Opracowanie i wdrożenie programu federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie i wdrożenie programu federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni oraz Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-14
  • ZamawiającyAkademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00047336
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie i wdrożenie programu federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni oraz Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia Publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie i wdrożenie programu federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni oraz Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b02bfb94-ae49-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014768/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 Opracowanie i wdrożenie programu federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni oraz Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

POWER.03.04.00-00-P005/17

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkieminformacyjnym RODO zawarto w rozdziale 39 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21/ZP/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot Umowy obejmuje następujące Zadania:a) PRZEPROWADZENIE WSTĘPNYCH AUDYTÓW I DORADZTWA PRAWNO-ORGANIZACYJNEGO DLA PRZYGOTOWANIA PROGRAMU FEDERALIZACJI, w terminie 2 miesięcy od podpisania Umowy w tym:- audyt wewnętrznych aktów normatywnych jednostek uczestniczących,- audyt administracji naukowej jednostek uczestniczących,- audyt bibliometryczny dyscyplin naukowych jednostek uczestniczących,- przeprowadzenie konsultacji w ramach wyżej wymienionych czynności, których wynikiem będzie syntetyczny raport podsumowujący terminy, uczestników i kluczowe ustalenia z poszczególnych spotkań,- opracowanie programu federalizacji,b) DZIAŁANIA DORADCZE DLA ZAINICJOWANIA DZIAŁANIA FEDERACJI, w terminie do dnia 15 października 2021 roku, w tym:- opracowanie projektów polityki rozwojowych Federacji,- opracowanie wewnętrznych aktów normatywnych Federacji,- opracowanie kluczowych procesów i procedur Federacji,- przeprowadzenie konsultacji, testów legislacyjnych i oceny planów naukowych,- opracowanie dokumentacji o charakterze planistyczno-strategicznym (polityki), pozwalającej na prawidłowe funkcjonowanie Federacji w perspektywie co najmniej 3 lat.c) PRZEPROWADZENIE AUDYTÓW EWALUACYJNYCH I DORADZTWA W ZAKRESIE DOSKONALENIA DZIAŁANIA FEDERACJI, w terminie do dnia 15 października 2021 roku, w tym: opracowanie usprawniających procesów, procedur i strategii, usługi doradcze w obszarze kształcenia doktorantów, przeprowadzenie audytu organizacyjnego, przeprowadzenie monitoringu wdrażania strategii Federacji w cyklu kwartalnym,  przeprowadzenie odpowiednich szkoleń dla kadry kierowniczej oraz pracowników administracji obsługującej procesy zachodzące w Federacji, zgodnie ze szczegółowym opisem Przedmiotu Zamówienia określonym w złożonej ofercie oraz opisem przedmiotu zamówienia, które stanowią integralną część Umowy i nie mogą być od niej odłączone czy zmienione w jakikolwiek inny sposób niż przewidziany dla zmiany samej Umowy.d) DZIAŁANIA DORADCZE WSPIERAJĄCE, w terminie do dnia 15 października 2021 roku, w tym: wsparcie w zakresie zarządzania zmianą,  wsparcie konsultacyjne w przygotowaniu komunikacji na spotkania inaugurujące,  opracowanie strategii promowania Federacji oraz przygotowanie zestawu skutecznych narzędzi realizacji tej strategii,  opracowanie założeń niezbędnych zmian w zakresie kultury organizacyjnej Federacji,  zaplanowanie procesu wdrożenia powyższych zmian. 3. Konsultacje o których mowa w ust. 2 powyżej odbędą się w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie, z wykorzystaniem narzędzi do komunikacji na odległość, zgodnie z decyzją Zamawiającego podjętą z uwzględnieniem sytuacji epidemicznej w kraju oraz obowiązujących przepisów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba wewnętrznych aktów prawnych w uczelni wyższej przygotowanych przez ekspertów z zakresu prawa w okresie ostatnich 5 lat

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba wykonanych usług eksperckich / doradczych w obszarze ewaluacji działalności naukowej wykonanych przez eksperta z zakresu ewaluacji działalności naukowej w okresie ostatnich 5 lat

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Wykonawca musi posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym tj. być wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznychzdolności technicznej lub zawodowej:1. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu usług (załącznik nr 8), w okresie ostatnich 5 lat (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju , Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. § 9 ust. 4 pkt 2) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie:- minimum trzech usług polegających na wdrożeniu programów restrukturyzacyjnych w obszarze szkolnictwa wyższego, związanych z wdrażaniem nowych regulacji w uczelniach, opracowywaniem nowych procedur, usprawnieniem funkcjonowania uczelni.- minimum jednej usługi polegającej na opracowaniu dokumentu o charakterze strategicznym dla szkoły wyższej („dokument o charakterze strategicznym” rozumiany jest jako dokument, który zawiera co najmniej: analizę stanu wyjściowego, wyniki konsultacji wewnętrznych oraz rekomendacje, programy restrukturyzacyjne),- minimum trzech zrealizowanych usług uwzględniających audyt organizacyjny/zarządzania w szkole wyższej lub innej jednostce, której obszary działania są zbieżne z działalnością uczelni wyższej.- minimum trzech usług doradztwa prawno-organizacyjnego w obszarze szkolnictwa wyższego, związanych z wdrażaniem regulacji ustawowych w uczelniach, usprawnieniem funkcjonowania uczelni w obszarach objętych niniejszym zapytaniem tj. badania naukowe, współpraca krajowa i międzynarodowa, organizacja i zarządzanie (uczelnia 2.0. i inne różne).- minimum trzech zrealizowanych usług polegających na opracowaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych w uczelni- minimum 100 godzin szkoleń/warsztatów/konsultacji w ramach zagadnień prawno–organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem szkoły wyższej zrealizowanych dla kadry kierowniczej oraz pracowników administracji uczelnianej.2. Wykonawca musi dysponować osobami, (załącznik nr 9) skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;.Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie zespołem eksperckim:• 2 ekspertów z zakresu prawa, posiadających wykształcenie prawnicze i minimum 2-letnie doświadczenie we współpracy z uczelniami wyższymi lub w pracy na uczelniach wyższych, w obszarze prawnym, • 1 ekspert z zakresu ewaluacji działalności naukowej w uczelni wyższej, posiadający wy-kształcenie wyższe i minimum 2-letnie doświadczenie we współpracy z uczelniami wyż-szymi lub w pracy na uczelniach wyższych, w obszarze ewaluacji działalności nauko-wej, • 1 ekspert z zakresu organizacji i zarządzania, posiadający wykształcenie wyższe i mini-mum 5-letnie doświadczenie w zakresie implementacji działań o charakterze strategicz-nym i wdrażania zmian kultury organizacyjnej w organizacjach, w tym w uczelniach wyższych. • 1 ekspert z zakresu szkół doktorskich w uczelni wyższej, posiadający wykształcenie wyższe i minimum 2-letnie doświadczenie we współpracy z uczelniami wyższymi lub w pracy na uczelniach wyższych, w obszarze kształcenia doktorantów, • 1 ekspert z zakresu spraw pracowniczych w szkole wyższej, posiadający wykształcenie wyższe i minimum 2-letnie doświadczenie we współpracy z uczelniami wyższymi lub w pracy na uczelniach wyższych, w obszarze spraw pracowniczych, Zamawiający wymaga przedstawienia przez ekspertów dla wykazanych usług dowodów ich realizacji w formie: faktury, protokołów odbioru, umów, referencji jednoznacznie odnoszących się do wykazanego doświadczenia etc. Zamawiający dopuszcza możliwość występowania jednej osoby w roli więcej niż jednego eksperta, pod warunkiem posiadania kwalifikacji i doświadczenia opisanego poniżej dla poszczególnych ekspertów, ale nie więcej niż w 2 obszarach

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wraz z dowodami (załącznik nr 8).Wykaz osób wraz z dowodami (załącznik nr 9).CV osób delegowanych do realizacji zamówienia. Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacja z Centralnej Ewidencji i Informa-cji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą dołączyć wstępną, autorską koncepcję realizacji usługi „Opracowanie i wdrożenie programu federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni oraz Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie” w oparciu o opisany przedmiot zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą dołączyć wstępną, autorską koncepcję realizacji usługi „Opracowanie i wdrożenie programu federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni oraz Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie” w oparciu o opisany przedmiot zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy- sporządzony według wzoru (załącznik nr 1).Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 10).Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (za-łącznik nr 4).Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-13

2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam haka do auta Nissan Qashqai - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam nowego Nissana Qashqai automat z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika potrzebuję haka zdejmowanego na 13 PIN aby po wypięciu haka działała klapa bagażnika elektrycznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI