Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie i wdrożenie programu federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni oraz Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia Publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie i wdrożenie programu federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni oraz Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b02bfb94-ae49-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014768/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Opracowanie i wdrożenie programu federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni oraz Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
POWER.03.04.00-00-P005/17
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkieminformacyjnym RODO zawarto w rozdziale 39 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21/ZP/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot Umowy obejmuje następujące Zadania:a) PRZEPROWADZENIE WSTĘPNYCH AUDYTÓW I DORADZTWA PRAWNO-ORGANIZACYJNEGO DLA PRZYGOTOWANIA PROGRAMU FEDERALIZACJI, w terminie 2 miesięcy od podpisania Umowy w tym:- audyt wewnętrznych aktów normatywnych jednostek uczestniczących,- audyt administracji naukowej jednostek uczestniczących,- audyt bibliometryczny dyscyplin naukowych jednostek uczestniczących,- przeprowadzenie konsultacji w ramach wyżej wymienionych czynności, których wynikiem będzie syntetyczny raport podsumowujący terminy, uczestników i kluczowe ustalenia z poszczególnych spotkań,- opracowanie programu federalizacji,b) DZIAŁANIA DORADCZE DLA ZAINICJOWANIA DZIAŁANIA FEDERACJI, w terminie do dnia 15 października 2021 roku, w tym:- opracowanie projektów polityki rozwojowych Federacji,- opracowanie wewnętrznych aktów normatywnych Federacji,- opracowanie kluczowych procesów i procedur Federacji,- przeprowadzenie konsultacji, testów legislacyjnych i oceny planów naukowych,- opracowanie dokumentacji o charakterze planistyczno-strategicznym (polityki), pozwalającej na prawidłowe funkcjonowanie Federacji w perspektywie co najmniej 3 lat.c) PRZEPROWADZENIE AUDYTÓW EWALUACYJNYCH I DORADZTWA W ZAKRESIE DOSKONALENIA DZIAŁANIA FEDERACJI, w terminie do dnia 15 października 2021 roku, w tym: opracowanie usprawniających procesów, procedur i strategii, usługi doradcze w obszarze kształcenia doktorantów, przeprowadzenie audytu organizacyjnego, przeprowadzenie monitoringu wdrażania strategii Federacji w cyklu kwartalnym, przeprowadzenie odpowiednich szkoleń dla kadry kierowniczej oraz pracowników administracji obsługującej procesy zachodzące w Federacji, zgodnie ze szczegółowym opisem Przedmiotu Zamówienia określonym w złożonej ofercie oraz opisem przedmiotu zamówienia, które stanowią integralną część Umowy i nie mogą być od niej odłączone czy zmienione w jakikolwiek inny sposób niż przewidziany dla zmiany samej Umowy.d) DZIAŁANIA DORADCZE WSPIERAJĄCE, w terminie do dnia 15 października 2021 roku, w tym: wsparcie w zakresie zarządzania zmianą, wsparcie konsultacyjne w przygotowaniu komunikacji na spotkania inaugurujące, opracowanie strategii promowania Federacji oraz przygotowanie zestawu skutecznych narzędzi realizacji tej strategii, opracowanie założeń niezbędnych zmian w zakresie kultury organizacyjnej Federacji, zaplanowanie procesu wdrożenia powyższych zmian. 3. Konsultacje o których mowa w ust. 2 powyżej odbędą się w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie, z wykorzystaniem narzędzi do komunikacji na odległość, zgodnie z decyzją Zamawiającego podjętą z uwzględnieniem sytuacji epidemicznej w kraju oraz obowiązujących przepisów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba wewnętrznych aktów prawnych w uczelni wyższej przygotowanych przez ekspertów z zakresu prawa w okresie ostatnich 5 lat
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba wykonanych usług eksperckich / doradczych w obszarze ewaluacji działalności naukowej wykonanych przez eksperta z zakresu ewaluacji działalności naukowej w okresie ostatnich 5 lat
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10