Różne artykuły spożywcze do Zakładu Karnego w Nowym Sączu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Różne artykuły spożywcze do Zakładu Karnego w Nowym Sączu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Sącz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-06-06
  • ZamawiającyZakład Karny w Nowym Sączu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00170232
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Różne artykuły spożywcze do Zakładu Karnego w Nowym Sączu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowym Sączu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pijarska 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 4485632

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_nowy_sacz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Różne artykuły spożywcze do Zakładu Karnego w Nowym Sączu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cd3de5a-d81c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00169334/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Różne artykuły spożywcze do Zakładu Karnego w Nowym Sączu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://minipotral.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Zakład Karny w Nowym Sączu
ul. Pijarska 1
33-300 Nowy Sącz
tel. 18 448 56 00
 inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Nowym Sączu jest kpt. Kamila Pierzga;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
 Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.3.2022.RP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – mięso drobiowe i wyroby mięsne drobiowe (bez dodatku wieprzowiny):

1) 250 kg –wątróbka drobiowa-schłodzona zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15112300-9) – podroby.
2) 300 kg –żołądki drobiowe-schłodzone zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15112300-9) – podroby.
3) 280 kg –serca drobiowe -schłodzone zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15112300-9) – podroby.
4) 12 200 kg - ćwiartka z kurczaka schłodzona zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15112000-6) – drób.
5) 1 000 kg – mięso gulaszowe drobiowe, schłodzone zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15112000-6) – drób.
6) 1 350 kg - kiełbasa mortadela drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.
7) 580 kg - kiełbasa szynkowa drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.
8) 780 kg - kiełbasa parówkowa drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.
9) 810 kg - polędwica tostowa z drobiu zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.
10) 450 kg - pasztetowa drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.
11) 950 kg - parówki drobiowe zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – mięso wieprzowe i wyroby mięsne wieprzowe:

1) 1500 kg - półtusze wieprzowe schłodzone zgodnie z PN-91/A-82001 (CPV 15113000-3) – wieprzowina.
2) 800 kg – Łopatka wieprzowa bez kości i bez skóry – schłodzona zgodnie z PN-91/A-82001 (CPV 15113000-3) – wieprzowina.
3) 890 kg wątroba wieprzowa – schłodzona z PN-A-82007 (CPV 151311400-9) – podroby.
4) 900 kg serca wieprzowe – schłodzone z PN-A-82007 (CPV 151311400-9) – podroby.
5) 970 kg – mielonka tyrolska zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
6) 540 kg - salceson wieprzowy zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
7) 510 kg - podgardle wędzone zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
8) 1200 kg - pasztetowa wieprzowa zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
9) 2700 kg - kiełbasa mielona zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
10) 1 950 kg - luncheon meat zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
11) 160 kg - kiełbasa krakowska parzona zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
12) 2970 kg - kiełbasa zwyczajna zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
13) 1500 kg - kiełbasa toruńska zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
14) 5400 kg – kiełbasa mortadela wieprzowa zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
15) 1500 kg - kaszanka zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131134-3) – kaszanka i inne wędliny krwiste.
16) 1 400 kg – kiełbasa parówkowa wieprzowa zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
17) 1000 kg – pieczeń rzymska zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
18) 1500 kg – kiełbasa mortadela wieprzowa z papryką zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
19) 1500 kg - kiełbasa mortadela wieprzowa z pieczarkami zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III– Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy owoców i warzyw.

1) 2 600 kg – buraki ćwikłowe (CPV 03221111-7) – burak ćwikłowy.
2) 600 kg – cukinia (CPV 03221250-3) - cukinia.
3) 2 300 kg – cebula biała (CPV 03221113-1) - cebula.
4) 2 500 kg – kapusta biała (CPV 03221410-3) - kapusta.
5) 250 kg - kalafior (CPV 03221420-6) - kalafior.
6) 5 400 kg – marchew jadalna (CPV 03221112-4) - marchew.
7) 1 200 kg – ogórek świeży (CPV 03221270-9) - ogórki.
8) 800 kg – pomidor świeży (CPV 03221240-0) - pomidory.
9) 300 kg – papryka żółta świeża (CPV 03221230-7) - papryka.
10) 1 400 kg – seler korzeniowy (CPV 03221110-0) – warzywa korzeniowe.
11) 20 000 kg – ziemniaki jadalne jednolite odmianowo (CPV 03212100-1) - ziemniaki.
12) 2 600 kg – jabłka konsumpcyjne (CPV 03222321-9) - jabłka.
13) 450 kg – fasola biała (CPV 03221210-1) - fasola.
14) 200 kg – groch łuskany (CPV 03221220-4) - groch.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV– Pieczywo i wyroby piekarnicze

1) 112 000 sztuk Chleb pszenny pokrojony i zafoliowany o wadze jednostkowej 600 g. (CPV 15811100-7) – chleb.
2) 420 sztuk Chleb razowy pokrojony i zafoliowany o wadze jednostkowej 600 g. (CPV 15811100-7) – chleb.
3) 480 kg. Bułka tarta w opakowaniach jednostkowych do 1 kg. (CPV 15851000-8) – produkty mączne.
4) 60 kg. Drożdże piekarnicze (CPV 15898000-9) – drożdże.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Zamawiajacy nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przwiduje wymagań o których mowa w art. 95 ustawy PZP.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania wymagań o których mowa a art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania wymagań o których mowa a art. 94 ustawy PZP.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 PZP.
Zamawiający nie wymaga spełnienia wymagań art. 131 ust. 2 ustawy PZP.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postepowaniu.
Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego o którym mowa w art. 93 PZP, oraz nie wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do składanej oferty.
Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://minipotral.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Lipinki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.