Dostawy żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2021 roku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKędzierzyn-Koźle
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-23
  • Numer ogłoszenia614215-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 614215-N-2020 z dnia 2020-11-23 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Dostawy żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2021 roku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 00450120700000, ul. ul. M. Reja  2A , 47-224  Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4835949, e-mail mops@mops-kkozle.pl, faks 77 4835949.
Adres strony internetowej (URL): http://www.mops-kkozle.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.mops-kkozle.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Dopuszcza się składanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe lub za pośrednictwem posłańca jednak bezwarunkowo decyduje data i godzina dostarczenia (wpisane na potwierdzeniu odbioru) przesyłki (oferty) do pokoju wskazanego w adresie Zamawiającego.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Reja 2A, 47-224 Kędzierzyn-Koźle, Sekretariat – pokój nr 214 (II piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2021 roku.
Numer referencyjny: ZP/KZ.241.04.2020.PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawy żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w2021 roku. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 części wg podzielonych wg. grupasortymentu:1.DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU. 2.DOSTAWY ARTYKUŁÓWSPOŻYWCZYCH. 3.DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW. 4.DOSTAWY NABIAŁU IPRODUKTÓW MLECZARSKICH. 5.DOSTAWY MROŻONEK. 6.DOSTAWA RYB. 7.DOSTAWYPRZYPRAW SYPKICH I W PŁYNIE. 8.DOSTAWY JAJ.9.DOSTAWY PIECZYWA I WYROBÓWCUKIERNICZYCH. 10.DOSTAWY WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH. Wykonawca może złożyćjedną ofertę na wszystkie części zamówienia lub na wybrane części zamówienia. Dokładne warunkijakie Zamawiający stawia Wykonawcom zawiera SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 15100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15000000-8
15800000-6
15010000-7
15890000-3
15860000-4
15850000-1
18840000-8
15830000-5
15400000-2
15981000-8
15330000-0
15330000-0
03200000-3
15330000-0
03200000-3
15330000-0
03200000-3
15330000-0
15331142-4
15331130-7
15500000-3
15331170-9
15220000-6
15870000-7
15871200-6
03142500-3
15810000-9
15894200-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) o spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3* do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenie zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) o spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Orzeczenie(opinia bądź decyzja) dotyczące środka transportu, wydane na podstawie art. 4 ust. 1, pkt. 3 ustawyz dnia 14 marca 1985 r. (Dz. U. z 2017 r. Poz. 1261 z późn zm.) ) o Państwowej InspekcjiSanitarnej, w zakresie kontroli przestrzegania przepisów określających wymagania higieniczne izdrowotne dotyczących warunków transportu warzyw i owoców, potwierdzone przez Wykonawcę„za zgodność z oryginałem” na każdej stronie dokumentu. W przypadku dysponowania więcej niżjednym samochodem w realizacji dostaw Wykonawca dołącza orzeczenie PIS o którym mowapowyżej do każdego samochodu oddzielnie. Wykonawca składający ofertę dot. części nr 1, tj. nadostawy mięsa, wędlin i drobiu dodatkowo składa Zaświadczenie podmiotu uprawnionego dokontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lubspecyfikacjom technicznym. W tym celu Wykonawca załączy jeden z poniższych dokumentów:certyfikat wystawiony przez właściwą terytorialnie jednostkę certyfikującą, posiadającą akredytacjęi uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacjiakredytacyjnej dla danego kraju, stwierdzającą, ze producent w procesie produkcji i obrocie, asprzedawca w obrocie, w zakresie przedmiotu zamówienia ma wdrożony i stosuje system HACCPlub - dokument potwierdzający wpis Wykonawcy przez właściwą terytorialnie Stację SanitarnoEpidemiologiczną do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów PaństwowejInspekcji Sanitarnej wynikających z art. 61 i 62 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku obezpieczeństwie żywności i żywienia lub - w przypadku zakładów przetwórstwa Wykonawcadołączy zaświadczenie właściwego terytorialnie inspektoratu weterynarii, potwierdzające, że zakładjest pod stałą kontrolą lekarza weterynarii.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp po otwarciu ofert w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia nastronie internetowej zamawiającego www.mops-kkozle.pl informacji o której mowa w art. 86 ust. 5ustawy Pzp (tj. kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia orazfirm i adresów wykonawców którzy złożyli oferty w terminie a także ceny, terminy wykonania,gwarancje i warunki płatności zawarte w ofertach)należy złożyć Listę podmiotów należących do tejsamej grupy kapitałowej*[w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. Nr. 50, poz. 331 ze zm.)] albo informacja o tym, że Wykonawca nie należydo grupy kapitałowej – sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
liczba dostaw w tygodniu 20,00
czas reakcji serwisu 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-04, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU w 2021 ROKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywnedostawy świeżego mięsa, wędlin i drobiu do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej wKędzierzynie-Koźlu w 2021 roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
liczba dostaw w tygodniu 20,00
czas reakcji serwisu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W 2021 ROKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej wKędzierzynie-Koźlu w 2021 roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj asortymentu, opis iprognozowane ilości) znajduje się w załączniku nr 2.2 załączonym do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15800000-6, 15010000-7, 15890000-3, 15860000-4, 15850000-1, 18840000-8, 15830000-5, 15400000-2, 15981000-8, 15330000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
liczba dostaw w tygodniu 20,00
czas reakcji serwisu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW, ŚWIEŻYCH ORAZ KISZONYCH W I PÓŁROCZU 2021 ROKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywnedostawy warzyw i owoców, świeżych oraz kiszonych do placówek Miejskiego Ośrodka PomocySpołecznej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2021 roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia(rodzaj asortymentu, opis i prognozowane ilości) znajduje się w załączniku nr 2.3 załączonym do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03200000-3, 15330000-0, 15331142-4, 15331130-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto ofert 60,00
liczba dostaw w tygodniu 20,00
czas reakcji serwisu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: DOSTAWA NABIAŁU I PRODUKTÓW MLECZARSKICH W 2021 ROKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywnedostawy nabiału i produktów mleczarskich do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej wKędzierzynie-Koźlu w 2020 roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj asortymentu, opis iprognozowane ilości) znajduje się w załączniku nr 2.4 załączonym do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
liczba dostaw w tygodniu 20,00
czas reakcji serwisu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: DOSTAWA MROŻONEK W 2021 ROKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywnedostawy mrożonek do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2021roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj asortymentu, opis i prognozowane ilości)znajduje się w załączniku nr 2.5 załączonym do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15331170-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
liczba dostaw w tygodniu 20,00
czas reakcji serwisu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: DOSTAWA RYB MROŻONYCH ORAZ ŚLEDZI W 2021 ROKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywne dostawy ryb mrożonych oraz śledzi do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej wKędzierzynie-Koźlu w 2021 roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15220000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
liczb dostaw w tygodniu 20,00
czas reakcji serwisu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: DOSTAWA PRZYPRAW SYPKICH ORAZ W PŁYNIE W 2021 ROKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywne dostawy przypraw sypkich oraz w płynie do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej wKędzierzynie-Koźlu w 2021 roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15870000-7, 15871200-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
liczba dostaw w tygodniu 20,00
czas reakcji serwisu 20,00
cena brutto oferty 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: DOSTAWA JAJ W 2021 ROKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywnedostawy jaj kurzych do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2021roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj asortymentu, opis i prognozowane ilości)znajduje się w załączniku nr 2.8 załączonym do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto ofert 60,00
liczba dostaw w tygodniu 20,00
czas reakcji serwisu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH W 2021 ROKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej wKędzierzynie-Koźlu w 2021 roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj asortymentu, opis iprognozowane ilości) znajduje się w załączniku nr 2.9 załączonym do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
liczba dostaw w tygodniu 20,00
czas reakcji serwisu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: DOSTAWA WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH W 2021 ROKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywne dostawy wyrobów garmażeryjnych do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej wKędzierzynie-Koźlu w 2021 roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj asortymentu, opis iprognozowane ilości) znajduje się w załączniku nr 2.10 załączonym do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15894200-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto oferty 60,00
liczba dostaw w tygodniu 20,00
czas reakcji serwisu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Prudnik
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.