Usługi prawnicze polegające na doradztwie podatkowym w postępowaniach o zwrot podatku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi prawnicze polegające na doradztwie podatkowym w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług oraz inne doradztwo za okres od stycznia 2020 roku do grudnia 2023 roku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSianów
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-30
  • ZamawiającyGmina Sianów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00118990
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi prawnicze polegające na doradztwie podatkowym w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług oraz inne doradztwo za okres od stycznia 2020 roku do grudnia 2023 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30

1.5.2.) Miejscowość: Sianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 34 69 543

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaltyn@sianow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi prawnicze polegające na doradztwie podatkowym w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług oraz inne doradztwo za okres od stycznia 2020 roku do grudnia 2023 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa69117a-e867-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001719/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi prawnicze polegające na doradztwie podatkowym w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług oraz inne doradztwo za okres od stycznia 2020 roku do grudnia 2023 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.sianow.pl https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://eurzad.finn.pl/gmsianow/#!/zamowienia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w
Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Burmistrz Gminy i Miasta w Sianowie, 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30. Inspektorem ochrony 004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.
1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr
Z.271.7.2021 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.
2019), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan:na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Z.271.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 720900,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi objęte zadaniem pn. „Usługi prawnicze polegające na doradztwie podatkowym w
postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług oraz o inne doradztwo obejmujące w
szczególności:a) weryfikację pozycji procesowej Zamawiającego, obejmującą przygotowanie
analizy procesowej,b) zastępstwo procesowe w imieniu Zamawiającego mające na celu
odzyskanie podatku od towarów i usług za okres od stycznia 2020 roku do grudnia 2023 roku.c)
bieżące doradztwo podatkowe w sprawach, w zakresie których Zamawiający i jednostki
organizacyjne Zamawiającego występują jako podatnik, płatnik, inkasent, doradztwo w zakresie
schematów podatkowych Zamawiającego oraz czynności doradcze, w których Zamawiający
występuje w charakterze organu podatkowego. 2. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca
będzie prowadził analizę zobowiązań podatkowych Zamawiającego oraz prowadził działania
mające na celu odzyskanie podatku VAT.3. Ilość roboczogodzin dotyczy doradztwa
podatkowego, w zakresie, w którym Zamawiający i wszystkie jednostki organizacyjne Zamawiającego występują jako podatnik, płatnik, inkasent, doradztwa w zakresie schematów
podatkowych Zamawiającego oraz czynności doradcze, w których Zamawiający występuje w
charakterze organu podatkowego. 4. Godziny świadczenia usług określone umową nie obejmują
czynności związanych z odzyskiwaniem podatku VAT, za które Wykonawca zapłaci procentem
odzyskanej kwoty.5. W celu realizacji usług objętych niniejszą umową Zamawiający udzieli
radcy prawnemu wskazanemu przez Wykonawcę pełnomocnictwa do reprezentowania
Zamawiającego przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi oraz Trybunałem
Sprawiedliwości Unii Europejskiej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w
projekcie umowy – załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79220000-2 - Usługi podatkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cenę oferty stanowi oferowany % Nadpłaty.
2. Wykonawca w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ podaje % oferowanej Nadpłaty, przy czym jako „% Nadpłaty" należy rozumieć procent z tytułu kwoty zwrotu podatku naliczonego, zwrotu nadwyżki podatku naliczonego nad należnym oraz zwrotu nadpłaty, niezależnie czy te zwroty zostaną zrealizowane na rachunek bankowy Zamawiającego, czy też nastąpi zaliczenie ww. kwot na poczet zaległości podatkowych albo bieżących, albo przyszłych zobowiązań podatkowych Zamawiającego bądź jego jednostek organizacyjnych, w tym na poczet odsetek.
3. „% Nadpłaty” obejmuje również procent z tytułu odsetek od kwoty zwrotu podatku naliczonego, zwrotu nadwyżki podatku naliczonego nad należnym oraz zwrotu nadpłaty.
4. Dla potrzeb kalkulacji oferty i określenia „% Nadpłaty” Wykonawcy powinni uwzględnić dane wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz Istotnych postanowieniach umowy.
5. Zamawiający dokona w celu porównania ofert przeliczenia oferowanego „% Nadpłaty” w oparciu o zakładany do odzyskania VAT w wysokości 4 806 000,00 PLN (słownie: cztery miliony osiemset sześć złotych 00/100).
6. Wynagrodzenie Wykonawcy, tj. procent odzyskanej nadpłaty pomniejszone zostanie:
a) o kwotę 1.000,00 PLN netto (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) z tytułu przeprowadzenia fazy diagnostycznej,
b) o kwotę wynagrodzenia za zastępstwo procesowe należną Wykonawcy w ramach postępowań sądowych.
7. Wykonawca nie ponosi kosztów opłat sądowych oraz opłat za wnioski o interpretację przepisów prawa podatkowego.
8. Nie można zaoferować 0% (oferty z wynagrodzeniem 0% zostaną odrzucone).
9. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał kadrowy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja realizacji zamówienia w zakresie odzyskiwania podatku VAT (KRZ)

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba oferowanych godzin

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie doradztwa podatkowego, na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 1.000.000,- PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100).
W przypadku wykazania się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, określającym sumę ubezpieczeniową w innej walucie niż PLN, przeliczenie tych wartości nastąpi po średnim kursie ogłoszonym przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku gdy w tym dniu, NBP nie opublikuje tabeli kursów średnich, Zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeli kursów średnich opublikowanych w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
a) co najmniej trzy (3) postępowania dla jednostek samorządu terytorialnego, w tym co najmniej dla jednej (1) gminy miejskiej, zakończone odzyskaniem podatku VAT o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 500 000,- PLN (słownie: dwa miliony pięćset złotych 00/100),
b) co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie identyfikacji i raportowania schematów podatkowych (MDR).

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w jednym zamówieniu, realizowanym w ramach jednej umowy usług wymienionych powyżej.
3. W zakresie dysponowania osobami do realizacji zamówienia:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia co najmniej czterema (4) osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania usług doradztwa podatkowego, zgodnie z art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 5 lipca 1996 roku o doradztwie podatkowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 130 ze zm.).
Warunek zostanie uznany za spełniony tylko w przypadku, gdy każda z wymienionych osób jest wpisana na listę doradców podatkowych lub radców prawnych lub adwokatów oraz posiada czynne prawo do wykonywania zawodu (wykonuje zawód).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt 1 muszą być złożone oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa
w rozdziale II PKT.1 i 2 SWZ wraz z ofertą Wykonawca złoży następujące dokumenty: - aktualne na
dzień składania ofert oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu sporządzone na/wg załącznika nr 2 i 3.
2) Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1
stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnienie warunków udziału w
postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, stanowią dowód tymczasowo zastępujący
wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.3) W przypadku wspólnego ubiegania
się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 1 składa każdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie
warunków w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu , brak podstaw do wykluczenia.4) Wykonawca,
który powołuje się na zasoby innych podmiotów, przedstawia, wraz z oświadczeniami o których mowa
w ust. 3, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.5) Pełnomocnictwo ( jeżeli umocowanie
osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych),6) Pełnomocnictwa dla
lidera konsorcjum ( jeżeli oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia),7) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego ( jeżeli
dotyczy),8) Koncepcja Realizacji Zamówienia ( KRZ),9) Wykaz osób niezbędny do dokonania oceny
wg kryterium nr 2 - ,,Potencjał kadrowy” wg załącznika nr 7 do SWZ,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. B niniejszej SWZ składa:
1) dokument, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Informacja i dokument o którym mowa w pkt.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .
Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (z zachowaniem terminu odpowiednio 3 miesiące przed terminem składania ofert).
Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna, oferta musi spełniać następujące warunki:
1) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela (partnera wiodącego lub wspólnika);
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo do pełnienia funkcji przedstawiciela (partnera wiodącego), które wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów pełnomocnictwo w oryginale lub urzędowo potwierdzonego odpisu;
3) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4) Wypełniony formularz ofertowy, jak również i inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”, w miejscu np. ”nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika.
5) Wszelka korespondencja będzie prowadzona z przedstawicielem/wiodącym partnerem.
6) Wszelkie zawarte w SWZ warunki i wymagania dotyczące Wykonawcy, stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana nieistotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy może nastąpić wyłącznie za zgodą obustronną wyrażoną
na piśmie pod rygorem nieważności.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian
postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:a) gdy nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość
niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem
wynagrodzenia umownego;b) gdy na skutek konieczności wykonania rozszerzenia przedmiotu
zamówienia w stosunku do zamówienia określonego pierwotnie w § 1 ust. 1, wykonanie
dodatkowych usług jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia
podstawowego przedmiotu zamówienia;c) gdy konieczność dokonania zmiany wynika ze zmiany
przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność
dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji
zamówienia;d) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:ia) wprowadzały
warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury udzielenia zamówienia umożliwiłyby
dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;ib) modyfikowały
równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w
postanowieniach pierwotnego zamówienia.3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy
lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:1) zostały
spełnione łącznie następujące warunki:a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest
okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł
przewidzieć,b) wartość zmiany nie przekracza 30% wartości zamówienia określonej pierwotnie w
umowie;2) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy
wykonawca:a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub
nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia
warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie
pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego
zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;3) wartość zmian jest mniejsza od 5 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.5. Zmiany postanowień umownych nie
mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy.6. Przyczyny dokonania zmian postanowień
umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka
służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności - protokół konieczności wymaga
zatwierdzenia przez Zamawiającego).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-30 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-30 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty.

1). W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale II PKT.1 i 2 SWZ wraz z ofertą Wykonawca złoży następujące dokumenty:
- aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu sporządzone na/wg załącznika nr 2 i 3.
2) Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, stanowią dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu , brak podstaw do wykluczenia.
4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, przedstawia, wraz z oświadczeniami o których mowa w ust. 3, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5) Pełnomocnictwo ( jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych),
6) Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum ( jeżeli oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),
7) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego ( jeżeli dotyczy),
8) Koncepcja Realizacji Zamówienia ( KRZ),
9) Wykaz osób niezbędny do dokonania oceny wg kryterium nr 2 - ,,Potencjał kadrowy” wg załącznika nr 7 do SWZ,

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 273 ust 1 ustawy.
2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam chust kolonijnych z nadrukiem - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam chust kolonijnych - proszę o wycenę z nadrukiem i bez 25 szt. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Docieplenie elewacji Pawilonu E”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sianów: ,,Przebudowa drogi gminnej w Sianowie ul. Dębowa”.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Kompleksowa obsługa księgowa Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o.o.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: WYKONANIE BADANIA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO SPÓŁKI RESTRUKTURYZACJI KOPALŃ S.A.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI