Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Bytomiu na rok 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Mikołaja Kopernika
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000723017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrobrego 9
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 281 22 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp4ksiegowosc@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spnr4.bytom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Bytomiu na rok 2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a5e5c9d-59ea-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4a5e5c9d-59ea-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu : - miniPortalu ,który dostępny jest pod adresem :https://miniportal.uzp.gov.pl/,- skrzynki ePUAP, która dostępna jest pod adresem :https://epuap.gov.pl/wps/portal-skrytka ePUAP:BYT4/Skrytka ESP , - poczty elektronicznej dostępnej pod adresem : sp4ksiegowosc@o2.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenia zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu : https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu : https://epuap.gov.pl/wps/portal- skrytka ePUAP:/BYT4/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej : sp4ksiegowosc@o2.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ,musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy : złożenia, zmiany wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP . Przystępując do postępowania przetargowego , Wykonawca oświadcza , że zapoznał się z instrukcją użytkownika systemu miniPortal i ePUAP oraz z regulaminem korzystania z systemu miniPortal.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do : złożenia zmiany ,wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP , natomiast za datę przekazania wniosków , zawiadomień , dokumentów elektronicznych , oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub datę wysłania pocztę elektroniczną.
Zamawiający wskazuje , że obowiązują u niego następujące wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych za pośrednictwem poczty elektronicznej :
a) załącznik nie może być zaszyfrowany
b) suma załączników w wiadomości e-mail nie może przekraczać 30MB,
c) wiadomość nie może zawierać " hiperlinków " ( odnośników do innych stron)
Forma komunikacji za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy złożenia oferty.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania SP4/2632/1/2021
Dokumenty elektroniczne ,oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej lub Formularza do komunikacji. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych , oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń , jakich może zażądać Zamawiający od Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pana /Pani danych osobowych jest : Szkoła Podstawowa nr 4 im. Mikołaja Kopernika reprezentowana przez dyrektora Szkoły , 41-902 Bytom ul. Chrobrego 9 ,Tel 32 281-30-35 , e-mail : sp4_bytom@op.pl . Dane Inspektora ochrony danych osobowych jest : Inspektor IOD - Marzena Kryszkowska , Urząd Miejski 41-902 Bytom ul. Smolenia 35, e-mail :iod_edu@um.bytom.pl. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6ust.1 lit.c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ( a w przypadku dokonania wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy , także w celu związanym z realizacją zamówienia )
Odbiorcami Pana/ pani danych osobowych będą osoby lub podmioty , którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz.2019 z późn. zm.)Pana /Pani dane osobowe będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub umową o dofinansowanie , lecz nie krócej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata , okres przechowywania obejmuje czas trwania umowy ( zgodnie z art.5 ust. 1 lit.e RODO ) Obowiązek podania przez Pana /Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP , związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego . Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP
W odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany , stosownie do art.22 RODO
Posiada Pan/Pani na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych , które przysługuje osobie , której dane dotyczą.
Na podstawie art.16 RODO Osoba której dane dotyczą ma prawo żądania od administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jej danych osobowych , które są nieprawidłowe.
Na podstawie art. 18 RODO Osoba której dane dotyczą ma prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania w następujących przypadkach :
a)osoba, której dane dotyczą , kwestionuje prawidłowość danych osobowych - na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych ;
b)przetwarzanie jest niezgodne z prawem , a osoba , której dane dotyczą , sprzeciwia się usunięciu danych osobowych , żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania;
c) administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania , ale są one potrzebne osobie której dane dotyczą , do ustalenia , dochodzenia lub obrony roszczeń;
d) osoba , której dane dotyczą , wniosła sprzeciw na mocy art.21 ust. 1 wobec przetwarzania - do czasu stwierdzenia , czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą .
Nie przysługuje Pani/ Panu :
a) w związku z art.17 ust.3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
b) prawo do przenoszenia danych osobowych , których mowa art. 20
RODO
c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu , wobec przetwarzania danych osobowych , gdyż podstawą prawną
przetwarzania danych osobowych jest art. 6. ust 1 lit.c RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych , których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu , chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń . o których mowa w art. 14 ust.5 RODO
Skorzystanie przez osobę , której dane osobowe dotyczą , z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia , o którym art. 16
RODO , nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP .12
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania , o których mowa w art.18ust.1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP4/2632/1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 153068,66 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
Zamawiający zamawia,a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe I gatunku w ilości , asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy , stanowiącym jej integralną część.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona jest w załączniku do umowy.
Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 60% .
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy.
Wykonawca gwarantuje w szczególności , że dostarczone produkty będą :
1) pierwszego gatunku , dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami , normami i atestami;
2)świeże z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;
3) o właściwej gramaturze , czyste , bez objawów nadpsucia czy pleśni bez obcych zapachów ;
4) dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu , datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu );
5) przewożone będą w taki sposób , aby nie została naruszona ich jakość ;
6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi ;
CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE DOSTARCZANE PRODUKTY TO W SZCZEGÓLNOŚCI:
1)dla mięsa : obce posmaki , zapachy , oślizgłość , nalot pleśni ,zazielenienie mięsa , fragmenty kości w mięsie zamówionym bez kości ,obecność szkodników oraz ich pozostałości;
2) dla wędlin odpowiednio : obce posmaki , zapachy , oślizgłość , nalot pleśni , barwa szarozielona , obecność szkodników , oraz ich pozostałości , brak oznakowania opakowań , ich uszkodzenia mechaniczne , objawy obniżenia jędrności i elastyczności , nie przyleganie osłonki do wędlin itp;
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert to:
cena - waga kryterium 80
czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku - waga kryterium 20
Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad :
1) cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
X1= najniższa oferowana cena : badana cena x 80 pkt
2) Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie :
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 6 godzin - 0 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 5 godzin - 5 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 4 godziny - 10 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 3 godzin - 15 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 2 godzin - 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny czas przez Zamawiającego wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego
( ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie , e- mailem) .
Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 SWZ) oferowany czas do wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku . W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym żadnego czasu , wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas wynoszący 6 godzin.
W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 6 godzin , wówczas oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3) Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie suma punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X=X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu , która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny .
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty Mrożone
Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe I gatunku w ilości , asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy , stanowiącym jej integralną część.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona jest w załączniku do umowy.
Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 60% jej wartości.
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy.
Wykonawca gwarantuje w szczególności , że dostarczone produkty będą :
1) pierwszego gatunku , dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami , normami i atestami;
2) świeże z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;
3) o właściwej gramaturze , czyste , bez objawów nadpsucia czy pleśni bez obcych zapachów ;
4) dostarczane produkty będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu , datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu );
5) zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywanie dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób , aby nie została naruszona ich jakość ;
6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi ;
CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE DOSTARCZANE PRODUKTY TO W SZCZEGÓLNOŚCI DLA MROŻONEK :
1) Produkty przypominające bryłę lodu , tj. zbite w kulę ( wyjątek stanowi posiekany szpinak i buraki ) , produkty szare , sine , mrożonki bez opakowania tzw. " na wagę" . których opakowanie nosi ślady naruszenia np. rozerwana torebka , wgniecenia na pudełku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert to:
cena - waga kryterium 80
czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku - waga kryterium 20
Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad :
1) cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
X1= najniższa oferowana cena : badana cena x 80 pkt
2) Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie :
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 6 godzin - 0 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 5 godzin - 5 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 4 godziny - 10 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 3 godzin - 15 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 2 godzin - 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny czas przez Zamawiającego wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego
( ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie , e- mailem) .
Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 SWZ) oferowany czas do wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku . W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym żadnego czasu , wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas wynoszący 6 godzin.
W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 6 godzin , wówczas oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3) Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie suma punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X=X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu , która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny .
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mleczarskie i nabiał
Zamawiający zamawia,a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe I gatunku w ilości , asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy , stanowiącym jej integralną część.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona jest w załączniku do umowy.
Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 60% .
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy.
Wykonawca gwarantuje w szczególności , że dostarczone produkty będą :
1) pierwszego gatunku , dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami , normami i atestami;
2)świeże z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;
3) o właściwej gramaturze , czyste , bez objawów nadpsucia czy pleśni bez obcych zapachów ;
4) dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu , datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu );
5) przewożone będą w taki sposób , aby nie została naruszona ich jakość ;
6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi ;
CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE DOSTARCZANE PRODUKTY TO :
1) dla wyrobów mleczarskich : obce posmaki , zapachy , smak gorzki , mocno kwaśny , słony , stęchły , mdły , zanieczyszczenia mechaniczne , organiczne , objawy pleśnienia , psucia , uszkodzenia mechaniczne , zdeformowanie, zgniecenia , porozrywanie , obecność szkodników oraz ich pozostałości , brak oznakowania opakowań
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert to:
cena - waga kryterium 80
czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku - waga kryterium 20
Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad :
1) cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
X1= najniższa oferowana cena : badana cena x 80 pkt
2) Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie :
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 6 godzin - 0 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 5 godzin - 5 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 4 godziny - 10 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 3 godzin - 15 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 2 godzin - 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny czas przez Zamawiającego wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego
( ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie , e- mailem) .
Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 SWZ) oferowany czas do wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku . W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym żadnego czasu , wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas wynoszący 6 godzin.
W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 6 godzin , wówczas oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3) Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie suma punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X=X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu , która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny .
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce
Zamawiający zamawia,a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe I gatunku w ilości , asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy , stanowiącym jej integralną część.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona jest w załączniku do umowy.
Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 60% .
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy.
Wykonawca gwarantuje w szczególności , że dostarczone produkty będą :
1) pierwszego gatunku , dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami , normami i atestami;
2)świeże z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;
3) o właściwej gramaturze , czyste , bez objawów nadpsucia czy pleśni bez obcych zapachów ;
4) dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu , datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu );
5) przewożone będą w taki sposób , aby nie została naruszona ich jakość ;
6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi ;
CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE DOSTARCZANE PRODUKTY TO W SZCZEGÓLNOŚCI:
1) dla warzyw i owoców : zniekształcenia mechaniczne , oznaki choroby, zaparzenie , zgnicie , zbyt przerośnięte , obce zapachy , pozostałości środków ochrony roślin
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert to:
cena - waga kryterium 80
czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku - waga kryterium 20
Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad :
1) cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
X1= najniższa oferowana cena : badana cena x 80 pkt
2) Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie :
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 6 godzin - 0 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 5 godzin - 5 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 4 godziny - 10 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 3 godzin - 15 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 2 godzin - 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny czas przez Zamawiającego wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego
( ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie , e- mailem) .
Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 SWZ) oferowany czas do wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku . W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym żadnego czasu , wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas wynoszący 6 godzin.
W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 6 godzin , wówczas oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3) Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie suma punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X=X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu , która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny .
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo i wyroby piekarskie
Zamawiający zamawia,a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe I gatunku w ilości , asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy , stanowiącym jej integralną część.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona jest w załączniku do umowy.
Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 60% .
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy.
Wykonawca gwarantuje w szczególności , że dostarczone produkty będą :
1) pierwszego gatunku , dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami , normami i atestami;
2)świeże z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;
3) o właściwej gramaturze , czyste , bez objawów nadpsucia czy pleśni bez obcych zapachów ;
4) dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu , datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu );
5) przewożone będą w taki sposób , aby nie została naruszona ich jakość ;
6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi ;
CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE DOSTARCZANE PRODUKTY TO W SZCZEGÓLNOŚCI:
1) dla pieczywa: pieczywo zdeformowane , zgniecione ,uszkodzone mechanicznie , pieczywo zabrudzone ,spalone , miękki , lepki ,niedopieczony z zakalcem z obecnością grudek mąki i soli , smak gorzki , kwaśny , zbyt słony lub niesłony , ciasta zabrudzone ,spalone, niedopieczone , o wyraźnie niewłaściwej porowatości ciasta , kruszące się , objawy pleśnienia . psucia , uszkodzenia mechaniczne , ciasta zdeformowane , zgniecione , porozrywane, obecność szkodników oraz ich pozostałości .
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert to:
cena - waga kryterium 80
czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku - waga kryterium 20
Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad :
1) cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
X1= najniższa oferowana cena : badana cena x 80 pkt
2) Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie :
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 6 godzin - 0 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 5 godzin - 5 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 4 godziny - 10 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 3 godzin - 15 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 2 godzin - 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny czas przez Zamawiającego wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego
( ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie , e- mailem) .
Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 SWZ) oferowany czas do wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku . W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym żadnego czasu , wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas wynoszący 6 godzin.
W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 6 godzin , wówczas oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3) Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie suma punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X=X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu , która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny .
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły różne spożywcze , sypkie , drobne i przyprawy
Zamawiający zamawia,a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe I gatunku w ilości , asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy , stanowiącym jej integralną część.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona jest w załączniku do umowy.
Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 60% .
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy.
Wykonawca gwarantuje w szczególności , że dostarczone produkty będą :
1) pierwszego gatunku , dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami , normami i atestami;
2)świeże z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;
3) o właściwej gramaturze , czyste , bez objawów nadpsucia czy pleśni bez obcych zapachów ;
4) dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu , datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu );
5) przewożone będą w taki sposób , aby nie została naruszona ich jakość ;
6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi ;
CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE DOSTARCZANE PRODUKTY TO W SZCZEGÓLNOŚCI:
1) dla produktów sypkich : produkty , które po obróbce termicznej zgodnej z opisem na opakowaniu ulegają rozgotowaniu , produkty które mają obce posmaki ,zapachy , których opakowanie nosi ślady naruszenia np. rozerwana torebka , wgniecenia na pudełku , obecność szkodników oraz ich pozostałości , brak oznakowania opakowań .
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert to:
cena - waga kryterium 80
czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku - waga kryterium 20
Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad :
1) cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
X1= najniższa oferowana cena : badana cena x 80 pkt
2) Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie :
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 6 godzin - 0 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 5 godzin - 5 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 4 godziny - 10 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 3 godzin - 15 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 2 godzin - 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny czas przez Zamawiającego wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego
( ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie , e- mailem) .
Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 SWZ) oferowany czas do wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku . W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym żadnego czasu , wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas wynoszący 6 godzin.
W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 6 godzin , wówczas oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3) Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie suma punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X=X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu , która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny .
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby
Zamawiający zamawia,a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe I gatunku w ilości , asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy , stanowiącym jej integralną część.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona jest w załączniku do umowy.
Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 60% .
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy.
Wykonawca gwarantuje w szczególności , że dostarczone produkty będą :
1) pierwszego gatunku , dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami , normami i atestami;
2)świeże z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;
3) o właściwej gramaturze , czyste , bez objawów nadpsucia czy pleśni bez obcych zapachów ;
4) dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu , datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu );
5) przewożone będą w taki sposób , aby nie została naruszona ich jakość ;
6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi ;
CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE DOSTARCZANE PRODUKTY TO W SZCZEGÓLNOŚCI:
1) dla ryb: obce posmaki ,zapachy , oślizgłość,nalot pleśni , zazielenienie mięsa ryby , mętne lub wysuszone oczy, skrzela wyblakłe lub z białym nalotem , mazista tkanka
4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert to:
cena - waga kryterium 80
czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku - waga kryterium 20
Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad :
1) cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
X1= najniższa oferowana cena : badana cena x 80 pkt
2) Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie :
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 6 godzin - 0 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 5 godzin - 5 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 4 godziny - 10 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 3 godzin - 15 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 2 godzin - 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny czas przez Zamawiającego wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego
( ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie , e- mailem) .
Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 SWZ) oferowany czas do wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku . W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym żadnego czasu , wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas wynoszący 6 godzin.
W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 6 godzin , wówczas oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3) Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie suma punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X=X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu , która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny .
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jaja
Jaja kurze klasy A , konsumpcyjne , Masa L - jaja o wadze jednostkowej od 63 do 73 gram
Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe I gatunku w ilości , asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy , stanowiącym jej integralną część.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona jest w załączniku do umowy.
Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 60% .
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy.
Wykonawca gwarantuje w szczególności , że dostarczone produkty będą :
1) pierwszego gatunku , dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami , normami i atestami;
2)świeże z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;
3) o właściwej gramaturze , czyste , bez objawów nadpsucia czy pleśni bez obcych zapachów ;
4) dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu , datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu );
5) przewożone będą w taki sposób , aby nie została naruszona ich jakość ;
6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi ;
CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE DOSTARCZANE PRODUKTY TO W SZCZEGÓLNOŚCI:
1) dla jaj : roztrzaskane skorupki jaj , wgniecenia , pęknięcia skorupki , zepsucie
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert to:
cena - waga kryterium 80
czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku - waga kryterium 20
Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad :
1) cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
X1= najniższa oferowana cena : badana cena x 80 pkt
2) Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie :
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 6 godzin - 0 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 5 godzin - 5 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 4 godziny - 10 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 3 godzin - 15 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 2 godzin - 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny czas przez Zamawiającego wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego
( ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie , e- mailem) .
Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 SWZ) oferowany czas do wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku . W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym żadnego czasu , wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas wynoszący 6 godzin.
W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 6 godzin , wówczas oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3) Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie suma punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X=X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu , która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny .
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Garmażerka , dania gotowe
Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe I gatunku w ilości , asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy , stanowiącym jej integralną część.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona jest w załączniku do umowy.
Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 60% .
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw danego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru, przy niezmienionej całkowitej wartości umowy.
Wykonawca gwarantuje w szczególności , że dostarczone produkty będą :
1) pierwszego gatunku , dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami , normami i atestami;
2)świeże z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;
3) o właściwej gramaturze , czyste , bez objawów nadpsucia czy pleśni bez obcych zapachów ;
4) dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu , datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu );
5) przewożone będą w taki sposób , aby nie została naruszona ich jakość ;
6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi ;
CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE DOSTARCZANE PRODUKTY TO W SZCZEGÓLNOŚCI:
1) dla dań gotowych - " garmażerki " : smaki kwaśny , gorzki , zbyt słony lub niesłony , obce posmaki zapachy , obce posmaki , zapachy , obecność szkodników , nalot pleśni , niedopieczone
4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert to:
cena - waga kryterium 80
czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku - waga kryterium 20
Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad :
1) cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
X1= najniższa oferowana cena : badana cena x 80 pkt
2) Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie :
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 6 godzin - 0 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 5 godzin - 5 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 4 godziny - 10 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 3 godzin - 15 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 2 godzin - 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny czas przez Zamawiającego wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego
( ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie , e- mailem) .
Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 SWZ) oferowany czas do wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku . W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym żadnego czasu , wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas wynoszący 6 godzin.
W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 6 godzin , wówczas oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3) Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie suma punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X=X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu , która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny .
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie , o którym mowa w art. 455 ust.1 pkt. 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych .
Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych strony przewidują możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy ( w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku :
- zmiany przepisów obowiązujących dotyczy podatku VAT;
- zmiany zmiany cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji zmian cen na rynku. Niniejsza zmiana może nastąpić nie częściej niż na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna ). W takim przypadku zostaną zmienione z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu , w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę;
2) zmiany nazwy produktu ( producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych . Niniejsza zmiana może nastąpić w przypadku:
- zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta;
- zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu;
- niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych;
3) zmiany miejsca dostawy , w przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiającego;
4) zmiany podwykonawcy i / lub części wykonywanego przez niego zakresu dostawy bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy;
5) zmiany postanowień umowy , których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych , samorządowych , sądowych lub administracyjnych;
6) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy , jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy przewidzieć , jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane są przez osoby trzecie ;
7) zmiany postanowień umowy w uzasadnionych przypadkach , innych niż wyżej opisanych , gdy zachodzi konieczność ich wprowadzenia z powodu okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy .
Dokonanie zmiany umowy wymaga uprzedniego złożenia na piśmie drugiej Stronie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Stron na jej dokonanie.
Wniosek o o którym mowa wyżej winien zawierać w szczególności :
a) propozycję ( zakres) zmiany;
b) opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany;
c) podstawę dokonania zmiany z niniejszej umowy;
d) informację lub dowody potwierdzające , że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany
Wszelkie zmiany umowy - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Kryteria oceny ofert to:
cena - waga kryterium 80
czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku - waga kryterium 20
Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących zasad :
1) cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-80
X1= najniższa oferowana cena : badana cena x 80 pkt
2) Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie :
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 6 godzin - 0 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 5 godzin - 5 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku 4 godziny - 10 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 3 godzin - 15 pkt
- za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupełnienie braku do 2 godzin - 20 pkt
Maksymalny dopuszczalny czas przez Zamawiającego wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego
( ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie , e- mailem) .
Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 SWZ) oferowany czas do wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku . W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu ofertowym żadnego czasu , wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas wynoszący 6 godzin.
W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku dłuższy niż 6 godzin , wówczas oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3) Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie suma punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X=X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu , która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny .