I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień", krajowy numer identyfikacyjny
12550440000000, ul.
Grzonki
1
,
47-400
Racibórz, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324 152 001, , e-mail
sekretariat@zlota-jesien-dps.pl, , faks
324 152 001.
Adres strony internetowej (URL):
www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, osobiście na adres zamawiającego
Adres:
Dom Pomocy Społecznej „Złota Jesień” ul. Grzonki 1 47-400 Racibórz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena oferty |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) W trakcie realizacji umowy Zamawiający dopuszcza zmianę asortymentu dostaw spowodowanego np.: zmianą technologii produkcji, zaprzestaniem produkcji, itp. W przypadku konieczności zmiany asortymentu dostaw Dostawca przedstawi zamawiającemu ofertę wyrobu zastępczego, z zachowaniem jakości oraz ceny jednostkowej zmienianego asortymentu.2) Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie przez wykonawcę, jednak nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy obowiązywania umowy w oparciu o wskaźnik wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS, na wniosek wykonawcy. Konsekwencją ewentualnych zmian cen jednostkowych jest zmniejszenie ilości dostaw w ramach wartości umowy.3) Zamawiający dopuszcza zmianę wartości umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT dla przedmiotu umowy.4) Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. spowodowanych siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Dostawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.5) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić, w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych art. 144 ust. 1 pkt 3 - 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych6) Zamiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z chorobą COVID – 19, w oparciu o art. 15 r. ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( Dz.U z 2020, poz. 374 ze zm).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-03, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa mięsa i wędlin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres części I obejmuje dostawę mięsa i wędlin w ilości i asortymencie jak niżej:Lp. Nazwa asortymentu Ilość w kgMięso wołowe1. Gulaszowe wołowe kl.II ( triming woł.80/20) 2502. Pręga ( goleń) wołowa b/k kl.II 2503. Mięso wołowe extra b/k kl.I, pieczeń wołowa 1504. Ozory wołowe kl.I 60Mięso wieprzowe5. Gulaszowe wieprzowe kl.II A 1006. Pieczeń wieprzowa b/k kl.I( szynka wp.bk , mięso z szynki) 4507. Karczek wp bez kości kl.II A 408. Schab wp bez kości kl.I 2509. Łopatka wieprzowa bez kości kl.II A 40010. Żeberka wieprzowe mięsne - paski 5011. Golonko wieprzowe kl.III 1812. Nogi wieprzowe 1013. Słonina świeża 1514. Słonina wędzona 5Kości15. Kości wieprzowe np. schabowe, z karczku 550Wędliny cienkie - kiełbasy16. Kiełbasa surowa, polska surowa - Kiełbasa średnio rozdrobniona surowa, wędzona – min 90 % mięsa wp. 2517. Kiełbasa śląska wieprzowa -Kiełbasa średnio rozdrobniona, wędzona, parzona- min.65% mięsa wp. do spożycia po podgrzaniu 9018. Kiełbasa śląska drobiowa -Kiełbasa średnio rozdrobniona, wędzona z zawartością mięsa drobiowego ( kurczak, indyk) , do spożycia po podgrzaniu 25019. Kiełbaski babuni, kiełbaski alpejskie, k.tyrolskie, k. orawskie -Kiełbaski wieprzowe, środnio rozdrobnione, wędzone, parzone, w osłonce- min. 70 % mięsa wiep., do spożycia po podgrzaniu 2020. Parówkowa 25021. Kiełbaski senatorskie, k. z szynki, kiełbaski śląskie -Kiełbasa średnio rozdrobniona, wędzona, parzona- min. 85 % mięsa wp. do spożycia po podgrzaniu 2022. Kiełbaski drobiowe lub cielęce wędzone typu frankuterki, winerki -Kiełbasa drobiowo wieprzowa lub wieprzowo cielęca, wędzona, parzona – min.60 % mięsa do spożycia po podgrzaniu 14023. Parówki drobiowe cienkie, parówki delikatne ,parówki z cielęciną -Kiełbasa drobiowo wieprzowa o zawartości mięsa drobiowego min. 25 %, homogenizowana, parzona. 120Wędliny grube: kiełbasy, batony24. Mortadela -Wyrób wieprzowo-wołowy lub wieprzowo- wołowy , homogenizowany i parzony 15025. Kiełbasa kminkowa -Kiełbasa wieprzowa średnio lub grubo rozdrobniona, parzona min.65% mięs wp. z kminkiem 2026. Kiełbasa krakowska parzona, kiełbasa żywiecka -kiełbasa wieprzowa lub z dodatkiem dodatkiem mięsa wołowego, parzona i wędzona, min. 65 % mięsa, 2027. Kiełbasa szynkowa wieprzowa -Kiełbasa grubo rozdrobniona, wędzona, parzona – min.65 % mięsa wp. 12028. Kiełbasa kanapkowa wp. -Kiełbasa grubo rozdrobniona, parzona, wieprzowa lub wieprzowo-wołowa, min.50 % mięsa 10029. Szynka konserwowa wp -Szynka wieprzowa, blokowy kształt, parzona, niewędzona, min. 50 % mięsa wp. 7030. Polędwica drobiowa, polędwica dworska z kurczaka -Polędwica formowana z fileta z kurczaka, piersi indyka, parzona, niewędzona, o delikatnym smaku, soczysta, krucha, o niskiej zawartości tłuszczu- min. 55 % mięsa drobiowego 12031. Kiełbasa krakowska drobiowa, żywiecka drobiowa , podsuszana z indyka -Kiełbasa wysokiej jakości drobiowo-wieprzowa, pieczona, wędzona i podsuszana, zawartość mięsa min.85% w tym min. 60 % mięsa drobiowego 50Wędliny wędzone, szynki32. Ogonówka wędzona, ogonówka biesiadna, szynka wiejska -Wędzonka otrzymana z mięśnia łopatki wp. , parzona, wędzona, lub inna wędzonka wysokogatunkowa min 70 % mięsa 12033. Szynka chlebowa, szynka chłopska -Szynka w kształcie bochenka chleba, parzona, wędzona – min. 65 % mięsa wp. lub szynka o podobnych walorach jakościowych 10034. Szynka gotowana, szynka domowa -Szynka z mięśni szynki wieprzowej, wędzona, parzona- min 65 % mięsa 6035. Szynka tradycyjna, szynka klasyczna -Szynka otrzymana z mięśni szynki wieprzowej z delikatną okrywą tłuszczową, parzona, wędzona i sznurowana- min. 65 % mięsa wp. 6036. Szynka z dębu, szynka z liściem, szynka pieczona -Szynka wędzona przygotowana ze specjalnie selekcjonowanej szynki wieprzowej, soczysta i krucha, sznurowana w ciemnej otoczce – min 70 % mięsa wp. 10037. Polędwica sopocka 12038. Schab pieczony, schab podpiekany, schab górala -Schab wieprzowy ,wędzony, pieczony lub podpiekany, min. 70 % mięsa wp. 12039. Baleron -Wędzonka otrzymana z peklowanych karczków wieprzowych, sznurowana- min. 70 % mięsa wieprzowego 1840. Boczek wędzony, boczek pieczony -Boczek wieprzowy wysokowydajny ze skórą bez żeberek, wędzony- min 80 % mięsa wieprzowego 4041. Boczek faszerowany, boczek wiejski, boczek rolowany -Boczek wieprzowy, formowany z kształcie rolady z przyprawami, wędzony, parzony – min 70 % mięsa wieprzowego 1542. Filet z indyka wędzony -Filet z indyka soczysty i kruchy, wędzony, parzony – min. 65 % mięsa z indyka 8043. Szynka z indyka, indyk z ziołami, złoty kurczak, kurczak po królewsku -Wędlina drobiowa min 70 % mięsa, formowana, parzona, konsystencja krucha, ścisła. 100Pieczenie, pasztety, wyroby podrobowe44. Pieczeń: rzymska, chlebowa, necówka -Pieczeń mięsna formowana, pieczona, średnio rozdrobniona min 50 % mięsa 8045. Salceson biały, salceson domowy, salceson wiejski -Wyrób z podrobów wieprzowych połączony zalewą żelatynową 1046. Salceson ozorkowy, hetmański -Wyrób z ozorów połączony zalewą żelatynową lub z podrobów wieprzowych, o ciemnej barwie, wyrób inny niż w poz. 45 1047. Pasztet pieczony -Wyrób wieprzowo- drobiowy podrobowy, pieczony, formowany 3048. Pasztet wieprzowy wędzony, kiszka pasztetowa -Wyrób podrobowa przygotowana z podrobów wieprzowych, może być wędzony, podwędzany lub parzony- produkt do smarowania 6049. Pasztet drobiowy lub pasztet z cielęciną -Wyrób podrobowa produkt smarowny, delikatny w smaku. 3050. Kaszanka, krupniok 7051. Metka cebulowa, tatarska -Metka z surowego mięsa wieprzowego- min.65% mięsa o lekko smarownej konsystencji. 15W/w ilości asortymentu określone są szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. W związku ze stosowaniem przez wykonawców różnych nazw handlowych na wędliny- pozycje niektórego asortymentu określono kilkoma nazwami najczęściej występującymi w handlu i określającymi podobny wyrób, oraz opisano krótką charakterystykę danego wyrobu. W każdej pozycji należy zaproponować inny wyrób odpowiadający opisowi pod względem jakościowym. Wyroby z pozycji 18, 22, 23, 30, 31, 42, 43 to wędliny drobiowe lub cielęce – wędliny chude, delikatne, które mogą być przeznaczone dla diet. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie dwa razy w tygodniu we wtorki i piątki, z wyjątkiem gdy dzień dostawy przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, wówczas dostawa będzie uzgodniona z wykonawcą. Ilość i asortyment każdej dostawy Zamawiający prześle Dostawcy e-mailem na adres wskazany przez Dostawcę, z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem na swój koszt i ryzyko w godzinach od 7.00-13.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa drobiu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu Ilość w kg1. Kurczak świeży 2202. Korpus – porcja rosołowa 3503. Udo całe ( bez kości krzyżowej ) z kurczaka 3504. Pałki z udka kurczaka 2505. Filet z piersi kurczaka 2306. Mięso gulaszowe drobiowe 3007. Wątróbka drobiowa 1508. Udziec ze skórą z indyka bez kości 1509. Filet z indyka 120W/w ilości asortymentu określone są szacunkowo i mogą ulec niewielkiej zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego w ramach wymienionego asortymentu. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio raz w tygodniu w dni robocze. Zamówienie na każdą partię dostawy zamawiający prześle Dostawcy e-mailem na adres wskazany przez Dostawcę, z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem na swój koszt i ryzyko w godzinach od 7.00-13.00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15112000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: