Wybór firm audytorskich do przeprowadzenia badania sprawozdań finansowych za lata...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wybór firm audytorskich do przeprowadzenia badania sprawozdań finansowych za lata 2019 i 2020 wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych posiadających osobowość prawną
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-02-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewództwo Mazowieckie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-23
  • Numer ogłoszenia505575-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 505575-N-2020 z dnia 2020-01-23 r.

Województwo Mazowieckie: wybór firm audytorskich do przeprowadzenia badania sprawozdań finansowych za lata 2019 i 2020 wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych posiadających osobowość prawną
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Mazowieckie, krajowy numer identyfikacyjny 15528910000000, ul. Jagiellońska  26 , 03-719  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 59 79 100, , e-mail zamowienia@mazovia.pl, , faks 22 31 41 670.
Adres strony internetowej (URL): http://www.mazovia.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór firm audytorskich do przeprowadzenia badania sprawozdań finansowych za lata 2019 i 2020 wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych posiadających osobowość prawną
Numer referencyjny: NW-W-I.ZP.U.272.2.2020.AR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Maksymalnie na 10 wybranych przez Wykonawcę części zamówienia.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia: 1) ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. 31 wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną; 2) dobrowolnego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. jednej wojewódzkiej samorządowej jednostki organizacyjnej (WSJO) posiadającej osobowość prawną.

II.5) Główny kod CPV: 79212100-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 1) dla WSJO wymienionych w pozycji 1 – 31 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.; 2) dla WSJO wymienionej w pozycji 32 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, podlegającej dobrowolnemu badaniu sprawozdań finansowych za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi badania sprawozdań finansowych tj. jest wpisany na listę firm audytorskich prowadzoną przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów i prowadzi działalność w jednej z form wymienionej w art. 46 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz.U. 2019 r. poz. 1421 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż równowartości w złotych 400 000 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia i wszystkich zdarzeń w okresie ubezpieczenia nie dłuższym niż 12 miesięcy, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, obliczona zgodnie z § 3 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 7 listopada 2017 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej firmy audytorskiej (Dz.U.2017 r. poz. 2074)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wpisanymi do rejestru biegłych rewidentów
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz ust. 5 p.z.p. Wykonawca składa: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 pkt 12 -23 oraz ust. 5 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1 ogłoszenia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany na listę firm audytorskich prowadzoną przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów i prowadzi działalność w jednej z form wymienionej w art. 46 ustawy z dnia 11 maja 2017 r o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1421 z późn. zm.); 2) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w sekcji III.1.2 ogłoszenia; 3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się zmiany treści umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w tym terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia jednej lub więcej z poniższych okoliczności: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 2) praw i obowiązków stron umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie ukształtowania zgodnie z nowymi regulacjami tych praw i obowiązków, które mają wpływ na wykonanie usługi; 3) kiedy zachodzi konieczność połączenia wyników prac zrealizowanych w ramach udzielonego ewentualnie zamówienia dodatkowego z wynikami prac zrealizowanymi w zakresie przedmiotowej umowy; 4) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 5) podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia mowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę podwykonawcami, którzy będą realizowali zastępczo część lub cały zakres powierzony innym podwykonawcom lub nowy zakres usługi; 6) modyfikacje będą podyktowane koniecznością rezygnacji lub zmiany kolejności realizacji poszczególnych działań, o których mowa w Szczegółowym Opisie Przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 2 do specyfikacji; 7) nastąpią inne zdarzenia niezależne od Wykonawcy i Zamawiającego, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie; 8) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian będących następstwem niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności szczególności zmian w zasadach dotyczących sposobu realizacji zamówienia; 9) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 10) w przypadku uzasadnionej potrzeby zmiany osoby wyznaczonej przez Wykonawcę w ofercie do wykonania zamówienia Wykonawca wyznaczy na jej miejsce inną osobę posiadającą uprawnienia wymagane dla danej osoby; oraz okolicznościach opisanych we wzorach ogólnych warunków umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami, przygotowaną w języku polskim, pod rygorem nieważności wyłącznie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego. 2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej, a do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty danych: .pdf; .doc; .docx. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4. Wraz z ofertą Wykonawca za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego przesyła aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.3 ogłoszenia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenia powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z Wykonawców w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. 6. Dla skutecznego złożenia oświadczenia, dokument muszą podpisać osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo upoważnione na podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa. 7. Ofertę z załącznikami, w tym oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.3 ogłoszenia, Wykonawca podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 162 t.j.). 8. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych ZOZ im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 2 Nazwa: Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 3 Nazwa: SZPZOZ im. "Dzieci Warszawy" w Dziekanowie Leśnym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 4 Nazwa: Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 5 Nazwa: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 6 Nazwa: Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w Otwocku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 7 Nazwa: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 8 Nazwa: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 9 Nazwa: Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej im. Dr Barbary Borzym w Radomiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 10 Nazwa: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 11 Nazwa: Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 12 Nazwa: Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 13 Nazwa: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 14 Nazwa: SP ZOZ "MEDITRANS OSTROŁĘKA" Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Ostrołęce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 15 Nazwa: SPZOZ "RM-MEDITRANS" Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Siedlcach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 16 Nazwa: SP ZOZ Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 17 Nazwa: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego MEDITRANS SPZOZ w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 18 Nazwa: Muzeum Romantyzmu w Opinogórze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 19 Nazwa: Muzeum Mazowieckie w Płocku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 20 Nazwa: Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 21 Nazwa: Muzeum Niepodległości w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 22 Nazwa: Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 23 Nazwa: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 24 Nazwa: Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 25 Nazwa: Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 26 Nazwa: Państwowe Muzeum Archeologiczne w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 27 Nazwa: Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 28 Nazwa: Mazowiecki Instytut Kultury
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 29 Nazwa: Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca „Mazowsze” im. T. Sygietyńskiego w Karolinie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 30 Nazwa: Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 31 Nazwa: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia ustawowego badania sprawozdania finansowego za 2019 r. i 2020 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (WSJO) posiadających osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia dla WSJO podlegających ustawowemu badaniu sprawozdań finansowych: a) za 2019 r. – do 30 kwietnia 2020 r., b) za 2020 r. – do 30 kwietnia 2021 r.


Część nr: 32 Nazwa: Muzeum Treblinka. Niemiecki Nazistowski Obóz Zagłady i obóz pracy (1941-1944)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wybór firm audytorskich do przeprowadzenia dobrowolnego badania sprawozdania finansowego za 2019 rok wojewódzkiej samorządowej jednostki organizacyjnej (WSJO) posiadającej osobowość prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79212100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.