Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi w 2024 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59343578-9024-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040547/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Komleksowa opieka weterynaryjna w Schronisku dla zwierząt
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59343578-9024-11ee-b55a-a22b2d7f700e
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej Zamawiający określił w rozdziale 11 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Ze względów technicznych (ograniczona liczba znaków). Zamawiający nie może zamieścić informacji w niniejszym ogłoszeniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowa informacja zawarta jest w - Rozdziale 26 Specyfikacji Warunków
Zamówienia (SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.91.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. OPIEKA WETERYNARYJNA W LECZNICY
Zapewnienie opieki weterynaryjnej zwierzętom bezdomnym przebywającym w Schronisku dla Zwierząt w Gliwicach–Sośnicy, przy ul. Wschodniej 56 oraz adoptowanym z ww. Schroniska, na podstawie wydanych przez Schronisko skierowań ze wskazaniem wykonania usługi weterynaryjnej, w zakresie:
• szczepień przeciwko wściekliźnie w ilości około 10 miesięcznie,
• pozostałych szczepień profilaktycznych w ilości około 10 miesięcznie, obejmujących m.in.: psie choroby wirusowe, tj.: nosówkę, parwowirozę, kaszel kennelowy, chorobę Rubartha,
• leptospirozę oraz kocie choroby kocie choroby wirusowe, m.in. tj.: koci katar, panleukopenia,
• leczenia zachowawczego/profilaktycznego oraz innych zabiegów chirurgicznych,
• eutanazji,
• niezbędnych zabiegów operacyjnych,
• wykonywania usług na wezwanie interwencyjne w ciągu 1 godzin od wezwania, w ilości około 3 miesięcznie,
• prowadzenie niezbędnej dokumentacji (książki leczenia zwierząt) wraz z rejestrem wykorzystania
środków opatrunkowych i lekarstw oraz wykazem eutanazji z podaniem daty i przyczyny,
Przy następujących założeniach:
• opieka weterynaryjna odbywać się w lecznicy weterynaryjnej Zleceniobiorcy, w godzinach pracy lecznicy,
• średni stan zwierząt wynosi: 80 psów i 130 kotów,
• rotacja zwierząt waha się w granicach 500 psów i 500 kotów w skali roku,
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż 12 km od Schroniska, ponieważ schronisko nie posiada pomieszczenia do wykonywania zabiegów operacyjnych i konieczne jest dowożenie przez Zleceniodawcę zwierząt do lecznicy,
• lecznica zleceniobiorcy powinna być wyposażona w sprzęt diagnostyczny typu Rtg i USG oraz powinna
zapewniać niezbędne badania krwi i moczu,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, oraz zasoby kadrowe do wykonywania kompleksowej opieki weterynaryjnej,
• Wykonawca winien zapewnić usługi w czasie absencji chorobowej i urlopów w oferowanych cenach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość Lekarzy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. OPIEKA WETERYNARYJNA W SCHRONISKU DLA ZWIERZĄT WRAZ Z DOJAZDEM.
Zapewnienie opieki weterynaryjnej zwierzętom bezdomnym przebywającym w Schronisku dla Zwierząt w Gliwicach–Sośnicy, przy ul. Wschodniej 56, w zakresie:
• szczepień przeciwko wściekliźnie w ilości około 41 miesięcznie,
• pozostałych szczepień profilaktycznych w ilości około 30 miesięcznie, obejmujących m.in.: psie choroby wirusowe,tj.: nosówkę, parwowirozę, kaszel kennelowy, chorobę Rubartha,
• leptospirozę oraz kocie choroby kocie choroby wirusowe, m.in. tj.: koci katar, panleukopenia,
• leczenia zachowawczego/profilaktycznego,
• prowadzenie niezbędnej dokumentacji (książki leczenia zwierząt) wraz z rejestrem wykorzystania środków opatrunkowych i lekarstw oraz wykazem eutanazji z podaniem daty i przyczyny
Przy następujących założeniach:
• podstawowa opieka weterynaryjna odbywać się będzie na terenie Schroniska w środę lub inny uzgodniony dzień po około 2 godz., pomiędzy 10.00 a 15.00 (w godzinach pracy kierownictwa Schroniska),
• średni stan zwierząt wynosi: 80 psów i 130 kotów,
• rotacja zwierząt waha się w granicach 500 psów i 500 kotów w skali roku,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, oraz zasoby kadrowe do wykonywania kompleksowej opieki weterynaryjnej,
• Wykonawca winien zapewnić usługi w czasie absencji chorobowej i urlopów w oferowanych cenach
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość lekarzy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. STERYLIZACJA PSÓW I KOTÓW BEZDOMNYCH PRZEBYWAJĄCYCH W SCHRONISKU A TAKŻE DODATKOWE ZABIEGI MOGĄCE WYSTĄPIĆ PODCZAS WW. OPERACJI
Przy następujących założeniach:
• Lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się na terenie Miasta Gliwice, w odległości nie większej niż 12 km od Schroniska, ponieważ schronisko nie posiada pomieszczenia do wykonywania zabiegów operacyjnych i konieczne jest dowożenie przez Zleceniodawcę zwierząt do lecznicy,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, w tym specjalizację
chirurgiczną, oraz zasoby kadrowe do wykonywania zabiegów sterylizacji i kastracji,
• Wykonawca winien zapewnić usługi w czasie absencji chorobowej i urlopów w oferowanych cenach.
Zadanie obejmuje:
a) sterylizację – tzw. metodą brytyjską (niewielkich rozmiarów rana pooperacyjna):
• suki – około 6 sztuk miesięcznie,
• kotki – około 8 sztuk miesięcznie,
b) kastrację – tzw. metodą jednego cięcia:
• psy – około 6 sztuk miesięcznie,
• kocury – około 9 sztuk miesięcznie,
c) zabieg duży – około 2 sztuki miesięcznie,
d) zabieg mały – około 2 sztuki miesięcznie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba lekarzy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. STERYLIZACJA I KASTRACJA KOTÓW WOLNO ŻYJĄCYCH
Zadanie obejmuje:
a) sterylizację – tzw. metoda brytyjską (niewielkich rozmiarów rana pooperacyjna), kotki – około 115 sztuk,
b) kastrację – tzw. metodą jednego cięcia, kocury – około 70 sztuk.
Przy następujących założeniach:
• miejsce wykonywania zabiegów – lecznica dla zwierząt Zleceniobiorcy, do której będą dowożone zwierzęta przez Zleceniodawcę, w dni robocze w godzinach od 9.00 do 13.00 oraz przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt (po wcześniejszym uzgodnieniu),
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się na terenie Miasta Gliwice, w odległości nie większej niż
12 km od Schroniska, ze względu na czas, koszt dowozu oraz kondycję zwierząt po zabiegach,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, w tym specjalizację chirurgiczną, oraz zasoby kadrowe i sprzętowe do wykonywania ww. zabiegów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba lekarzy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. LECZENIE KOTÓW WOLNO ŻYJĄCYCH Z TERENU GLIWIC
Zadanie obejmuje leczenie ok. 180 kotów wolno żyjących w trakcie trwania umowy Przewidywany zakres usług obejmuje:
• badanie diagnostyczne podstawowe (pierwsza wizyta)
• jednostkowe badania diagnostyczne dodatkowe - m.in. Rtg, USG
• jednostkowe badania diagnostyczne dodatkowe - m.in. bad. krwi i moczu – 1 parametr
• leczenie zachowawcze wraz z niezbędnymi lekami i opatrunkami – kontynuacja leczenia (kolejne wizyty)
• drobne zabiegi chirurgiczne
• duże zabiegi chirurgiczne
• odrobaczenie i odpchlenie
• szczepienia profilaktyczne
• eutanazja, w uzasadnionych przypadkach
• hospitalizacja – koszt usługi za dobę
Przy następujących założeniach:
• miejsce wykonywania zabiegów – lecznica dla zwierząt, do której będą dowożone zwierzęta przez Zleceniodawcę oraz przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt,
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż 12 km od schroniska miasta Gliwice.
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, w tym specjalizację chirurgiczną, oraz zasoby kadrowe i sprzętowe do wykonywania ww. zabiegów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba Lekarzy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. WSZCZEPIANIE MIKROPROCESORÓW BEZDOMNYM PSOM I KOTOM ZE SCHRONISKA DLA ZWIERZĄT
Wszczepianie mikroprocesorów bezdomnym psom i kotom ze Schroniska dla Zwierząt w Gliwicach oraz psom i kotom posiadającym właścicieli mieszkających w Gliwicach.
Przewidywany zakres usługi obejmuje wykonanie ok. 650 usług w trakcie trwania umowy poprzez:
• wszczepienie mikroprocesora,
• wypełnienie formularza zgłoszeniowego Bazy danych SAFE-ANIMAL
• zarejestrowanie „zaczipowanego” zwierzęcia w Bazie danych SAFE-ANIMAL
Przy następujących założeniach:
• miejsce wykonywania zabiegów – lecznica dla zwierząt, do której będą dowożone zwierzęta przez Zleceniodawcę, przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt oraz przez właścicieli psów i kotów, zamieszkałych na terenie Gliwic, oraz Schronisko dla Zwierząt (średnio dwa razy w miesiącu),
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się na terenie Miasta Gliwice, ze względu na koszt dowozu,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności do wykonywania ww. zabiegów.
Uwaga: Niezbędne materiały (mikroprocesory, ww. formularze oraz dostęp do Bazy danych) do wykonania usługi dostarcza Zleceniodawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba lekarzy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7. STERYLIZACJA I KASTRACJA KOTÓW POSIADAJĄCYCH WŁAŚCICIELI Z TERENU GLIWIC
Zadanie obejmuje sterylizację i kastrację około 60 zwierząt.
Rodzaj zabiegu:
- zabiegi sterylizacji suk - 20 szt.
- zabiegi sterylizacji kotek - 10 szt.
- zabiegi kastracji psów - 10 szt.
- zabiegi kastracji kocurów - 20 szt.
Przy następujących założeniach
• miejsce wykonywania zabiegów – lecznica dla zwierząt Zleceniobiorcy, do której będą dowożone zwierzęta w dni robocze, przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt, po wcześniejszym uzgodnieniu,
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować w odległości nie większej niż 12 km od centrum Gliwic, ze
względu na koszt dowozu oraz kondycję zwierząt po zabiegach,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, w tym specjalizację chirurgiczną, oraz zasoby kadrowe i sprzętowe do wykonywania ww. zabiegów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba lekarzy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8. OPIEKA WETERYNARYJNA NAD DZIKIMI ZWIERZĘTAMI CHORYMI I RANNYMI W WYNIKU WYPADKÓW, ORAZ NAD PSAMI I KOTAMI RANNYMI W WYNIKU WYPADKÓW
Zadanie obejmuje usługi weterynaryjne takie jak podanie leków, opatrzenie ran, zabiegi duże oraz małe a także eutanazję dzikich zwierząt, które odniosły obrażenia w wyniku wypadków, zdarzeń drogowych lub z innych, nieznanych przyczyn.
Zakres usług obejmuje wykonanie:
- zakres Eutanazja sarny, jelenia
- eutanazja dzika
- eutanazja zwierzęcia wielkości lisa
- eutanazja ptaków
- eutanazja zwierzęcia wielkości jeża
- opatrzenie zwierzęcia większego
- opatrzenie zwierzęcia mniejszego
- eutanazja psa
- eutanazja kota
- opatrzenie psa
- opatrzenie kota
- wezwanie interwencyjne
- zabieg duży
- zabieg mały.
Przy następujących założeniach:
• miejsce wykonywania zabiegów – lecznica dla zwierząt Zleceniobiorcy, Schronisko dla Zwierząt lub miejsce zdarzenia,
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż 12 km od Schroniska ze
względu na koszt dowozu oraz kondycję chorych zwierząt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba lekarzy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunku:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy posiadający stosowne uprawnienia w zakresie opieki weterynaryjnej, a w szczególności są wpisani do właściwej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
1) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie w części I, III, IV, V, VI, VII, VIII zamówienia muszą dysponować lecznicą znajdującą się w odległości nie większej niż 12 km od Schroniska dla zwierząt przy ul. Wschodniej 56 w Gliwicach, poruszając się po drogach publicznych.
2) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie w części I i/lub V muszą dysponować:
a) sprzętem diagnostycznym typu Rtg i USG,
b) sprzętem diagnostycznym zapewniającym niezbędne badania krwi i moczu.
3) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą dysponować minimum jednym lekarzem weterynarii o specjalności chirurgicznej oraz minimum jednym lekarzem weterynarii
(dotyczy części I, II, III, IV, V, VII).
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach
nie wcześniejszych niż podano powyżej.
2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych
środków dowodowych, wymienionych w niniejszym punkcie, dotyczących tych podmiotów - za wyjątkiem oświadczenia, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani będą do złożenia nie później niż dzień przed terminem podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego kopii umowy o współpracy podmiotów działających wspólnie (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacja na temat rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym - ZAŁĄCZNIKI 6-I, 6-II, 6-III, 6-IV, 6-V, 6-VI, 6-VII, 6-VIII do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-19 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-19 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-17
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1.Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 2) ustawy
Prawo zamówień publicznych.
2.Negocjacje ofert nie są obowiązkowe.
3.Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech wykonawców.
4.Selekcja wykonawców nastąpi na podstawie kryterium oceny ofert określonego w rozdziale 20 niniejszej SWZ, co oznacza, ze w przypadku skorzystania z możliwości negocjacji, Zamawiający do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwięcej punktów w kryterium oceny ofert.
5.Oferta ostateczna nie może przedstawiać warunków gorszych niż w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne jest złożenie oferty ostatecznej z warunkami tożsamymi jak w ofercie złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienie.
6.Negocjacje dotyczą wyłącznie tych elementów treści oferty, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.