Zarządzanie projektem pn.: „Wzrost produkcji energii ze źródeł odnawialnych oraz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zarządzanie projektem pn.: „Wzrost produkcji energii ze źródeł odnawialnych oraz poprawa efektywności energetycznej w budynkach szkolnych w gminie Strzelce Opolskie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelce Opolskie
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-02-03
  • ZamawiającyGminny Zarząd Obsługi Jednostek
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00036499
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zarządzanie projektem pn.: „Wzrost produkcji energii ze źródeł odnawialnych oraz poprawa efektywności energetycznej w budynkach szkolnych w gminie Strzelce Opolskie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Obsługi Jednostek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365678989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marka Prawego 21

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774049400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gzoj-strzelceopolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzoj-strzelceopolskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zarządzanie projektem pn.: „Wzrost produkcji energii ze źródeł odnawialnych oraz poprawa efektywności energetycznej w budynkach szkolnych w gminie Strzelce Opolskie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f142ebe5-7e9e-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029392/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zarządzanie projektem pn.: „Wzrost produkcji energii ze źródeł odnawialnych oraz poprawa efektywności energetycznej w budynkach szkolnych w gminie Strzelce Opolskie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gzoj-strzelceopolskie.pl/bip/Zamowienia_publiczne_Gminnego_Zarzadu_Obslugi_Jednostek,92

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Wszystkie dokumenty wymagane w prowadzonej procedurze, w szczególności oświadczenia, poświadczenia, wnioski i zawiadomienia, składane są przez Wykonawcę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formacie danych określonych w pkt. 32.9 SWZ, za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
Zamawiający dopuszcza również przesłanie wniosku o wyjaśnienie treści SWZ lub innych dokumentów i oświadczeń (poza ofertą i dokumentami złożonymi wraz z ofertą) drogą elektroniczną na adres sekretariat@gzoj-strzelceopolskie.pl W takim przypadku wykonawca może telefonicznie potwierdzić przesłanie korespondencji a Zamawiający zwrotnie potwierdzi otrzymanie dokumentów i/lub oświadczeń na adres nadawcy.
W przypadku gdy przedłożone dokumenty zostały wystawione:
- przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
- przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
- przez cyfrowe odwzorowanie, rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym lub numerem ogłoszenia (TED).
Dokumenty elektroniczne, przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w SWZ, muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu w sprawie użycia środków komunikacji elektroniczne oraz rozporządzeniu w sprawie dokumentów, przy czym pojęcie „dokumentu elektronicznego” zostało zdefiniowane w art. 3 pkt. 2 Ustawa o informatyzacji, i należy je rozumieć, że dokument elektroniczny to stanowiący odrębną całość znaczeniową zbiór danych uporządkowanych w określonej strukturze wewnętrznej i zapisany na informatycznym nośniku danych. Elektroniczna kopia dokumentu, spełniająca przesłanki określone w rzeczonym przepisie art. 3 pkt. 2 stanowić będzie dokument elektroniczny.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie jednego z formatów danych, określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 Ustawa o informatyzacji (rozporządzenie w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności), w szczególności w następujące formaty danych:
- dla danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub graficznych: „.txt” (ISO/ICE 10646), „.pdf” (ISO 3200-1), „.odt” (ISO/ICE 26300), „.ods” (ISO/IEC 26300), „.doc” i „.xls” (wewnętrzny standard Microsoft Corp.) oraz „.docx” i „.xlsx” (ISO/ICE 29500), „.dwg” (wewnętrzny format Autodesk);
- do kompresji: „.zip” (.ZIP File Format Specification) i „.7Z”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi
Klauzula informacyjna. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję się, że:
- administratorem danych osobowych jest: Gminny Zarząd Obsługi Jednostek (ul. Marka Prawego 21,
47-100 Strzelce Op.);
- inspektorem ochrony danych w Gminny Zarząd Obsługi Jednostek jest Pani Karolina Kozołup (adres e-mail: abi@strzelceopolskie.pl, telefon: 77/404-93-73);
- dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
- odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP;
- dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- obowiązek podania danych osobowych w postępowaniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
- w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Wykonawca posiada następujące uprawnienia:
• na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do swoich danych osobowych, zgromadzonych przez Zamawiającego w związku z prowadzoną procedurą;
• na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje osobom, o których dane Zamawiający pozyskał:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN.21.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: usługa zarządzania projektem pn.: „Wzrost produkcji energii ze źródeł odnawialnych oraz poprawa efektywności energetycznej w budynkach szkolnych w gminie Strzelce Opolskie” (dalej Projekt), zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Wytycznymi w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021.
Projekt jest dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu, Obszaru programowego Energia odnawialna, efektywność energetyczna, bezpieczeństwo energetyczne, Rezultatu Programowego Poprawa efektywności energetycznej w budynkach szkolnych. Beneficjentem Projektu jest Gmina Strzelce Opolskie. Zamawiający pełni rolę realizatora Projektu.
Projekt realizowany jest w partnerstwie z Partnerem z Państwa darczyńcy - Polską Sobotnią Szkołą im. Marii Skłodowskiej-Curie w Moss, w Norwegii.
Celem ww. Projektu jest głęboka termomodernizacja budynków szkolnych oraz zwiększenie produkcji energii ze źródeł odnawialnych, połączone z kampanią edukacyjną zmieniającą świadomość ekologiczną mieszkańców gminy Strzelce Opolskie. Projekt jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Budżet Projektu wynosi 8 112 529,72 zł, w tym koszty kwalifikowane Projektu 7 441 584,67 zł.
Projekt składa się z dwóch komplementarnych części: inwestycyjnej oraz nieinwestycyjnej, uwzględniającej działania miękkie - edukacyjne oraz informacyjnopromocyjne. Działania inwestycyjne obejmują modernizację 8 obiektów szkolnych w 7 miejscowościach (łącznie 12 budynków - szkoły i szkolne sale gimnastyczne), polegającą na zmianie istniejących kotłowni, w tym wymianie źródeł ogrzewania – kotłów węglowych lub kotłów na olej opałowy i zamianie ich na kotły na biomasę (pellet) oraz odpowiednio do potrzeb: modernizacji instalacji CO, montażu wentylacji mechanicznych z rekuperacją, dociepleniu przegród pionowych, dachów i stropów, wymianie starego oświetlenia na energooszczędne oświetlenie LED, wymianie stolarki, montażu instalacji fotowoltaicznych na wybranych obiektach.
Celem usługi objętej niniejszym postępowaniem jest: prowadzenie w imieniu Zamawiającego czynności związanych z efektywnym i skutecznym skoordynowaniem realizacji Projektu oraz jego rozliczaniem w NFOŚiGW jako jednostką wspierającą Operatora Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu, z którego przyznane zostało dofinansowanie dla Projektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni oferty nie podlegające odrzuceniu, w oparciu o następujące kryteria:
- cena
- doświadczenie Kierownika Projektu
- doświadczenie osoby w zakresie termomodernizacji lub wymiany źródeł ogrzewania

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Projektu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby w zakresie termomodernizacji lub wymiany źródeł ogrzewania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określił warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- zdolności technicznej lub zawodowej
Sposób oceny spełnienia warunków udziału: „sytuacja ekonomiczna lub finansowa”:
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia.
Sposób oceny spełnienia warunków „zdolność techniczna lub zawodowa”:
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające prawidłową realizację zamówienia oraz wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał (zakończył):
- co najmniej 2 usługi z zakresu zarządzania projektem lub pozyskania środków lub rozliczenia projektu z dofinansowaniem zewnętrznym, w tym co najmniej 1 usługę obejmującą dofinansowanie ze środków programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu Mechanizm Finansowy EOG (z Funduszy Norweskich);
- co najmniej 2 usługi dotyczące projektów obejmujących termomodernizację lub wymianę źródeł ogrzewania z dofinansowaniem zewnętrznym;
b) dysponuje następującą kadrą osobową:
- minimum jedną osobą z doświadczeniem na stanowisku kierowniczym (np. Kierownik Projektu) z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w kierowaniu i zarządzaniu projektami, przygotowaniem wniosków i prowadzeniem rozliczeń projektów z dofinansowaniem zewnętrznym;
- minimum jedną osobą w zespole z kompetencjami w zakresie termomodernizacji budynków lub wymiany źródeł ogrzewania,

Zamawiający dopuszcza jednoosobowy skład kadry wyznaczonej do realizacji zadania pod warunkiem posiadania doświadczenia tej osoby w zakresie opisanym w ust. 25.3. b) SWZ łącznie.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu odpowiednio o wykaz usług i osób, których wzór stanowi cześć VI SWZ (wzory formularzy cz.2) oraz dołączone do niego dokumenty (poświadczenia, referencje, protokoły odbioru potwierdzające należyte wykonanie usług).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany będzie przed udzieleniem zamówienia, na wezwanie Zamawiającego, do złożenia w wyznaczonym czasie, nie krótszym niż 5 dni, następujące, aktualne na dzień złożenia, podmiotowe środki dowodowe (formularze 2):
- wykaz wykonanych usług nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich nazwy, zakresu, wartości, daty i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami mogą być referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza RP, zastosowania mają przepisy rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych, w szczególności § 4 tego rozporządzenia.
Dokumenty stanowiące wymagane podmiotowe środki dowodowe składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formacie danych określonych w pkt. 32.9 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający w celu potwierdzenia wymagań dotyczących doświadczenia osób wskazanych do realizacji usługi wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie osób skierowanych do realizacji usługi, tj. osoby kierującej projektem (kierownikiem, koordynatorem) oraz osoby z doświadczeniem w realizacji projektów w zakresie termomodernizacji lub wymiany źródeł ogrzewania.
Przez przedmiotowe środki dowodowe rozumie się dokumenty lub ich poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, z których wynika, że osoby wskazane do realizacji usługi posiadają wymagane doświadczenie i brały udział w realizacji wskazanych usług o zakresie opisanym w Rozdziale 44 pkt. 44.4 i 44.5 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP, mają prawo wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, w szczególności ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Przedmiotowe pełnomocnictwo powinno zostać przedłożone wraz z ofertą.
Pełnomocnictwo składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formacie danych określonych w pkt. 33.9 SWZ.
W przypadku złożenia przez wykonawców oferty wspólnej, warunki udziału będą analizowane łącznie tzn. Zamawiający przeprowadzając ocenę spełnienia tych warunków będzie brał pod uwagę sumę przedstawionych w ofercie danych dotyczących poszczególnych partnerów. W szczególności warunki określone w pkt. 27.1.
Zastrzega się, że kluczowy zakres zamówienia, którego wykonanie wymaga stosownego doświadczenia, musi zostać wykonany osobiście przez wykonawcę, który wykazał posiadanie stosownego doświadczenia.
Żaden z występujących wspólnie wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie jakiejkolwiek okoliczności określonej w niniejszej SWZ, zatem na wezwanie zamawiającego, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, każdego z występujących wspólnie wykonawców.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający prowadzić będzie korespondencję tylko z pełnomocnikiem do reprezentowania konsorcjum (liderem).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się możliwość zmiany określonego w umowie ryczałtowego wynagrodzenia brutto, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.
Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia usługi, o okres trwania przyczyn konieczności jego przedłużenia, o ile będą one miały rzeczywisty wpływ na ten termin, w następujących sytuacjach:
- wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
- gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
- wystąpienia okoliczności lub zdarzeń, nie zawinionych przez wykonawcę, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy, o charakterze nadzwyczajnym (siła wyższa – rozumiana jako zdarzenie nagłe, zewnętrzne, niezależne od woli stron, w tym również wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe, uniemożliwiające terminowe wykonanie umowy, którego zaistnienia jak i skutków nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowaniu należytej staranności).
Dopuszcza się możliwość zmiany wymienionych w umowie przedstawicieli stron i osób realizujących usługę, przy czym osoba zastępująca musi spełniać warunki określone w SWZ.
Dopuszcza się zmianę kadry realizującej usługę. Zmiana może zostać dokonana w formie aneksu do umowy na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy. W przypadku braku możliwości realizacji usługi przez Wykonawcę z powodu braku właściwej kadry osobowej, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od Umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca z konsekwencjami określonymi w §12 ust.1 p.3.
W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie i dostawę okładek na dowody rejestracyjne z własnym logo- Praszka
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie i dostawę okładek na dowody rejestracyjne z własnym logo. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI