„Świadczenie usług Pełnomocnika Dyr. ds. Syst. Zarz. Jakością, w tym przyg. Poradni...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usług Pełnomocnika Dyr. ds. Syst. Zarz. Jakością, w tym przyg. Poradni POZ SPL dla PW SPZOZ w W-wie i jej Filii, do uzysk. akredytacji w zakresie POZ (2)”, nr spr.: SPL/20/PN/2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-04-21
  • ZamawiającySpecjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00114627
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług Pełnomocnika Dyr. ds. Syst. Zarz. Jakością, w tym przyg. Poradni POZ SPL dla PW SPZOZ w W-wie i jej Filii, do uzysk. akredytacji w zakresie POZ (2)”,
nr spr.: SPL/20/PN/2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013280825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 526 43 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spl.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług Pełnomocnika Dyr. ds. Syst. Zarz. Jakością, w tym przyg. Poradni POZ SPL dla PW SPZOZ w W-wie i jej Filii, do uzysk. akredytacji w zakresie POZ (2)”,
nr spr.: SPL/20/PN/2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd995adf-b674-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001290/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 OUTSORCING PEŁNOMOCNIKA DYREKTORA DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ I AKREDYTACJI POZ.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl/pn/spl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://platformazakupowa.pl/pn/spl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 18. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl , tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera f z zegarem Głównego Urzędu Miar.
h) Zamawiający nie przewiduje innych sposobów komunikacji niż środki komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z dokumentacją

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z dokumentacją, w szczególności z umową powierzenia przetwarzania danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPL/20/PN/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie, w ramach outsourcingu, usług Pełnomocnika Dyrektora ds. Systemu Zarządzania Jakością, w tym przygotowanie Poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej SPL dla PW SPZOZ w Warszawie i jej Filii, do uzyskania akredytacji w zakresie POZ (2)”, nr sprawy: SPL/20/PN/2022.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej ilości ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez tego samego Wykonawcę.
4. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. Oferty, które nie zwierają pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, zostaną odrzucone.
5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych:
CPV (główny) 79200000-6 usługi księgowe, audytorskie i podatkowe.

6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79200000-6 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania,
tj. o udzielnie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia czynności certyfikujących nadane przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA).
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
o udzielnie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia czynności certyfikujących nadane przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA),

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,
o których mowa w:
a. art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy,
b. art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
c. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji
i konsumentów,
d. art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy,
e. art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
f. art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego
na celu zakłócenie konkurencji,
g. art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy,
h. art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 (pięć) dni od dnia przesłania wezwania, kopii certyfikatu/dokumentu, wydanego przez Polskie Centrum Akredytacji, krajową jednostkę akredytującą upoważnioną do akredytacji jednostek oceniających zgodność na podstawie ustawy z dnia 13.04.2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 544).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1powyżej, należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w Postępowaniu Zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają
do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1 – 3 powyżej.
5. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

7. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiającego przedłoży umowę regulującą współpracę Wykonawców

8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z tych Wykonawców oddzielnie (Załącznik nr 4 do SWZ). Oświadczenie potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie tych warunków.

9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz zmian wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 Ustawy, Strony, działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy, przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy:
1) wystąpienia siły wyższej (rozumianej, jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy (za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, które mają istotny wpływ na ciągłość usług medycznych, promieniowanie lub skażenia);
2) zmiany Wykonawcy, jeżeli nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę:
a) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga
to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, lub
3) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy.
2. Zakres zmian Umowy obejmuje w przypadku, o którym mowa w ust. 1 powyżej, w:
1) pkt 1 – odstąpienie od Umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji Umowy, zmniejszenie zakresu realizacji Umowy;
2) pkt 2 – zmianę Wykonawcy;
3) pkt 3 – przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji Umowy, odstąpienie
od Umowy bez naliczania kar umownych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany Umowy jeżeli konieczność zmiany Umowy spo-wodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł prze-widzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru Umowy a wzrost ceny spowodowany każdą ko-lejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej Umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu usługi w przypadku zaistnienia okoliczności organizacyjnych i formalnych, a także zmiany uwarunkowań prawnych, bądź zmian organizacyjnych struktur użytkownika, o nie więcej niż 50% wartości określonej w niniejszej Umowie.
5. Zmiany do Umowy następować będą, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w postaci aneksu.
6. Zmiana do Umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą Zamawiającego i Wykonawcy.
oraz
§15 projektu umowy - w zakresie zmiany wynagrodzenia wykonawcy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spl/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-21 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Sposób obliczenia wartości procentowej oferty w kryterium Doświadczenie:
punkty w tym kryterium przyznane zostaną na podstawie wykazanego doświadczenia,
2 (dwóch) osób, skierowanych do realizacji zamówienia, polegającego na zrealizowaniu przez nie usług polegających na przygotowaniu podmiotu do uzyskania certyfikatu ISO, zakończonych certyfikacją. Maksymalną ilość punktów, tj. 40 punktów, otrzyma ta oferta, w której łącznie zostanie wykazanych, jako wykonanych należycie, w okresie pięciu lat przed terminem składania ofert, od 36 do 40 usług.
Każda następna oferta uzyska punkty zgodnie z poniższym wykazem:
0 usług – 0 pkt
Łącznie, wykazanie należycie wykonanych usług, potwierdzonych referencjami bądź innymi dowodami, w ilości: 1-5 usług - otrzyma 5 pkt;
6-10 usług – 10 pkt;
11-15 usług – 15 pkt;
16 – 20 usług – 20 pkt;
21-25 usług – 25 pkt;
26 – 30 usług – 30 pkt;
31-35 usług – 35 pkt.
Wykaz osób stanowi Załącznik nr 5 do SWZ i należy go złożyć wraz z ofertą.
Uwaga! Ww. Wykaz osób nie podlega uzupełnieniu. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy
go do Oferty, w kryterium „Doświadczenie” otrzyma 0 (zero) punktów.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie, dostawę i montaż tablic informacyjnych
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie, dostawę i montaż tablic informacyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI