Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie audytu w zakresie podatku VAT i składek ZUS w SPSZOZ „Zdroje” – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Zdroje"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MĄCZNA 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-780
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: org@zoz-zdroje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zdroje.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie audytu w zakresie podatku VAT i składek ZUS w SPSZOZ „Zdroje” – II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72bf9118-2b39-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00035145/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Przeprowadzenie audytu w zakresie podatku VAT i składek ZUS w SPSZOZ „Zdroje” II postępowanie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu złożenia oferty przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest założyć w Systemie profil użytkownika, jednocześnie wprowadzając do systemu swój podmiot. Ten użytkownik będzie pełnić rolę administratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja w Systemie dostępna jest po kliknięciu przycisku „Załóż konto”. Szczegółowa instrukcja dotycząca tworzenia konta Wykonawcy oraz złożenia oferty dostępna jest w Systemie w zakładce E-learning. Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Portalu PZP, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący Korzystanie z Portalu PZP jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Szczegółowe informacje dot. sposobu wykonania tych czynności znajdują się w „Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje/elearning Na tej stronie znajduje się również treść Regulaminu Portalu PZP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ - Rozdział XV Klauzula Informacyjna z art. 13 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 30/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie usług polegających na przeprowadzeniu w SPSZOZ „Zdroje” w Szczecinie audytu, diagnozy i weryfikacji rozliczeń publicznoprawnych w zakresie składek na ubezpieczenia społeczne oraz innych obciążeń publicznych wynikających z rozliczenia wynagrodzeń pracowników
4.2.6.) Główny kod CPV: 79200000-6 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień określonych w art. 214 ust. 1 pkt
7) PZP zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia podstawowego, o wartości do 20 % wartości
zamówienia podstawowego. Zamówienia określone w art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp będą udzielane z
zastosowaniem trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki na takich samych warunkach, jakie wynikają
z zamówienia podstawowego po przeprowadzonych przez strony negocjacjach cenowych. Zamówienia
polegające na powtórzeniu podobnych usług będą mogły zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia
udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług. Poprzez podobne usługi
Zamawiający rozumie świadczenie usług zgodnie z opisem określonym w SWZ w Rozdziale XIII.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wykonującej prace
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie usług polegających na przeprowadzeniu w SPSZOZ „Zdroje” w Szczecinie audytu, diagnozy i weryfikacji prawidłowości rozliczeń w podatku od towarów i usług jak również analiza w zakresie kwalifikacji wydatków na cele statutowe i innych oraz powiązanych z tym konsekwencji prawno – podatkowych w podatku dochodowym od osób prawnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79200000-6 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień określonych w art. 214 ust. 1 pkt
7) PZP zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia podstawowego, o wartości do 20 % wartości
zamówienia podstawowego. Zamówienia określone w art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp będą udzielane z
zastosowaniem trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki na takich samych warunkach, jakie wynikają
z zamówienia podstawowego po przeprowadzonych przez strony negocjacjach cenowych. Zamówienia
polegające na powtórzeniu podobnych usług będą mogły zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia
udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług. Poprzez podobne usługi
Zamawiający rozumie świadczenie usług zgodnie z opisem określonym w SWZ w Rozdziale XIII.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wykonującej prace
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOŻE UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCA, KTÓRY SPEŁNIA
WARUNKI, O KTÓRYCH MOWA, TJ.:
1) Posiada zdolności techniczne lub zawodowe
Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest:
a) wykazać, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa
termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie –
minimum:
a. w zakresie pakietu nr 1 – trzech usług związanych z wykonywaniem audytu , diagnozy i
weryfikacji poprawności rozliczeń publicznoprawnych w zakresie składek na ubezpieczenie
społeczne oraz innych obciążeń publicznych wynikających z rozliczenia wynagrodzenia
pracowników w podmiotach leczniczych o zatrudnieniu na poziomie co najmniej 500
pracowników, którego efektem była redukcja wysokości odprowadzanych tychże składek lub
obciążeń;
b. w zakresie pakietu nr 2 – trzech usług związanych z wykonywaniem audytu, diagnozy i
weryfikacji prawidłowości rozliczeń w podatku od towarów i usług jak również analiza w zakresie
kwalifikacji wydatków na cele statutowe i innych oraz powiązanych z tym konsekwencji prawno –
podatkowych w podatku dochodowym od osób prawnych w podmiotach leczniczych o zatrudnieniu na poziomie co najmniej 500 pracowników, którego efektem była redukcja
wysokości w podatku od towarów i usług;
Każda usługa przedkładana na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
powinna zawierać wszystkie elementy wymienione w treści warunku.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek w
ramach pakietu musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie
dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
W celu wstępnego potwierdzenia, spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub
zawodowej, wykonawca składa oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do
SWZ.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach ta sama usługa może
posłużyć mu do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej w różnych
pakietach. W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujący szerszy
zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę
wykonania i odbiorcę dotyczącą usługi odpowiadającej rodzajem i wartością określonej przez
Zamawiającego w warunku udziału w postępowaniu dotyczącą danej części.
b) wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi do realizacji
przedmiotowego zamówienia publicznego, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i
doświadczeniem niezbędnym do jego wykonania, w szczególności odpowiedzialnymi za
świadczenie usług tj. co najmniej jedną osobą doradcy podatkowego lub radcy prawnego, lub
adwokata - wskazaną do realizacji przedmiotu zamówienia jako osoba kierująca i nadzorująca
wykonanie prac, posiadającą co najmniej:
a. Dla Pakietu Nr 1:
• doświadczenie w realizacji co najmniej trzech usług związanych z wykonywaniem audytu ,
diagnozy i weryfikacji poprawności rozliczeń publicznoprawnych w zakresie składek na
ubezpieczenie społeczne oraz innych obciążeń publicznych wynikających z rozliczenia
wynagrodzenia pracowników w podmiotach leczniczych o zatrudnieniu na poziomie co najmniej
500 pracowników, którego efektem była redukcja wysokości odprowadzanych tychże składek lub
obciążeń.
b. Dla Pakietu Nr 2:
• doświadczenie w realizacji co najmniej trzech usług związanych z wykonywaniem audytu,
diagnozy i weryfikacji prawidłowości rozliczeń w podatku od towarów i usług jak również analiza
w zakresie kwalifikacji wydatków na cele statutowe i innych oraz powiązanych z tym
konsekwencji prawno – podatkowych w podatku dochodowym od osób prawnych w podmiotach
leczniczych o zatrudnieniu na poziomie co najmniej 500 pracowników, którego efektem była
redukcja wysokości w podatku od towarów i usług.
W celu wstępnego potwierdzenia, spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub
zawodowej, wykonawca składa oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do
SWZ.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby do oceny spełnienia ww. warunku w
zakresie wskazanym w pkt 1 ppkt 1) lit. b) Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie
dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
2. Warunku przewidzianego w art. 112 ust. 2 pkt 1) - 3) Pzp Zamawiający nie określa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp wezwie wykonawcę,
którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni
od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych
środków dowodowych, tj.: potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania,
z powodów określonych w Rozdziale VI, w dziale I, w pkt 1 i 2 i w celu wykazania tego obowiązany jest
złożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę
częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego
Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie
art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi
załącznik nr 7 do SWZ), b) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp; sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp wezwie wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków
dowodowych, tj. potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których
mowa w Rozdziale VI, w dziale II, w pkt 1 ppkt 1) lit a), b), c) i w celu wykazania tego obowiązany jest
złożyć następujące dokumenty:
1) wykaz usług, o których mowa w dziale II pkt 1 ppkt 1) lit. a), wykonanych, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat liczonych
wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź
inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 5 do SWZ);
W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz.
2) wykaz osób, o których mowa w dziale II pkt 1 ppkt 1) lit. b), skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SWZ);
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz.
Ww. oświadczenie i dowody i inne dokumenty należy złożyć w oryginale / lub kopii potwierdzonej za
zgodność z oryginałem (w postaci dokumentu elektronicznego / lub w elektronicznej kopii dokumentu /
oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy - zgodnie z Rozdziałem I pkt 4 swz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w postaci dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w postaci dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)
3. Oświadczenia, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w postaci dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)
4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ (pkt 10).
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w postaci dokumentu elektronicznego).
5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VI dział III swz (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. (w postaci dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).
6. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów
7. Pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 7)
8. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ (pkt 11).
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w postaci dokumentu elektronicznego).
9. Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 9.
Zamawiający nie określa żadnych wymagań ani ograniczeń w zakresie podwykonawstwa
10. Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 14.
11. Pozacenowe kryteria oceny ofert - na załączniku nr 1 pkt 2-4.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy ewentualnie przedstawiają umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
2. Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.
3. Pełnomocnictwo, o którym mowa pkt 1 powinno być w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostać przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców
4. Pełnomocnik, o którym mowa pkt 1 pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
5. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
8. Oferta wspólna musi być sporządzona zgodnie z SWZ;
9. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 8.
10. Sposób składania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określa Rozdziale I, II, III i VI SWZ;
11. Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale XIV SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-20 11:35
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-20 11:40
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wymaga złożenia dokumentu, o którym mowa w § 4 w ust 1 w pkt 3 w lit. b Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020.2415).
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI, w dziale IV w pkt 1 lit. b SWZ składa
dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie
zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie
jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokument, o którym mowa w pkt. 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem jego złożenia.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się
dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał
dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem
sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Postanowienia pkt 3 stosuje się.
5. Dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. 2 i 4 należy składać w formie oryginału w
postaci elektronicznej, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski,
poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.