których zakres tematyczny odpowiada zakresowi wskazanemu w postępowaniu.
2.4 Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą – ekspertem/trenerem, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialną za świadczenie usług oraz posiadającą wymagane kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, niezbędne do wykonywania zamówienia, tj.
• Posiada wykształcenie wyższe kierunkowe lub wykształcenie wyższe nie kierunkowe wraz z ukończonymi szkoleniami, kursami lub studiami podyplomowymi z zakresu tematyki szkolenia umożliwiającej przeprowadzenie szkoleń, mających minimum 2 letnie doświadczenie w nauczaniu o tożsamej lub podobnej tematyce dla osób dorosłych liczone w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert;
oraz
• przeprowadziła w okresie w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert minimum 4 szkolenia, które trwały co najmniej 24 godziny dydaktyczne każde, obejmujące swoim zakresem/w tematyce “Organizacja i zarządzanie pracą zdalną z wykorzystaniem dostępnych technologii i narzędzi”.
W przypadku składania ofert na obie części Wykonawca powinien wykazać się spełnieniem warunków łącznie dla obu części objętych ofertą.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca składa:
5. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie powinno być sporządzone wg Załącznika nr 5 do SWZ;
6. oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym,
o którym jest mowa w art. 125 ust. 1 ustawy złożonym wraz z ofertą w zakresie podstaw wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 pkt. 3, 4 i 6 w przypadku gdy Zamawiający uzna, że złożone uprzednio oświadczenia w powyższym zakresie nie są już aktualne lub uległy zmianie wg Załącznika nr 6 do SWZ;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie znajdzie § 4 Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; wymagany zakres informacji zawartych w wykazie określa załącznik nr 2a do SWZ.
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień
i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, wraz
z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wymagany zakres informacji zawartych w wykazie określa załącznik nr 2 do SWZ.
3. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
4. dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Część nr 1 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
Część nr 2 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
W przypadku złożenia oferty na obie części wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na następujący numer rachunku bankowego: 25 1500 1403 1214 0004 6934 0000 z dopiskiem „Wadium – zapytanie ofertowe nr ZP/ATUT/NUWM2/01/12/2021”.
Zamawiający informuje, iż wnosząc wadium w pieniądzu należy brać pod uwagę sesje wychodzące i przychodzące Banków obsługujących Strony transakcji.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
O skuteczności wniesienia przelewem kwoty wadium decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt. 24.5 SWZ. Dokonując wpłaty wadium Wykonawca winien brać pod uwagę sesje wychodzące i przychodzące Banków obsługujących Strony transakcji.
W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej albo poręczenia, z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, ubezpieczyciela, poręczyciela) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia,
a oferta taka spełniać musi następujące wymagania:
a) Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b) pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności:
- łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),
- oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców).
c) W każdym jednak przypadku w treści dokumentu / Pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika,
d) w ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy,
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego w Rozdziale IX pkt. 9.1.4.1, 9.1.4.2 Wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych
z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za podpisanie umowy, wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania), Wykonawcy składający ofertę wspólną (zwani dalej konsorcjum) będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę.
Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym rozdziale. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z art. 58 ust. 2 ustawy.
W przypadku spółki cywilnej art. 58 ust. 2 ustawy nie będzie miał zastosowania, jeżeli oferta zostanie podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wszystkich wspólników spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w Zał. do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy: https://platforma.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/307331/kompleksowe-uslugi-zorganizowania-i-przeprowadzenia-szkolen-przygotowujacych-do-zdania-egzaminu-wraz-z-przeprowadzeniem-egzaminu-zewnetrznego-ii-czesci
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-04 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni