Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Dostawy paszy granulowanej do hodowli narybku i kroczka karpia
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoPokój
WojewództwoOpolskie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Termin składania wniosków2021-05-26
ZamawiającyPGL LP Gospodarstwo Rybackie Krogulna
Data publikacji ogłoszenia2021-05-18
Numer ogłoszenia2021/BZP 00057192
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057192 z dnia 2021-05-18
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawy paszy granulowanej do hodowli narybku i kroczka karpia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Gospodarstwo Rybackie Krogulna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530558430
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/gr_krogulna/zamowienia_publiczne
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krogulna, oraz poczty elektronicznej : grkrogulna@katowice.lasy.gov.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krogulna Składanie oferty wraz z niezbędnymi załącznikami odbywa się za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na platformie: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krogulnaSkładanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań, oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krogulna i formularza „WYŚLIJ WIADOMOŚĆ”. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomości e-mail dotyczące komunikatów w sytuacji, gdy Zamawiający opublikuje informacje publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną prywatną korespondencją. Warunkiem otrzymania powiadomień systemowych http://platformazakupowa.pl zgodnie z powyżej, jest wcześniejsze poinformowanie przez Zamawiającego o postępowaniu, złożenie oferty jak i wystosowanie wiadomości przez Wykonawcę w obrębie postępowania, na którą otrzyma wiadomość.Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań, oraz przekazywanie informacji uznaje się moment kliknięcia przycisku WYŚLIJ WIADOMOŚĆ o ile po tej operacji pojawi się komunikat potwierdzający, że wiadomość została do Zamawiającego wysłana.W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku funkcjonowania platformy http://patformazakupowa.pl Zamawiający umożliwia komunikację z Wykonawcami za pośrednictwem swojej poczty elektronicznej e-mail : grkrogulna@katowice.lasy.gov.plWe wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych lub numerem postępowania wskazanym w SIWZ.Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem elektronicznego systemu obsługi niniejszego postępowania prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer 221010202, cwk@platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. Urz. UE L 119/1, 04/05/2016 zwanego dalej „RODO” Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Gospodarstwo Rybackie Krogulna , zwane dalej „Gospodarstwem”. W Gospodarstwie został wyznaczony inspektorem ochrony danych z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej grkrogulna@katowice.lasy.gov.pllub pisemnie (adres siedziby Gospodarstwa). Z inspektorem danych osobowych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.Pozostałe informacje dotyczące RODO zawarte są w SWZ pkt 31.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ-270.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy paszy granulowanej do hodowli narybku i kroczka karpia - ilość 100 ton
4.2.6.) Główny kod CPV: 15711000-5 - Karma dla ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokonywana przez Zamawiającego ocena będzie dotyczyła ofert, które nie podlegały odrzuceniu. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
U udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:a. Posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Wymagane jest złożenie Oświadczenia.b. Posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Wymagane jest złożenie Oświadczenia.c. Dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznymi - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Wymagane jest złożenie Oświadczenia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Należy złożyć:a) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeni u wg zał. nr 3 do SWZ;b) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 1,2,4 ustawy PZP;c) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dn. 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm. ) , albo informacja o tym, że Wykonawca należy, lub nie należy do grupy kapitałowej ( zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wg Zał. nr 2 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia jednocześnie z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego : - Specyfikacja Techniczna oferowanej paszy zawierająca informacje nt. wszystkich wymagań określonych przez Zamawiającego w pkt 3.3 SWZ. -Zaświadczenie właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii wydane dla producenta paszy, że oferowana pasza będąca przedmiotem zamówienia jest wytwarzana w zakładzie posiadającym numer identyfikacji weterynaryjnej będącym pod nadzorem Powiatowego Lekarza Weterynarii.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W przypadku, gdy Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawcę do ich złożenia, lub uzupełnienia w termie 3 dni od daty doręczenia wezwania.Zgodnie z art. 107 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP czynności wskazane powyżej nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami , lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.Oferta niezawierająca przedmiotowych środków dowodowych podlegać będzie odrzuceniu bez możliwości jej poprawy przez Wykonawcę.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lider). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, najpóźniej przed podpisaniem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zostaną wezwani do przedłożenia umowy regulującej ich współpracę. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych regulują przepisy kodeksu cywilnego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest samodzielnie wykazać spełnianie warunku braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć osobne oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania. Oferta Wykonawców występujących wspólnie musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Zamawiający informuje, że wszelka korespondencja na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia oraz na etapie wykonywania umowy, a nadto rozliczenia wykonania przedmiotu umowy będzie prowadzona z liderem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych szczegółowo we wzorze umowy, stanowiącym załącznik 6 do SWZ. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia:a. zmiany obowiązującej stawki VAT w dacie wykonania przedmiotu umowy;Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy PZP zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na warunkach określonych w art. 455 ustawy PZP.Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przeniesione na rzecz osób trzecich
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krogulna
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Prudnik
Lokalizacja zleceniaopolskie
Data dodania19-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam.
Szukam pracy chałupniczej.
Czekam na kontakt.
Pozdrawiam.