Dostawa żywności do Zakładu Karnego w Nowym Sączu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa żywności do Zakładu Karnego w Nowym Sączu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Sącz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Karny
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-19
  • Numer ogłoszenia541566-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 541566-N-2020 z dnia 2020-05-19 r.

Zakład Karny: Dostawa żywności do Zakładu Karnego w Nowym Sączu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny 31999000000000, ul. ul. Pijarska  1 , 33-300  Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 485 600, e-mail dkw_nowy_sacz@sw.gov.pl, faks 184 485 609.
Adres strony internetowej (URL): https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nowym-saczu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna Służby Więziennej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub poprzez operatora
Adres:
Zakład Karny w Nowym Sączu, ul. Pijarska 1, 33-300 Nowy Sącz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do Zakładu Karnego w Nowym Sączu
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy żywności:Część I – produkty mięsne drobiowe (bez dodatku wieprzowiny):1) 13 700 kg - ćwiartka z kurczaka schłodzona zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15112000-6) – drób.2) 200 kg – udko z kurczaka schłodzone zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15112000-6) – drób.3) 960 kg – mięso gulaszowe drobiowe, schłodzone zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15112000-6) – drób.4) 600 kg - kiełbasa mortadela drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.5) 880 kg - kiełbasa szynkowa drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.6) 520 kg - kiełbasa parówkowa drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.7) 300 kg – mielonka tyrolska drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.8) 750 kg - polędwica tostowa z drobiu zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.9) 500 kg - pasztetowa drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.10) 990 kg - parówki drobiowe zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.Część II – produkty mięsne wieprzowe:1) 2 900 kg - półtusze wieprzowe schłodzone zgodnie z PN-91/A-82001 (CPV 15113000-3) – wieprzowina.2) 1 450 kg – Łopatka wieprzowa bez kości i bez skóry – schłodzona zgodnie z PN-91/A-82001 (CPV 15113000-3) – wieprzowina.3) 560 kg – mielonka tyrolska zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.4) 1 200 kg - salceson ozorkowy zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.5) 920 kg - podgardle wędzone zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.6) 1 100 kg - pasztetowa wieprzowa zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.7) 3 100 kg - kiełbasa mielona zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.8) 2 200 kg - luncheon meat zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.9) 200 kg - kiełbasa krakowska parzona zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.10) 5 400 kg - kiełbasa zwyczajna zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.11) 2 100 kg - kiełbasa toruńska zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.12) 5 800 kg – kiełbasa mortadela wieprzowa zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.13) 3 700 kg - kaszanka zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131134-3) – kaszanka i inne wędliny krwiste.14) 1 100 kg – kiełbasa parówkowa wieprzowa zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.15) 960 kg – pieczeń rzymska zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.Część III – owoce i warzywa:1) 2 800 kg – buraki ćwikłowe (CPV 03221111-7) – burak ćwikłowy.2) 900 kg – cukinia (CPV 03221250-3) - cukinia.3) 3 000 kg – cebula biała (CPV 03221113-1) - cebula.4) 3 000 kg – kapusta biała (CPV 03221410-3) - kapusta.5) 400 kg - kalafior (CPV 03221420-6) - kalafior.6) 3 000 kg – marchew jadalna (CPV 03221112-4) - marchew.7) 3 100 kg – ogórek świeży (CPV 03221270-9) - ogórki.8) 2 300 kg – pomidor świeży (CPV 03221240-0) - pomidory.9) 700 kg – papryka żółta świeża (CPV 03221230-7) - papryka.10) 1 400 kg – seler korzeniowy (CPV 03221110-0) – warzywa korzeniowe.11) 23 000 kg – ziemniaki jadalne jednolite odmianowo (CPV 03212100-1) - ziemniaki.12) 2 600 kg – jabłka konsumpcyjne (CPV 03222321-9) - jabłka.13) 800 kg – fasola biała (CPV 03221210-1) - fasola.14) 200 kg – groch łuskany (CPV 03221220-4) - groch.W/w ilości są ilościami orientacyjnymi, które planowane są do zakupu w zadeklarowanym okresie. Zamawiający nie gwarantuje zrealizowania całości zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 15112000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15131135-0
15113000-3
15131130-5
15131134-3
03221111-7
03221250-3
03221250-3
03221250-3
03221113-1
03221410-3
03221420-6
03221112-4
03221270-9
03221240-0
03221230-7
03221110-0
03212100-1
03222321-9
03221210-1
03221220-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Produkty mięsne drobiowe (bez dodatku wieprzowiny)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I – produkty mięsne drobiowe (bez dodatku wieprzowiny):1) 13 700 kg - ćwiartka z kurczaka schłodzona zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15112000-6) – drób.2) 200 kg – udko z kurczaka schłodzone zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15112000-6) – drób.3) 960 kg – mięso gulaszowe drobiowe, schłodzone zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15112000-6) – drób.4) 600 kg - kiełbasa mortadela drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.5) 880 kg - kiełbasa szynkowa drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.6) 520 kg - kiełbasa parówkowa drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.7) 300 kg – mielonka tyrolska drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.8) 750 kg - polędwica tostowa z drobiu zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.9) 500 kg - pasztetowa drobiowa zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.10) 990 kg - parówki drobiowe zgodnie z PN-A-86526 (CPV 15131135-0) – wędliny drobiowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15112000-6, 15131135-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Produkty mięsne wieprzowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II – produkty mięsne wieprzowe:1) 2 900 kg - półtusze wieprzowe schłodzone zgodnie z PN-91/A-82001 (CPV 15113000-3) – wieprzowina.2) 1 450 kg – Łopatka wieprzowa bez kości i bez skóry – schłodzona zgodnie z PN-91/A-82001 (CPV 15113000-3) – wieprzowina.3) 560 kg – mielonka tyrolska zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.4) 1 200 kg - salceson ozorkowy zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.5) 920 kg - podgardle wędzone zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.6) 1 100 kg - pasztetowa wieprzowa zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.7) 3 100 kg - kiełbasa mielona zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.8) 2 200 kg - luncheon meat zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.9) 200 kg - kiełbasa krakowska parzona zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.10) 5 400 kg - kiełbasa zwyczajna zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.11) 2 100 kg - kiełbasa toruńska zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.12) 5 800 kg – kiełbasa mortadela wieprzowa zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.13) 3 700 kg - kaszanka zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131134-3) – kaszanka i inne wędliny krwiste.14) 1 100 kg – kiełbasa parówkowa wieprzowa zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.15) 960 kg – pieczeń rzymska zgodnie z PN-A-82007 (CPV 15131130-5) – wędliny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15113000-3, 15130030-5, 15131134-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Owoce i warzywa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III – owoce i warzywa:1) 2 800 kg – buraki ćwikłowe (CPV 03221111-7) – burak ćwikłowy.2) 900 kg – cukinia (CPV 03221250-3) - cukinia.3) 3 000 kg – cebula biała (CPV 03221113-1) - cebula.4) 3 000 kg – kapusta biała (CPV 03221410-3) - kapusta.5) 400 kg - kalafior (CPV 03221420-6) - kalafior.6) 3 000 kg – marchew jadalna (CPV 03221112-4) - marchew.7) 3 100 kg – ogórek świeży (CPV 03221270-9) - ogórki.8) 2 300 kg – pomidor świeży (CPV 03221240-0) - pomidory.9) 700 kg – papryka żółta świeża (CPV 03221230-7) - papryka.10) 1 400 kg – seler korzeniowy (CPV 03221110-0) – warzywa korzeniowe.11) 23 000 kg – ziemniaki jadalne jednolite odmianowo (CPV 03212100-1) - ziemniaki.12) 2 600 kg – jabłka konsumpcyjne (CPV 03222321-9) - jabłka.13) 800 kg – fasola biała (CPV 03221210-1) - fasola.14) 200 kg – groch łuskany (CPV 03221220-4) - groch.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1, 03221111-7, 03221250-3, 03221113-1, 03221410-3, 03221420-6, 03221112-4, 03221270-9, 03221240-0, 03221230-7, 03221110-0, 03222321-9, 03221210-1, 03221220-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Lipinki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.