Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej (OHZ W-ce - obw. łow. nr 86), gospodarki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej (OHZ W-ce - obw. łow. nr 86), gospodarki łąkowo-rolnej, utrzymania obiektów edukacyjnych (ścieżka "LASY WIERZCHOSŁAWICKIE") w roku 2022 – II postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Tarnowska
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-01-17
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00008568
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej (OHZ W-ce - obw. łow. nr 86), gospodarki łąkowo-rolnej, utrzymania obiektów edukacyjnych (ścieżka "LASY WIERZCHOSŁAWICKIE") w roku 2022 – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545553

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szarwarska 1

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dabrowatar@krakow.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dabrowa.krakow.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej (OHZ W-ce - obw. łow. nr 86), gospodarki łąkowo-rolnej, utrzymania obiektów edukacyjnych (ścieżka "LASY WIERZCHOSŁAWICKIE") w roku 2022 – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-463f1955-71f1-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dabrowa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dabrowa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy https://platformazakupowa.pl/strona/1-
regulamin, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L
119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych
jest Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Arkadiusz Kępski, z którym w
sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem
poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl .
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym
rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są
obowiązane do zachowania ich w poufności
5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego
rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania
postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania
zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.
7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia
publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SI.270.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Usług z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej,
utrzymania obiektów edukacyjnych (ścieżka edukacyjna "LASY WIERZCHOSŁAWICKIE"),
utrzymania obiektów turystycznych w roku 2022 - II postępowanie” bez podziału na części.
TRANSP 1 Transport materiałów pojazdem o ładowności do 3,5 t KMTR 500,00
ŁR-ORKA Głęboka orka HA 3,92
ŁR-KULT Kultywatorowanie HA 3,92
ŁR-BRON Bronowanie HA 3,92
ŁR-TAL Talerzowanie HA 3,92
ŁR-NAWM Wysiew nawozów sztucznych HA 3,92
ŁR-WAPN Wapnowanie HA 3,92
ŁR-SADZT Sadzenie bulw topinamburu lub ziemniaków HA 1,00
ŁR-SIEWRC Siew nasion rzutem na powierzchnię otwartą HA 2,92
ŁR-KOSZR Koszenie trawy HA 20,72
Ł-POLPRZ Przygotowanie i obsługa polowania zbiorowego DN 15,00
Ł-POLTRAL Transport ludzi na polowaniu zbiorowym KMTR 1 500,00
Ł-NAGANKA Praca naganiacza DN 90,00
Ł-POLTRAN Transport naganiaczy na polowaniu zbiorowym KMTR 1 000,00
Ł-POLPSY Praca psa SZT 60,00
Ł-POLPOSI Posiłek na polowaniu zbiorowym SZT 300,00
Ł-INDTRAZ Transport zwierzyny na polowaniu indywidualnym SZT 16,00
Ł-POSPOST Poszukiwanie postrzałków SZT 15,00
Ł-PRE-JEL Preparacja poroża byka jelenia SZT 12,00
Ł-PRE-DZI Preparacja oręży dzika SZT 10,00
Ł-PRE-ROG Preparacja parostków rogacza SZT 45,00
Ł-PRE-DAN Preparacja poroża byka daniela SZT 4,00
Ł-PRE-DRA Preparacja czaszek drapieżników SZT 5,00
Ł-WKAR-SU Wykładanie karmy objętościowej suchej TONA 1,50
Ł-WKAR-SO Wykładanie karmy objętościowej soczystej TONA 5,00
Ł-WKAR-TR Wykładanie karmy treściwej TONA 2,00
Ł-WSOL Wykładanie soli KG 2 500,00
Ł-PORZDOK Porządkowanie i wapnowanie miejsc dokarmiania SZT 40,00
Ł-SCIEZBR Czyszczenie ścieżek podchodowych bez nakopania M 400,00
Ł-SCIEZBC Czyszczenie ścieżek podchodowych bez nakopania - ciągnik M 1 000,00
Ł-SCIEZNO Wykonanie nowej ścieżki podchodowej M 300,00
Ł-CZYSWIZ Przygotowanie i oczyszczanie wizur M 400,00
Ł-BU-AMB3 Wykonanie ambony SZT 2,00
Ł-BU-ZWYŻ Wykonanie zwyżki SZT 23,00
Ł-BU-LI Wykonanie lizawki SZT 3,00
Ł-REMURZ Konserwacja/naprawa urządzenia łowieckiego H 100,00
Ł-LIKWURZ Likwidacja urządzenia łowieckiego H 100,00
GODZ RH8 Prace godzinowe ręczne (8% VAT) H 610,00
GODZ RH23 Prace godzinowe ręczne (23% VAT) H 755,00
GODZ RU8 Prace godzinowe ręczne z urządzeniem (8% VAT) H 258,00
GODZ MH8 Prace godzinowe ciągnikowe (8% VAT) H 20,00
GODZ MH23 Prace godzinowe ciągnikowe (23% VAT) H 153,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: W stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy
dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu
zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych
przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące
przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia
określonej we wzorze umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu, dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku
udziału w postępowaniu.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w
postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej.
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Warunek, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże,
że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku
będzie liczona wartość zrealizowanej części umowy) co najmniej 2 usługi lub wykonał w ramach
umowy wieloletniej 1 usługę trwającą minimum 2 lata ,polegającą na wykonywaniu prac z
zakresu gospodarki łowieckiej , na kwotę nie mniejszą niż 60 000 zł brutto rocznie.
b) Warunek, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli
Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem:
a) ciągnik rolniczy – minimum o mocy silnika minimum 60 KM,
b) samochód dostawczy o ładowności całkowitej do 3,5 tony
c) Warunek, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą nadzoru z
wykształceniem leśnym wyższym lub leśnym średnim oraz posiadającą podstawowe
uprawnienia do wykonywania polowania;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wypełniony formularz ofertowy (wzór – zał. nr 1)
2. Kosztorys szczegółowy (wzór – zał. nr 1A)
3. Odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający
dane firmy oraz dane osób uprawnionych do jej reprezentowania
4. Pełnomocnictwo /oryginał/osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do
podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów,
5. W przypadku złożenia oferty wspólnej– pełnomocnictwo udzielone liderowi,
6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z
warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6.2. winien spełniać co najmniej jeden z
tych wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Żaden z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dabrowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-17 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wycinkę 11 sosen w zamian za ich drewno - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wycinkę 11 sosen w zamian za ich drewno. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI