Przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych za lata 2021, 2022 i 2023

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych za lata 2021, 2022 i 2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-10-01
  • ZamawiającyKrakowski Holding Komunalny S. A. w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych za lata 2021, 2022 i 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krakowski Holding Komunalny S. A. w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351118089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Brożka

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-347

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://khk.krakow.pl/pl/bip/ogloszenia-i-przetargi/zamowienia-publiczne/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679 008 56 13

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Św. Wawrzyńca 13

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-060

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/khk

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A. w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 675-000-12-02

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Jana Pawła II 188

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-969

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/khk

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wodociągi Miasta Krakowa S. A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 675-00-00-065

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Senatorska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-106

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/khk

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Arena Kraków S. A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676-17-03-853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lema 7

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/khk

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Oszczędzania Energii „ESCO” Sp. z o.o. w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 675-12-36-812

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Handlowe 9

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-936

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/khk

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Sp. z o.o. w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 675-12-54-135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Miechowity 6a

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-475

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/khk

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Pomocnicze MPWiK sp. z o.o. w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 678-31-50-539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotego Wieku 74

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-618

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/khk

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: KrakTransRem sp. z o.o. w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679-29-74-292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Brożka 3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-347

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/khk

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz pozostałych Zamawiających jest: Krakowski Holding Komunalny Spółka Akcyjna w Krakowie, ul. Jana Brożka 3, 30-347 Kraków, tel. 12 269 15 10, e-mail: przetargi@khk.krakow.pl. Umowy w sprawie zamówienia publicznego zawierane w wyniku rozstrzygnięcia postępowania będą podpisywane przez poszczególnych Zamawiających odrębnie.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych za lata 2021, 2022 i 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5c9532a-1782-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/khk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/khk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
14.2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
14.3. Forma dokumentów: określono w pkt. 14.3 SWZ.
14.4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie poprzez: https://platformazakupowa.pl/pn/khk (wyjątkowo na adres mailowy: przetargi@khk.krakow.pl).
UWAGA: niedopuszczalnym jest złożenie oferty w sposób inny niż wskazany w pkt 18. SWZ.
14.5. Platforma, o której mowa w pkt. poprzedzającym:
14.5.1. Instrukcja obsługi platformy, znajduje się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje;
14.5.2. Komunikacja poprzez ”Wyślij wiadomość” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 150 MB.
14.6. Każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji.
14.7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Paweł Urbańczyk lub Elżbieta Kurek.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 26.1. Zamawiający informuje, że:
26.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający.
26.1.2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod@khk.krakow.pl, tel.: 12 269 15 05.
26.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
26.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP oraz odpowiednie organy kontrole w zakresie ich kompetencji;
26.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164
z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy.
26.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
26.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
26.1.8. posiada Pani/Pan:
26.1.8.1. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
26.1.8.2. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania)
26.1.8.3. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
26.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;
26.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
26.1.9.1. prawo do usunięcia danych osobowych;
26.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych;
26.1.9.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym.
26.2. Ponadto Zamawiający informuje, iż:
26.2.1. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
26.2.2. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KZP-271-TP-9/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie – na rzecz spółek Grupy Kapitałowej - Krakowski Holding Komunalny S.A. – stosownie do postanowień ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz.U. 2021 poz. 217 z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1415 z późn. zmianami) i innymi obowiązującymi przepisami prawa oraz krajowymi standardami rewizji finansowej, badań sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2021 roku, 31 grudnia 2022 roku i 31 grudnia 2023 r. oraz sporządzenie sprawozdania z badania, następujących sprawozdań finansowych:
3.1.1. jednostkowe sprawozdania finansowe Spółek:
3.1.1.1. Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie (KHK S.A.),
3.1.1.2. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie (MPK S.A.),
3.1.1.3. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A. w Krakowie (MPEC S.A.),
3.1.1.4. Wodociągi Miasta Krakowa S.A. (WMK S.A.),
3.1.1.5. Arena Kraków S.A. (AK S.A.),
3.1.1.6. Przedsiębiorstwo Oszczędzania Energii „ESCO” Sp. z o.o. w Krakowie (POE ESCO Sp. z o.o.),
3.1.1.7. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Sp. z o.o. w Krakowie (PUT Sp. z o.o.),
3.1.1.8. Przedsiębiorstwo Pomocnicze MPWiK sp. z o.o. w Krakowie,
3.1.1.9. KrakTransRem sp. z o.o. w Krakowie;
3.1.2. skonsolidowane sprawozdanie finansowe grupy kapitałowej, w której jednostką dominującą jest KHK S.A. w Krakowie.
3.1.3. badanie sprawozdań finansowych (dedykowanych raportów), przygotowanych zgodnie z MSR w języku polskim i angielskim, dla potrzeb Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju, Banku Światowego oraz Europejskiego Banku Inwestycyjnego, Spółki MPK S.A.
3.1.4. weryfikacja i potwierdzenie kowenantów finansowych zgodnie z wymogami zawartymi w umowach kredytowych zawartych przez WMK S.A., MPK S.A., MPEC S.A.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP:
a) zakres zamówienia objętego opcją: prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia w ramach umowy podstawowej i na warunkach tej umowy o powiększony zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg cen jednostkowych określonych dla zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia, w ten sposób, że zamówienie realizowane będzie w kolejnym roku sprawozdawczym (tj. w roku 2025 za rok obrotowy kończący się 31.12.2024 roku) zgodnie z wymaganiami, terminami i na zasadach określonych dla podstawowego zakresu zamówienia. Terminy realizacji rozszerzonego zakresu zamówienia określone zostały w pkt. 8.1 SWZ.
b) okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z opcji: istnienie potrzeby po stronie danego Zamawiającego po realizacji zamówienia podstawowego.
c) warunek uruchomienia prawa opcji: każdy z Zamawiających będzie uprawniony do złożenia w terminie 90 dni od podpisania ostatniego protokołu odbioru usług oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, wskazującego jednocześnie zakres rozszerzonego zakresu zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie biegłych rewidentów (I)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie biegłych rewidentów (II)

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie biegłych rewidentów (III)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie biegłych rewidentów (IV)

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

11.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który:
11.1.1. spełnia warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, tj.: nie dotyczy;
11.1.2. spełnia warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
tj.:
11.1.2.1. jest wpisany na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych prowadzoną przez Polską Agencję Nadzoru Audytowego lub na podstawie odrębnych przepisów ma prawo świadczyć usługi audytorskie w spółkach, których dotyczy niniejsze zamówienie;
11.1.3. spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.: nie dotyczy;
11.1.4. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
11.1.4.1. posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia – wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał przynajmniej po jednej usłudze:
11.1.4.1.1. badania sprawozdania finansowego w jednostce zarejestrowanej na terenie Polski;
11.1.4.1.2. badania sprawozdania finansowego wg MSR i ustawy o rachunkowości w jednostce zarejestrowanej na terenie Polski;
11.1.4.1.3. badania skonsolidowanego sprawozdania finansowego grupy kapitałowej, w której większość spółek posiada siedzibę na terenie Polski;
11.1.4.1.4. badania sprawozdania finansowego przedsiębiorcy zarejestrowanego na terenie Polski, którego podstawowym przedmiotem działalności (wg Umowy/Statutu lub KRS) jest świadczenie co najmniej jednego z poniższych rodzajów działalności:
• wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodna, gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych (PKD 35.30.Z),
• obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne (PKD 38.21.Z);
• wytwarzanie energii elektrycznej (PKD 35.11.Z),
• pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody lub odprowadzanie i oczyszczanie ścieków (PKD 36.00.Z, 37.00.Z),
• transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski (PKD 49.31.Z),
• wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi (PKD 68.20.Z).
11.1.4.1.5. audytu projektu finansowanego z funduszy unijnych realizowanego przez jednostkę zarejestrowanych na terenie Polski;
UWAGA: spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 11.1.4.1.1. – 11.1.4.1.5 SWZ nie może być potwierdzone tymi samymi badaniami. Innymi słowy, Wykonawca musi wykazać doświadczenie w badaniu co najmniej 5 różnych sprawozdań odpowiadających opisom poszczególnych warunków.

11.1.4.2. dysponuje zespołem osób niezbędnym do wykonania zamówienia, w skład którego wchodzi co najmniej 8 biegłych rewidentów, wpisanych do rejestru biegłych rewidentów prowadzonego przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów oraz każdy z biegłych rewidentów posiada doświadczenie w przeprowadzeniu badania w co najmniej jednym ze wskazanych w pkt. 11.1.4.1.1-11.1.4.1.5 zakresów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę:
12.4.1. w zakresie warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności:
12.4.1.1. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień – potwierdzające spełnianie warunku o którym mowa w pkt. 11.1.2 SWZ;
12.4.2. w zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
12.4.2.1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 11.1.4.1. SWZ;
12.4.2.2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie potwierdzającym spełnienie warunku o którym mowa w pkt 11.1.4.2. SWZ – wzór zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria w zakresie wskazanym w pkt. 12.1.3 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

12.1. Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
12.1.1. Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z KRS lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby.
12.1.2. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
UWAGA: dokument nie podlega uzupełnieniu;
12.1.3. Wykaz osób realizujących zamówienie – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ – w zakresie kryteriów oceny ofert;
UWAGA: dokument nie podlega uzupełnieniu w ramach kryteriów oceny ofert, a jedynie w zakresie warunków udziału w postępowaniu; w przypadku braku jego dołączenia, Zamawiający nie przyzna punktów w kryteriach oceny ofert, związanych z tym dokumentem;
12.1.4. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w pkt. 10.1 oraz 11.1 SWZ.
12.1.4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
12.1.4.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
12.1.4.3. Wzór oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
12.1.5. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wskazanym w art. 117 ust. 4 PZP (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

16.1. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe zasady wnoszenia wadium określa pkt. 16 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

11.2.1. Szczególny sposób spełniania przez takich Wykonawców warunków udziału w postępowaniu:
11.2.1.1. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 11.1.2 SWZ. jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;
11.2.1.2. Warunek dotyczący posiadania doświadczenia, o którym mowa w pkt. 11.1.4.1 SWZ jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada doświadczenie w poszczególnym zakresie (pkt. 11.1.4.1.1 – 11.1.4.1.5) i zrealizuje usługi, dla tego zakresu, dla jakiego to doświadczenie wykazuje;
11.2.1.3. Warunek dotyczący dysponowania zespołem osób, o którym mowa w pkt. 11.1.4.2 SWZ jest spełniony, jeżeli Wykonawcy łącznie dysponują zespołem, które spełnia wymogi Zamawiającego.
11.2.2. Wykonawcy tacy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
11.2.3. Do Wykonawców takich stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia są uwzględnione w
projektowanych postanowieniach umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/khk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-01 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowe terminy realizacji zamówienia określa pkt. 8 SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę wałka napędu w traktorze Zetor Forenta - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę wałka napędu w traktorze Zetor Forenta. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI