Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Orłach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOrły
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-23
  • ZamawiającyZespół Szkolno - Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Orłach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00316319
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Orłach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Orłach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180750313

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Orły

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-716

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48166724630

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsporly@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsporly.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Orłach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82ea9215-5d8f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316319

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo określone w rozdziale XII SWZ, dotyczącego sposobu komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określony w rozdziale II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określony w rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSzPzOI.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część (Pakiet) nr 1. Mięso, w tym mięso drobiowe, produkty mięsne, wędliny

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający, dla wszystkich części będzie się kierował przy wyborze oferty następującymi kryteriami:
1) kryterium cena (C ) - waga – 60 pkt
Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
- oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt.
C min
C = --------------- x 60
C bad
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena
C min – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad – cena oferty badanej

2) kryterium termin płatności (Tp) – waga – 40 pkt
Ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu płatności podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najkrótszy możliwy termin płatności wynosi 14 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego, a najdłuższy możliwy termin płatności, który Zamawiający będzie uwzględniał przy ocenie, wynosi 30 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, Zamawiający do obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie termin płatności równy 30 dni. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminy płatności krótszego niż 7 dni, oferta będzie podlegała odrzuceniu.

Ilość punktów w kryterium „termin płatności” obliczona będzie na podstawie poniższego wzoru:

Tp bad
Tp =------------- x 40
Tp max
gdzie:
Tp – ilość punktów w kryterium „termin płatności”
Tp bad – termin płatności badanej oferty
Tp max – najdłuższy zaoferowany termin płatności

2. Zamawiający oceniał będzie każdą część oddzielnie poprzez zsumowanie punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
3. Punktacja przyznawana danej części w poszczególnych kryteriach oceny będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta na daną część, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, a przy tym odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp oraz w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatnosci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część (Pakiet) nr 2. Produkty głęboko mrożone: warzywa, owoce i ryby

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający, dla wszystkich części będzie się kierował przy wyborze oferty następującymi kryteriami:
1) kryterium cena (C ) - waga – 60 pkt
Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
- oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt.
C min
C = --------------- x 60
C bad
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena
C min – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad – cena oferty badanej

2) kryterium termin płatności (Tp) – waga – 40 pkt
Ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu płatności podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najkrótszy możliwy termin płatności wynosi 14 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego, a najdłuższy możliwy termin płatności, który Zamawiający będzie uwzględniał przy ocenie, wynosi 30 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, Zamawiający do obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie termin płatności równy 30 dni. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminy płatności krótszego niż 7 dni, oferta będzie podlegała odrzuceniu.

Ilość punktów w kryterium „termin płatności” obliczona będzie na podstawie poniższego wzoru:

Tp bad
Tp =------------- x 40
Tp max
gdzie:
Tp – ilość punktów w kryterium „termin płatności”
Tp bad – termin płatności badanej oferty
Tp max – najdłuższy zaoferowany termin płatności

2. Zamawiający oceniał będzie każdą część oddzielnie poprzez zsumowanie punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
3. Punktacja przyznawana danej części w poszczególnych kryteriach oceny będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta na daną część, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, a przy tym odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp oraz w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatnosci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część (Pakiet) nr 3. Warzywa, owoce, warzywa przetworzone, jajka

4.2.6.) Główny kod CPV: 03222000-3 - Owoce i orzechy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

03221000-6 - Warzywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający, dla wszystkich części będzie się kierował przy wyborze oferty następującymi kryteriami:
1) kryterium cena (C ) - waga – 60 pkt
Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
- oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt.
C min
C = --------------- x 60
C bad
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena
C min – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad – cena oferty badanej

2) kryterium termin płatności (Tp) – waga – 40 pkt
Ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu płatności podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najkrótszy możliwy termin płatności wynosi 14 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego, a najdłuższy możliwy termin płatności, który Zamawiający będzie uwzględniał przy ocenie, wynosi 30 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, Zamawiający do obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie termin płatności równy 30 dni. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminy płatności krótszego niż 7 dni, oferta będzie podlegała odrzuceniu.

Ilość punktów w kryterium „termin płatności” obliczona będzie na podstawie poniższego wzoru:

Tp bad
Tp =------------- x 40
Tp max
gdzie:
Tp – ilość punktów w kryterium „termin płatności”
Tp bad – termin płatności badanej oferty
Tp max – najdłuższy zaoferowany termin płatności

2. Zamawiający oceniał będzie każdą część oddzielnie poprzez zsumowanie punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
3. Punktacja przyznawana danej części w poszczególnych kryteriach oceny będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta na daną część, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, a przy tym odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp oraz w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatnosci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część (Pakiet) nr 4. Różne produkty spożywcze

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający, dla wszystkich części będzie się kierował przy wyborze oferty następującymi kryteriami:
1) kryterium cena (C ) - waga – 60 pkt
Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
- oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt.
C min
C = --------------- x 60
C bad
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena
C min – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad – cena oferty badanej

2) kryterium termin płatności (Tp) – waga – 40 pkt
Ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu płatności podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najkrótszy możliwy termin płatności wynosi 14 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego, a najdłuższy możliwy termin płatności, który Zamawiający będzie uwzględniał przy ocenie, wynosi 30 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, Zamawiający do obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie termin płatności równy 30 dni. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminy płatności krótszego niż 7 dni, oferta będzie podlegała odrzuceniu.

Ilość punktów w kryterium „termin płatności” obliczona będzie na podstawie poniższego wzoru:

Tp bad
Tp =------------- x 40
Tp max
gdzie:
Tp – ilość punktów w kryterium „termin płatności”
Tp bad – termin płatności badanej oferty
Tp max – najdłuższy zaoferowany termin płatności

2. Zamawiający oceniał będzie każdą część oddzielnie poprzez zsumowanie punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
3. Punktacja przyznawana danej części w poszczególnych kryteriach oceny będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta na daną część, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, a przy tym odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp oraz w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatnosci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający, dla wszystkich części będzie się kierował przy wyborze oferty następującymi kryteriami:
1) kryterium cena (C ) - waga – 60 pkt
Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
- oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt.
C min
C = --------------- x 60
C bad
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena
C min – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad – cena oferty badanej

2) kryterium termin płatności (Tp) – waga – 40 pkt
Ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu płatności podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najkrótszy możliwy termin płatności wynosi 14 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego, a najdłuższy możliwy termin płatności, który Zamawiający będzie uwzględniał przy ocenie, wynosi 30 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, Zamawiający do obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie termin płatności równy 30 dni. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminy płatności krótszego niż 7 dni, oferta będzie podlegała odrzuceniu.

Ilość punktów w kryterium „termin płatności” obliczona będzie na podstawie poniższego wzoru:

Tp bad
Tp =------------- x 40
Tp max
gdzie:
Tp – ilość punktów w kryterium „termin płatności”
Tp bad – termin płatności badanej oferty
Tp max – najdłuższy zaoferowany termin płatności

2. Zamawiający oceniał będzie każdą część oddzielnie poprzez zsumowanie punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
3. Punktacja przyznawana danej części w poszczególnych kryteriach oceny będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta na daną część, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, a przy tym odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp oraz w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatnosci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 dostawę odpowiadającą charakterem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości minimum:
a) dla części pierwszej: 100 000,00 zł brutto,
b) dla części drugiej: warunek nie jest stawiany
c) dla części trzeciej: 100 000,00 zł brutto
d) dla części czwartej: 200 000,00 zł brutto
e) dla części piątej: warunek nie jest stawiany

Uwaga: w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część oferent musi spełnić warunek w wysokości co najmniej sumy określonej dla poszczególnych części.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dotyczący co najmniej 1 dostawy odpowiadającej charakterem przedmiotowi niniejszego zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ;
Uwaga: wymóg dotyczy tylko oferentów składających oferty dla części pierwszej, trzeciej i czwartej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
a) dla części pierwszej: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych,00/100),
b) dla części drugiej: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych,00/100),
c) dla części trzeciej: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych,00/100),
a) dla części czwartej: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych,00/100),
a) dla części piątej: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych,00/100).
2. W przypadku gdy oferent składa ofertę na więcej niż jedną część, wysokość wadium równe jest sumie wadiów dla poszczególnych części.
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Orły Bank Spółdzielczy w Żurawicy Oddział w Orłach 55 9113 1027 2005 3007 7246 0005. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot, w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku, jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. ZSzPzOI.271.1.2021
6. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
7. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
11. Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.
12. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, warunek , o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 4 musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca — brak możliwości tzw. sumowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-23 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby, która podjęłaby się opieki u siebie nad kotką przez tydzień - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby, która podjęłaby się opieki u siebie nad kotką przez tydzień, podczas nieobecności właścicielki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.