„Usługi weterynaryjnych konsultacji i zabiegów specjalistycznych oraz diagnostyki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługi weterynaryjnych konsultacji i zabiegów specjalistycznych oraz diagnostyki weterynaryjnej świadczone dla KTOZ na potrzeby schroniska dla bezdomnych zwierząt w Krakowie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-23
  • ZamawiającyKrakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00017476
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługi weterynaryjnych konsultacji i zabiegów specjalistycznych oraz diagnostyki weterynaryjnej świadczone dla KTOZ na potrzeby schroniska dla bezdomnych zwierząt w Krakowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003872657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Floriańska

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-019

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 429-74-72

1.5.8.) Numer faksu: 12 429-92-41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ktoz@ktoz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ktoz.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi weterynaryjnych konsultacji i zabiegów specjalistycznych oraz diagnostyki weterynaryjnej świadczone dla KTOZ na potrzeby schroniska dla bezdomnych zwierząt w Krakowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86e9a891-7070-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017476

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ktoz.krakow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzania i składania dokumentów został wskazany w rozdziale IX SWZ. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzyZamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdziale IX.2 SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa sięelektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składaniadokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w SWZ adres e-mail. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP-Sch 2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi weterynaryjnych konsultacji i zabiegów specjalistycznych oraz diagnostyki weterynaryjnej świadczone dla Krakowskiego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami na potrzeby schroniska dla bezdomnych zwierząt w Krakowie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) - waga kryterium 50% (50 pkt);2) Doświadczenie kadry (D) - waga kryterium 30% (30 pkt);3) Kwalifikacje zawodowe kadry (K) – waga kryterium 10% (10 pkt);4) Rabat na nadzwyczajne usługi podobne (R) - waga kryterium 10% (10 pkt);Postanowienia dotyczące kryteriów oceny ofert znajdują się w rozdziale XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe kadry

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat na nadzwyczajne usługi podobne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu (Rozdział VI SWZ)2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający niestawia warunku w powyższym zakresie.2.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:W tym zakresie Zamawiający wymaga, by Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem usług weterynaryjnych, przy czym suma gwarancyjna tego ubezpieczenia nie może być niższa niż 10.000 złotych.2.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający stawia w tymzakresie warunki określone w ust. 3-5 dotyczące:▪ doświadczenia Wykonawcy▪ posiadania przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacjizamówienia niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowychi doświadczenia▪ potencjału technicznego Wykonawcy3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedno zadanie obejmujące swym zakresem świadczenie usług weterynaryjnych polegających łącznie na wykonywaniu specjalistycznych zabiegów, udzielaniu specjalistycznych konsultacji i przeprowadzaniu analiz / badańdiagnostycznych dotyczących psów i kotów o wartości minimum 100.000 zł brutto, w ramach jednej umowy.4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek w zakresie posiadania przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają następujące kwalifikacje:4.1) przynajmniej jedna osoba jest lekarzem weterynarii legitymującym się dyplomem lekarza weterynarii oraz przynajmniej 3-letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku lekarza weterynarii oraz posiada doświadczenie w zakresie ortopedii (należy wykazać doświadczenie w przeprowadzeniu każdego spośród zabiegów wskazanych w specjalizacji „Ortopedia” w załączniku nr 1 do SWZ );4.2) przynajmniej jedna osoba jest lekarzem weterynarii legitymującym się dyplomem lekarza weterynarii oraz przynajmniej 3-letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku lekarza weterynarii oraz posiada doświadczenie w zakresie chirurgii miękkiej ( należy wykazać doświadczenie w przeprowadzeniu każdego spośród zabiegów wskazanych w specjalizacji „Chirurgia miękka” w załączniku nr 1 do SWZ );5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek w zakresie posiadania odpowiedniego potencjału technicznego, jeżeli wykaże, że dysponuje wskazanym poniżej sprzętem do świadczenia usług weterynaryjnych: 5.1) Urządzenie do laparoskopii 5.2) Aparat do narkozy wziewnej 5.3) Wiertarka ortopedyczna 5.4) Sprzęt do radiografii cyfrowej 5.5) Sprzęt do ultrasonografii.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu obejmują: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SWZ; 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 3) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a pzp,d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, e) art. 109 ust. 1 pkt 3 pzp, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu- sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;5) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu obejmują:- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do SWZ;- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 9 do SWZ;- wykaz sprzętu / urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wzór wykazu sprzętu stanowi załącznik nr 10 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:- Celem uzyskania punktów w kryterium oceny ofert określonym w rozdziale XVII pkt 2 ppkt 2 („doświadczenie kadry”) - wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia ze wskazaniem ich doświadczenia (wzór – załącznik nr 12 do SWZ) – jeżeli Wykonawca takie osoby skieruje do realizacji zamówienia. Niezłożenie tych wykazów spowoduje przyznanie 0 punktów w kryterium oceny ofert „doświadczenie kadry”.- Celem uzyskania punktów w kryterium oceny ofert określonym w rozdziale XVII pkt 2 ppkt 3 („kwalifikacje zawodowe kadry”) - wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia ze wskazaniem ich kwalifikacji (wzór – załącznik nr 13 do SWZ) oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie kwalifikacji – jeżeli Wykonawca takie osoby skieruje do realizacji zamówienia. Niezłożenie wykazu spowoduje przyznanie 0 punktów w kryterium oceny ofert „kwalifikacje zawodowe kadry”. Punkty w tym kryterium zgodnie z postanowieniami rozdziału XVII pkt 2 ppkt 3 Zamawiający będzie przyznawał w liczbie odpowiedniej do odbytych przez daną osobę kursów / szkoleń / sympozjów tylko w przypadku złożenia wraz z ofertą odpowiedniego dokumentu potwierdzającego ukończenie danego kursu / szkolenia lub uczestnictwo w danym sympozjum (certyfikat).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 1.500 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku BNP Paribas nr rachunku: 83 2030 0045 1110 0000 0390 3540 z dopiskiem "Wadium - nr postępowania".Dalsze szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XIV SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albodo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 454-455 pzp oraz postanowień projektu umowy (zał. nr 2 do SWZ).Zgodnie z projektem umowy, w zakresie: a. terminu wykonania umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Wykonawcę okoliczności odniego niezależnych, b. wydłużenia terminu obowiązywania umowy do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia określonej w §1 ust. 7 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-23 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-23 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-03-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie wypasu stada owiec - Ojców
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie wypasu stada owiec. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI