Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna Dostawa Produktów Żywnościowych na 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W PUŁAWACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060663700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 8A
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 818863705
1.5.8.) Numer faksu: 818863705
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rcku.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sites.google.com/site/rckupulawy/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna Dostawa Produktów Żywnościowych na 2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4ec9215-5c02-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00311673/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna Dostawa Produktów Żywnościowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.upz.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem Platformy miniportal.uzp.gov.pl, platformy epuap.gov.pl (do obsługi zapytań) i poczty elektronicznej Zamawiającego sekretariat@rcku.pulawy.pl
Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty będą udostępniane na stronie internetowej
http://rckupulawy.e-biuletyn.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO stanowi załącznik nr 6 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO stanowi załącznik nr 6 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1500000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa i wędlin
4.2.5.) Wartość części: 126700 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15131130-5 - Wędliny
15131400-9 - Produkty wieprzowe
15131500-0 - Produkty drobiowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostaną odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium wyboru/Waga
A-Cena -60 %
B-Termin płatności -30 %
C-Realizacja dostaw w soboty -10 %
3. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną
4. Ocena w zakresie kryterium „Cena” (A) będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
A = oferta z najniższą ceną ( spośród ofert nie odrzuconych)/cena oferty ocenianej x 60
A = liczba otrzymanych punktów
5. Obliczenia ceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W zakresie kryterium „Termin płatności” (B) Zamawiający będzie przyznawał punkty w Następujący sposób:
Termin płatności wyrażony w dniach liczony od dnia wystawienia faktury
Wartość w punktach
Termin płatności: 7 dni 0 pkt
Termin płatności: 14 dni 10 pkt
Termin płatności: 21 dni 20 pkt
Termin płatności: 30 dni 30 pkt
[Uwaga!] Minimalny termin płatności wynosi 7 dni od dnia wystawienia faktury.
7. W zakresie kryterium „Realizacja dostaw w soboty” Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym, w następujący sposób:
Realizacja dostaw w soboty Wartość w punktach
Realizacja dostaw w soboty 10 pkt
Brak realizacji dostaw w soboty 0 pkt
[Uwaga!] Złożenie przez Wykonawcę w formularz ofertowym oświadczenia o nierealizowaniu dostaw w soboty oznacza, że Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego przez 5 dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do piątku).
Złożenie przez Wykonawcę w formularz ofertowym oświadczenia o realizowaniu dostaw w sobotę oznacza, że Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego przez 6 dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do soboty).
Łączna ocena oferty obliczona zostanie w oparciu o wzór: OF = A + B +C
6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja dostaw w soboty
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mleka i przetworów mlecznych
4.2.5.) Wartość części: 51800 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15540000-5 - Produkty serowarskie
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostaną odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium wyboru/Waga
A-Cena -60 %
B-Termin płatności -30 %
C-Realizacja dostaw w soboty -10 %
3. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną
4. Ocena w zakresie kryterium „Cena” (A) będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
A = oferta z najniższą ceną ( spośród ofert nie odrzuconych)/cena oferty ocenianej x 60
A = liczba otrzymanych punktów
5. Obliczenia ceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W zakresie kryterium „Termin płatności” (B) Zamawiający będzie przyznawał punkty w Następujący sposób:
Termin płatności wyrażony w dniach liczony od dnia wystawienia faktury
Wartość w punktach
Termin płatności: 7 dni 0 pkt
Termin płatności: 14 dni 10 pkt
Termin płatności: 21 dni 20 pkt
Termin płatności: 30 dni 30 pkt
[Uwaga!] Minimalny termin płatności wynosi 7 dni od dnia wystawienia faktury.
7. W zakresie kryterium „Realizacja dostaw w soboty” Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym, w następujący sposób:
Realizacja dostaw w soboty Wartość w punktach
Realizacja dostaw w soboty 10 pkt
Brak realizacji dostaw w soboty 0 pkt
[Uwaga!] Złożenie przez Wykonawcę w formularz ofertowym oświadczenia o nierealizowaniu dostaw w soboty oznacza, że Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego przez 5 dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do piątku).
Złożenie przez Wykonawcę w formularz ofertowym oświadczenia o realizowaniu dostaw w sobotę oznacza, że Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego przez 6 dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do soboty).
Łączna ocena oferty obliczona zostanie w oparciu o wzór: OF = A + B +C
6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja dostaw w soboty
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ryb i ryb przetworzonych
4.2.5.) Wartość części: 16000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostaną odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium wyboru/Waga
A-Cena -60 %
B-Termin płatności -30 %
C-Realizacja dostaw w soboty -10 %
3. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną
4. Ocena w zakresie kryterium „Cena” (A) będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
A = oferta z najniższą ceną ( spośród ofert nie odrzuconych)/cena oferty ocenianej x 60
A = liczba otrzymanych punktów
5. Obliczenia ceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W zakresie kryterium „Termin płatności” (B) Zamawiający będzie przyznawał punkty w Następujący sposób:
Termin płatności wyrażony w dniach liczony od dnia wystawienia faktury
Wartość w punktach
Termin płatności: 7 dni 0 pkt
Termin płatności: 14 dni 10 pkt
Termin płatności: 21 dni 20 pkt
Termin płatności: 30 dni 30 pkt
[Uwaga!] Minimalny termin płatności wynosi 7 dni od dnia wystawienia faktury.
7. W zakresie kryterium „Realizacja dostaw w soboty” Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym, w następujący sposób:
Realizacja dostaw w soboty Wartość w punktach
Realizacja dostaw w soboty 10 pkt
Brak realizacji dostaw w soboty 0 pkt
[Uwaga!] Złożenie przez Wykonawcę w formularz ofertowym oświadczenia o nierealizowaniu dostaw w soboty oznacza, że Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego przez 5 dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do piątku).
Złożenie przez Wykonawcę w formularz ofertowym oświadczenia o realizowaniu dostaw w sobotę oznacza, że Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego przez 6 dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do soboty).
Łączna ocena oferty obliczona zostanie w oparciu o wzór: OF = A + B +C
6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja dostaw w soboty
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ziemniaków, warzyw korzeniowych i bulwiastych, warzyw liściastych oraz owoców południowych i krajowych
4.2.5.) Wartość części: 71000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221120-3 - Warzywa bulwiaste
03221300-9 - Warzywa liściaste
03222110-7 - Owoce tropikalne
03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostaną odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium wyboru/Waga
A-Cena -60 %
B-Termin płatności -30 %
C-Realizacja dostaw w soboty -10 %
3. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną
4. Ocena w zakresie kryterium „Cena” (A) będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
A = oferta z najniższą ceną ( spośród ofert nie odrzuconych)/cena oferty ocenianej x 60
A = liczba otrzymanych punktów
5. Obliczenia ceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W zakresie kryterium „Termin płatności” (B) Zamawiający będzie przyznawał punkty w Następujący sposób:
Termin płatności wyrażony w dniach liczony od dnia wystawienia faktury
Wartość w punktach
Termin płatności: 7 dni 0 pkt
Termin płatności: 14 dni 10 pkt
Termin płatności: 21 dni 20 pkt
Termin płatności: 30 dni 30 pkt
[Uwaga!] Minimalny termin płatności wynosi 7 dni od dnia wystawienia faktury.
7. W zakresie kryterium „Realizacja dostaw w soboty” Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym, w następujący sposób:
Realizacja dostaw w soboty Wartość w punktach
Realizacja dostaw w soboty 10 pkt
Brak realizacji dostaw w soboty 0 pkt
[Uwaga!] Złożenie przez Wykonawcę w formularz ofertowym oświadczenia o nierealizowaniu dostaw w soboty oznacza, że Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego przez 5 dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do piątku).
Złożenie przez Wykonawcę w formularz ofertowym oświadczenia o realizowaniu dostaw w sobotę oznacza, że Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego przez 6 dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do soboty).
Łączna ocena oferty obliczona zostanie w oparciu o wzór: OF = A + B +C
6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja dostaw w soboty
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich
4.2.5.) Wartość części: 15000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostaną odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium wyboru/Waga
A-Cena -60 %
B-Termin płatności -30 %
C-Realizacja dostaw w soboty -10 %
3. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną
4. Ocena w zakresie kryterium „Cena” (A) będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
A = oferta z najniższą ceną ( spośród ofert nie odrzuconych)/cena oferty ocenianej x 60
A = liczba otrzymanych punktów
5. Obliczenia ceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W zakresie kryterium „Termin płatności” (B) Zamawiający będzie przyznawał punkty w Następujący sposób:
Termin płatności wyrażony w dniach liczony od dnia wystawienia faktury
Wartość w punktach
Termin płatności: 7 dni 0 pkt
Termin płatności: 14 dni 10 pkt
Termin płatności: 21 dni 20 pkt
Termin płatności: 30 dni 30 pkt
[Uwaga!] Minimalny termin płatności wynosi 7 dni od dnia wystawienia faktury.
7. W zakresie kryterium „Realizacja dostaw w soboty” Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym, w następujący sposób:
Realizacja dostaw w soboty Wartość w punktach
Realizacja dostaw w soboty 10 pkt
Brak realizacji dostaw w soboty 0 pkt
[Uwaga!] Złożenie przez Wykonawcę w formularz ofertowym oświadczenia o nierealizowaniu dostaw w soboty oznacza, że Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego przez 5 dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do piątku).
Złożenie przez Wykonawcę w formularz ofertowym oświadczenia o realizowaniu dostaw w sobotę oznacza, że Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego przez 6 dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do soboty).
Łączna ocena oferty obliczona zostanie w oparciu o wzór: OF = A + B +C
6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja dostaw w soboty
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyrobów garmażeryjnych
4.2.5.) Wartość części: 5000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostaną odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium wyboru/Waga
A-Cena -60 %
B-Termin płatności -30 %
C-Realizacja dostaw w soboty -10 %
3. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną
4. Ocena w zakresie kryterium „Cena” (A) będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
A = oferta z najniższą ceną ( spośród ofert nie odrzuconych)/cena oferty ocenianej x 60
A = liczba otrzymanych punktów
5. Obliczenia ceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W zakresie kryterium „Termin płatności” (B) Zamawiający będzie przyznawał punkty w Następujący sposób:
Termin płatności wyrażony w dniach liczony od dnia wystawienia faktury
Wartość w punktach
Termin płatności: 7 dni 0 pkt
Termin płatności: 14 dni 10 pkt
Termin płatności: 21 dni 20 pkt
Termin płatności: 30 dni 30 pkt
[Uwaga!] Minimalny termin płatności wynosi 7 dni od dnia wystawienia faktury.
7. W zakresie kryterium „Realizacja dostaw w soboty” Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym, w następujący sposób:
Realizacja dostaw w soboty Wartość w punktach
Realizacja dostaw w soboty 10 pkt
Brak realizacji dostaw w soboty 0 pkt
[Uwaga!] Złożenie przez Wykonawcę w formularz ofertowym oświadczenia o nierealizowaniu dostaw w soboty oznacza, że Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego przez 5 dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do piątku).
Złożenie przez Wykonawcę w formularz ofertowym oświadczenia o realizowaniu dostaw w sobotę oznacza, że Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego przez 6 dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do soboty).
Łączna ocena oferty obliczona zostanie w oparciu o wzór: OF = A + B +C
6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja dostaw w soboty
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa różnych produktów spożywczych i jaj
4.2.5.) Wartość części: 101000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15331170-9 - Warzywa mrożone
15411200-4 - Olej spożywczy
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostaną odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium wyboru/Waga
A-Cena -60 %
B-Termin płatności -30 %
C-Realizacja dostaw w soboty -10 %
3. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną
4. Ocena w zakresie kryterium „Cena” (A) będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
A = oferta z najniższą ceną ( spośród ofert nie odrzuconych)/cena oferty ocenianej x 60
A = liczba otrzymanych punktów
5. Obliczenia ceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W zakresie kryterium „Termin płatności” (B) Zamawiający będzie przyznawał punkty w Następujący sposób:
Termin płatności wyrażony w dniach liczony od dnia wystawienia faktury
Wartość w punktach
Termin płatności: 7 dni 0 pkt
Termin płatności: 14 dni 10 pkt
Termin płatności: 21 dni 20 pkt
Termin płatności: 30 dni 30 pkt
[Uwaga!] Minimalny termin płatności wynosi 7 dni od dnia wystawienia faktury.
7. W zakresie kryterium „Realizacja dostaw w soboty” Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym, w następujący sposób:
Realizacja dostaw w soboty Wartość w punktach
Realizacja dostaw w soboty 10 pkt
Brak realizacji dostaw w soboty 0 pkt
[Uwaga!] Złożenie przez Wykonawcę w formularz ofertowym oświadczenia o nierealizowaniu dostaw w soboty oznacza, że Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego przez 5 dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do piątku).
Złożenie przez Wykonawcę w formularz ofertowym oświadczenia o realizowaniu dostaw w sobotę oznacza, że Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego przez 6 dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do soboty).
Łączna ocena oferty obliczona zostanie w oparciu o wzór: OF = A + B +C
6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja dostaw w soboty
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyrobów garmażeryjnych
4.2.5.) Wartość części: 5000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostaną odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium wyboru/Waga
A-Cena -60 %
B-Termin płatności -30 %
C-Realizacja dostaw w soboty -10 %
3. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną
4. Ocena w zakresie kryterium „Cena” (A) będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
A = oferta z najniższą ceną ( spośród ofert nie odrzuconych)/cena oferty ocenianej x 60
A = liczba otrzymanych punktów
5. Obliczenia ceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W zakresie kryterium „Termin płatności” (B) Zamawiający będzie przyznawał punkty w Następujący sposób:
Termin płatności wyrażony w dniach liczony od dnia wystawienia faktury
Wartość w punktach
Termin płatności: 7 dni 0 pkt
Termin płatności: 14 dni 10 pkt
Termin płatności: 21 dni 20 pkt
Termin płatności: 30 dni 30 pkt
[Uwaga!] Minimalny termin płatności wynosi 7 dni od dnia wystawienia faktury.
7. W zakresie kryterium „Realizacja dostaw w soboty” Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym, w następujący sposób:
Realizacja dostaw w soboty Wartość w punktach
Realizacja dostaw w soboty 10 pkt
Brak realizacji dostaw w soboty 0 pkt
[Uwaga!] Złożenie przez Wykonawcę w formularz ofertowym oświadczenia o nierealizowaniu dostaw w soboty oznacza, że Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego przez 5 dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do piątku).
Złożenie przez Wykonawcę w formularz ofertowym oświadczenia o realizowaniu dostaw w sobotę oznacza, że Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego przez 6 dni w tygodniu (tj. od poniedziałku do soboty).
Łączna ocena oferty obliczona zostanie w oparciu o wzór: OF = A + B +C
6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja dostaw w soboty
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
wymienione u ustawie 6 SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem
kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym)
Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmiany umowy zawarte są w załączniku nr 4 § 9 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę - formularz cenowy wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy, pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, zgodnie z instrukcją zamieszczoną w Załączniku nr 7 do SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni