Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zarządzanie projektem, pt.: „Zielono-niebieskie Kowary”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOWARY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Kowary
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756439225
1.5.8.) Numer faksu: 757613173
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie projektem, pt.: „Zielono-niebieskie Kowary”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3409a7cb-f915-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000385/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Zielono-Niebieskie Kowary
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu – Łagodzenie Zmian Klimatu i adaptacja do ich skutków
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.bip.kowary.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: rejestracja na platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, a także warunki techniczne
dotyczące korzystania z Platformy zostały określone w Regulaminie e-Zamówienia, dostępnym pod
adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administrator, dane kontaktowe Urząd Miasta
Kowary, ul. 1 Maja 1a, 58-530 Kowary: • na adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl, •
telefonicznie:
+48 7564 39 222, • pisemnie lub osobiście: na adres wskazany powyżej, w Urzędzie Miasta Kowary
został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: • za pomocą poczty
elektronicznej: iod@kowary.pl Cele przetwarzania,podstawa prawna przetwarzania, czas
przechowywania poszczególnych kategorii danych: Dane
będą przetwarzane przez Urząd Miasta i Kowary wyłącznie w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na podstawie: • art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO na podstawie Ustawy
z dnia 11września 2019r. prawo zamówień publicznych. Dane będą przechowywane przez okres 4 lat
od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane mogą zostać udostępnione
osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18
ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych.
Prawa osoby, której dane dotyczą: Przysługujące prawa: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu
do danych osobowych; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania*; • na podstawie art. 18
RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; • prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Prawa nie mające zastosowania: • w związku z art. 17
ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6
ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.** **Wyjaśnienie: W postępowaniu o
udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
tego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRM.271.51.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Obowiązkiem Wykonawcy jest zarządzanie projektem prowadzące do osiągnięcia celu projektu oraz wskaźników określonych we wniosku oraz w umowie, zgodnie: z Umową o dofinansowanie projektu, wraz z załącznikami, z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, w szczególności zasadami polityk wspólnotowych, w tym przepisami dotyczącymi konkurencji, udzielania zamówień publicznych, ochrony środowiska, równouprawnienia kobiet i mężczyzn oraz następującymi ramami prawnymi:
1) Memorandum of Understanding w sprawie wdrażania Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 pomiędzy Rzecząpospolitą Polską a Republiką Islandii, Księstwem Liechtensteinu i Królestwem Norwegii (M.P. z 2018 r. poz. 378), zwanym dalej „Memorandum of Understanding”;
2) Regulacjami w sprawie wdrażania Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) na lata 2014-2021 przyjętymi przez Komitet Mechanizmu Finansowego EOG zgodnie z art. 10.5 Protokołu 38c do Umowy o EOG w dniu 8 września 2016 r. i zatwierdzonymi przez Stały Komitet Państw EFTA w dniu 23 września 2016 r., z późn. zm., zwanymi dalej „Regulacjami”;
3) umową zawartą pomiędzy Komitetem Mechanizmów Finansowych w Brukseli oraz Ministrem Funduszy i Polityki Regionalnej jako Krajowym Punktem Kontaktowym w sprawie programu: „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu” z dnia 7 lutego 2020 r.;
4) porozumieniem zawartym pomiędzy Ministrem Funduszy i Polityki Regionalnej jako Krajowym Punktem Kontaktowym oraz Ministrem Klimatu jako Operatorem Programu w sprawie realizacji programu: „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu” z dnia 7 lutego 2020 r.;
5) porozumieniem ramowym pomiędzy Ministrem Klimatu oraz Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zwanym w dalszej części umowy Narodowym Funduszem w sprawie realizacji niektórych zadań Operatora Programu dla programu: „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu” z dnia 18 kwietnia 2020 r.;
6) wytycznymi Ministra Inwestycji i Rozwoju w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021, zwanymi dalej: „Wytycznymi ws. zamówień”;
7) wszelkimi wytycznymi w zakresie Programu lub MF EOG 2014-2021 przyjętymi przez Narodowy Fundusz, MKiŚ, KPK lub Komitet Mechanizmu Finansowego, zwanymi dalej: „Wytycznymi”.
2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z opisem i zakresem zadań realizowanych w ramach projektu;
3. W celu prawidłowego wykonania zadań opisanych poniżej Wykonawca zobowiązany będzie odbywać spotkania robocze z Zamawiającym w trakcie realizacji projektu na każdorazowe polecenie Zamawiającego;
4. Zadania opisane w pkt 6 winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z przepisami i wytycznymi oraz ramami prawnymi określonymi w pkt 1.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania kontroli realizacji zadań zleconych oraz wglądu do dokumentacji projektowej.
6. Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem pt.: „Zielono-niebieskie Kowary” realizowana w ramach środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu – Łagodzenie Zmian Klimatu i adaptacja do ich skutków, w następującym zakresie:
6.1. Do zadań Koordynatora Projektu „Zarządzanie projektem, pt.: „Zielono-niebieskie Kowary” w szczególności należy (zgodnie z SWZ):
a) zarządzanie, realizacja i rozliczanie projektu - przygotowanie wniosków o płatność oraz rozliczenia końcowego, wprowadzanie dokumentacji w generatorze GWD, wnioski o zaliczki, występowanie o zmiany budżetowe HRF i harmonogramu płatności, monitoring, sprawozdawczość, opracowywanie raportów do Narodowego Funduszu;
b) monitorowanie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym HRF oraz umową z Narodowym Funduszem;
c) pomoc w sprawach związanych z realizacją Projektu;
d) przygotowanie raportów wymaganych przez Narodowy Fundusz;
e) uczestniczenie w spotkaniach i naradach organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji;
f) ochrona interesów Zamawiającego;
g) kontrola opisywania wszelkich dokumentów zgodnie z Regulacjami i Wytycznymi EOG i Narodowego Funduszu;
h) pomoc w negocjacjach z Wykonawcą inwestycji;
i) sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji zgodnie z umową z wykonawcą inwestycji, w tym harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu;
j) udział w ewentualnych kontrolach z Narodowym Funduszem;
k) w przypadku występowania jakichkolwiek trudności informowanie o powstałych problemach;
l) opracowanie dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji Projektu, zgodnie z wytycznymi EOG i Narodowego Funduszu;
m) monitoring osiąganych wskaźników produktu i rezultatu, w tym wskaźników efektu ekologicznego i informowanie na bieżąco o zagrożeniach w tym zakresie;
n) kontakt z Narodowym Funduszem na podstawie upoważnienia;
o) nadzorowanie i realizacja działań promocyjnych i szkoleniowych, tj. działań edukacyjno-informacyjnych - liczba kampanii 43 szt.; działań edukacyjno-informacyjnych, aktywizujących społeczność - liczba działań 66 szt.; działań edukacyjno-informacyjnych, kształcenie i przekaz wiedzy w formie edukacji profilowanej - liczba szkoleń/wizyt 15 szt.; działań dot. informacji i komunikacji, promocji projektu - liczba działań promocyjnych 20 szt.
6.2. Do zadań Specjalisty ds. zamówień publicznych projektu „Zielono-niebieskie Kowary” należy prowadzenie w imieniu zamawiającego wszelkich postępowań w zakresie udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) polegające w szczególności (zgodnie z SWZ) na:
a) przygotowanie planu postępowań o udzielenia zamówień publicznych w każdym roku trwania projektu;
b) szacowanie wartości poszczególnych zadań wynikających z realizacji projektu;
c) przeprowadzanie w imieniu Gminy Miejskiej Kowary postępowań o udzielenia zamówień publicznych dla zadań, których szacunkowa wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł zgodnie z Zarządzeniem Nr 0050.5.2020 Burmistrza Miasta Kowary z dnia 11 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Procedury udzielania zamówień publicznych których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 zł w Urzędzie Miejskim w Kowarach;
d) przeprowadzanie w imieniu Gminy Miejskiej Kowary postępowań o udzielenie zamówień publicznych, których szacunkowa wartość zamówienia przekracza kwotę 130.000,00 zł (procedura krajowa), oraz zamówień, których szacunkowa wartość przekracza progi unijne, w szczególności polegające na:
e) przygotowaniu Specyfikacji Warunków Zamówienia;
f) przygotowaniu oraz opublikowaniu ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;
g) przygotowaniu odpowiedzi na pytania wykonawców do ogłoszonych postępowań;
h) przygotowanie i opublikowanie informacji o maksymalnej kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia;
i) weryfikacji i analizie złożonych ofert;
j) przygotowaniu informacji z otwarcia ofert;
k) przekazanie Informacji do Prezesa UZP o złożonych wnioskach i ofertach w postępowaniach;
l) wezwaniu wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych zgodnie z przygotowaną wcześniej specyfikacją warunków zamówienia;
m) przygotowaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty;
n) doprowadzenie do zawarcia umowy pomiędzy wykonawcą zadania a Gminą Miejską Kowary;
o) przygotowanie oraz opublikowanie Ogłoszenia o wyniku postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;
p) przygotowywanie protokołów z postępowań;
q) po zrealizowaniu zadania przygotowanie ogłoszenia o wykonaniu umowy w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;
r) po zakończeniu postępowania przekazania kompletu dokumentów o udzielenia zamówienia publicznego w formie papierowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:
1. cena brutto przedmiotu zamówienia – 60 %
Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
Pc
Pc – ilość punktów ofert badanej w kryterium cena,
ano – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert,
ank – cena brutto badanej oferty,
2. doświadczenie Koordynatora projektu – 40%
Doświadczenie Koordynatora projektu wyznaczonego do realizacja zamówienia (D) – waga 40%
Doświadczenie Koordynatora projektu w zarządzaniu projektami dofinansowanymi ze środków pochodzących ze zorganizowanego programu przez ciągły okres co najmniej 12 miesięcy o wartości każdego z projektów min. 1.000.000 zł brutto:
• min. 2 projekty – 0,00 pkt
• 3 - 4 projekty – 20,00 pkt
• 5 projektów i więcej – 40,00 pkt
3. Łączna liczba punktów badanej oferty będzie liczona według poniższego wzoru:
P = Pc+ D
P- łączna ilość punktów badanej oferty
Pc – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny "cena"
D – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny "doświadczenie"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy,
d) zdolności technicznej lub zawodowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w zakresie realizacji usług:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na świadczeniu usługi zarządzania projektem finansowanym ze środków pochodzących ze zorganizowanego programu o wartości tego projektu nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań.
w zakresie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będą odpowiedzialnymi za świadczenie usług oraz posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
- Koordynator projektu posiadający doświadczenie w realizacji min. 2 projektów dofinansowanych ze środków pochodzących ze zorganizowanego programu przez ciągły okres co najmniej 12 miesięcy o wartości każdego z projektów min. 1.000.000 zł brutto;
- Specjalista ds. zamówień publicznych posiadający doświadczenie w przeprowadzaniu co najmniej 2 postępowań o zamówienie publiczne współfinansowanych ze środków pochodzących ze zorganizowanego programu o wartości każdego z tych postępowań co najmniej 500.000 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2021.275 ), z innym wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ)
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów
w przedmiotowym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów
w przedmiotowym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów
w przedmiotowym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - w zakresie informacji określonych w Załączniku nr 7 do SWZ;
4.2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami – w zakresie informacji określonych w Załączniku nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
. Przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu:
a) umowę konsorcjum w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie,
b) umowę spółki cywilnej w przypadku składania oferty przez podmioty realizującej zadanie w tej formie organizacyjnej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ust. 1 ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 u.p.z.p
składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia
wykonają poszczególni Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy o udzielenie
zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania zgodnie z zapisami umowy.
3. Wszystkie powyższe postanowienia, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może
wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Pzp.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy
pisemnej
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-12 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni