Zorganizowanie wydarzeń rowerowych oraz zaprojektowanie i produkcja materiałów p

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zorganizowanie wydarzeń rowerowych oraz zaprojektowanie i produkcja materiałów promocyjnych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-21
  • ZamawiającyWOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00081715
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie wydarzeń rowerowych oraz zaprojektowanie i produkcja materiałów promocyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811683876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Korsarzy 34

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-540

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 44 19 201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wzp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie wydarzeń rowerowych oraz zaprojektowanie i produkcja materiałów promocyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c77077aa-9ead-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000226/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.70 Zorganizowanie wydarzeń rowerowych oraz zaprojektowanie i produkcja materiałów promocyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach projektu INT 174 „Trasa rowerowa wokół Zalewu Szczecińskiego - wspólna tożsamość pogranicza” oraz projektu INT 138 „Na dwóch kółkach wokół Zalewu Szczecińskiego – polsko-niemiecki produkt turystyczny”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.wzp.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środkami komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu są:
1) poczta elektroniczna: zamowienia.publiczne@wzp.pl;
2) Platforma do obsługi postępowań przetargowych, dostępna pod adresem: https://zamowienia.wzp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512kb/s;
2) zaktualizowana przeglądarka internetowa (zalecane przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera);
3) oprogramowanie Java ver. 1.8 (w przypadku systemu operacyjnego MacOs, także oprogramowanie Java JDK Oracle);
4) aplikacja Szafir;
5) rozszerzenie Szafir WebModule dla danej przeglądarki internetowej;
6) kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis (profil) zaufany lub podpis osobisty (e-dowód)
(dopuszczalne formaty podpisów: PAdES lub XAdES);
7) dopuszczalne formaty danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .xls, .xlsx, .zip, .zipx, .rar, 7z (zalecany .pdf);
8) maksymalna wielkość pojedynczego pliku: 100MB;
9) w zakresie dotyczącym szyfrowania oraz czasu przekazania i odbioru danych Zamawiający informuje, że złożona przez Wykonawcę za pomocą Platformy oferta jest widoczna w systemie jako zaszyfrowana, a możliwość jej odszyfrowania i otworzenia przez Zamawiającego możliwa jest po
upływie terminu składania ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypięta do dokumentu elektronicznego data oraz dokładny czas.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dotyczące RODO zostały zawarte w Rozdziale II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dotyczące RODO zostały zawarte w Rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WOiRZL.II.272.10.2022.ABJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 297409,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 –Wydarzenia rowerowe
Przedmiotem części 1 zamówienia jest przygotowanie i realizacja wydarzeń w ramach projektu INT 174 pn. „Trasa rowerowa wokół Zalewu Szczecińskiego – wspólna tożsamość pogranicza“ oraz w ramach projektu INT 138 „Na dwóch kółkach wokół Zalewu Szczecińskiego - polsko-niemiecki produkt turystyczny”, które są współfinansowane z programu współpracy Interreg VA.
W ramach projektu INT 174 powstanie aplikacja rowerowa promująca trasę rowerową wokół Zalewu Szczecińskiego. Wydarzenia, będące przedmiotem tego zamówienia, mają na celu zachęcić mieszkańców oraz turystów Pomorza Zachodniego do pobrania aplikacji oraz skorzystania z trasy rowerowej.
W ramach projektu INT 138 przeprowadzone zostały inwestycje tras rowerowych (budowa ścieżek rowerowych oraz oznakowanie tras). W ramach wydarzeń powinna odbyć się promocja infrastruktury rowerowej Pomorza Zachodniego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zwany dalej „SOPZ”, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 212390,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92312250-8 - Usługi świadczone przez indywidualnych artystów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z Prawa Opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy PZP w zakresie Części 1 poprzez dodatkową organizację maksymalnie 2 Mobilnych Turystycznych Informacji Rowerowych i/lub 2 Rajdów rowerowych i/lub Akcji Informacyjnej w zależności od kosztu poszczególnych wydarzeń.
Szczegółowe zapisy dotyczące warunków skorzystania z Prawa Opcji przez Zamawiającego zostały zawarte we Wzorze Umowy (Część 1 ), stanowiącym Załącznik nr 11a do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca
najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Koordynatora

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty innowacyjne

4.3.5.) Nazwa kryterium: Proponowane atrakcje

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Materiały promocyjne
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu INT 174 pn. „Trasa rowerowa wokół Zalewu Szczecińskiego – wspólna tożsamość pogranicza“ oraz w ramach projektu INT 138 „Na dwóch kółkach wokół Zalewu Szczecińskiego - polsko-niemiecki produkt turystyczny”, które są współfinansowane z programu współpracy Interreg VA . W ramach projektu INT 174 powstanie aplikacja rowerowa promująca trasę rowerową wokół Zalewu Szczecińskiego. Materiały promocyjne mają na celu zachęcić mieszkańców oraz turystów Pomorza Zachodniego do pobrania aplikacji oraz skorzystania z trasy rowerowej.
W ramach projektu INT 138 przeprowadzone zostały inwestycje tras rowerowych (budowa ścieżek rowerowych oraz oznakowanie tras). Materiały promocyjne mają promować infrastrukturę rowerową Pomorza Zachodniego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zwany dalej „SOPZ”, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 85019,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z Prawa Opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy PZP w zakresie Części 2: poprzez dodatkowe zamówienie materiałów promocyjno – reklamowych w ilościach nie większych niż:
a) Naklejki promocyjne maksymalnie: 100 sztuk – A9, 100 sztuk – A8, 100 sztuk A7.
b) Ulotki maksymalnie 500 sztuk.
c) Plakaty maksymalnie 500 sztuk A1 i 500 sztuk A2.
d) Dzwonki rowerowe maksymalnie 200 sztuk.
e) Magnesy maksymalnie 200 sztuk.
Szczegółowe zapisy dotyczące warunków skorzystania z Prawa Opcji przez Zamawiającego zostały zawarte we Wzorze Umowy (Część 2), stanowiącym Załącznik nr 11b do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca
najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Dla części 1:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a.1) wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 2 (słownie: dwie) usługi obejmujące przeprowadzenie wydarzenia sportowo-rekreacyjnego takiego jak: rajd rowerowy i/lub gra miejska i/lub zawody sportowe i/lub spływ kajakarski itp. każde za kwotę minimum 18 000 zł brutto;

a.2) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą skierowaną do realizacji zamówienia w postaci Koordynatora wyznaczonego do organizacji wydarzeń plenerowych posiadającego doświadczenie w organizacji lub współorganizacji wydarzeń sportowo-rekreacyjnych takich jak: rajd rowerowy i/lub gra miejska i/lub zawody sportowe i/lub spływ kajakarski itp., który zorganizował/ koordynował co najmniej 1 (słownie: jedno) wydarzenie sportowe - rekreacyjne w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert.

UWAGA:
- Za jedną usługę Zamawiający uzna przeprowadzenie wydarzenia sportowo – rekreacyjnego w ramach jednej umowy.
- W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z dnia, w którym nastąpiła publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs
z ostatniego dnia przed dniem publikacji postępowania.
- Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, warunek udziału w postępowaniu dotyczy tych usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) Dla części 2:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 (słownie: dwie) prace polegające na wykonaniu materiałów promocyjno-reklamowych wraz z nadrukiem o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda praca;
UWAGA:
- Za jedną pracę Zamawiający uzna realizację zamówienia w ramach jednej umowy.
- W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z dnia, w którym nastąpiła publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs
z ostatniego dnia przed dniem publikacji postępowania.
2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 1 ppkt 4 lit. a1 oraz lit. b – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 1 ppkt 4 lit. a2 – uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, którym mowa w pkt 5.5 ogłoszenia, tj. oświadczenia z art. 125 ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej 3 miesiące przed jego złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje je się w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednie oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej 3 miesiące przed jego złożeniem

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W Części 1:
1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Wzór Wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w Części 1, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ (dokument wymagany na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy PZP);

W Części 2:
1) wykazu prac wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których prace zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego prace zostały wykonane, a przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Wzór Wykazu prac stanowi Załącznik nr 8 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Do oferty składanej na Część 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć Wykaz proponowanych atrakcji, które będą zrealizowane podczas wydarzeń plenerowych, wskazane w Rozdziale XIX pkt 2 ppkt 3 podlegające ocenie na podstawie kryteriów oceny ofert; Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2a do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) wykaz dodatkowego doświadczenia Koordynatora składany do Części 1 zgodnie z Załącznikiem nr 2b do SWZ, (składany na potrzeby kryterium oceny ofert określonym w Rozdziale XIX pkt 2 ppkt 2 SWZ);
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, o których mowa w Rozdziale XI pkt 5 ppkt 1 i 2 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi/dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 4 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby(jeżeli dotyczy);
5) dowód wniesienia wadium.
6) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
1) dla części 1: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100);
2) dla części 2: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100).
Szczegółowe informacje dotyczące wnoszenia wadium zostały zawarte w Rozdziale XVI SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe informacje dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały zawarte w Rozdziale XII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy dla Części 1 i Części 2 stosownie stanowiącym Załącznik nr 11a i nr 11b do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.wzp.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-21 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku decyzji o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji, Zamawiający zaprosi do negocjacji trzech Wykonawców, których oferty uzyskały najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert, tj:
W Części 1 :
a) Cena (C) - waga kryterium 60%
b) Dodatkowe doświadczenie Koordynatora (D) – waga kryterium 20%
c) Proponowane atrakcje (A) – waga kryterium 20%
W Części 2:
a) Cena (C) - waga kryterium 60%
b) Termin realizacji zamówienia (T) - waga kryterium 40%

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wartość zamówienia, wskazana w Sekcji IV 4.1.5 ogłoszenia, składa się z:
1) Część 1 , tj. 212 390,00 zł, w tym:
a) zamówienia podstawowego: 166 570,00 zł netto
b) zamówienia przewidzianego w ramach prawa opcji: 45 820,00 zł netto.
oraz
2) Część 2, tj. 85 019,00 zł, w tym:
a) zamówienia podstawowego: 66 363,50 zł netto
b) zamówienia przewidzianego w ramach prawa opcji: 18 655,50 zł netto.
2. Okres realizacji zamówienia wskazany w Sekcji IV pkt. 4.2.10 dotyczący części 2, tj. 30 dni liczony jest od dnia akceptacji przez Zamawiającego składów/projektów.
3. Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie jest Województwo Zachodniopomorskie. Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Rozdziale II SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie okładek na dowód rejestracyjny, Kamień Pomorski
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Proszę o informacje w sprawie kosztu za okładkę na dowód rejestracyjny z nadrukiem. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI