Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie audytów energetycznych dla inwestycji wspierających efektywność energetyczną i redukcję emisji gazów cieplarnianych
wraz ze sporządzeniem studium wykonalności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Roosevelta
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-525
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie audytów energetycznych dla inwestycji wspierających efektywność energetyczną i redukcję emisji gazów cieplarnianych
wraz ze sporządzeniem studium wykonalności
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cb90b7e-6bfa-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00489213/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Opracowanie audytów ex-anta, wniosków aplikacyjnych oraz studium wykonalności dot. zadań planowanych do realizacji z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Fenix
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
Platforma Zakupowa Market Planet https://zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3201-ILZ.260.42.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia obejmuje:
„Dwa budynki Urzędu Skarbowego w Stargardzie, zlokalizowane przy ul. Partyzantów 5 oraz przy ul. Towarowej 15”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej i instalacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; odrębnie dla budynków, które jej nie posiadają, oraz wykonanie badań termowizyjnych;
2) sporządzenie audytu energetycznego (uzupełnienia audytu energetycznego w przypadku, kiedy wykonany audyt jest niepełny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15.12.2022 r. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2022 poz. 2816);
3) sporządzenie studium wykonalności, którego głównym celem jest przedstawienie zasadności realizacji projektu, w tym jego zgodności z celami w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Priorytet FENX.01 Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej (wraz z instalacją OZE), a także określenie czy zadanie możliwe jest do zrealizowania, biorąc pod uwagę wymogi wykonalności i trwałości efektów projektu. Wybrane elementy studium wykonalności oraz metodykę ich opracowania wskazano w Wytycznych dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych , w tym hybrydowych na lata 2021-2027.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia obejmuje - „Budynek Urzędu Skarbowego w Białogardzie zlokalizowany przy ul. Mickiewicza 3”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej i instalacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; odrębnie dla budynków, które jej nie posiadają, oraz wykonanie badań termowizyjnych;
2) sporządzenie audytu energetycznego (uzupełnienia audytu energetycznego w przypadku, kiedy wykonany audyt jest niepełny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15.12.2022 r. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2022 poz. 2816);
3) sporządzenie studium wykonalności, którego głównym celem jest przedstawienie zasadności realizacji projektu, w tym jego zgodności z celami w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Priorytet FENX.01 Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej (wraz z instalacją OZE), a także określenie czy zadanie możliwe jest do zrealizowania, biorąc pod uwagę wymogi wykonalności i trwałości efektów projektu. Wybrane elementy studium wykonalności oraz metodykę ich opracowania wskazano w Wytycznych dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych , w tym hybrydowych na lata 2021-2027.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia obejmuje – „Budynek Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie, zlokalizowany przy ul. Przemysłowa 3”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej i instalacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; odrębnie dla budynków, które jej nie posiadają, oraz wykonanie badań termowizyjnych;
2) sporządzenie audytu energetycznego (uzupełnienia audytu energetycznego w przypadku, kiedy wykonany audyt jest niepełny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15.12.2022 r. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2022 poz. 2816);
3) sporządzenie studium wykonalności, którego głównym celem jest przedstawienie zasadności realizacji projektu, w tym jego zgodności z celami w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Priorytet FENX.01 Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej (wraz z instalacją OZE), a także określenie czy zadanie możliwe jest do zrealizowania, biorąc pod uwagę wymogi wykonalności i trwałości efektów projektu. Wybrane elementy studium wykonalności oraz metodykę ich opracowania wskazano w Wytycznych dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych , w tym hybrydowych na lata 2021-2027.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia obejmuje– „Budynek Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, zlokalizowany przy ul. Rydla 65”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej i instalacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; odrębnie dla budynków, które jej nie posiadają, oraz wykonanie badań termowizyjnych;
2) sporządzenie audytu energetycznego (uzupełnienia audytu energetycznego w przypadku, kiedy wykonany audyt jest niepełny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15.12.2022 r. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2022 poz. 2816);
3) sporządzenie studium wykonalności, którego głównym celem jest przedstawienie zasadności realizacji projektu, w tym jego zgodności z celami w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Priorytet FENX.01 Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej (wraz z instalacją OZE), a także określenie czy zadanie możliwe jest do zrealizowania, biorąc pod uwagę wymogi wykonalności i trwałości efektów projektu. Wybrane elementy studium wykonalności oraz metodykę ich opracowania wskazano w Wytycznych dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych , w tym hybrydowych na lata 2021-2027.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 zamówienia obejmuje – „Budynek Drugiego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, zlokalizowany przy ul. Felczaka 19”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej i instalacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; odrębnie dla budynków, które jej nie posiadają, oraz wykonanie badań termowizyjnych;
2) sporządzenie audytu energetycznego (uzupełnienia audytu energetycznego w przypadku, kiedy wykonany audyt jest niepełny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15.12.2022 r. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2022 poz. 2816);
3) sporządzenie studium wykonalności, którego głównym celem jest przedstawienie zasadności realizacji projektu, w tym jego zgodności z celami w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 Priorytet FENX.01 Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej (wraz z instalacją OZE), a także określenie czy zadanie możliwe jest do zrealizowania, biorąc pod uwagę wymogi wykonalności i trwałości efektów projektu. Wybrane elementy studium wykonalności oraz metodykę ich opracowania wskazano w Wytycznych dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych , w tym hybrydowych na lata 2021-2027.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
- wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonali min. 3 audyty efektywności energetycznej o dowolnej wartości – oddzielnie dla każdej z części zamówienia (inne).
W niniejszym postępowaniu pod pojęciem „doświadczenia” należy rozumieć rzeczywiste wykonanie, a nie tylko wykazanie. Z tych względów nie jest dopuszczalne sumowanie przez wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu zdolności zawodowej, wykonania 3 audytów efektywności energetycznej, zrealizowanych przez różne podmioty, nie posiadające wymaganego w niniejszym postępowaniu doświadczenia.
Wykonawca/konsorcjant/podwykonawca, który potwierdzi posiadanie doświadczenia musi być podmiotem, który będzie realizował zamówienie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021, poz.275 ze zm.) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zostały wykonane - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ,
- dowodów określających, że te usługi zostały wykonane należycie, przy czy dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ składa każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków.
- pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ).
Natomiast Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy z Zamawiającym w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązani do zawarcia umowy regulującej ich współpracę i dostarczania jej kopii Zamawiającemu przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne, nie później jednak niż w dniu podpisania umowy z Zamawiającym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub podatku akcyzowego prowadzących do zmiany ceny.;
3) zmiany podwykonawcy, na którego wiedzę i doświadczenie Wykonawca powoływał się przy spełnianiu warunku udziału w postępowaniu tylko po potwierdzeniu spełniania warunków opisanych w rozdziale VII SWZ w stopniu nie niższym i przedłożeniu dokumentów wskazanych w rozdziale VIII SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Market Planet https://zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-02