Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Grądach-Woniecku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grądy-Woniecko 34
1.5.2.) Miejscowość: Rutki-Kossaki
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-312
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 276-33-00
1.5.8.) Numer faksu: 86 306-78-78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_grady_woniecko@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fd1edbb-c9e2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00079023/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zp.sw.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zp.swnet.sw.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUsługi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.Wszystkie dokumenty przekazane przez Wykonawcę muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Grądach-Woniecko, 18-312 Rutki-Kossaki, Grądy-Woniecko 34, e-mail: zk_grady_woniecko@sw.gov.pl;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie karnym w Grądach-Woniecko jest Pan Zbigniew Jaszczołt, 18-312 Rutki-Kossaki, Grądy-Woniecko 34, e-mail: iod_zk_grady_woniecko@sw.gov.pl;
• dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
• odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp;
• dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
◦ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
◦ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1;
◦ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2;
◦ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
◦ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
◦ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
◦ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Dkw.2232.03.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 157637,30 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Kaszanka w ilości 1500 kg, kod CPV 15131134-3
2 Kiełbasa biała parzona w ilości 700 kg, kod CPV 15131130-5
3 Kiełbasa kanapkowa w ilości 1100 kg, kod CPV 15131130-5
4 Kiełbasa krakowska parzona w ilości 150 kg, kod CPV 15131130-5
5 Kiełbasa parówkowa w ilości 500 kg, kod CPV 15131130-5
6 Kiełbasa szynkowa w ilości 150 kg, kod CPV 15131130-5
7 Kiełbasa targowa w ilości 600 kg, kod CPV 15131130-5
8 Kiełbasa żywiecka w ilości 150 kg, kod CPV 15131130-5
9 Kości wieprzowe schabowe w ilości 500 kg, kod CPV 15131400-9
10 Łopatka wieprzowa surowa (bez kości, bez skóry) w ilości 150 kg, kod CPV 15131130-5
11 Mielonka tyrolska w ilości 700 kg, kod CPV 15131130-5
12 Mielonka wieprzowa w ilości 700 kg, kod CPV 15131130-5
13 Mięso mielone wieprzowe w ilości 1300 kg, kod CPV 15119000-5
14 Mięso wieprzowe gulaszowe w ilości 300 kg, kod CPV 15113000-3
15 Mortadela w ilości 1600 kg, kod CPV 15131130-5
16 Ogonówka wędzona w ilości 150 kg, kod CPV 15131130-5
17 Pachwina wieprzowa wędzona w ilości 200 kg, kod CPV 15131120-2
18 Parówki cienkie wieprzowe w ilości 500 kg, kod CPV 15131130-5
19 Pasztet wieprzowy zapiekany w ilości 400 kg, kod CPV 15131310-1
20 Pieczeń rzymska w ilości 800 kg, kod CPV 15131130-5
21 Salceson włoski w ilości 300 kg, kod CPV 15131400-9
22 Smalec kostka w ilości 60 kg, kod CPV 15131700-2
23 Szynka konserwowa – blok w ilości 70 kg, kod CPV 15131130-5
24 Wątroba wieprzowa w ilości 800 kg, kod CPV 15113000-3
4.2.5.) Wartość części: 96053,39 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: minimalizacja
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Ćwiartki tylne z kurczaka świeże w ilości 1000 kg, kod CPV 15112100-7
2 Filet z piersi kurczaka świeży w ilości 100 kg, kod CPV 15112100-7
3 Mielonka drobiowa w ilości 800 kg, kod CPV 15131135-0
4 Mięso mielone z drobiu świeże w ilości 400 kg, kod CPV 15119000-5
5 Parówki cienkie drobiowe w ilości 600 kg, kod CPV 15131135-0
6 Pasztet drobiowy zapiekany w ilości 400 kg, kod CPV 15131310-1
7 Pasztetowa drobiowa w ilości 700 kg, kod CPV 15131310-1
8 Pieczeń drobiowa w ilości 800 kg, kod CPV 15131135-0
9 Polędwica drobiowa w ilości 200 kg, kod CPV 15131135-0
10 Polędwica kanadyjska w ilości 150 kg, kod CPV 15131135-0
11 Polędwica miodowa w ilości 150 kg, kod CPV 15131135-0
12 Porcje rosołowe z kurczaka w ilości 200 kg, kod CPV 15112100-7
13 Serdelki drobiowe w ilości 700 kg, kod CPV 15131135-0
14 Skrzydełka świeże z kurczaka w ilości 1300 kg, kod CPV 15112100-7
15 Udziec z indyka surowy z kością w ilości 150 kg, kod CPV 15112100-7
16 Żołądki świeże z kurczaka w ilości 600 kg, kod CPV 15112300-9
4.2.5.) Wartość części: 61583,91 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: minimalizacja
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10