Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜Doskonalenie umiejętności, kompetencji lub kwalifikacji nauczycieli ośrodków wychowania przedszkolnego do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: ˜Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Doskonalenie umiejętności, kompetencji lub kwalifikacji nauczycieli ośrodków wychowania przedszkolnego do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-f2b0fd81-c369-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001345/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 szkolenia nauczycieli przedszkoli
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
˜„Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264433.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy Użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresemhttps://e-propublico.pl.2. W uzasadnionych przypadkach np. awarii platformy dopuszczalna jest komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy wskazane w SWZ, zzastrzeżeniem, że ofertę składa się tylko za pośrednictwem platformy e-ProPublico.3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania zPlatformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-ProPublico.pl/ oraz uzna jego za wiążący.4. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym)lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistymza pośrednictwem Platformy, 5. Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się i wymagania formalne dotyczące składanych dokumentów zostały opisano w rozdziale 13 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, z siedzibą przy ul. Grzegorza Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, adres e-mail: prezydent@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-338.;2) sposób kontaktu z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Kędzierzyn-Koźle: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32, adres e-mail: inspektor@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-346;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także Spółka Datacomp Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (adres: ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego 24, 30-532 Kraków), nr Rejestru KRS 0000193067, jako właściciel Platformy on-line działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl/, na której Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy oraz po jej zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji zamówień dofinansowanych ze środków EFRR, EFS, FS;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;-w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;2. nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.3. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.4. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP.271.1.26.2021.KM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜CZĘŚĆ NR 1„Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – LOGOPEDYCZNE”.Szkolenia w ramach tej części: 1. Wady wymowy, szkolenie stacjonarne,2. Elektrostymulacja traktu ustno-twarzowego- szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie stacjonarne.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020. 2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej. 4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia. 7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia. 9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜CZĘŚĆ NR 2„Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – TERAPEUTYCZNE (Ręka)”Szkolenia w ramach tej części: 1. Grafomotoryka, szkolenie stacjonarne;2. Terapia ręki - stopień I oraz II - szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie w formie łączonej (teoria on-line, część warsztatowa -stacjonarnie);1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020. 2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej. 4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia. 7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia. 9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜CZĘŚĆ NR 3„Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – TERAPEUTYCZNE (Artystyczne)”Szkolenia w ramach tej części: 1. Warsztaty arteterapeutyczne, szkolenie on-line;2. Arteterapia w pracy indywidualnej z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, szkolenie stacjonarne;3. Muzykoterapia, szkolenie stacjonarne;4. Bajkoterapia, szkolenie on-line.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020. 2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej. 4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia. 7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia. 9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜CZĘŚĆ NR 4Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – TERAPEUTYCZNE (Zachowania społeczne).Szkolenia w ramach tej części: 1. Teoria umysłu, szkolenie on-line;2. Trening umiejętności społecznych dla dzieci w wieku przedszkolnym (TUS) - szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie on-line;3. Gimnastyka mózgu, szkolenie on-line.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020. 2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej. 4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia. 7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia. 9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜CZĘŚĆ NR 5Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – INTEGRACYJNE (Diagnoza). Szkolenia w ramach tej części: 1. Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych, szkolenie on-line;2. Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera, szkolenie on-line.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020. 2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej. 4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia. 7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia. 9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜CZĘŚĆ NR 6Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – INTEGRACYJNE (Spektrum Autyzmu/Zespół Asperge-ra)Szkolenia w ramach tej części: 1. Dziecko z autyzmem i Zespołem Aspergera w przedszkolu, szkolenie on-line;2. Zasady i metody pracy rehabilitacyjnej i rewalidacyjnej z osobami z autyzmem i zespołem Aspergera, szkolenie on-line;3. Trening jedzenia – szkolenie dla osób pracujących z dziećmi autystycznymi, szkolenie stacjonar-ne;4. Wspieranie samodzielności dziecka ze spektrum autyzmu, szkolenie on-line;5. Nauczyciel wspomagający - praca z dzieckiem z Zespołem Aspergera, autyzmem oraz niepełnosprawnością sprzężoną, szkolenie on-line;6. Efektywna praca zespołu nauczycieli i specjalistów w zakresie planowania i realizowania pracy z uczniami niepełnosprawnymi, szkolenie on-line.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020. 2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej. 4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia. 7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia. 9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜CZĘŚĆ NR 7Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – INTEGRACYJNE (Komunikacja). Szkolenia w ramach tej części: 1. Komunikacja alternatywna i wspomagająca (ACC), szkolenie stacjonarne;2. Nauka mowy i komunikacji u dzieci ze spektrum autyzmu, szkolenie stacjonarne;3. Trening bazowych umiejętności związanych z komunikacją dzieci z trudnościami w zakresie funkcji wzrokowych, słuchowych, mowy, szkolenie stacjonarne.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020. 2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej. 4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia. 7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia. 9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜CZĘŚĆ NR 8Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – INTEGRACYJNE ( Sensoryka). Szkolenia w ramach tej części: 1. Integracja sensoryczna stopień I oraz II - szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie stacjonarne;2. Kurs z zakresu elementarnej integracji sensorycznej w pracy nauczyciela szkolenie on-line.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020. 2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej. 4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia. 7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia. 9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜CZĘŚĆ NR 9Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – INTEGRACYJNE (Behawioralne). Szkolenia w ramach tej części: 1. Terapia behawioralna – stopień I, II i III szkolenie on-line.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020. 2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej. 4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia. 7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia. 9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜CZĘŚĆ NR 10Kursy i szkolenia z zakresu GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ. Szkolenia w ramach tej części: 1. Gimnastyka korekcyjna, szkolenie stacjonarne;2. Instruktor gimnastyki korekcyjnej - szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie stacjonarne.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020. 2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej. 4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia. 7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia. 9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜CZĘŚĆ NR 11Kursy i szkolenia z zakresu PSYCHOMOTORYKI.Szkolenia w ramach tej części:1. Psychomotoryka - kurs całościowy - szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie stacjonarne.1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020. 2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej. 4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia. 7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia. 9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8