Dostawy mięsa, wędlin, podrobów i konserw mięsnych na I półrocze 2024 do Zakładu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy mięsa, wędlin, podrobów i konserw mięsnych na I półrocze 2024 do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNysa
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-12-11
  • ZamawiającyZakład Karny w Nysie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-30
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00525011
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy mięsa, wędlin, podrobów i konserw mięsnych na I półrocze 2024 do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320207

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 4A

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.baziuk@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nysie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka sektora finansów publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy mięsa, wędlin, podrobów i konserw mięsnych na I półrocze 2024 do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c06331a-8f7e-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004975/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawy mięsa, wędlin, podrobów i konserw mięsnych na I półrocze 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c06331a-8f7e-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, w zakresie dotyczącym składania ofert oraz oświadczenia składanego na
podstawie art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W pozostałym zakresie dotyczącym niniejszego postępowania komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w postaci e-mail: anna.baziuk@sw.gov.pl
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać dostęp do konta na
Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, jest możliwa drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e- Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczają-ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres email: anna.baziuk@sw.gov.pl.
12. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
13. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy e-Zamówienia, określone w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia oraz zobowiązują się korzystając z platformy e-Zamówienia przestrzegać postanowień tego regulaminu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Dyrektor Zakładu Karnego w Nysie ul. Kościuszki 4a, 48-300 Nysa,
 inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Nysie jest Pan
por. Michał Wagner
ul. Kościuszki 4a
48-300 Nysa
tel. (77) 434 27 20
faks: ( 77) 433 45 33
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawy mięsa, wędlin, podrobów i konserw mięsnych na I półrocze 2024 r.” nr sprawy DKw.2232.14.2023 prowadzonym w trybie podstawowym;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępo-wania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępo-wania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwen-cje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z za-strzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.14.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Mięso wieprzowe i wołowe
1. Mięso wieprzowe gulaszowe
surowe, świeże nie mrożone, w kawałkach nie mniejszych niż ok. 7 cm, bez zanieczyszczeń obcych, ścięgien, bez zewnętrznego i śródmięśniowego tłuszczu, bez skór, krwi, schłodzone do temperatury nie wyższej niż 40C. Razem: 690 kg, Nysa: 490 kg, Prudnik: 200 kg.


2. Mięso wołowe bez kości - gulasz
surowe, świeże, nie mrożone, w kawałkach nie mniejszych niż ok. 7 cm, bez zanieczyszczeń obcych, ścięgien, bez tłuszczu zewnętrznego i śródmięśniowego, bez skóry, krwi, schłodzone do temperatury nie wyższej niż 40C. Razem 610 kg, Nysa: 510 kg, Prudnik: 100 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15111000-9 - Mięso wołowe

15113000-3 - Wieprzowina

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona dla każdej części zamówienia oddzielnie na podstawie przedstawionych kryteriów oceny ofert. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczna punktów jaką, po uwzględnieniu wagi,
może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
2. Ocenie w oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Mięso drobiowe i artykuły drobiarskie

1. Mięso gulaszowe z kurczaka
surowe, świeże nie mrożone w kawałkach nie mniejszych niż ok. 3 cm bez zanieczyszczeń obcych, tłuszczu, skór, piór, krwi, schłodzone do temperatury nie wyższej niż 40C. Razem: 1550 kg, Nysa: 1350 kg, Prudnik: 200 kg
2. Mięso gulaszowe z indyka
surowe, świeże, nie mrożone w kawałkach nie mniejszych niż ok. 3cm bez zanieczyszczeń obcych ,tłuszczu, skór, piór, kości, schłodzone do temperatury nie wyższej niż 40C. Razem: 310 kg, Nysa: 310 kg, Prudnik: 0 kg.
3. Żołądki drobiowe z kurczaka
surowe, świeże nie mrożone, żołądek mięśniowy oczyszczony z treści pokarmowej, pozbawiony rogowatego naskórka, tłuszczu, schłodzone do temperatury nie wyższej niż 4 0C. Razem: 680 kg, Nysa: 540 kg, Prudnik: 140
4. Serca drobiowe z kurczaka
surowe, świeże nie mrożone, serca pozbawione osierdzia i pni naczyń krwionośnych, bez skrzepów krwi, schłodzone do temperatury nie wyższej niż 4 0C. Razem: 705 kg, Nysa: 540 kg, Prudnik: 165 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15112120-3 - Indyki

15112100-7 - Świeży drób

15114000-0 - Podroby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona dla każdej części zamówienia oddzielnie na podstawie przedstawionych kryteriów oceny ofert. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczna punktów jaką, po uwzględnieniu wagi,
może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
2. Ocenie w oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Wędliny drobiowo – wieprzowo – wołowe

1. Kiełbasa litewska
średniorozdrobniona, parzona, wędzona, w jelicie naturalnym o średnicy ok. 25-30 mm, skład mięso drobiowo - wieprzowe, przyprawy, dopuszczalny konserwant E-250, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży.
Razem: 270, Nysa: 270 kg, Prudnik: 0 kg.
2. Kiełbasa kanapkowa
średniorozdrobniona, w osłonce barierowej o średnicy ok. 75-95 mm, skład mięso drobiowo - wieprzowe, przyprawy, dopuszczalny konserwant E-250, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 2030 kg, Nysa: 1550 kg, Prudnik: 480 kg
3. Kiełbasa – mortadela extra
homogenizowana, parzona, w osłonie barierowej o średnicy ok. 70-90 mm, skład mięso drobiowo - wieprzowe, przyprawy, dopuszczalny konserwant E -250, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 3200 kg, Nysa: 2900 kg, Prudnik: 300 kg.
4. Mortadela z pieczarkami
homogenizowana, parzona, w osłonie barierowej o średnicy ok. 70-90 mm, skład mięso drobiowo - wieprzowe, przyprawy, widoczne drobno rozdrobnione pieczarki, dopuszczalny konserwant E -250, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 1640 kg, Nysa: 1490 kg, Prudnik: 150 kg
5. Kiełbasa tyrolska / szynka tyrolska
średniorozdrobniona w osłonce barierowej o średnicy 50-80 mm, skład mięso drobiowo - wieprzowe, przyprawy, dopuszczalny konserwant E – 250, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 1640 kg, Nysa: 1490 kg, Prudnik: 150 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona dla każdej części zamówienia oddzielnie na podstawie przedstawionych kryteriów oceny ofert. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczna punktów jaką, po uwzględnieniu wagi,
może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
2. Ocenie w oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 Wędliny drobiowe

1. Rolada drobiowa
gruborozdrobniona, parzona, w osłonie barierowej o średnicy ok. 80-100 mm, skład mięso drobiowe, przyprawy, warzywa, galareta, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 140 kg, Nysa: 140 kg, Prudnik: 0 kg
2. Polędwica z kurczaka
gruborozdrobniona, parzona, nie wędzona, w osłonie barierowej o średnica ok. 70-90 mm, skład mięso drobiowe z kurczaka, przyprawy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży, konsystencja ścisła, zwarta. Razem: 140 kg, Nysa: 140 kg, Prudnik:60 kg
3. Kiełbasa mortadela drobiowa.
homogenizowana, parzona, w osłonie barierowej o średnicy ok. 70-90 mm, skład mięso drobiowe, przyprawy, dopuszczalny konserwant E -250, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 2160 kg, Nysa: 1760 kg, Prudnik: 400 kg
4. Blok drobiowy
gruborozdrobniony, parzony, w osłonie barierowej o średnicy ok. 80-100 mm lub innej formie utrzymującej kształt, skład mięso drobiowe, przyprawy, konsystencja zwarta umożliwiająca wyporcjowanie termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 870 kg, Nysa: 520 kg, Prudnik: 350 kg
5. Serdelki drobiowe
homogenizowane, parzone w osłonce wiskozowej o średnicy ok. 20 mm, skład mięso drobiowe , sól, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 dni od daty sprzedaży. Razem: 230 kg, Nysa: 140 kg, Prudnik: 90 kg
6. Kiełbasa szynkowa z kurczaka
gruborozdrobniona, parzona, w osłonie barierowej o średnicy ok. 80-100 mm, skład mięso drobiowe z kurczaka, przyprawy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 140 kg, Nysa: 140 kg, Prudnik: 0 kg
7. Kiełbasa szynkowa z indyka
gruborozdrobniona, parzona, w osłonie barierowej o średnicy ok. 80-100 mm, skład mięso indycze, przyprawy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 140 kg, Nysa: 140 kg, Prudnik: 60 kg
8. Parówki drobiowe cienkie
-homogenizowana w osłonie barierowej o średnicy ok. 20-25 mm, skład mięso drobiowe , przyprawy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 298 kg, Nysa: 208 kg, Prudnik: 90 kg
9. Szynka z kurczaka prasowana
szynka w bloku, w osłonie barierowej o średnicy ok. 80-100 mm, skład mięso indycze, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży, konsystencja zwarta umożliwiająca porcjowanie. Razem: 140 kg, Nysa: 140 kg, Prudnik: 0 kg
10. Kiełbasa biała drobiowa
w jelicie naturalnym o średnicy ok. 25-30 mm, skład mięso drobiowe, przyprawy, dopuszczalny konserwant E – 250, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 dni od daty sprzedaży. Razem: 258 kg, Nysa: 208 kg, Prudnik: 50 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15131135-0 - Wędliny drobiowe

15131130-5 - Wędliny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona dla każdej części zamówienia oddzielnie na podstawie przedstawionych kryteriów oceny ofert. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczna punktów jaką, po uwzględnieniu wagi,
może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
2. Ocenie w oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 Podroby wieprzowe

1. Pasztet wieprzowy
produkt powstały z podrobów i surowców mięsnych wieprzowych, rozdrobnionych do masy homogenizowanej w osłonce poliamidowej, o średnicy ok.40:50 mm i długości 30cm, zawartość tłuszczu nie więcej niż 35%, Razem: 1300 kg, Nysa: 1300 kg, Prudnik: 0 kg
2. Kaszanka jęczmienna
produkt z surowców podrobowych wieprzowych i kaszy jęczmiennej w formie bloku, batonu o wadze około 3 kg, zawartość tłuszczu nie więcej niż 10 %. Razem: 110 kg, Nysa: 0 kg, Prudnik: 110 kg
3. Wątroba wieprzowa
surowa, świeża, nie mrożona. Razem: 650 kg, Nysa: 650 kg, Prudnik: 0 kg
4. Salceson biały
wędlina podrobowa z masek i mięsa z głów wieprzowych peklowanych, mięsa z głów wołowych peklowanych, skórek wieprzowych, przyprawiona, bez dodatku krwi spożywczej i mięsa odkostnionego mechanicznie, parzona, w osłonce naturalnej lub sztucznej, zawartość tłuszczu nie więcej niż 30%, Razem: 1190 kg, Nysa: 900 kg, Prudnik: 290 kg
5. Salceson czarny
wędlina podrobowa z masek i mięsa z głów wieprzowych peklowanych, mięsa z głów wołowych peklowanych, skórek wieprzowych, przyprawiona, bez mięsa odkostnionego mechanicznie, z dodatkiem krwi spożywczej, parzona, w osłonce naturalnej lub sztucznej, zawartość tłuszczu nie więcej niż 30%, Razem: 1130 kg, Nysa: 900 kg, Prudnik: 230 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste

15131310-1 - Pasztety

15131130-5 - Wędliny

15114000-0 - Podroby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona dla każdej części zamówienia oddzielnie na podstawie przedstawionych kryteriów oceny ofert. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczna punktów jaką, po uwzględnieniu wagi,
może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
2. Ocenie w oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 Konserwy mięsne

1. Mielonka wieprzowa – turystyczna 200 g lub 300 g
opakowanie metalowe lub aluminiowe, wieczko łatwo otwieralne bez użycia otwieracza, zawartość tłuszczu do 23%. Razem: 720 kg, Nysa: 540 kg, Prudnik: 180 kg

2. Mielonka wieprzowa - tyrolska 200 g lub 300 g
opakowanie metalowe lub aluminiowe, wieczko łatwo otwieralne bez użycia otwieracza, zawartość tłuszczu do 27%, Razem: 800 kg, Nysa: 650 kg, Prudnik: 150 kg
3. Przysmak śniadaniowy 200 g lub 300 g
opakowanie metalowe lub aluminiowe, wieczko łatwo otwieralne bez użycia otwieracza, zawartość tłuszczu do 23%, Razem: 980 kg, Nysa: 740 kg, Prudnik: 240 kg
4. Pasztet drobiowy 130 g
opakowanie w małych foremkach, wieczko łatwo otwieralne bez użycia otwieracza, zawartość tłuszczu do 25%, Razem: 620 kg, Nysa: 540 kg, Prudnik: 80 kg
5. Pasztet mazowiecki 200 lub 300 g
opakowanie metalowe lub aluminiowe, wieczko łatwo otwieralne bez użycia otwieracza, zawartość tłuszczu do 34%. Razem: 890 kg, Nysa: 740 kg, Prudnik: 150 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona dla każdej części zamówienia oddzielnie na podstawie przedstawionych kryteriów oceny ofert. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczna punktów jaką, po uwzględnieniu wagi,
może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
2. Ocenie w oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 3 do SWZ,
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu wykonawców, oświadczenie, o których mowa powyżej,
składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia,
c) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik – jeżeli dotyczy
d) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 3 do SWZ,
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu wykonawców, oświadczenie, o których mowa powyżej,
składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia,
c) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik – jeżeli dotyczy
d) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać
następujące wymagania:
a) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – załączają do oferty pełnomocnictwo,
b) pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie,
c) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia,
d) każdy z wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenia o braku podstaw
do wykluczenia,
e) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy
Pzp,
f) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem konsorcjum),
g) zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę
wykonawców występujących wspólnie,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać
następujące wymagania:
a) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – załączają do oferty pełnomocnictwo,
b) pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie,
c) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia,
d) każdy z wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenia o braku podstaw
do wykluczenia,
e) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy
Pzp,
f) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem konsorcjum),
g) zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę
wykonawców występujących wspólnie,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Prudnik
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.