Usługa weterynaryjna zwierząt

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa weterynaryjna zwierząt
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomaszów Mazowiecki
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-11-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Tomaszowie Mazowieckim
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-20
  • Numer ogłoszenia649482-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 649482-N-2018 z dnia 2018-11-20 r.

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Tomaszowie Mazowieckim: Usługa weterynaryjna zwierząt
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 1. Zamawiającym jest: Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Warszawska 119, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, 2. Na zasadzie wyrażonej w art. 15 ust. 2 i ust. 4 pkt 3 pzp, zamawiający wskazany powyżej, powierzył Gminie - Miasto Tomaszów Mazowiecki – Urząd Miasta ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia i przeprowadzenia go, w imieniu i na rzecz zamawiającego.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, krajowy numer identyfikacyjny 363103799, ul. Warszawska   119 , 97-200  Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447105742, e-mail zdium@tomaszow-maz.pl, faks 447106709.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego ul. POW 10/16 (kancelaria Urzędu Miasta w Tomaszowie Maz.)
Adres:
ul.POW 10/16, 97-200 Tomaszów Maz.(kancelaria Urzędu Miasta w Tomaszowie Maz.)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa weterynaryjna zwierząt
Numer referencyjny: WI.271.60.2018.ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 - Obsługa weterynaryjna zwierząt przebywających w schronisku dla bezdomnych zwierząt przy ul. Kępa 3 w Tomaszowie Mazowieckim. Część 2 - Całodobowa opieka weterynaryjna nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu Miasta Tomaszowa Mazowieckiego. Część 3 - Usługa sterylizacji lub kastracji zwierząt pochodzących ze schroniska dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim.

II.5) Główny kod CPV: 85200000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 178888,89
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W zakresie części 1 i 2 zamówienia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonych przez Radę Okręgową Izby Lekarsko - Weterynaryjnej, potwierdzający prowadzenie zakładu leczniczego dla zwierząt.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie części 1 i 3 zamówienia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą z uprawnieniami wykonywania zawodu lekarza weterynarii wydanymi przez okręgową radę lekarsko - weterynaryjną. W zakresie części 2 zamówienia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą z uprawnieniami wykonywania zawodu lekarza weterynarii (specjalisty chirurga) wydanymi przez okręgową radę lekarsko - weterynaryjną.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wstępnego oświadczenia wykonawcy. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane i wartości w walutach innych niż polski złoty (PLN), zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs średni waluty obcej według Narodowego Banku Polskiego (www.nbp.gov.pl) z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP). W przypadku braku ogłoszenia średniego kursu waluty obcej w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, zamawiający, jako kurs przeliczeniowy przyjmie kurs ogłoszony przez Narodowy Bank Polski w najbliższym dniu po zamieszczeniu ogłoszenia w BZP. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie (bądź inne, odpowiednie oświadczenie w tym zakresie) winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu – załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub, - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22 a ust. 1 pzp.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Z uwagi na fakt, że zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga przedłożenia od wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne przedłożenia dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie dokumentów - nie wskazuje tym samym informacji o dokumentach, które powinni złożyć wykonawcy mający miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5.  wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonych przez Radę Okręgową Izby Lekarsko - Weterynaryjnej, potwierdzający prowadzenie zakładu leczniczego dla zwierząt.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
formularz ofertowy, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie zawodowe osób 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, o którym mowa § 2 w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. W przypadku powyższych zmian wykonawca zobowiązany jest przedstawić odpowiednio uzasadniony wniosek, w którym wykaże faktyczny wpływ ww. zmian, wynikających ze zmiany prawa, na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku, gdy wykonawca wykaże wpływ zmian przepisów prawa na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, zamawiający dokona stosownej zmiany umowy. 4. Dopuszcza się zmiany umowy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e – pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 - Obsługa weterynaryjna zwierząt przebywających w schronisku dla bezdomnych zwierząt przy ul. Kępa 3 w Tomaszowie Mazowieckim.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji –część 1 1. Nazwa zamówienia. Obsługa weterynaryjna zwierząt przebywających w schronisku dla bezdomnych zwierząt przy ul. Kępa 3 w Tomaszowie Mazowieckim. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie obsługi weterynaryjnej zwierząt przebywających w schronisku dla bezdomnych zwierząt przy ul. Kępa 3 w Tomaszowie Mazowieckim, w którym: - przyjmowanych jest rocznie około 620 zwierząt w tym około 490 psów i 130 kotów, - przebywa średnio około 190 zwierząt., w tym 160 psów i 30 kotów. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) sprawowanie stałej opieki weterynaryjnej nad zwierzętami w schronisku dla bezdomnych zwierząt; 2) zapewnienie zwierzętom w schronisku właściwej opieki weterynaryjnej, w szczególności w zakresie: - kontroli stanu zdrowia, - zwalczania pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych, - wykonywania szczepień ochronnych przeciwko chorobom zakaźnym; 3) sprawowanie nadzoru i zapewnienia właściwej opieki weterynaryjnej zwierzętom poddanym zabiegom kastracji lub sterylizacji, w szczególności poprzez: a) współpracę z lekarzem weterynarii, który wykonał zabiegi kastracji lub sterylizacji, b) realizację dyspozycji lekarza weterynarii, który wykonał zabiegi sterylizacji lub kastracji, wpisanych do książeczek zdrowia zwierząt, c) podawanie leków przeciwbólowych i antybiotyków, d) podjęcie stosownego leczenia w przypadku wystąpienia powikłań po zabiegach; 4) usypianie ślepych miotów z terenu miasta Tomaszowa Mazowieckiego; 5) wykonywanie zabiegów i czynności leczniczych, zgodnie ze sztuką i prawem do wykonywania zawodu lekarza weterynarii; 6) dyspozycyjność w godzinach pracy gabinetu weterynaryjnego Wykonawcy, podejmowanie czynności natychmiastowo na zgłoszenie Zamawiającego lub osoby przez niego wyznaczonej; 7) zakup niezbęnych leków, szczepionek i innego rodzaju środków weterynaryjnych niezbędnych do właściwej realizacji przedmiotu umowy; 8) wykonywanie wstępnych oględzin zwierząt przyjętych do schroniska; 9) założenie książeczki zdrowia nowoprzyjętemu zwierzęciu, 10) dokumentowanie wszystkich wykonanych zabiegów oraz podanych leków w karcie leczenia zwierzęcia; 11) diagnozowanie i podejmowanie stosownego leczenia lub pisemne kierowanie do lekarza specjalisty; 12) kontrolę zdrowia w trakcie przechodzenia kwarantanny; 13) wykonywanie szczepień przeciwko wściekliźnie (z wyjątkiem zwierząt, które nie mogą zostać poddane temu zabiegowi ze względu na zbyt młody wiek); 14) trwałego oznakowania za pomocą elektronicznego identyfikatora (czip), bez zakupu czipa; 15) wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia książki kontroli weterynaryjnej zwierząt przebywających w schronisku; 16) wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zabiegów eutanazji. 17) wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zeszytu raportów z obchodów po schronisku. 3. Warunki i sposób realizacji zamówienia. 1. Opieka weterynaryjna i kontrola stanu zdrowia 1) Wykonawca sprawuje opiekę nad zwierzętami przebywającymi w schronisku w godzinach pracy swojego gabinetu weterynaryjnego; 2) Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy w schronisku dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim lub w gabinecie, w którym prowadzi działalność gospodarczą po dowiezieniu zwierzęcia przez pracowników schroniska; 3) Wykonawca minimum 3 razy w tygodniu będzie dokonywał obchodu na terenie schroniska w celu dokonania kontroli stanu zdrowia zwierząt; 4) Obchody, o których mowa powyżej w pkt 3 będą odbywać się po wcześniejszym ustaleniu terminu i godziny z upoważnionym pracownikiem schroniska. 5) Obchody o których mowa powyżej wykonawca odnotuje wraz z obserwacjami w książce leczenia zwierząt schroniskowych znajdującej się w schronisku, oraz w zeszycie raportów z obchodów po schronisku. 6) Diagnoza postawiona podczas dokonywanych obchodów i oględzin stanu zdrowia zwierząt będzie podstawą do podjęcia właściwego leczenia przez Wykonawcę lub pisemnego skierowania do poradni specjalistycznej 7) W przypadkach nie cierpiących zwłoki, gdy zdrowie lub życie zwierzęcia jest zagrożone Wykonawca na wezwanie upoważnionego pracownika schroniska podejmie interwencję ratującą życie i zdrowie lub skracającą cierpienie chorego lub kontuzjowanego zwierzęcia; 8) W przypadkach, w których Wykonawca nie będzie mógł podjąć interwencj z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on zobowiązany do podania gabinetu weterynaryjnego, w którym będzie możliwe podjęcie leczenia chorego lub poszkodowanego zwierzęcia 9) Wykonawca sprawuje opiekę weterynaryjną nad zwierzętami poszkodowanymi w wyniku zdarzeń losowych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego, które zostały umieszczone w schronisku po udzieleniu pierwszej pomocy przez lekarza weterynarii, z którym Gmina - Miasto będzie miała podpisaną umowę na opiekę całodobową nad zwierzętami poszkodowanymi w wyniku zdarzeń losowych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego. 10) Wykonawca sprawuje nadzor i zapewnia właściwą opiekę weterynaryjną zwierzęto poddanym zabiegom kastracji lub sterylizacji, w szczególności poprzez: a) współpracę z lekarzem weterynarii, który wykonał zabiegi kastracji lub sterylizacji, b) realizację dyspozycji lekarza weterynarii, który wykonał zabiegi sterylizacji lub kastracji, wpisanych do książeczek zdrowia zwierząt, c) podawanie leków przeciwbólowych i antybiotyków, d) podjęcie stosownego leczenia w przypadku wystąpienia powikłań po zabiegach. 2) Kwarantanna. 1. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić oględziny zwierzęcia przyjętego do schroniska w przeciągu pierwszych 24 godzin i dokonanie oceny stanu zdrowia; 2. Po dokonaniu oględzin Wykonawca wykonuje: a) szczepiania przeciwko chorobom zakaźnym, b) zabiegi zwalczania pasożytów zewnętrznych i wewnętrznych, c) trwałe oznakowanie za pomocą elektronicznego identyfikatora (czipa); bez zakupu czipa, d) zakłada książeczkę zdrowia zwierzęcia 3. W przypadku stwierdzenia choroby lub urazu u przyjętego zwierzęcia Wykonawca podejmuje stosowne leczenie lub pisemnie kieruje zwierzę na leczenie specjalistyczne; 4. Po zakończeniu okresu kwaranntanny wykonawca dokonuje oceny stanu zdrowia zwierzęcia i podejmuje decyzję o poddaniu ewentualnemu leczeniu, szczepieniom i zabiegom sterylizacji lub kastracji. 3) Szczepienia Wykonawca ma obowiązek wykonywania szczepień: 1) przeciwko chorobom zakaźnym takim jak: a. wirusowe zapalenie górnych dróg oddechowych (koci katar), panleukopenia, w przypadku zwierząt gatunku kot, b. parwowiroza, nosówka, zakaźne zapalenie wątroby, parainfluenza w przypadku zwierząt gatunku pies; c. przeciwko wściekliźnie u zwierząt gatunku pies oraz u zwierząt z gatunku kot (z wyjątkiem zwierząt, które nie mogą zostać poddane temu zabiegowi ze względu na zbyt młody wiek); d. Szczepienia, o których mowa w ust. 1 wykonywane będą zgodnie z indywidualnymi zaleceniami Wykonawcy; e. Szczepieniom, o których mowa w ust. 1 pkt 1 poddane będą zwierzęta przyjęte na okres kwarantanny do schroniska, chyba że stan zdrowia tych zwierząt to uniemożliwa. f. Szczepieniom, o których mowa w ust. 1 pkt 2 poddane będą zwierzęta gatunku pies po zakończeniu 14 dniowego okresu kwarantanny, chyba że stan zdrowia tych zwierząt to uniemożliwa. 4) Podstawowe zabiegi weterynaryjne 1. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonywanie: 1) zabiegów zwalczania pasożytów zewnętrznych i wewnętrznych 2) szycia ran powstałych w wyniku zdarzeń losowych (pogryzienia, urazy powypadkowe); 3) drobnych zabiegów chirurgicznych: a) usuwanie tłuszczaków lub innych małych zmian skórnych, b) usuwanie krwiaków małżowiny usznej, c) usuwanie zmian nowotworowych związanych z tkanką skórną lub gruczołami mlekowymi, d) gipsowanie kończyn w przypadku ewidentnych przypadków przerwania ciągłości tkanki kostnej, 4) badań krwi, 2. Zabiegi, o których mowa w ust. 1 będą wykonywane w schronisku dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim lub w gabinecie weterynaryjnym wykonawcy, po dowiezieniu zwierzęcia przez pracowników schroniska; 3. Do wykonywania zabiegów o których mowa w ust. 1 Wykonawca będzie używał swoich narzędzi i środków medycznych. 5) Eutanazja i usypianie ślepych miotów 1. Wykonywanie w schronisku eutanazji: a) jest dopuszczalne tylko i wyłącznie: - ze względów humanitarnych, w celu zakończenia cierpień zwierzęcia spowodowanych zaawansowaną nieuleczalną chorobą lub niemożliwym do wyleczenia ciężkim poranieniem, - w przypadku ślepych miotów, b) nie może odbywać się w obecności innych zwierząt ani osób postronnych, c) musi zostać odnotowane w rejestrze zwierząt padłych lub poddanych eutanazji (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego wniosku); 2. Decyzję o wykonaniu zabiegu eutanazji podejmuje Wykonawca po konsultacjach z kierownikiem schroniska; 3. Usypianie ślepych miotów odbywa się po wcześniejszym wprowadzeniu tych zwierząt na ewidencję schroniska; 4. Wykonawca ma obowiązek uśpić wszystkie ślepe mioty oddane do schroniska dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim. 6) Obowiązki sprawozdawcze. 1. Wykonawca ma obowiązek: 1) Prowadzenia książki leczenia zwierząt schroniskowych; 2) Dokonywania wpisów w kiążeczkach zdrowia zwierząt dotyczących: a) wykonanych szczepień, b) wszystkich wykonanych zabiegów weterynaryjnych, c) podanych leków. d)daty padnięcia lub eutanazji; e) trwałego oznakowania za pomocą elektronicznego identyfikatora (chipa); bez zakupu czipa 3) Prowadzenia zeszytu raportów z obchodów po schroniska. 2. Wykonawca wydaje pisemne dyspozycje dotyczące podejmowanego leczenia lub opieki uprawnionym pracownikom schroniska; 3. Wykonawca wydaje pisemne skierowania na leczenie specjalistyczne dla zwierząt których leczenie w warunkach schroniskowych nie przyniesie porządanych efektów i poprawy stanu zdrowia zwierzęcia; 4. Wykonawca dokonuje wpisów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 na kartach informacyjno – ewidencyjnych zwierząt schroniskowych; 5. Wykonawca prowadzi rejestr zwierząt padłych lub poddanych eutanazji, 6. Wykonawca ma obowiązek prowadzić wykazy wykonanych zabiegów, według wzorów, stanowiących załączniki do umowy: - nr 4 – wykaz zabiegów trwałego oznakowania za pomocą elektronicznego identyfikatora (chipa) wykonanych u zwierząt przebywających w schronisku dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim; - nr 5 – wykaz zabiegów trwałego oznakowania za pomocą elektronicznego identyfikatora (chipa) wykonanych u zwierząt przebywających u opiekunów tymczasowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 75555,56
Waluta:
pl
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 - Całodobowa opieka weterynaryjna nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu Miasta Tomaszowa Mazowieckiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i sposób jego realizacji – część 2 Całodobowa opieka weterynaryjna nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu Miasta Tomaszowa Mazowieckiego. Zamawiający zamierza zlecić do realizacji usługę weterynaryjną polegającą na: 1. udzielaniu pierwszej pomocy weterynaryjnej dla zwierząt z gatunku pies i kot 2. obsługi zwierząt przebywających w schronisku polegającej na kontynuacji leczenia oraz udzielaniu doraźnej pomocy Usługa będzie realizowana na terenie zakładu leczniczego Wykonawcy Z uwagi na charakter zamówienia – wykonawca zobowiązany jest zapewnić zakład leczniczy na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego lub w odległości nie większej niż 50 km od granic Tomaszowa. Planowana do zlecenia usługa dotyczy jedynie zwierząt bezdomnych w rozumieniu art. 4 pkt 16 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 856 z późn. zm.), głównie psów i kotów, które zostały ranne w kolizjach drogowych lub poszkodowane w innych zdarzeniach losowych, a skutkiem tych zdarzeń jest niezdolność do samodzielnej egzystencji zwierząt lub zwierząt już przebywających w schronisku, w okresie poza godzinami pracy lekarza weterynarii sprawującego opiekę nad zwierzęta w schronisku dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim, zwanego dalej Schroniskiem. - w niedziele i święta, - w dni robocze w godzinach od 1700 do 700. - w soboty do godziny 1000 i od 1400 Zwierzęta będą dostarczane do zakładu przez: - kierowcę Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim za pośrednictwem oznaczonego pojazdu służbowego, - upoważnionych wolontariuszy w schronisku dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim, - interwencyjnie przez mieszkańców Miasta Tomaszowa Mazowieckiego, po wcześniejszym zawiadomieniu Schroniska lub Straży Miejskiej w Tomaszowie Mazowieckim o zajściu zdarzenia losowego, którego skutkiem jest niezdolność do samodzielnej egzystencji zwierzęcia, a zwierze jest dostarczone przez interweniującego. W ramach zleconej usługi Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Udzielenia pierwszej pomocy weterynaryjnej zwierzętom w sytuacji zagrożenia ich zdrowia lub życia; 2. Wykonania badań klinicznych (np. w przypadku podejrzenia złamań wykonanie prześwietlenia RTG, zbadania próbki krwi) w celu postawienia diagnozy dotyczącej stanu zdrowia; 3. Podjęcia decyzji o : 1) dalszym leczeniu zwierzęcia w przypadku rokowań powrotu do zdrowia zwierząt poprzez: a) udzielenie pomocy weterynaryjnej zwierzętom : - opatrzenie zwierząt, - wykonanie niezbędnych zabiegów, - podanie leków, - obserwację zwierząt, - zapewnienie opieki zwierzętom w okresie od chwili przyjęcia do zakładu do całkowitego wyleczenia w przypadku zwierząt wymagających leczenia długotrwałego i/lub o znacznym stopniu skomplikowania , - powiadomienie Schroniska, w najbliższym dniu pracy tej jednostki, o opiece udzielonej zwierzętom i ich obecności w zakładzie, - przekazanie zwierząt z zakładu pracownikowi transportującemu zwierzęta do Schroniska w celu zwrotu zwierzęcia po udzieleniu pierwszej pomocy lub całkowitym wyleczeni (przewóz zwierzęcia odbywa się pojazdami Schroniska); 2) eutanazji zwierzęcia, gdy stan zwierząt nie rokuje szans na przeżycie lub w celu zakończenia ich cierpienia Wykonawca przeprowadza eutanazje. Zabiegi mają być wykonywane na zasadach określonych w art. 33 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt. 4. Zabezpieczenia zwłok zwierzęcia do czasu przekazania ich pracownikowi Schroniska; 5. Wykonawca ma obowiązek wyrobić książeczkę zdrowia nowoprzyjętemu zwierzęciu oraz dokumentować wszystkie wykonane zabiegi oraz podane leki w karcie leczenia zwierzęcia; 6. Wykonawca jest zobowiązany do wydania zwierzęcia pracownikowi Schroniska wraz z kartą leczenia za pokwitowaniem. Karta leczenia zwierzęcia musi zawierać m.in. wyniki badań, opis przeprowadzonych zabiegów i podanych środków leczniczych. 7. W przypadku konieczności przeprowadzenia eutanazji, Wykonawca jest zobowiązany do umieszczenia danych zwierzęcia w rejestrze zwierząt padłych lub poddanych eutanazji, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego wniosku; 8. Wykonawca przekaże Zamawiającemu rejestr, o którym mowa w pkt 7 do końca danego miesiąca rozliczeniowego. 9. W przypadku zwierząt już przebywających w schronisku diagnozowanie i podejmowanie stosownego leczenia lub pisemnego kierowanie do lekarza specjalisty. 10. Badania i zabiegi wykonywane w ramach realizacji umowy powinny zostać przeprowadzone wg zasad i standardów stosowanych w weterynarii, z najwyższą możliwą starannością.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 64444,44
Waluta:
pl
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3 - Usługa sterylizacji lub kastracji zwierząt pochodzących ze schroniska dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i sposób jego realizacji – CZĘŚĆ 3 Usługa sterylizacji lub kastracji zwierząt pochodzących ze schroniska dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim. Sterylizacja i kastracja. 1. Zabiegi sterylizacji zwierząt polegać będą na usunięciu jajników, jajowodów i macicy. 2. Zabiegi kastracji zwierząt polegać będą na usunięciu jąder. 3. Zabiegi sterylizacji lub kastracji wykonywane będą u zwierząt: 4. przebywających w schronisku dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim; 5. przebywających u opiekunów tymczasowych; 6. adoptowanych ze schroniska dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim, u których zabieg sterylizacji lub kastracji nie został wykonany podczas ich pobytu w schronisku ze względu na zbyt młody wiek lub ze względów medycznych. 7. Zamawiający będzie zlecał wykonanie usługi za pośrednictwem poczty elektronicznej nie częściej niż dwa razy w tygodniu. 8. W każdym tygodniu zamawiający będzie wskazywał nie więcej niż sześć sztuk zwierząt do wykonania zabiegu sterylizacji lub kastracji. 9. Wykonawca ma obowiązek wykonać zabiegi w terminie: 1) 7 dni kalendarzowych od dnia wysłania zlecenia przez zamawiającego – w przypadku zwierząt, o których mowa w ust. 3 pkt 1; 2) 30 dni kalendarzowych od dnia wysłania zlecenia przez zamawiającego – w przypadku zwierząt, o których mowa w ust. 3 pkt 2 i 3. 10. W szczególnych przypadkach dopuszcza się skrócenie lub wydłużenie terminu wykonania zleconej usługi po uzgodnieniu nowego terminu pomiędzy zamawiającym a wykonawcą. 11. Wykonawca ma obowiązek wyznaczenia terminu zabiegów i poinformowania zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej nie później niż do godz. 14.00 w dniu poprzedzającym ich wykonanie. 12. Zabiegi sterylizacji i kastracji zwierząt adoptowanych mogą być wykonywane tylko u zwierząt, które zostały wcześniej trwale oznakowane za pomocą elektronicznego identyfikatora (czipa). 13. Usługa będzie wykonywana na terenie schroniska dla bezdomnych zwierząt Tomaszowie Mazowieckim. 14. Dopuszcza się wykonywanie usługi w siedzibie wykonawcy, ale wówczas zamawiający nie będzie ponosił kosztu transportu zwierząt. 15. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania badania ogólnego zwierzęcia, które ma być poddane zabiegowi. 16. Wykonawca zobowiązuje się do zważenia zwierzęcia, które ma być poddane zabiegowi w celu doboru właściwej ilości środka wprowadzającego w stan znieczulenia ogólnego. 17. Wykonawca wykona usługę przy wykorzystaniu własnych materiałów opatrunkowych, środków antyseptycznych, antybiotyków i środków przeciwbólowych oraz przy wykorzystaniu własnego sprzętu. 18. Wykonawca ma obowiązek dokonać w dniu wykonania zabiegu odpowiednich zapisów w książeczce zdrowia zwierzęcia oraz karcie informacyjno-ewidencyjnej dotyczących wykonania zabiegu sterylizacji lub kastracji, zawierających w szczególności informacje o: a) podanych lekach, w tym ilość użytego środka wprowadzającego w stan znieczulenia ogólnego; b) wystąpieniu ewentualnych powikłań; c) dodatkowych zabiegach leczniczych, które były konieczne do przeprowadzenia ze względów medycznych podczas zabiegów; d) dyspozycje dla schroniskowego lekarza weterynarii, który również będzie sprawował opiekę weterynaryjną nad zwierzęciem po zabiegu. 19. W przypadku padnięcia zwierzęcia w trakcie wykonywania zabiegu sterylizacji lub kastracji lub w trakcie 72 godzin od wykonania zabiegu Wykonawca ma obowiązek ustalenia przyczyny zgonu oraz wykonanie zapisu informacyjnego w karcie informacyjno-ewidencyjnej zwierzęcia. 20. Wykonawca zabezpieczy materiały i środki określone w ust. 14 na pierwsze 72 godziny po wykonanym zabiegu w celu ich podania zwierzętom, w tym w szczególności środki przeciwbólowe i antybiotyki. 21. Wykonawca ma obowiązek używać szwów śródskórnych (szwów rozpuszczalnych) przy zabiegach sterylizacji lub kastracji zwierząt gatunku kot. 22. Do obowiązków wykonawcy należy zdejmowanie szwów po zabiegach sterylizacji lub kastracji zwierząt gatunku pies i kot. 23. Wykonawca zobowiązany jest do opieki weterynaryjnej nad zwierzęciem do momentu zdjęcia szwów oraz pełnego wygojenia rany pooperacyjnej. 24. Wykonawca ma obowiązek prowadzić wykaz wykonanych zabiegów sterylizacji lub kastracji zwierząt według wzorów stanowiących załączniki do umowy: 1) nr 3 – wykaz zabiegów sterylizacji lub kastracji wykonanych u zwierząt przebywających w schronisku dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim, w którym administrator schroniska będzie potwierdzał: a) wykonanie zabiegu sterylizacji lub kastracji zwierzęcia, b) dokonanie w książeczce zdrowia zwierzęcia odpowiednich zapisów, o których mowa w ust. 14; 2) nr 4 – wykaz zabiegów sterylizacji lub kastracji wykonanych u zwierząt przebywających u opiekunów tymczasowych lub adoptowanych ze schroniska dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim, w którym odpowiednio opiekun tymczasowy lub właściciel będzie potwierdzał: a) wykonanie zabiegu sterylizacji lub kastracji zwierzęcia, b)dokonanie w książeczce zdrowia zwierzęcia odpowiednich zapisów, o których mowa w ust. 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 38888,89
Waluta:
pl
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Piotrków Trybunalski
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI