Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla RDLP w Szczecinku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla RDLP w Szczecinku według standardu PEFC oraz 3-letni nadzór nad certyfikatem w czasie obowiązywania umowy.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecinek
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2023-10-26
  • ZamawiającyREGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W SZCZECINKU
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-18
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00449757
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla RDLP w Szczecinku według standardu PEFC oraz 3-letni nadzór nad certyfikatem w czasie obowiązywania umowy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W SZCZECINKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 94 372 63 00

1.5.8.) Numer faksu: 94 372 63 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczecinek.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Białogard

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6720007565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszalińska 3A

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialogard.szczecinek.lasy.gov.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Bobolice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6730008922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polanowska 12

1.5.2.) Miejscowość: Bobolice

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-020

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bobolice@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bobolice.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Bytów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8420004546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szarych Szeregów 7

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bytow@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bytow.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Czaplinek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6740005227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kalinowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Czaplinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-550

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czaplinek@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czaplinek.szczecinek.lasy.gov.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Czarne Człuchowskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8430003040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 2

1.5.2.) Miejscowość: Czarne

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-330

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czarne@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czarne-czluchowskie.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Człuchów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8430003063

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Człuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czluchow@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czluchow.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Drawsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6740005351

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starogrodzka 30

1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drawsko@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://drawsko.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Dretyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8420004552

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dretyń 84

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dretyn@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dretyn.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Gościno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6710009982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: IV Dywizji Wojska Polskiego 63

1.5.2.) Miejscowość: Gościno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-120

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goscino@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goscino.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Leśny Dwór

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8390011782

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łysomiczki 2

1.5.2.) Miejscowość: Dębnica Kaszubska

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-248

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lesnydwor@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lesny-dwor.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Łupawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8410008117

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łupawa 49

1.5.2.) Miejscowość: Łupawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-242

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lupawa@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lupawa.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Manowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6690505010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszalińska 35

1.5.2.) Miejscowość: Manowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-015

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: manowo@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://manowo.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Miastko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8420004606

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pasieka 14A

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miastko@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastko.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Niedźwiady

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8430003057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Człuchowska 71

1.5.2.) Miejscowość: Przechlewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-320

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: niedzwiady@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://niedzwiady.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Osusznica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8420004569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osusznica 3

1.5.2.) Miejscowość: Lipnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osusznica@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osusznica.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Połczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6720007499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczecinecka 12

1.5.2.) Miejscowość: Połczyn-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: polczyn@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polczyn.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Sławno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8390011902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mireckiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: slawno@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://slawno.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 19

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Szczecinek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6730008885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polna 22

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szczecinek@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szczecinek.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 20

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Świdwin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6720007571

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczecińska 58

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swidwin@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swidwin.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 21

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8390011807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słupska 25

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ustka@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ustka.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 22

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Warcino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8390011799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Wł. Sikorskiego 11 A

1.5.2.) Miejscowość: Kępice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: warcino@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warcino.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 23

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Złocieniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6740005428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Myczkowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Złocieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-520

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlocieniec@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zlocieniec.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 24

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Karnieszewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6690505033

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trawica 8a

1.5.2.) Miejscowość: Sianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karnieszewice@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://karnieszewice.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 25

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Polanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6690505027

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klonowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Polanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: polanow@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polanow.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 26

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Damnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8390011635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wincentego Witosa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Damnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-231

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: damnica@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://damnica.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 27

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Tychowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6720007559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bobolicka 86

1.5.2.) Miejscowość: Tychowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-220

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tychowo@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tychowo.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 28

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Świerczyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6740005210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świerczyna 1a

1.5.2.) Miejscowość: Świerczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-531

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swierczyna@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swierczyna.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 29

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Borne Sulinowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6730008945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32

1.5.2.) Miejscowość: Borne Sulinowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-449

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: borne@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://borne-sulinowo.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 30

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Czarnobór

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6730008939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czarnobór 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czarnobor@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czarnobor.szczecinek.lasy.gov.pl/

Zamawiający 31

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Trzebielino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8420006338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 21

1.5.2.) Miejscowość: Trzebielino

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-235

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trzebielino@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzebielino.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Pełnomocnictwa na podstawie art. 37 ust. 3 pkt 4) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinku, na przeprowadzenie postępowania w imieniu i na rzecz Nadleśnictw oraz zawarcie umowy w ramach zadania: ”Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla RDLP w Szczecinku według standardu PEFC oraz 3-letni nadzór nad certyfikatem w czasie obowiązywania umowy”.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla RDLP w Szczecinku według standardu PEFC oraz 3-letni nadzór nad certyfikatem w czasie obowiązywania umowy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f47c30c9-587d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00225227/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla RDLP w Szczecinku według standardów PEFC oraz 3 –letni nadzór nad certyfikatem w czasie obowiązywania umowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/rdlp_szczecinek/public/lista_przetargow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/rdlp_szczecinek/public/lista_przetargow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy Portalu e-Usług SMARTPZP oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy Portalu e-Usług SMARTPZP. Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika platformy Portalu e-Usług SMARTPZP, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca, przystępując do niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oraz warunki korzystania z ww. platformy. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy Portalu
e-Usług SMARTPZP wynosi 100MB. Zamawiający określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie Portalu e-Usług SMARTPZP tj.
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości, nie mniejszej niż 1 Mb/s.
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje.
c) Przeglądarki internetowe
- Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
- lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek.
d) Dodatkowe oprogramowanie
- zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
- w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
- oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Skarb Państwa PGL LP RDLP w Szczecinku z siedzibą w Szczecinku, przy ul. Mickiewicza 2, kod pocztowy 78-400, tel. +48 94 372 63 00, e-mail: rdlp@szczecinek.lasy.gov.pl Administrator nie wyznaczył inspektora ochrony danych, w kwestiach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z Administratorem za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: odo.rdlp@szczecinek.lasy.gov.pl pod numerem telefonu +48943726336 lub pisemnie na adres siedziby. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art.10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art.255-256PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane,zgodnie z art.78 ust.1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:-dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust.1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych;-do sprostowana swoich danych osobowych –zgodnie z art.16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;-do żądania od Zamawiającego jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;-wniesienia skargi do Prezesa UODO w przypadku uznania,iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym RODO. Pozostałe informacje w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZI.270.1.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 241873,32 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej w systemie PEFC, poprzez ocenę stanu gospodarki leśnej zgodnie z wymaganiami określonymi w aktualnej na dzień audytu normie krajowej – w chwili sporządzania niniejszego ogłoszenia jest to Norma krajowa PEFC PL 1003:2012 „Zrównoważona gospodarka leśna – wymagania” (zatwierdzona przez PEFC Int. 03 grudnia 2015 r. lub równoważne), w terminie zapewniającym zachowanie ważności obowiązującego certyfikatu PEFC dla RDLP w Szczecinku, obecnie trwający certyfikat wygasa dnia 23 grudnia 2023 r.,
b) nadzór nad certyfikatem w okresie od daty podpisania umowy do końca obowiązywania certyfikatu tj. do dnia 23 grudnia 2026 r.
c) przeprowadzenie audytów nadzoru w pierwszym i drugim roku nadzoru od dnia uzyskania certyfikatu,
d) przeprowadzanie ewentualnych audytów z krótkim terminem powiadomienia.
Zgodnie z ustawą z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r.poz. 1356 ze zm.), Lasy Państwowe jako państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej reprezentują Skarb Państwa w zakresie zarządzanego mienia. Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku jest jednostką organizacyjną wchodzącą w skład Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe. RDLP
w Szczecinku nadzoruje pracę 30 nadleśnictw tj.: Białogard, Bobolice, Bytów, Czaplinek, Czarne Człuchowskie, Człuchów, Drawsko, Dretyń, Gościno, Leśny Dwór, Łupawa, Manowo, Miastko, Niedźwiady, Osusznica, Połczyn, Sławno, Szczecinek, Świdwin, Ustka, Warcino, Złocieniec, Karnieszewice, Polanów, Damnica, Tychowo, Świerczyna, Borne Sulinowo, Czarnobór, Trzebielino - kierowanych przez nadleśniczych. Oprócz nadleśnictw w skład RDLP w Szczecinku wchodzą również Zespół Składnic Lasów Państwowych w Białogardzie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = Cn/Co x 100 pkt x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w powyższym kryterium : 60 pkt.

2) W ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” oceniane będzie łączne doświadczenie, jakim legitymują się osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia do pełnienia funkcji audytorów, których dysponowanie wymagane jest w ramach warunku udziału w postępowaniu opisanym w pkt 7.1 ppkt 4 SWZ, w wykonywaniu audytów z zakresu certyfikacji gospodarki leśnej wg standardów PEFC.
Punktacja w niniejszy kryterium zostanie przyznana na podstawie informacji podanych w pkt 3 Formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ) tj. łączna ilość wykonanych audytów przez dwie osoby z zakresu certyfikacji gospodarki leśnej wg. standardów PEFC:
- 2 audyty - 10 pkt
- 3-4 audyty - 20 pkt
- powyżej 4 audytów - 40 pkt

− Zamawiający przy ocenie oferty bierze pod uwagę sumę audytów z zakresu certyfikacji gospodarki leśnej, wg. standardów PEFC, wykonanych przez wyłącznie dwie osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, spełniające warunki określone w pkt 7.1 ppkt 4) SWZ,
− Wykonawca zamieści informację o doświadczeniu osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w formularzu Oferty (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie informacji dotyczącej doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia spowoduje, że oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt w ramach kryterium oceny ofert „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”,
− Jeżeli Wykonawca zamieści informacje o doświadczeniu dla większej liczby osób, niż wymagane dwie osoby, wówczas do punktacji Zamawiający przyjmie sumę doświadczenia dla kolejno dwóch pierwszych osób wskazanych w Ofercie,
− Jeżeli na podstawie przedłożonych na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 274 ust. 1 PZP przez Wykonawcę dokumentów na potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 7.1 ppkt 4) SWZ okaże się, że którakolwiek ze wskazanych przez Wykonawcę osób w Ofercie na potrzeby kryterium oceny oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) nie spełnia wymagań określonych w pkt 7.1. ppkt. 4) SWZ i w wyniku wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego w trybie art. 128 ust. 1 PZP do złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień dotyczących wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ) nastąpi zmiana w składzie osób skierowanych do realizacji zamówienia pierwotnie wskazanych w Ofercie (Załącznik nr 1 do SWZ), to Zamawiający nie będzie uwzględniał w ocenie ofert w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” tych nowo wskazanych osób.
Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w powyższym kryterium : 40 pkt
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska najwyższą liczbę punktów, w oparciu o kryteria oceny ofert wskazane w pkt 16.2 SWZ. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Szczegóły w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej
i finansowej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami do pełnienia funkcji audytorów . Każda z osób musi spełniać poniższe wymagania:
− wykształcenie wyższe co najmniej drugiego stopnia w zakresie leśnictwa i/lub przyrodniczym,
− ukończony z wynikiem pozytywnym kurs szkoleniowy, aprobowany przez krajową jednostkę zarządzającą systemem PEFC.
- spełniają wymagania określone przez PCA oraz PEFC.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych, z zastrzeżeniem art. 101 ust. 5 PZP. Ewentualne przedmiotowe środki dowodowe składane w związku z art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca składa wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w niniejszym punkcie lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia, z zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 PZP.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
o których mowa w pkt 6.1., 6.2. i 6.3 SWZ oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ, Wykonawca składa wraz z ofertą:
⎯ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ oraz
⎯ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2B do SWZ.
Oświadczenia, o których mowa wyżej stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenia te składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunek udziału wskazany w pkt 7.1. ppkt 4) SWZ) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunek wskazany w pkt 7.1. ppkt 4) SWZ) podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą:
1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; (2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; (3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 2C i 2D do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 złotych.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP PARIBAS O/Szczecinek nr rachunku: 22 2030 0045 1110 0000 0033 0770 z dopiskiem np.: „Wadium postępowanie - Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla RDLP w Szczecinku według standardu PEFC oraz 3-letni nadzór nad certyfikatem w czasie obowiązywania umowy”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Szczegóły dot. wymagań w zakresie wadium w pkt 11 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SWZ) składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3 SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a dokumenty, o których mowa w pkt 9.2 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie;
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie stosuje się odpowiednio.
Pozostałe informacje dot. składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarto w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy lub jego poszczególnych etapów możliwa jest w następujących przypadkach:
a) wystąpienia działań i zaniechań organów władzy publicznej, w tym zmiany
przepisów i urzędowych interpretacji przepisów dot. realizacji i finansowania Przedmiotu Umowy,
b) przedłużenia się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego m.in. poprzez środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty,
c) wystąpienia działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia,
d) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią,
w szczególności powodzi, deszcz nawalny, pożar. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu,
3) zmiana zakresu i sposobu wykonania Przedmiotu Umowy możliwa jest w przypadku wystąpienia konieczności realizowania Przedmiotu Umowy w inny sposób niż zastosowany ze względu na zmianę obowiązującego prawa lub standardów
i procedur PEFC; zmiana ta nie będzie pociągać za sobą zmiany wynagrodzenia.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednakże o czas nie dłuższy niż okres trwania tych okoliczności.
3. Inicjatorem zmian w Umowie może być każda ze Stron, z tym, że ostateczna decyzja, co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. Wystąpienie którejkolwiek
z okoliczności mogących powodować zmianę Umowy, nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
Zmiany umowy w zakresie waloryzacji wynagrodzenia określono w § 8 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy SMARTPZP https://portal.smartpzp.pl/rdlp_szczecinek

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-26 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15) PZP.
Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części: Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na jego szczególny rodzaj, a w szczególności możliwość uzyskania jednego certyfikatu dla wszystkich jednostek organizacyjnych (nadleśnictw) nadzorowanych przez Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest wznowienie audytu certyfikacyjnego prowadzenia gospodarki leśnej przez ww. jednostki według standardów PEFC (PEFC POLSKA ST 1004:2012- lub równoważne), wydanie certyfikatu i nadzór nad certyfikatem przez okres trzech lat. Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia muszą posiadać akredytację Polskiego Centrum Akredytacji jako jednostka certyfikująca systemy i notyfikacji „PEFC Polska” do przeprowadzania audytów gospodarki leśnej w systemie PEFC. Istotne jest, aby ocena prowadzenia gospodarki leśnej była dokonywana obiektywnie w nadleśnictwach wybranych przez Wykonawcę zamówienia do przeprowadzenia kontroli, w celu zachowania ciągłości spraw musi być przeprowadzona przez te same osoby skierowane do realizacji umowy, które to osoby muszą posiadać doświadczenie w prowadzeniu audytów systemów zarządzania wg norm PN-EN ISO 9001 lub PN-EN ISO 14001 lub równoważnych.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany od dnia zawarcia umowy do upływu okresu ważności nadanego Zamawiającemu Certyfikatu PEFC, lecz nie dłużej, niż do dnia 23 grudnia 2026 r.
2) Audyt wznawiający (recertyfikujący) zostanie przeprowadzony w terminie, który umożliwi utrzymanie przez Zamawiającego ciągłości certyfikatu gospodarki leśnej w systemie PEFC, lecz nie późniejszym, niż do dnia 8 grudnia 2023 r. Obecnie, obowiązujący certyfikat gospodarki leśnej
w systemie PEFC posiadany przez Zamawiającego wygasa 23 grudnia 2023 r.
Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu Certyfikat PEFC, jeżeli Zamawiający spełni wymagania określone standardami PEFC dla otrzymania Certyfikatu, po przedstawieniu raportu z audytu wznawiającego (recertyfikującego), jednak nie późnej, niż do dnia 19 grudnia 2023 r. Certyfikat PEFC będzie ważny przez okres 3 lat od dnia jego nadania Zamawiającemu.
Audyty nadzoru zostaną wykonane w okresie ważności certyfikatu,
w następujących terminach:
- pierwszy audyt nadzoru w terminie nie dłuższym, niż 12 miesięcy od wystawienia Certyfikatu PEFC,
- drugi audyt nadzoru zostanie wykonany w terminie nie dłuższym, niż 12 miesięcy od wykonania pierwszego audytu nadzoru,
- raporty z audytów nadzoru, zostaną przekazane Zamawiającemu nie później, niż 30 dni od dnia zakończenia poszczególnego audytu.
3) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.– „Specustawa”).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam chust kolonijnych z nadrukiem - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam chust kolonijnych - proszę o wycenę z nadrukiem i bez 25 szt. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI