IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny artykułów w przypadku:a) zmian wysokości stawki podatki od towarów i usług (VAT) dokonanych ustawą o podatku od towarów i usług,b) obniżenia cen określonych w umowie do uśrednionych cen na tym rynku w przypadku spadku cen towarów na wolnym rynku,c) obniżenia ceny określonej w umowie objętych nią artykułów w sytuacjach wprowadzenia przez Dostawcę cen promocyjnych z uwzględnieniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:a) zmniejszenia całkowitej ilości dostaw poszczególnego przedmiotu zamówienia do 30%, ze względu na wystąpienie okoliczności których nie można przewidzieć, zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami.b) zmiany ilości danego asortymentu z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie zostanie przekroczona.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-12-07, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.), zwanej dalej ustawą oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą, przepisy ustawy – Kodeks cywilny. 2. Zamawiający informuje, iż po wejściu w życie, tj. po dniu 25 maja 2018 r., przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na podstawie art. 26 ustawy.3. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego naadministratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wyrażenia zgody na przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniachi dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie (zawarte we wzorze formularzy ofertowych – załączniki nr 2a-2f do SIWZ).4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Nysie ul. Kościuszki 4a, 48-300 Nysa, tel. 77 433 24 71; inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Nysie jest Panppor. Michał Wagnerul. Kościuszki 4a48-300 Nysae-mail: iod_nysa@sw.gov.pltel. 77 433 24 71fax 77 433 45 33 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udziele-nie zamówienia publicznego pn. „Dostawy mięsa, wędlin, podrobów i konserw mięsnych” nr sprawy DKw.2232.6.2020 prowa-dzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postę-powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwa-nia umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym okre-ślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych oso-bowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarza-nia Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Mięso wieprzowe i wołowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 Mięso wieprzowe i wołowe1. Mięso wieprzowe gulaszowe surowe, świeże nie mrożone, w kawałkach nie mniejszych niż ok. 7 cm, bez zanieczyszczeń obcych, ścięgien, bez zewnętrznego i śródmięśniowego tłuszczu,, bez skór, krwi, schłodzone do temperatury nie wyższej niż 40C. Razem: 4500kg, Nysa: 4000 kg, Prudnik: 500 kg. 2. Mięso wołowe bez kości - gulasz surowe, świeże, nie mrożone, w kawałkach nie mniejszych niż ok. 7 cm, bez zanieczyszczeń obcych, ścięgien, bez tłuszczu zewnętrznego i śródmięśniowego, bez skóry, krwi, schłodzone do temperatury nie wyższej niż 40C. Razem 1330 kg, Nysa: 1200 kg, Prudnik: 130 kg 3. Schab wieprzowy bez kości surowy, świeży, nie mrożony, pozbawiony tłuszczu i łoju schłodzony do temperatury nie wyższej niż 40C . Razem: 200 kg, Nysa: 180 kg, Prudnik: 20 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15113000-3, 15111000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Mięso drobiowe i artykuły drobiarskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 Mięso drobiowe i artykuły drobiarskie1. Mięso gulaszowe z kurczaka surowe, świeże nie mrożone w kawałkach nie mniejszych niż ok. 3 cm bez zanieczyszczeń obcych, tłuszczu, skór, piór, krwi, schłodzone do temperatury nie wyższej niż 40C. Razem: 4300 kg, Nysa: 3300 kg, Prudnik: 1000 kg 2. Mięso gulaszowe z indyka surowe, świeże, nie mrożone w kawałkach nie mniejszych niż ok. 3cm bez zanieczyszczeń obcych ,tłuszczu, skór, piór, kości, schłodzone do temperatury nie wyższej niż 40C. Razem: 900 kg, Nysa: 900 kg, Prudnik: 0 kg.3. Żołądki drobiowe z kurczaka surowe, świeże nie mrożone, żołądek mięśniowy oczyszczony z treści pokarmowej, pozbawiony rogowatego naskórka, tłuszczu, schłodzone do temperatury nie wyższej niż 4 0C. Razem: 1750 kg, Nysa: 1500 kg, Prudnik: 250 4. Serca drobiowe z kurczaka surowe, świeże nie mrożone, serca pozbawione osierdzia i pni naczyń krwionośnych, bez skrzepów krwi, schłodzone do temperatury nie wyższej niż 4 0C. Razem: 1750 kg, Nysa: 1500 kg, Prudnik: 250 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15112120-3, 15112100-7, 15114000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Wędliny drobiowo-wieprzowo-wołowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 3 Wędliny drobiowo – wieprzowo – wołowe1. Kiełbasa litewska średniorozdrobniona, parzona, wędzona, w jelicie naturalnym o średnicy ok. 25-30 mm, skład mięso drobiowo - wieprzowe, przyprawy, dopuszczalny konserwant E-250, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 1700, Nysa: 1700 kg, Prudnik: 0 kg. 2. Kiełbasa kanapkowa średniorozdrobniona, w osłonce barierowej o średnicy ok. 75-95 mm, skład mięso drobiowo - wieprzowe, przyprawy, dopuszczalny konserwant E-250, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 2200 kg, Nysa: 1700 kg, Prudnik: 500 kg 3. Kiełbasa – mortadela extra homogenizowana, parzona, w osłonie barierowej o średnicy ok. 70-90 mm, skład mięso drobiowo - wieprzowe, przyprawy, dopuszczalny konserwant E -250, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 4000 kg, Nysa: 4000 kg, Prudnik: 0 kg. 4. Mortadela z pieczarkami homogenizowana, parzona, w osłonie barierowej o średnicy ok. 70-90 mm, skład mięso drobiowo - wieprzowe, przyprawy, widoczne drobno rozdrobnione pieczarki, dopuszczalny konserwant E -250, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 2300 kg, Nysa: 1700 kg, Prudnik: 600 kg 5. Kiełbasa – parówki śląskie – cienkie homogenizowana w osłonie barierowej o średnicy ok. 20-25 mm, skład mięso wieprzowo – wołowe, przyprawy, dopuszczalny konserwant E-250, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 1700 kg, Nysa: 1700 kg, Prudnik: 0 kg 6. Kiełbasa parówkowa homogenizowana, parzona, wędzona, w jelicie naturalnym o średnicy ok.25-30 mm, skład mięso drobiowo - wieprzowe, przyprawy, dopuszczalny konserwant E-250, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 1700 kg, Nysa: 1700 kg, Prudnik: 0 kg 7. Kiełbasa zwyczajna średniorozdrobniona, w jelicie naturalnym o średnicy ok. 25-30 mm, skład mięso drobiowo - wieprzowe, przyprawy, dopuszczalny konserwant E-250, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 2200 kg, Nysa: 1700 kg, Prudnik: 500 kg 8. Kiełbasa opolska/ regionalna średniorozdrobniona w jelicie naturalnym o średnicy ok. 25-30 mm, skład mięso drobiowo - wieprzowe, przyprawy, dopuszczalny konserwant E-250, termin przydatności nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 1700 kg, Nysa: 1700 kg, Prudnik: 0 kg 9. Kiełbasa tyrolska / szynka tyrolska średniorozdrobniona w osłonce barierowej o średnicy 50-80 mm, skład mięso drobiowo - wieprzowe, przyprawy,dopuszczalny konserwant E – 250, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 2200 kg, Nysa: 1700 kg, Prudnik: 500 kg 10. Boczek wędzony wieprzowy,,parzony bez żeberek i bez widocznych złogów solanki, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 540 kg, Nysa: 540 kg, Prudnik: 0 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15131130-5, 15131220-3, 15131135-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Wędliny drobiowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 Wędliny drobiowe1. Rolada drobiowa gruborozdrobniona, parzona, w osłonie barierowej o średnicy ok. 80-100 mm, skład mięso drobiowe, przyprawy, warzywa, galareta, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 470 kg, Nysa: 320 kg, Prudnik: 150 kg 2. Polędwica z kurczaka gruborozdrobniona, parzona, nie wędzona, w osłonie barierowej o średnica ok. 70-90 mm, skład mięso drobiowe z kurczaka, przyprawy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży, konsystencja ścisła, zwarta. Razem: 370 kg, Nysa: 220 kg, Prudnik: 150 kg 3. Polędwica z indyka gruborozdrobniona, parzona, nie wędzona, w osłonie barierowej o średnica ok. 70-90 mm, skład mięso z indyka, przyprawy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży, konsystencja ścisła, zwarta. Razem: 370 kg, Nysa: 220 kg, Prudnik: 150 kg 4. Blok drobiowy gruborozdrobniony, parzony, w osłonie barierowej o średnicy ok. 80-100 mm lub innej formie utrzymującej kształt, skład mięso drobiowe, przyprawy, konsystencja zwarta umożliwiająca wyporcjowanie termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 550 kg, Nysa: 250 kg, Prudnik: 300 kg 5. Serdelki drobiowe homogenizowane, parzone w osłonce wiskozowej o średnicy ok. 20 mm, skład mięso drobiowe , sól, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 dni od daty sprzedaży. Razem: 370 kg, Nysa: 220 kg, Prudnik: 150 kg 6. Szynka z indyka szynka w bloku, w osłonie barierowej o średnicy ok. 80-100 mm, skład mięso drobiowe, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży, konsystencja zwarta umożliwiająca porcjowanie. Razem: 550 kg, Nysa: 400 kg, Prudnik: 150 kg 7. Kiełbasa szynkowa z kurczaka gruborozdrobniona, parzona, w osłonie barierowej o średnicy ok. 80-100 mm, skład mięso drobiowe z kurczaka, przyprawy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 600 kg, Nysa: 400 kg, Prudnik: 200 kg 8. Kiełbasa szynkowa z indyka gruborozdrobniona, parzona, w osłonie barierowej o średnicy ok. 80-100 mm, skład mięso indycze, przyprawy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 520 kg, Nysa: 320 kg, Prudnik: 200 kg 9. Parówki drobiowe cienkie -homogenizowana w osłonie barierowej o średnicy ok. 20-25 mm, skład mięso drobiowe , przyprawy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży. Razem: 520 kg, Nysa: 220 kg, Prudnik: 300 kg 10. Szynka z kurczaka prasowana szynka w bloku, w osłonie barierowej o średnicy ok. 80-100 mm, skład mięso indycze, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty sprzedaży, konsystencja zwarta umożliwiająca porcjowanie. Razem: 550 kg, Nysa: 400 kg, Prudnik: 150 kg 11. Kiełbasa biała drobiowa w jelicie naturalnym o średnicy ok. 25-30 mm, skład mięso drobiowe, przyprawy, dopuszczalny konserwant E – 250, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 dni od daty sprzedaży. Razem: 600 kg, Nysa: 400 kg, Prudnik: 200 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15131135-0, 15131130-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Podroby wieprzowe i wędliny podrobowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 Podroby wieprzowe1. Pasztet wieprzowy produkt powstały z podrobów i surowców mięsnych wieprzowych, rozdrobnionych do masy homogenizowanej w osłonce poliamidowej, o średnicy ok.40:50 mm i długości 30cm, zawartość tłuszczu nie więcej niż 35%, Razem: 2200 kg, Nysa: 1700 kg, Prudnik: 500 kg2. Kaszanka jęczmiennaprodukt z surowców podrobowych wieprzowych i kaszy jęczmiennej w formie bloku, batonu o wadze około 3 kg, zawartość tłuszczu nie więcej niż 10 %. Razem: 2600 kg, Nysa: 2100 kg, Prudnik: 500 kg3. Wątroba wieprzowasurowa, świeża, nie mrożona. Razem: 2600 kg, Nysa: 2000 kg, Prudnik: 600 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15114000-0, 15131134-3, 15131310-1, 15114000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Konserwy mięsne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 Konserwy mięsne1. Mielonka wieprzowa – turystyczna 200g lub 300g opakowanie metalowe lub aluminiowe, wieczko łatwo otwieralne bez użycia otwieracza, zawartość tłuszczu do 23%. Razem: 1900kg, Nysa: 1600 kg, Prudnik: 300 kg 2. Mielonka wieprzowa - tyrolska 200g lub 300g opakowanie metalowe lub aluminiowe, wieczko łatwo otwieralne bez użycia otwieracza, zawartość tłuszczu do 27%, Razem: 1500kg, Nysa: 1200 kg, Prudnik: 300 kg 3. Przysmak śniadaniowy 200g lub 300g opakowanie metalowe lub aluminiowe, wieczko łatwo otwieralne bez użycia otwieracza, zawartość tłuszczu do 23%, Razem: 2100 kg, Nysa: 1600 kg, Prudnik: 500 kg 4. Pasztet drobiowy 130g opakowanie w małych foremkach, wieczko łatwo otwieralne bez użycia otwieracza, zawartość tłuszczu do 25%, Razem: 2600kg, Nysa: 2400 kg, Prudnik: 200 kg 5. Pasztet mazowiecki 200 lub 300 g opakowanie metalowe lub aluminiowe, wieczko łatwo otwieralne bez użycia otwieracza, zawartość tłuszczu do 34%. Razem: 3100 kg, Nysa: 2600 kg, Prudnik: 500 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15131000-5, 15131310-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: