Badanie rocznych sprawozdań finansowych SP ZOZ MSWiA

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Badanie rocznych sprawozdań finansowych SP ZOZ MSWiA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2019-10-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMinisterstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-22
  • Numer ogłoszenia612803-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 612803-N-2019 z dnia 2019-10-22 r.

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji: Badanie rocznych sprawozdań finansowych SP ZOZ MSWiA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 64 ust. 4 ustawy o rachunkowości (Dz. U. 2019 r. poz. 351) wyboru firmy audytorskiej do przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego dokonuje organ zatwierdzający sprawozdanie finansowe jednostki, czyli w przypadku SP ZOZ MSWiA, Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, krajowy numer identyfikacyjny 12293240000000, ul. ul. Stefana Batorego  5 , 02-591  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 601 47 30, e-mail bzp.wpp@mswia.gov.pl, faks 22 8456751, 6463708.
Adres strony internetowej (URL): https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Biuro Zamówień Publicznych, Wydział Prowadzenia Postępowań ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie rocznych sprawozdań finansowych SP ZOZ MSWiA
Numer referencyjny: BZP-WPP-2374-1-27-DZ-PN-KD/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną ilość części. Wszelkie zapisy SIWZ odnoszą się analogicznie do części zamówienia i do ofert częściowych. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia w ilości części, na które może być zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego z tym samym Wykonawcą.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku dla 26 samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, dla których podmiotem tworzącym jest minister właściwy do spraw wewnętrznych, zwanych dalej „SP ZOZ MSWiA”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 26 części: Część nr 1 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku, Część nr 2 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Wielospecjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Bydgoszczy, Część nr 3 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku, Część nr 4 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach im. sierżanta Grzegorza Załogi, Część nr 5 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach, Część nr 6 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Koszalinie, Część nr 7 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krakowie, Część nr 8 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Lublinie, Część nr 9 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Łodzi, Część nr 10 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, Część nr 11 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu, Część nr 12 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego, Część nr 13 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie, Część nr 14 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Szczecinie, Część nr 15 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Centralnego Szpitala Klinicznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie, Część nr 16 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji we Wrocławiu, Część nr 17 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Zielonej Górze, Część nr 18 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II, Część nr 19 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji Centrum Rehabilitacji w Górznie, Część nr 20 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Jeleniej Górze, Część nr 21 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Otwocku, Część nr 22 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Złocieńcu, Część nr 23 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji "ORION" w Ciechocinku, Część nr 24 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kołobrzegu, Część nr 25 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego „Bristol” Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kudowie – Zdroju, Część nr 26 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Sopocie.

II.5) Główny kod CPV: 79210000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 431739,03
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że jest wpisany na listę firm audytorskich, o której mowa w art. 57 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz. U. 2019 r. poz. 1421), zwaną dalej „Ustawą o biegłych rewidentach”.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jednym biegłym rewidentem wpisanym do rejestru biegłych rewidentów prowadzonego przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów, zgodnie z Ustawą o biegłych rewidentach, który zostanie skierowany do realizacji zamówienia i będzie pełnił funkcję kluczowego biegłego rewidenta. Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania tego samego biegłego kluczowego rewidenta do maksymalnie 4 części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W kryterium „Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego” zostaną przyznane na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu oferty. Pod uwagę będą brane wykonane badania sprawozdania finansowego przeprowadzone przez kluczowego biegłego rewidenta wskazanego w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ na potwierdzanie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1.2. SIWZ w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 1.2. Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1.2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert. 1.2.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1.2.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy ppkt 1.2.1.w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Dokumenty i oświadczenia innego podmiotu, na którego zasobach Wykonawca polega na zasadach art. 22a ustawy Pzp: Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, wymienionych w ust. 1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca składa, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 5 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie, w terminie wskazanym w ust. 1. 3. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 4. Oświadczenia lub dokumenty, mające udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 15. Zmiany Umowy 1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy. 2. Dopuszczalna jest zmiana Umowy w zakresie i na warunkach określonych poniżej: 1) zmiana Zleceniobiorcy, któremu Zleceniodawca udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy zleceniobiorca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Zleceniobiorcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy zleceniobiorca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy, 2) wydłużenia terminu realizacji Umowy w przypadku pisemnego wstrzymania przez Zleceniodawcę wykonania przedmiotu Umowy na czas określony o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania lub z przyczyn niezależnych od Zleceniobiorcy; 3) zmiany podwykonawców lub zakresu podwykonawstwa – na zasadach określonych w § 4; 4) Zleceniodawca przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy również w przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom niewskazanym w ofercie – na zasadach określonych w § 4; 5) Zmiany postanowień umowy zawartych w §5, w związku z zmianą zakresu przetwarzanych lub podpowierzenia danych osobowych, w trakcie realizacji przedmiotu Umowy. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 2 pkt 1-5 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia, o którym mowa w § 11 ust. 1 Umowy. 4. Zleceniodawca jest uprawniony do rezygnacji z wykonania części przedmiotu Umowy z powodu ustania ustawowego obowiązku badania sprawozdania finansowego. W takim przypadku Zleceniobiorcy nie przysługują żadne roszczenia (w tym odszkodowawcze), z tytułu rezygnacji z wykonywania tej części Umowy. Wynagrodzenie w tym przypadku zostanie odpowiednio zmniejszone, stosując ceny, określone w formularzu oferty złożonym wraz z ofertą. Rezygnacja, o której mowa w zdaniu pierwszym, nie stanowi zmiany Umowy, lecz wymaga dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej Strony o takiej zmianie. § 16 Zmiana Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Zleceniobiorcy 1. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Zleceniobiorcy, o którym mowa w § 11 ust. 1 Umowy, w formie aneksu, w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r. poz. 2177), 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2215, z późn. zm.)  na zasadach i w sposób określony w ust. 2 – 12 niniejszego paragrafu, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Zleceniobiorcę. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Zleceniobiorcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 2, 3 lub 4, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Zleceniobiorcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Zleceniobiorcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, a także zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, wynagrodzenie Zleceniobiorcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Zleceniobiorcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących usługi na rzecz Zleceniodawcy na podstawie Umowy do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, wynagrodzenie Zleceniobiorcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Zleceniobiorcy ponoszonego w związku ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmianą wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Zleceniobiorcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi na podstawie Umowy, w zakresie bezpośrednio związanym z jej realizacją. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 4, wynagrodzenie Zleceniobiorcy ulegnie zmianie o kwotę, o jaką zmienią się całkowite koszty wykonania Umowy, ponoszone przez Zleceniobiorcę, wynikające ze zmiany kosztów realizacji zamówienia publicznego spowodowane zmianą wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych dokonywanych przez podmioty zatrudniające, uczestniczące w wykonaniu zamówienia publicznego. 8. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, Zleceniobiorca występuje z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Zleceniobiorcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Zleceniobiorcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy, uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Zleceniobiorcy. 9. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2, 3 lub 4, Zleceniobiorca jest zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy, w szczególności: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed, jak i po zmianie) pracowników świadczących usługi, wraz z określeniem zakresu, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed, jak i po zmianie) pracowników świadczących usługi, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Zleceniobiorcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, lub 3) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed, jak i po zmianie) pracowników świadczących usługi, wraz z kwotami wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych w części finansowanej przez Zleceniobiorcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 4. 10. W terminie do 30 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 8, Zleceniodawca przekaże Zleceniobiorcy informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Zleceniobiorcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 11. W przypadku otrzymania przez Zleceniobiorcę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Zleceniobiorca może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 8. W takim przypadku przepisy ust. 9 - 10 stosuje się odpowiednio. 12. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Zleceniobiorcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 2 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Wielospecjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Bydgoszczy,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17600,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 3 Nazwa: Część nr 3 – Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20325,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 4 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach im. sierżanta Grzegorza Załogi,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17359,35
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 5 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 6 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Koszalinie,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14634,15
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 7 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krakowie,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21933,33
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 8 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Lublinie,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20325,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 9 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Łodzi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10590,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 10 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 24390,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 11 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
2. Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 11 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
2. Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 12 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20325,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 13 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 23577,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 14 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Szczecinie,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13004,07
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 15 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Centralnego Szpitala Klinicznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 31333,33
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 16 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji we Wrocławiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11400,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 17 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Zielonej Górze,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17400,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 18 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9756,10
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 19 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji Centrum Rehabilitacji w Górznie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10569,11
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 20 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Jeleniej Górze,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14200,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 21 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Otwocku,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 22 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Złocieńcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 23 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji "ORION" w Ciechocinku,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9756,10
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 24 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kołobrzegu,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 25 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego „Bristol” Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kudowie – Zdroju.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.


Część nr: 26 Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2019 i 2020 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Sopocie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest badanie rocznych sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2019 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2020 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16260,16
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 50,00
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie badania sprawozdania finansowego podmiotu leczniczego 40,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w maksymalnych terminach: − za rok obrotowy 2019 - do dnia 30 kwietnia 2020 r., − za rok obrotowy 2020 - do dnia 30 kwietnia 2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI