Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mięsa i wędlin

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mięsa i wędlin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubliniec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2021-12-01
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00280716
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mięsa i wędlin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001270196

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr Emila Cyrana 10

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dpskombatant.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskombatant.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Opieka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mięsa i wędlin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8178384d-4b7c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005110/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mięsa i wędlin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej
za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość”:
https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant na stronie danego postępowania.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń wniosków, zawiadomień oraz informacji
przyjmuję się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy
poprzez kliknięcie przycisku „wyślij” wiadomości”, po którym pojawi się komunikat,
że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji
za pośrednictwem udostępnionego kanału. Wyjaśnienia treści specyfikacji oraz jej
ewentualne zmiany będą dokonywane zgodnie z art. 284 ustawy p.z.p. Treść
pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami, bądź informacje o
dokonaniu zmiany specyfikacji, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w
sekcji „Komunikaty”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”)
informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych w w/w postępowaniu jest: Dom Pomocy Społecznej
„Dom Kombatanta” w Lublińcu przy ul. Cyrana 10,
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w
Lublińcu jest – Pani Agnieszka Klimas – Powiatowe Centrum Usług Społecznych 42-700 Lubliniec ul.
Sobieskiego 9 w Lublińcu, tel. 530-035-528 oraz e-mail – iod2@lubliniec.starostwo.gov.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sprzedaż wraz z sukcesywną
dostawą pieczywa na rzecz Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta w Lublińcu przy ul. dr E.
Cyrana 10, prowadzonym w trybie podstawowym,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAG.26.5.22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 143568,90 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Baleron wieprzowy kg 85
2 Boczek pieczony forma bez skóry i chrzęści kg 50
3 Boczek rolada kg 35
4 Boczek wędzony surowy, kawałki max 2 kg kg 260
5 Bułczanka wędlina podrobowa z kawałkami bułki pszennej z dodatkiem krwi kg 100
6 Frankfuterki surowe kg 140
7 Golonko świeże, nie mrożone kg 200
8 Golonko w galarecie kg 85
9 Karczek świeży nie mrożony kg 390
10 Kaszanka kg 120
11 Kiełbasa biała parzona waga 1 szt od 100-120g kg 85
12 Kiełbaski debreczyńskie kg 170
13 Kiełbasa dębicka kg 135
14 Kiełbaski dietetyczne kg 120
15 Kiełbasa domowa waga 1 szt od 100-120g kg 70
16 Kiełbasa golonkowa kg 100
17 Kiełbasa kminkowa kg 85
18 Kiełbasa krakowska parzona kg 85
19 Kiełbasa krucha waga 1 szt od 100-120g kg 200
20 Kiełbasa mozaikowa kg 70
21 Kiełbasa myśliwska waga 1 szt od 90-110g kg 100
22 Kiełbasa polędwicowa kg 205
23 Kiełbasa polska surowa kg 70
24 Kiełbasa szynkowa kg 250
25 Kiełbasa śląska waga 1 szt od 100-120g kg 250
26 Kiełbasa śląska drobiowa waga 1 szt od 100-120g kg 250
27 Kiełbaski śląskie kg 100
28 Kiełbasa wiejska waga 1 szt od 100-120g kg 70
29 Kiełbasa zwyczajna kg 170
30 Kiełbasa żywiecka kg 70
31 Kości nie mrożone kg 2600
32 Kotlet domowy kg 35
33 Łopatka b/s i tłuszczu świeża, nie mrożona, bez golonka, waga 1 szt od 4-6kg kg 2300
34 Łopatka z puszki kg 70
35 Metka cebulowa kg 50
36 Metka łososiowa kg 25
37 Metka wędzona kg 25
38 Mielonka delikat kg 85
39 Mielonka wiejska kg 85
40 Mięso mielone z łopatki kg 340
41 Mięso w galarecie wieprzowe kg 70
42 Mortadela kg 70
43 Nogi wieprzowe świeże, nie mrożone kg 200
44 Parówka śląska cienka kg 190
45 Parówkowa kg 190
46 Pasztet drobiowy kg 25
47 Pasztet pieczony kg 50
48 Pasztetowa wędzona kg 35
49 Pieczeń cygańska kg 35
50 Pieczeń drobiowa kg 35
51 Pieczeń firmowa kg 50
52 Przysmak kanapkowy kg 50
53 Polędwica drobiowa kg 70
54 Polędwica z warzywami kg 35
55 Polędwica sopocka kg 200
56 Salceson podrobowy kg 50
57 Salceson ozorkowy kg 35
58 Schab z kością świeży, nie mrożony kg 600
59 Serca wieprzowe świeże, nie mrożone kg 170
60 Słonina kg 250
61 Szponder kg 80
62 Szynka drobiowa kg 85
63 Szynka gotowana wędzona kg 180
64 Szynka konserwowa kg 250
65 Szynka orzech kg 180
66 Szynka wiejska kg 200
67 Szynkówka b/k kulki, świeża, nie mrożona kg 600
68 Wątrobianka kg 25
69 Wędzonka z czosnkiem kg 55
70 Winerki kg 85
71 Wołowina b/k świeża, nie mrożona kg 80
72 Żeberka wieprzowe paski świeże, nie mrożone kg 120

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15110000-2 - Mięso

15111100-0 - Wołowina

15113000-3 - Wieprzowina

15131120-2 - Produkty wędliniarskie

15131130-5 - Wędliny

15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste

15131310-1 - Pasztety

15131400-9 - Produkty wieprzowe

15131410-2 - Szynka

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą
iIość punktów (Lp) wg poniższego wzoru:

Lp = C + TP
1) Cena brutto oferty (C) – znaczenie 60%
2) Termin płatności (TP) znaczenie 40%

2. Punktacja za kryterium cena brutto oferty (C): oferta z najniższą ceną brutto za
pełny zakres zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów C = 60, pozostałe
oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najtańszej wg poniższego wzoru:


Cena oferty najkorzystniejszej
C = ----------------------------------------------- x 60
Cena oferty badanej

3. Punktacja za kryterium Termin płatności (TP): oferta z najdłuższym terminem
płatności otrzyma maksymalną ilość punktów TP = 40

Wykonawca może zaoferować termin płatności:
a/ Termin płatności 21 dni - 30 pkt
b/ Termin płatności 30 dni - 40 pkt

Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska
najwyższą liczbę punktów wynikającą z sumy punktów przyznanych za kryteria
wyboru oferty. Punkty zostaną zaokrąglone do jednego miejsca po przecinku.
Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów Zamawiający
wybierze ofertę z niższą ceną, jeżeli również ceny będą identyczne, Zamawiający
wybierze ofertę posiadającą najdłuższy termin płatności.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają
określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający stawia warunek w powyższym zakresie.

Wykonawca jako podmiot działający na rynku spożywczym lub na rynku
materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością musi posiadać
wpis do rejestru zakładów albo o zatwierdzenie zakładu i o wpis do rejestru
zakładów, zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2020 poz. 2021).

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykaz dostaw wykonanych, a w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w
okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały
wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź
inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z
innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do
tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
2) Wpis do rejestru zakładów albo o zatwierdzenie zakładu i o wpis do rejestru
zakładów, zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2020 poz. 2021).
3) Oświadczenie Wykonawcy o wdrożeniu i stosowaniu w zakładzie systemu
HACCP.
4) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających
czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
– oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. –
załącznik nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku
podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne
potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do
złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o
zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia
podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z
innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do
tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
2) Wpis do rejestru zakładów albo o zatwierdzenie zakładu i o wpis do rejestru
zakładów, zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2020 poz. 2021).
3) Oświadczenie Wykonawcy o wdrożeniu i stosowaniu w zakładzie systemu
HACCP.
4) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających
czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
– oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. –
załącznik nr 5 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z
Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z
postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści
wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w
Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-01 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-01 09:35

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI