Dostawa karmy do zimowego dokarmiania żubrów z rozwiezieniem i wyłożeniem, jako działanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa karmy do zimowego dokarmiania żubrów z rozwiezieniem i wyłożeniem, jako działanie związane z realizacją projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHajnówka
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2023-11-02
  • ZamawiającySkarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Hajnówka
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-24
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00459257
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa karmy do zimowego dokarmiania żubrów z rozwiezieniem i wyłożeniem, jako działanie związane z realizacją projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Hajnówka

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Hajnówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejki Leśne 12

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hajnowka@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.bialystok.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa karmy do zimowego dokarmiania żubrów z rozwiezieniem i wyłożeniem, jako działanie związane z realizacją projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dff122a7-7256-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Kompleksowa ochrona żubra w Polsce” nr POIS.02.04.00-00-027/18-04

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka 2.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na
pytania preferuje się aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupawa.pl i formularza "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka
Wymagania techniczne są zawarte w rozdziale 10 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych,
Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest
Minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego, pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Infrastruktura i
Środowisko 2014-2020 (POIiŚ 2014-2020), z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa.
22.2. Nadleśnictwo Hajnówka (Zamawiający) jest podmiotem przetwarzającym dane osobowe na podstawie porozumienia
zawartego z administratorem (tzw. procesorem).
22.3. W przypadku pytań kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Ministerstwa właściwego do spraw rozwoju
regionalnego (Instytucji Zarządzającej POIiŚ) jest możliwy:
a) pod adresem: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa,
b) pod adresem e-mail: IOD@mfipr.gov.pl.
22.4. Dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby realizacji POIiŚ 2014-2020, w tym w szczególności w celu realizacji Projektu
pn. „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce” nr POIS.02.04.00-00-0027/18, w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu
Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, przetwarzanie jest niezbędne do
zawarcia, realizacji oraz rozliczenia umowy.
22.5. Dane osobowe pozyskane w związku z zawartą umową będą przechowywane nie dłużej niż w terminach przewidzianych
prawem, zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
22.6. Niezależnie od postanowień pkt 5. powyżej, w przypadku zawarcia umowy, dane osobowe będą przetwarzane do upływu
okresu przedawnienia roszczeń.
22.7. Dane osobowe pozyskane w związku z zawartą umową mogą zostać przekazane do organów publicznych i urzędów
państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa, lub podmiotom świadczącym usługi
informatyczne oraz doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe.
22.8. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
22.9. Dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
22.10. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo:
a) dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),
b) sprostowania danych (art. 16. RODO),
c) usunięcia danych (art. 17 RODO),
d) ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
e) przenoszenia danych (art. 20 RODO),
f) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00–193 Warszawa) nadzorującego
zgodność przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych osobowych.
22.11. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem umownym; konsekwencją niepodania określonych danych jest brak
możliwości zawarcia, wykonania i rozliczenia umowy cywilnoprawnej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.32.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa karmy do zimowego dokarmiania żubrów wraz z jej rozwiezieniem i wyłożeniem, jako działanie związane z realizacją projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”
Kod CPV: 15700000-5 pasza dla zwierząt.
Kody uzupełniające CPV: 77100000-1 usługi rolnicze.
3.2. Zakres prac:
Całość zamówienia wynosi:
- siano w belach – 30 ton;
- buraki pastewne – 20 ton;
- sianokiszonka – 10 ton.
Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zakupu karmy we własnym zakresie oraz jej przechowywania i wyłożenia w ilości:
siano w balotach (pojedynczy balot o średniej wadze około 250 kg) – w ilości 30 ton bardzo dobrej jakości, wilgotność dostarczonego siana nie może przekraczać 15%, bez zanieczyszczeń mechanicznych, bez pleśni. Siano musi być pozbawione takich cech jak: stęchły lub zgniły zapach oraz zanieczyszczenia glebą, słomą, pozostałościami obornika i szkodliwymi roślinami. Preferowane jest siano pochodzące z 1 pokosu. Dopuszcza się ewentualnie siano pochodzące z 2 pokosu. Siano winno być umieszczane w brogach;
buraki pastewne – w ilości 20 ton, z tegorocznych zbiorów, zdrowe bez zanieczyszczeń mechanicznych oczyszczone z ulistnienia, korzonków i gleby;
sianokiszonka – w ilości 10 ton, ze zbiorów tegorocznych, robiona z traw podsuszonych.

3.3. Rozwożenie karmy odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Każdorazowo zostanie też ustalona ilość i lokalizacja wyłożenia pasz. Potrzeba rozwiezienia pasz będzie zgłaszana przez Zamawiającego pisemnie lub telefonicznie.
3.4. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia stopnia uzupełnienia brogów dwa razy w tygodniu, uzupełniania ich w miarę potrzeb oraz zapewnienia dostępności paszy dla zwierząt (przerzucenie, nagarnięcie – w miarę potrzeb), a także wykonywania bieżących drobnych napraw brogów uszkodzonych w wyniku użytkowania przez żubry (np. przybijanie desek, żerdzi itp.)
3.5. W przypadku stwierdzenia, że pasza przygotowana przez Wykonawcę do rozwiezienia, rozwożona lub już rozwieziona nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego ze względu na posiadanie cech, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić w terminie 2 dni od daty stwierdzenia tych wad, paszę spełniającą wymagane cechy jakościowo – ilościowe i dokonać jej rozwiezienia wraz z uprzątnięciem paszy wadliwej.

3.6. Miejscem realizacji zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Hajnówka.

Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na obszarze 3 obrębów. Potencjalne miejsca wyłożenia karmy: 210Ca, 419Ac, 210Bs, 390Bg, 391Cc, 247Cd, 361Bf, 391Cg, 460Ag, 441Ac, 334Bf, 334Da, 414Dg, 601Cd, 211Dh, 628Db, 661Ba, 694Ba, 693Bg, 697Ab.
3.7. Lokalizacje, na których planowane jest rozwiezienie przedmiotu zamówienia mają charakter wstępny i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
3.8. Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia: odpadów (folie, sznurki, siatka po rozpakowaniu paszy) i psującej się paszy z powierzchni na której będą ponownie wykładane pasze.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: samodzielna realizacja kluczowych elementów (częsci) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym –
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej –
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej –
- warunek w zakresie oświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje (przy czy w tym przypadku będzie liczona wartość realizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 usługę (przez usługę rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) polegającą na wykonaniu prac o podobnym charakterze na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto.
7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9.
7.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w pkt 7.1. lit. d) winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.
W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.1. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
7.4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Warunki udziału w postępowaniu zostały zawarte w rozdziale 7 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do
oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ,
b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych usług o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych usług), dat (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i miejsc wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ), dowody, że wskazane przez Wykonawcę usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Jeżeli usługi wykonywane były na rzecz Zamawiającego ww. dowody nie są wymagane.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zostały określone w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), warunki
udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek
opisany w pkt 7.1. lit. d) winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.
W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą
polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty do realizacji których te zdolności są wymagane. W
przypadku, o którym mowa w pkt 7.1. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-02 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-01

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam dorywczo opiekunki do dziecka 5 lat w razie choroby - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam dorywczo opiekunki do dziecka 5 lat w razie choroby. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI