Dostarczenie pracownikom KAS cyfrowej wiedzy -opracow. i dostarcz.10 kursów e-learning....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostarczenie pracownikom KAS cyfrowej wiedzy -opracow. i dostarcz.10 kursów e-learning. dot. standardów obsługi multikanał. klienta KAS oraz kursu e-learning. z zasad stosowania prostego języka w KAS
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-06-06
  • ZamawiającyKRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00173424
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostarczenie pracownikom KAS cyfrowej wiedzy -opracow. i dostarcz.10 kursów e-learning. dot. standardów obsługi multikanał. klienta KAS oraz kursu e-learning. z zasad stosowania prostego języka w KAS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI

1.3.) Oddział zamawiającego: filie KSS w: Otwocku, Białobrzegach, Krakowie, Jastrz. Górze, Muszynie, Przemyślu, Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366664067

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Okrzei 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-710

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.kss.warszawa@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kss.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostarczenie pracownikom KAS cyfrowej wiedzy -opracow. i dostarcz.10 kursów e-learning. dot. standardów obsługi multikanał. klienta KAS oraz kursu e-learning. z zasad stosowania prostego języka w KAS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-690491c3-d816-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00122554/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dostarczenie cyfrowej wiedzy-opracowanie 10 kursów e-learning. dot. standardów obsługi multikanał. klienta KAS oraz katalogu i przygot. szkoleń cyfr. z zakresu wdraż. prostego języka-kurs e-learning.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Doskonalenie standardów zarządzania, obsługi klienta oraz podnoszenie kompetencji pracowników Krajowej Administracji Skarbowej (KAS)” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.kss.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-rowne-lub-powyzej-130-tys.-zl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej z zastrzeżeniem pkt 3 Rozdz. X SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Ofertę składa się, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na miniPortalu.
3. W pozostałym zakresie komunikacja odbywa się za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na miniPortalu lub przy użyciu poczty elektronicznej: slawomir.nosowski@mf.gov.pl.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
6. Za datę przekazania zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub datę ich przekazania na serwer pocztowy Zamawiającego.
7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
8. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo wnioskowania o przekazanie treści zapytań w wersji elektronicznej, w formie edytowalnej, pocztą elektroniczną na adres: sekretariat.kss.warszawa@mf.gov.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego
przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO opisana w rozdz. XXIII .SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0301.ELZ.261.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

opracowanie i dostarczenie 10 kursów e-learningowych dotyczących standardów multikanałowej obsługi klienta Krajowej Administracji Skarbowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80420000-4 - Usługi e-learning

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 27

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Atrakcyjność kursu

4.3.6.) Waga: 33

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aktywizacja uczestnika

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

opracowanie i dostarczenie kursu e-learningowego z zasad stosowania prostego języka w Krajowej Administracji Skarbowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80420000-4 - Usługi e-learning

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 27

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Próbka kursu

4.3.6.) Waga: 33

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aktywizacja uczestnika

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
dla części I zamówienia
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się, przez Wykonawcę, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ).
dla części II zamówienia
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące
A. doświadczenia:
dla części I zamówienia
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych również wykonywaniem,
w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 5 (pięciu) usług
(odrębne usługi) polegających na kompleksowym przygotowaniu kursu e-learningowego (tj. opracowaniu scenariusza kursu, zastosowaniu różnorodnych ćwiczeń/metod aktywizujących uczestników, wykonaniu technicznym i graficznym ekranów kursu (w tym interaktywnych, ćwiczeniowych), opracowaniu testów wiedzy);
dla części II zamówienia
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych również wykonywaniem
w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na kompleksowym przygotowaniu kursu e-learningowego (tj. opracowaniu scenariusza kursu, zastosowaniu różnorodnych ćwiczeń/metod aktywizujących uczestników, wykonaniu technicznym i graficznym ekranów kursu (w tym interaktywnych, ćwiczeniowych), opracowaniu testów wiedzy).
UWAGA!
W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na dwie części zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
co najmniej 5 (pięciu) usług (odrębne usługi) polegających na kompleksowym przygotowaniu kursu e-learningowego (tj. opracowaniu scenariusza kursu, zastosowaniu różnorodnych ćwiczeń/metod aktywizujących uczestników, wykonaniu technicznym i graficznym ekranów kursu (w tym interaktywnych, ćwiczeniowych), opracowaniu testów wiedzy).

B. kwalifikacji zawodowych:
dla części I zamówienia
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 1 osobą skierowaną do realizacji zamówienia tj., metodykiem e-learningu/dydaktykiem multimedialnym– opisanym w pkt. 6.2. OPZ, który w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał należycie co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na przygotowaniu kursu e-learningowego, które dotyczyły tematyki standardów obsługi klienta, jakości obsługi klienta, CX, komunikacji.

dla części II zamówienia
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ,
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4,5,6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 8 - załącznik nr 4 do SWZ,
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 3: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – potwierdzającej, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w rozdziale V pkt 1 ppkt 3;
UWAGA: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt 1, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
2) w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 4:
a) wykazu usług - załącznik nr 8 do SWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – potwierdzającego, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w rozdziale V pkt 1 ppkt 4 lit. A;
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
b) wykazu osób - załącznik nr 9 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzającego, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w rozdziale V pkt 1 ppkt 4 lit. B;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności usług z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.
W prowadzonym postępowaniu przedmiotowymi środkami dowodowymi są próbka kursu i opis ćwiczeń dla części I zamówienia, próbka kursu i próbka kursu z ćwiczeniami dla części II zamówienia zgodnie z wymaganiami, o których mowa w rozdziale XVI SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 300,00 PLN (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100), z tym, że wadium wnoszone przez Wykonawcę składającego ofertę na każdą z dwóch części zamówienia odrębnie wynosi odpowiednio:
dla Części I - 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
dla Części II - 300 zł (słownie: trzysta złotych)

* ze względu na ograniczoną liczbę znaków, szczegółowe informacje odnośnie wymagań dotyczących wadium opisane w rozdziale XVII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty zgodnie z zapisami w rozdz. XI pkt 2 SWZ.
2. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. VII pkt 4 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługę, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie ( załącznik nr 10 do SWZ), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy Oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców w zakresie usług, które wykona.
4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców – rozdział XX pkt 6.
5. Przepisy Pzp oraz postanowienia niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy, stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadkach wskazanych art. 455 ustawy Pzp, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) prowadzącej do zmiany ceny. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie robót wykonanych po dacie podpisania aneksu;
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji Pośredniczącej, która przyznała środki na współfinansowanie niniejszej umowy;
4) odmowy udzielenia Zamawiającemu dofinansowania Projektu;
5) zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia wynikających ze zmian w HRZ, zmian do porozumienia o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu;
6) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu, nałożenie przez Instytucje współfinansujące Projekt dodatkowych nieprzewidzianych uprzednio zobowiązań;
7) zmiany zakresu rzeczowego lub finansowego realizowanego Projektu;
8) zmiany w umowie o dofinansowanie Projektu.
3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy, w okolicznościach, o których mowa w ust. 2 pkt 1-2. Wniosek powinien zawierać propozycję zmiany umowy wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa wyżej, mają lub będą miały wpływ na wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu umowy.
5. W terminie 14 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego uzupełnienie, poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów.
6. Zamawiający zajmie pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy, w terminie jednego miesiąca od dnia otrzymania kompletnego – w ocenie Zamawiającego – wniosku. W przypadku uwzględnienia wniosku przez Zamawiającego Strony podejmą działania w celu uzgodnienia treści aneksu do umowy oraz jego podpisania.
7. Jeżeli zmiana przepisów prawa w okresie obowiązywania umowy powodować będzie konieczność zmiany umowy, Strony dokonają niezwłocznie zmiany umowy w zakresie wymaganym przepisami.
8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy dokonywane będą w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-06 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-06 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający informuje, iż pełną nazwę przedmiotu zamówienia zawiera SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna dla 14 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI