Dostawa mięsa wołowego i serc wołowych do Ogrodu Zoologicznego w Bydgoszczy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa mięsa wołowego i serc wołowych do Ogrodu Zoologicznego w Bydgoszczy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-03-30
  • ZamawiającyLEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BYDGOSZCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00083296
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mięsa wołowego i serc wołowych do Ogrodu Zoologicznego w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090072920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 173-175

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-674

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@myslecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslecinek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mięsa wołowego i serc wołowych do Ogrodu Zoologicznego w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06a4ee88-a115-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045480/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa mięsa wołowego i serc wołowych do Ogrodu Zoologicznego w Bydgoszczy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8.1. Zamawiający w sposobie porozumiewania się z Wykonawcami będzie korzystał z rozwiązań przygotowanych przez platformę zakupową firmy Open Nexsus za pośrednictwem domeny platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/pn/myslecinek .
8.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej Open Nexus, który dostępny jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/myslecinek .
8.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej Open Nexus https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin .
8.4. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych z dnia 30 grudnia 2020r. dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
8.4.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
8.4.2. komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej
8.4.3. zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript,
8.4.4. akceptującej pliki typu „cookies”,
8.4.5. wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli,
8.4.6. zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf,
8.4.7. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
8.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
8.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na stronę platforma zakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona w systemie.
8.8. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w zakładce “Wiadomości – komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy za pośrednictwem zakładki „Wiadomości – wiadomości prywatne”.
8.9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości komunikowania się za pomocą poczty elektronicznej e-mail Zamawiającego. Przekazywane w ten sposób informacje będą nieskuteczne i nie wiążą Zamawiającego.
8.12. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/myslecinek . Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na platformie zakupowej, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty/wniosku Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
8.13. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanym dalej RODO informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Leśny Park Kultury i Wypoczynku „Myślęcinek” Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz;
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod@myslecinek.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 tys. złotych/konkursem ofertowym (dane identyfikujące postępowanie/konkurs np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie) „Dostawa mięsa wołowego i serc wołowych do Ogrodu Zoologicznego
w Bydgoszczy; nr 2/UZP/PZ/2022”
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów prawa, z uwzględnieniem zasady jawności – dane wykonawców, którzy złożyli oferty oraz dane zwycięskiego wykonawcy lub informacja o unieważnieniu postępowania zostaje opublikowana na platformie zakupowej Open Nexus https://platformazakupowa.pl/pn/myslecinek (stronie internetowej/platformie internetowej)*;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w zamówieniu publicznym o wartości poniżej 130 tys. złotych/konkursem ofertowym;
7. Posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego/konkursu ofertowego, ani zmianą postanowień umowy;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/UZP/PZ/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 181240 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa wołowego i serc wołowych do Ogrodu Zoologicznego w Bydgoszczy, w następujących ilościach:
3.1.1. Mięso wołowe - 10.000 kg
3.1.2. Serca wołowe -400 kg.
Szczegółowy opis poszczególnych zadań przedmiotu zamówienia został wskazany w załączniku nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15111000-9 - Mięso wołowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
a) C – cena 60 pkt
b) T – termin dostawy 40 pkt
14.2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w stosunku do ofert nie podlegających odrzuceniu i których wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo.
14.3. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:
- za najkorzystniejszą cenę - 60 pkt
- za najkrótszy termin dostawy oferty - pkt 40 pkt
14.4. Kryterium cena (C) –
C = (Cmin / Co) X 60
gdzie:
Cmin – najniższa oferowana cena brutto nie podlegająca odrzuceniu;
Co – cena brutto badanej oferty.
Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.
Ceną ofertową jest całkowita cena brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.
14.5. Termin dostawy (T) –
T = (Tmin / To) x 40
gdzie:
Tmin – najkrótszy termin jednorazowej dostawy oferty która nie podlega wykluczeniu lub odrzuceniu;
To – termin dostawy badanej oferty.
Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.
Termin dostawy przedmiotu zamówienia to czas oczekiwania na dostawę jednorazową od chwili złożenia zamówienia. Uwaga – termin dostawy nie może być dłuższy niż 7 dni.
14.6. Zaoferowanie terminu dostawy dłuższego niż 7 dni będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
14.7. Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą punktację (P) po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w kryterium cena i w kryterium okres gwarancji:
P = C + T
gdzie:
P - ilość punktów przyznana ofercie badanej
C - ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium cena
T - ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium termin dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
5.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie opisuje warunku udziału.
5.2.2. Zdolność techniczna i zawodowa:
Zamawiający nie opisuje warunku udziału.
5.2.3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
5.2.4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
5.3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, iż Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć wpływ na realizację zamówienia (art. 116 ust.2 ustawy Pzp)
5.5. Na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca ma możliwość skorzystania z zasobów innego podmiotu w celu wykazania się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy.
5.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. (Załącznik nr 5 do SWZ).
5.7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 5.6, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
5.7.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
5.7.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonaniu zamówienia;
5.7.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5.8. W przypadku opisanym w pkt. 5.6, podmiot udostępniający zasoby ma obowiązek złożyć w ofercie Wykonawcy zobowiązanie o udostępnieniu zasobów (załącznik nr 5 do SWZ) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 do SWZ)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia żadnych dokumentów czy oświadczeń.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców
• Załącznik nr 3 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania w związku z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
• Załącznik nr 4 do SWZ - oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SWZ, składa każdy Wykonawca wskazując w jakim zakresie opisany w SWZ warunek udziału spełnia dany Wykonawca.
6.1.4. W przypadku oferty składanej przez kilku Wykonawców wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.1.5. Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby czy złożeniu oferty wspólnej przez kilku Wykonawców. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy mocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów o których mowa powyżej jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (formularz oferty załącznik nr 1 do SWZ). Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej Zamawiający może żądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Powyższe stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w artykule 118 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 455 ust. 1 ustawy Pzp i pod rygorem nieważności i wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez strony niniejszej umowy.
2. Zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
a. zmiany stawki podatku VAT,
b. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jeżeli dotyczą przedmiotu umowy.
c. zamiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych warunkami zewnętrznymi tj. klęskami żywiołowymi, w tym w szczególności epidemią wirusa Sars-Cov-19.
4. Strony postanawiają, że oprócz przypadków wymienionych w przepisach ustawy Kodeks cywilny przysługuje im prawo do odstąpienia od umowy w następujących przypadkach:
a. w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Wykonawca ma prawo żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
b. jeżeli Wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu na podstawie art. 108 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 5.
c. Wykonawca pomimo uprzednich pisemnych (dwukrotnych) zastrzeżeń Zamawiającego w rażący sposób zaniedbuje zobowiązania umowne.
d. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur, mimo dodatkowego wezwania w terminie 1 miesiąca od upływu terminu zapłaty.
5. Strony zastrzegają możliwość odstąpienia od niniejszej umowy, na podstawie jednostronnego oświadczenia woli w formie pisemnej, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego w następujących przypadkach:
a. gdy wskutek epidemii wirusa Sars-Cov-2 Wykonawca nie będzie w stanie ukończyć przedmiotu zamówienia, lub
b. gdy Zamawiający nie będzie w stanie zapewnić finansowania inwestycji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Open Nexus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-30 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie praca dodatkowa którą mogę wykonywać w domu - Szubin
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie praca dodatkowa którą mogę wykonywać w domu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.