Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie na terenie gminy Aleksandrów Łódzki usług weterynaryjnych,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Aleksandrów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-070
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 422700300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@aleksandrow-lodzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie na terenie gminy Aleksandrów Łódzki usług weterynaryjnych,
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f0c1759-e9f2-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000370/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług weterynaryjnych w ramach opieki nad zwierzętami
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrow-lodzki3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrow-lodzki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrow-lodzki i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania (nie dotyczy składania ofert).
2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi@aleksandrow-lodzki.pl (nie dotyczy składania ofert).
3. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji uznaje się kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania,wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje dotyczące użycia podpisu elektronicznego, określono w pkt. XIII, XVII i XVIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w
pkt. XXVI SWZ. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Aleksandrowa Łódzkiego, Plac Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Dorota Różycka, iod@aleksandrow-lodzki.pl, tel. 42 2700314;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.11.2021 na świadczenie na terenie gminy Aleksandrów Łódzki usług weterynaryjnych, obejmujących: czipowanie psów i kotów, kastracje i sterylizacje psów i kotów, promocję akcji czipowania, sterylizcji, kastracji i szczepienia psów i kotów poprzez bezpłatne czipowanie i szczepienia na wściekliznę oraz zapewnienie opieki weterynaryjnej nad kotami wolno żyjącymi, zwierzętami w boksie czasowym i zwierzętami w programie adopcja na jesień życia. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w
pkt. XXVI SWZ. 8. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 5
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I A Czipowanie kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki - w obszarze na północ od drogi krajowej 72
Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 700 zabiegów czipowania kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki - w obszarze na północ od drogi krajowej 72. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów czipowania będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu pierwszym, tj. 350 zabiegów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części I A określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6a/b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XXI SWZ. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gotowość do świadczenia usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I B
Czipowanie kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki - w obszarze na południe od drogi krajowej 72
Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 700 zabiegów czipowania kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki w obszarze na południe od drogi krajowej 72. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów czipowania będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu pierwszym, tj. 350 zabiegów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części I B określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6a/b do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XXI SWZ. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gotowość do świadczenia usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II C
Promocja akcji sterylizacji, kastracji i czipowania zwierząt poprzez stacjonarne i wyjazdowe czipowanie i szczepienie na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki - dla zakładu leczniczego dla zwierząt położonego na terenie gminy Aleksandrow Łódzki w obszarze na północ od drogi krajowej 72
Część II C zamówienia obejmuje przeprowadzenie akcji promującej program bezpłatnej sterylizacji, kastracji i czipowania zwierząt właścicielskich. W ramach akcji Wykonawca zrealizuje:
- wyjazdowe - na terenie gminy Aleksandrow Łódzki oraz
- stacjonarne - w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrów Łódzki w obszarze na północ od drogi krajowej 72,
czipowanie i szczepienia na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki. W przypadku szczepień wyjazdowych Wykonawca zapewni dojazd własnym środkiem transportu na miejsce świadczenia usługi. Maksymalna liczba wyjazdowych szczepień i czipowania zwierząt jaką przewiduje Zamawiający nie przekroczy 30 wyjazdów. Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 2000 zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz 700 zabiegów czipowania. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z objętych przedmiotem zamówienia usług weterynaryjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych poszczególnych usług wskazanych powyżej przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej wartości zamówienia wskazanej w § 5 ust. 1 umowy. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz czipowania będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu pierwszym, tj. 1000 zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz 350 zabiegów czipowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części II C określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6c/d do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XXI SWZ. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gotowość do świadczenia usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II D
Promocja akcji sterylizacji, kastracji i czipowania zwierząt poprzez stacjonarne i wyjazdowe czipowanie i szczepienie na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki - dla zakładu leczniczego dla zwierząt położonego na terenie gminy Aleksandrow Łódzki w obszarze na południe od drogi krajowej 72 . Część II D zamówienia obejmuje przeprowadzenie akcji promującej program bezpłatnej sterylizacji, kastracji i czipowania zwierząt właścicielskich. W ramach akcji Wykonawca zrealizuje:
- stacjonarne - w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrów Łódzki w obszarze na południe od drogi krajowej 72 oraz
- wyjazdowe - na terenie gminy Aleksandrow Łódzki,
czipowanie i szczepienia na wściekliznę kotów wolno żyjących oraz psów i kotów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki. W przypadku szczepień wyjazdowych Wykonawca zapewni dojazd własnym środkiem transportu na miejsce świadczenia usługi. Maksymalna liczba wyjazdowych szczepień i czipowania zwierząt jaką przewiduje Zamawiający nie przekroczy 30 wyjazdów. Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 2000 zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz 700 zabiegów czipowania. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych poszczególnych usług wskazanych powyżej przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej wartości zamówienia wskazanej w § 5 ust. 1 umowy. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz czipowania będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu pierwszym, tj. 1000 zabiegów szczepienia na wściekliznę oraz 350 zabiegów czipowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części II D określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 c/d do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XXI SWZ. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gotowość do świadczenia usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III E
Kastracja i sterylizacja kotów właścicielskich i wolno żyjących z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki na obszarze północ od drogi krajowej 72
Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 200 zabiegów sterylizacji kotek i 150 zabiegów kastracji kocurów wolno żyjących oraz właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki na obszarze na północ od drogi krajowej 72. Usługa musi się składać z zabiegu wraz z kołnierzem lub kaftanem, dodatkowo zaczipowania zwierząt dotychczas niezaczipowanych w trakcie lub przed zabiegiem, opieki weterynaryjnej w okresie pozabiegowym oraz z wizyty kontrolnej. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów –
osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych poszczególnych usług wskazanych powyżej przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej wartości zamówienia wskazanej w § 5 ust. 1 umowy. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów sterylizacji i kastracji będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu pierwszym, tj. 100 zabiegów sterylizacji kotek i 75 zabiegów kastracji kocurów .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części III E został określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 e/f do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XXI SWZ. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gotowość do świadczenia usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III F
Kastracja i sterylizacja kotów właścicielskich i wolno żyjących z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki na południe od drogi krajowej 72
Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 200 zabiegów sterylizacji kotek i 150 zabiegów kastracji kocurów wolno
żyjących oraz właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki na obszarze na południe od drogi krajowej 72. Usługa musi się składać z zabiegu wraz z kołnierzem lub kaftanem, dodatkowo zaczipowania zwierząt dotychczas niezaczipowanych w trakcie lub przed zabiegiem, opieki weterynaryjnej w okresie pozabiegowym oraz z wizyty kontrolnej. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych poszczególnych usług wskazanych powyżej przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej wartości zamówienia wskazanej w § 5 ust. 1 umowy. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów sterylizacji i kastracji będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu pierwszym, tj. 100 zabiegów sterylizacji kotek i 75 zabiegów kastracji kocurów .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części III F został określa wzór umowy stanowiący załączniknr 6 e/f do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XXI SWZ. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gotowość do świadczenia usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć IV G
Kastracja i sterylizacja psów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki na obszarze na północ od drogi krajowej 72.
Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 150 zabiegów sterylizacji suk i 100 zabiegów kastracji psów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki na obszarze na północ od drogi krajowej 72. Usługa musi się składać z zabiegu wraz z kołnierzem lub kaftanem, dodatkowo zaczipowania zwierząt dotychczas niezaczipowanych w trakcie lub przed zabiegiem, opieki weterynaryjnej w okresie pozabiegowym oraz z wizyty kontrolnej. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych poszczególnych usług wskazanych powyżej przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej wartości zamówienia wskazanej w § 5 ust. 1 umowy. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów sterylizacji i kastracji będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu pierwszym, tj. 75 zabiegów sterylizacji suk i 50 zabiegów kastracji psów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części IV G został określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 g/h do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XXI SWZ. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gotowość do świadczenia usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV H
Kastracja i sterylizacja psów właścicielskich z terenu gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki na obszarze na południe od drogi krajowej 72
Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała 150 zabiegów sterylizacji suk i 100 zabiegów kastracji psów właścicielskich z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki na obszarze na południe od drogi krajowej 72. Usługa musi się składać z zabiegu wraz z kołnierzem lub kaftanem, dodatkowo zaczipowania zwierząt dotychczas niezaczipowanych w trakcie lub przed zabiegiem, opieki weterynaryjnej w okresie pozabiegowym oraz z wizyty kontrolnej. Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z objętych przedmiotem zamówienia usług weterynaryjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych poszczególnych usług wskazanych powyżej przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej wartości zamówienia wskazanej w § 5 ust. 1 umowy. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów sterylizacji i kastracji będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% wartości wskazanej w zdaniu pierwszym, tj. 75 zabiegów sterylizacji suk i 50 zabiegów kastracji psów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części IV H został określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 g/h do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XXI SWZ. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gotowość do świadczenia usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V I
Opieka weterynaryjna nad zwierzętami z terenu gminy Aleksandrów Łódzki - kotami wolno żyjącymi, zwierzętami w boksie czasowym oraz adoptowanymi w ramach programu „Adopcje na jesień życia” w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki na obszarze na północ od drogi krajowej 72
Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała:
a) Udzielenie podstawowej pomocy weterynaryjnej - 20 zabiegów
b) Badanie USG jamy brzusznej – 10 zabiegów
c) Odpchlenie i odrobaczenie kota lub psa - 50 zabiegów
d) Eutanazja oraz utylizacja zwłok – 10 zabiegów
e) Założenie opatrunku - 5 zabiegów
f) Wyjazd interwencyjny na terenie gminy Aleksandrów Łódzki z dojazdem własnym środkiem transportu– 20 zabiegów
g) Uśpienie ślepego miotu wraz z utylizacją - 10 zabiegów
h) Pozostałe usługi weterynaryjne z zakresu usług świadczonych przez zakład leczniczy dla zwierząt, którym dysponuje Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego według cennika załączonego do oferty – na realizację tej części przedmiotu zamówienia Zamawiający przeznacza kwotę maksymalnie 12.000 zł. brutto (słownie dwanaście tysięcy złotych brutto)
Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia oraz potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania przesunięć ilościowych w zakresie usług wskazanych w pkt a) – h) powyżej przy zachowaniu poniższych zasad:
- przesunięcia wynikają z potrzeb Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- przesunięcia będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w formularzu ofertowym;
- przesunięcia nie spowodują przekroczenia maksymalnej wartości brutto umowy na część V I, wskazanej w § 5 ust. 1 umowy.
Minimalna wartość zamówienia nie będzie mniejsza niż 50 % kwoty wskazanej w § 5 ust. 1 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 6 i/j do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części V I został określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 i/j do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XXI SWZ. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gotowość do świadczenia usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V J
Opieka weterynaryjna nad zwierzętami z terenu gminy Aleksandrów Łódzki - kotami wolno żyjącymi, zwierzętami w boksie czasowym oraz adoptowanymi w ramach programu „Adopcje na jesień życia” w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Aleksandrow Łódzki na obszarze na południe od drogi krajowej 72
Prognozowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie obejmowała:
a) Udzielenie podstawowej pomocy weterynaryjnej - 20 zabiegów
b) Badanie USG jamy brzusznej – 10 zabiegów
c) Odpchlenie i odrobaczenie kota lub psa - 50 zabiegów
d) Eutanazja oraz utylizacja zwłok – 10 zabiegów
e) Założenie opatrunku - 5 zabiegów
f) Wyjazd interwencyjny na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki z dojazdem własnym środkiem transportu– 20 zabiegów
g) Uśpienie ślepego miotu wraz z utylizacją - 10 zabiegów
h) Pozostałe usługi weterynaryjne z zakresu usług świadczonych przez zakład leczniczy dla zwierząt, którym dysponuje Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego według cennika załączonego do oferty – na realizację tej części przedmiotu zamówienia Zamawiający przeznacza kwotę maksymalnie 12.000 zł. brutto (słownie dwanaście tysięcy złotych brutto)
Podana powyżej liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia oraz potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania przesunięć ilościowych w zakresie usług wskazanych w pkt a) – h) powyżej przy zachowaniu poniższych zasad:
- przesunięcia wynikają z potrzeb Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- przesunięcia będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w formularzu ofertowym;
- przesunięcia nie spowodują przekroczenia maksymalnej wartości brutto umowy na część V J, wskazanej w § 5 ust. 1 umowy.
Minimalna wartość zamówienia nie będzie mniejsza niż 50 % kwoty wskazanej w § 5 ust. 1 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 6 i/j do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach Części V J został określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 i/j do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XXI SWZ. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gotowość do świadczenia usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający określa minimalne poziomy zdolności dotyczące:
1.4.1. potencjału technicznego Wykonawcy, umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
1.4.1.1. dla części I A, II C, III E, IV G i V I zamówienia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują zakładem leczniczym dla zwierząt, wpisanym do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt, który prowadzony jest przez właściwą okręgową radę lekarsko – weterynaryjną (podstawa prawna: art. 16 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt, t.j. Dz.U. 2019, poz. 24 ze zm.), położonym na terenie gminy Aleksandrów Łódzki na obszarze północ od drogi krajowej 72;
1.4.1.2. dla części I B, II D, III F, IV H i V J zamówienia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują zakładem leczniczym dla zwierząt, wpisanym do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt, który prowadzony jest przez właściwą okręgową radę lekarsko – weterynaryjną (podstawa prawna: art. 16 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt, t.j. Dz.U. 2019, poz. 24 ze zm.), położonym na terenie gminy Aleksandrów Łódzki na obszarze południe od drogi krajowej 72;
1.4.2. niezbędnego wykształcenia i doświadczenia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiających realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują minimum 1 osobą legitymującą się dyplomem lekarza weterynarii, posiadającą prawo wykonywania zawodu oraz co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy w zawodzie lekarza weterynarii,
1.4.3. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanie - w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ciągu 12 następujących po sobie miesięcy, usług weterynaryjnych, w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 18.12.2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt :
1.4.3.1 dla części I A, I B zamówienia – polegających na czipowaniu psów lub kotów - o wartości 2.500,00 zł.
1.4.3.2 dla części II C, II D – polegających na szczepieniu na wściekliznę psów lub kotów - o wartości 20.000,00 zł.
1.4.3.3 dla części III E, III F – polegających na kastracji kotów i sterylizacji kotek - o wartości 15.000,00 zł.
1.4.3.4 dla części IV G, IV H – polegających na kastracji psów i sterylizacji suk o wartości 20.000,00 zł.
1.4.3.5 dla części V I, V J – polegających na udzielaniu podstawowej pomocy weterynaryjnej lub wykonywaniu badań usg lub wykonywaniu odpchlenia i odrobaczenia kotów i psów lub wykonaniu eutanacji i utylizacji zwłok zwierząt lub zakładaniu zwierzęciu opatrunku lub wykonaniu uśpienia ślepego miotu wraz z utylizacją - o wartości 10.000,00 zł.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
- brak podstaw wykluczenia:
2.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2.2.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
2.2.3. Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w pkt. 2.2.1 i 2.2.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
2.3. Aktualnego wpisu do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez właściwą radę lekarsko-weterynaryjną zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r., o zakładach leczniczych dla zwierząt (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 24 ze zm.), potwierdzającego zlokalizowanie zakładu leczniczego dla zwierząt na terenie gminy Aleksandrów Łódzki na obszarze właściwym dla części zamówienia na którą złożona została oferta.
2.4. Wykazu usług, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, spełniających wymagania określone w punkcie VII 1.4.3 SWZ wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2.5. Wykazu osób zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, spełniających wymagania określone w punkcie VII 1.4.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZY POLEGANIU NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa pkt VII.1 SWZ oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, (pkt X.3 SWZ powyżej) odnosić należy również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie