Świadczenie obsługi księgowej wraz z prowadzeniem spraw kadrowo-płacowych Podmiotów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie obsługi księgowej wraz z prowadzeniem spraw kadrowo-płacowych Podmiotów Ekonomii Społecznej objętych wsparciem Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej dla regionu koszalińskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-05-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKoszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-10
  • Numer ogłoszenia541145-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 541145-N-2019 z dnia 2019-05-10 r.

Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.: Świadczenie obsługi księgowej wraz z prowadzeniem spraw kadrowo-płacowych Podmiotów Ekonomii Społecznej objętych wsparciem Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej dla regionu koszalińskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt „SZOWES – OWES w regionie koszalińskim” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., krajowy numer identyfikacyjny 33045361900000, ul. ul. Przemysłowa  8 , 75-216  Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 341 63 30, e-mail s.brzechwa@karrsa.pl, faks 94 341 60 88.
Adres strony internetowej (URL): www.karrsa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.karrsa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.karrsa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście lub pocztą do siedziby Zamawiającego
Adres:
Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S. A, ul. Przemysłowa 8, 75-216 Koszalin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi księgowej wraz z prowadzeniem spraw kadrowo-płacowych Podmiotów Ekonomii Społecznej objętych wsparciem Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej dla regionu koszalińskiego
Numer referencyjny: 4/ZP/SZOWES/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług księgowych i kadrowo – płacowych dla Podmiotów Ekonomii Społecznej (PES) objętych wsparciem Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej dla regionu koszalińskiego. Przedmiot zamówienia obejmujący świadczenie pełnej obsługi księgowej wraz z prowadzeniem spraw kadrowo-płacowych podmiotów ekonomii społecznej objętych wsparciem Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej dla regionu koszalińskiego stanowi część komplementarnego wsparcia udzielanego Podmiotom Ekonomii Społecznej w ramach projektu „SZOWES – OWES w regionie koszalińskim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia są następujące: 1) Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia na rzecz Podmiotów Ekonomii Społecznej (PES) objętych wsparciem Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej dla regionu koszalińskiego usług pochodzących z poniższego zakresu, wg potrzeb danego podmiotu, w zakresie i w sposób zapewniający jego prawidłowe funkcjonowanie: a. opracowanie planu kont i polityki rachunkowości podmiotów ekonomii społecznej, na rzecz którego świadczone są usługi oraz aktualizacja planu kont i polityki rachunkowości wg potrzeb podmiotu; b. prowadzenie ksiąg rachunkowych zwanych dalej „księgami”, w zakresie pełnej księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną przez podmiot ekonomii społecznej działalnością określoną we wpisie do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości. c. sporządzanie na dzień bilansowy i/lub na każdy dzień wynikający z potrzeb działalności Podmiotu sprawozdania finansowego obejmującego: wprowadzenie do sprawozdania finansowego, bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych, informację dodatkową; d. prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się w szczególności odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, odrębne ewidencje dla celów podatku dochodowego od osób prawnych, ewidencje środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych (w tym know-how), ewidencję wyposażenia, zwane dalej „ewidencjami”; e. sprawdzanie pod względem rachunkowym i formalnym dokumentów księgowych dostarczanych przez podmiot przed ich zaksięgowaniem w księgach i ewidencjach oraz informowanie podmiotu o ewentualnych brakach lub wadliwości przedstawionych dokumentów niezwłocznie po ich stwierdzeniu; f. sporządzanie dla wszystkich kategorii podatków właściwych dla podmiotu zeznań, deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych, ich podpisywania w granicach otrzymanych pełnomocnictw oraz terminowego przekazywania do naczelnika właściwego urzędu skarbowego; g. sporządzanie i terminowe przekazywanie przewidzianych przepisami prawa sprawozdań statystycznych i finansowych do właściwych urzędów oraz przechowywania potwierdzonych kopii tych sprawozdań; h. przygotowanie i dostarczenie do Naczelnika właściwego urzędu skarbowego zawiadomienia o powierzeniu Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgłoszenia aktualizacyjnego NIP-2 związanego z powierzeniem Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych; i. przygotowanie i dostarczenie do właściwego Urzędu Skarbowego zawiadomień i oświadczeń, jakie mogą być wymagane daną formą organizacyjną Podmiotu; j. prowadzenie obsługi kadrowej podmiotu, w tym sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, prowadzenia akt osobowych pracowników oraz całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi i ewidencjonowaniem nieobecności pracowników, komplementowanie dokumentacji pracowników w celu ustalenia kapitału początkowego, obsługiwania zatrudnienia osób w ramach umów cywilnoprawnych, sporządzania i przesyłania właściwym organom obowiązującej sprawozdawczości, pomocy na rzecz przedsiębiorstwa typu startup przy kontrolach i wystąpieniach pokontrolnych Państwowej Inspekcji Pracy i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; k. sporządzanie wymaganych przepisami prawa i specyfiką działalności Podmiotu deklaracji rozliczeniowych do US, GUS i wobec pracowników; l. prowadzenie obsługi płacowej podmiotu, w tym sporządzanie list płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę (z uwzględnieniem dokumentów dotyczących chorobowego i innych zasiłków i świadczeń ZUS), sporządzania list płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, przygotowywania wynagrodzeń do wypłaty w systemie bankowym przedsiębiorstwa typu startup, sporządzania i przesyłania do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzania rocznych informacji o dochodach, sporządzania i przesyłania do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej; m. kontakt w sprawie wykonania na rzecz danego Podmiotu obsługi księgowej (m.in. przekazywania i przyjmowania konkretnych zleceń, przekazywanie/odbiór dokumentów) odbywać się będzie bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą a podmiotem, na rzecz którego ma być świadczona obsługa księgowa; n. Rozliczanie dotacji. o. Rachunkowe wyodrębnianie działalności odpłatnej i nieodpłatnej oraz działalności gospodarczej Podmiotu Ekonomii Społecznej. 2) Kontakt w sprawie wykonania na rzecz danego podmiotu obsługi księgowej odbywać się będzie bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą a podmiotem na rzecz którego świadczona jest obsługa księgowa. 3) Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego ustalenia z danym podmiotem harmonogramu i zasad wzajemnej współpracy oraz poinformowania w wyniku powyższych ustaleń Zamawiającego. 4) Wykonawca będzie zobowiązany także do: a. Brania udziału w postępowaniach kontrolnych, dotyczących okresu prowadzenia przez Wykonawcę ksiąg rachunkowych Podmiotów Ekonomii Społecznej i odnoszących się do tego okresu wykonywanych czynności, przez składanie ustnych i pisemnych wyjaśnień; b. wykonywania czynności związanych z obliczaniem zobowiązań Podmiotu jako płatnika podatków lub zaliczek na podatki oraz płatnika składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz fundusze poza ubezpieczeniowe (w przypadku świadczenia usług dodatkowych); c. informowania Podmiotu najpóźniej w dniu będącym ustawowym terminem płatności podatków, zaliczek i składek, o których mowa w lit. b powyżej, o wysokości zobowiązań z powyższych tytułów; d. wyrażenia zgody na przejęcie odpowiedzialności za wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem księgi Podmiotu zgodnie z art.4 ust. 5 ustawy o rachunkowości; e. ponoszenia odpowiedzialności za prawidłowość merytoryczną sporządzanych zeznań, deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych i innych przygotowanych dokumentów rozliczeniowych oraz podjętych czynności na rzecz Podmiotu; f. wykonywania powierzonych mu czynności według własnego uznania i najlepszej wiedzy z zastrzeżeniem, że czynności te będą wykonywane z należytą starannością i w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości oraz zasadami etyki zawodowej przy zachowaniu pierwszeństwa w dbałości o interesy Podmiotu; g. Wykonawca ponosi pod względem Podmiotów wyłączną odpowiedzialność za jakość i efekty świadczonej obsługi księgowej; h. przechowywania i archiwizowania dokumentów podatkowych oraz ubezpieczeniowych w siedzibie Wykonawcy za zgodą Podmiotu; lub w siedzibie Podmiotu, którego usługi dotyczą; i. dbania o zabezpieczenie ksiąg, ewidencji oraz innych dokumentów podatkowych i ubezpieczeniowych przed nieuprawnionym dostępem, kradzieżą, zniszczeniem lub zaginięciem; j. zachowania poufności – Wykonawca nie ujawni w jakikolwiek sposób informacji pozyskanych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ani po jego zakończeniu. Niniejszy zakaz dotyczy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Podmiot lub osobę trzecią na jakąkolwiek szkodę majątkową lub niemajątkową; k. wydawania osobom trzecim sprawozdań, opinii lub innych pisemnych wyników swojej działalności zrealizowanej na rzecz Podmiotu tylko za jego pisemną zgodą; l. wydania prowadzonej dokumentacji i dokumentów źródłowych na każde żądanie Podmiotu. 5) Podmioty Ekonomii Społecznej wytypowane przez Zamawiającego kierowane będą do Wykonawcy w celu podpisania umowy na korzystanie z usług objętych zamówieniem. Treść umowy pomiędzy Wykonawcą a Podmiotem zatwierdzona zostanie przez Zamawiającego. 6) Wykonawca przedstawiał będzie Zamawiającemu miesięczne sprawozdania ze zrealizowanego zamówienia na formularzu przygotowanym przez Zamawiającego. 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z niewłaściwym wykonaniem przez Wykonawcę usług księgowych. W związku z tym Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku art. 79 pkt 7 (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 351 z p zm). Podmiotami, na rzecz których świadczone będą usługi księgowe i kadrowo – płacowe są tzw. Podmioty Ekonomii Społecznej (PES) objęte wsparciem Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej, tj.: a) przedsiębiorstwo społeczne (PS), w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1205 z p. zm.) b) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, tj: - Centrum Integracji Społecznej i Klub Integracji Społecznej; - Zakład Aktywności Zawodowej i Warsztat Terapii Zajęciowej, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 511 z p. zm.); c) organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 450 z p. zm); d) organizacja pozarządowa, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych; e) spółdzielnia, której celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1285 z p. zm.). f) spółka non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%. Podmioty objęte usługami zostaną przyjęte do udziału w projekcie oraz skierowane do Wykonawcy przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na rzecz około 25 podmiotów ekonomii społecznej miesięcznie w okresie 46 miesięcy. Liczba podmiotów może ulec zmianie po dokonaniu korekty założeń projektu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany podmiotów wytypowanych do objęcia usługami Wykonawcy w kolejnych miesiącach objętych umową. Zamawiający w momencie ogłaszania procedury przetargowej nie ma wiedzy nt. liczby podmiotów ekonomii społecznej w kategoriach określonych w punkcie 2.3.2 SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w trybie ciągłym w okresie od dnia 01.07.2019 r. do dnia 30.04.2023 r. przez 46 miesięcy lub do wyczerpania całkowitej kwoty przewidzianej na wynagrodzenie wykonawcy, w zależności od tego, którekolwiek zdarzenie nastąpi wcześniej. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na rzecz około 25 podmiotów miesięcznie. Maksymalna liczba podmioto/miesięcy, tj. liczba obsługiwanych podmiotów w miesiącu pomnożona przez liczbę miesięcy, określona zostanie przez podzielenie kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia przez stawkę brutto za świadczenie usługi na rzecz jednego Podmiotu – zaoferowanej przez najkorzystniejszego Wykonawcę w ofercie. Przewidywany czas świadczenia usługi na rzecz jednego podmiotu ekonomii społecznej wynosi nie mniej niż jeden miesiąc i nie więcej niż 46 miesięcy. Dokładne szczegóły związane ze świadczeniem usługi zostaną ustalone przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 79211000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79211100-7
79211110-0
79211120-3
79211200-8
79221000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-07-01   lub zakończenia: 2023-04-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-07-01 2023-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca oświadcza, że posiada i będzie posiadać w całym okresie realizacji przedmiotu umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku art. 79 pkt 7 (Dz.U. z 2018 r. poz. 395 z późn. zm. ) na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy 00/100 złotych). Polisa wraz z dowodem opłacenia składki zostanie dostarczona Zamawiającemu przed podpisaniem umowy przez wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w przypadku wyboru jego oferty dysponować będzie kadrą skierowaną do wykonania przedmiotu zamówienia posiadającą kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj.: Przynajmniej jedną osobą: posiadającą niezbędne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w zakresie objętym zakresem usługi, związane ze świadczeniem usług księgowych wraz z prowadzeniem dokumentacji kadrowo-płacowej dla co najmniej dziesięciu Podmiotów Ekonomii Społecznej (PES), o których mowa w pkt. 2.3.2 SIWZ równolegle w okresie co najmniej 12 miesięcy dla jednego PES w okresie ostatnich 3 lat.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia według wzoru Załącznika nr 5 do SIWZ, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona może żądać przedstawienia dowodów, potwierdzających informacje podane w przedmiotowym wykazie. Dowody takie, na ewentualne wezwanie będzie należało przedstawić przed zawarciem umowy. -ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku art. 79 pkt 7 (Dz.U. z 2018 r. poz. 395 z późn. zm. ) na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy 00/100 złotych). Polisa wraz z dowodem opłacenia składki zostanie dostarczona Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 50,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 50,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§8 Okoliczności zmiany umowy 1. Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia niżej wymienionych okoliczności: 1) Wystąpienia siły wyższej, przez którą rozumie się nadzwyczajne zdarzenia zewnętrzne pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy; 2) Zmian redakcyjnych umowy; 3) Zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do tych zmian; 4) Ponadto, Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy - poprzez zawarcie aneksu do niniejszej umowy, wysokości wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej umowy w następujących przypadkach i w następujący sposób: w przypadku zmiany stawki VAT wartości netto z oferty Wykonawcy pozostaną bez zmian, a nowa kwota wynagrodzenia brutto Wykonawcy zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów; a) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 z p. zm.) - kwota wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia; b) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne kwota wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 2. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 1 następować będzie na wniosek Wykonawcy. Do wniosku o zmianę wynagrodzenia w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 4 lit b i c Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku wraz z wykazaniem ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty realizacji umowy oraz określeniem stopnia w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 3. Wykonawca wystąpi z wnioskiem o zmianę kwoty wynagrodzenia z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem wobec wnioskowanej daty obowiązywania nowego wynagrodzenia. 4. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy może mieć miejsce wyłącznie wtedy, gdy zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 4 lit b i c będą mieć wpływ na koszty realizacji umowy przez Wykonawcę. 5. Strony zobowiązują się do niezwłocznego wzajemnego pisemnego powiadamiania się o wszelkich zmianach mogących mieć wpływ na wykonanie postanowień niniejszej umowy, a w szczególności o zmianie formy prawnej działalności, zmianie adresu siedziby lub adresu do doręczeń korespondencji, numeru rachunku bankowego, utracie wymaganych uprawnień itp. Zaniechanie przedmiotowych obowiązków powoduje, że czynność wykonana według ostatniej wiedzy strony umowy jest skuteczna. Przedmiotowe zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu do Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-20, godzina: 15:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie oprawy graficznej i reklamowej - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania15-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie oprawy graficznej i reklamowej, poprzez indywidualny projekt graficzny i przestrzenny stoisk edukacyjnych wraz z wykonaniem grafik, produkcję filmów tematycznych (poradnik i/lub instrukcja naprawy), opracowanie projektów graficznych i animacji oraz strony internetowej wraz z przeprowadzeniem kampanii w mediach społecznościowych oraz materiały reklamowe wewnętrzne i zewnętrzne w ramach projektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI