Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zarządzanie projektem: „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, Działanie 3.3.1 RPO realizowanego przez Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji w Łomży.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji w Łomży
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200718240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 16
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 86 218 05 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lcre.lomza@interia.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcre-lomza.webd.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie projektem: „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, Działanie 3.3.1 RPO realizowanego przez Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji w Łomży.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26c689eb-d289-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00083138/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wybór personelu zarządzającego projektemKształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, Działanie 3.3.1, RPO
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip-lomza.pl/lcre3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U.UE L119 z dnia 4 maja 2016 str. 1), zwanego dalej „RODO” informujemy, że: informacje o ochronie danych osobowych zawarte są w SWZ - Rozdział 20. Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U.UE L119 z dnia 4 maja 2016 str. 1), zwanego dalej „RODO” informujemy, że: informacje o ochronie danych osobowych zawarte są w SWZ - Rozdział 20.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ŁCRE/RPOWP/Z1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem na stanowisku Koordynatora w projekcie „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, Działanie 3.3.1, RPO.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 1
Nazwa kryterium – waga:
1) Cena brutto wykonania zamówienia – 70 pkt,
2) Doświadczenie – 30 pkt
2. Sposób oceny ofert: 1) W kryterium „cena brutto” wykonania zamówienia maksymalną ocenę – 70 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty z wyższymi cenami zostaną ocenione według wzoru:
Najniższa cena oferty spośród
ofert nie podlegających odrzuceniu
Cena = _________________________________________________ x 100 pkt
Cena oferty ocenianej
Przeliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jako najkorzystniejsza, w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta z najwyższą łączną oceną w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
2) W kryterium „Doświadczenie” wykonania zamówienia może otrzymać maksymalną ocenę –
30 pkt:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie i kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem na stanowisku Koordynatora merytorycznego w projekcie Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, Działanie 3.3.1, RPO Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 2
Nazwa kryterium – waga:
1) Cena brutto wykonania zamówienia – 70 pkt,
2) Doświadczenie – 30 pkt
2. Sposób oceny ofert: 1) W kryterium „cena brutto” wykonania zamówienia maksymalną ocenę – 70 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty z wyższymi cenami zostaną ocenione według wzoru:
Najniższa cena oferty spośród
ofert nie podlegających odrzuceniu
Cena = _________________________________________________ x 100 pkt
Cena oferty ocenianej
Przeliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jako najkorzystniejsza, w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta z najwyższą łączną oceną w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
2) W kryterium „Doświadczenie” wykonania zamówienia może otrzymać maksymalną ocenę –
30 pkt:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie i kwalifikacje
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asystent ds. zamówień publicznych projektu pn. „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”
w ramach Działania 3.3.1. Obowiązki wykonawcy na stanowisku asystent ds. zamówień publicznych. Osoba wskazana w ofercie będzie osobiście realizowała zadania z możliwością bieżącego bezpośredniego kontaktu z personelem projektu w biurze projektu w Łomży oraz w miejscach, które będą wymagały osobistego zaangażowania wykonawcy (nie dopuszcza się pracy na odległość wyłącznie w formie mailowej, telefonicznej).
4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Waga
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczególnego warunku
w tym zakresie.
3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.
4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
1) Część 1 - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, tj.: osobę pełniącą funkcję Koordynatora projektu, która spełni łącznie następujące wymagania: - posiada wykształcenie wyższe – mgr; doświadczenie w pracy z uczniami szkół zawodowych; minimum 5 - letnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów UE, posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami, w zakresie nowoczesnych metod kształcenia dorosłych; w zakresie wytycznych realizacji projektów; w zakresie realizacji, rozliczania i ewaluacja projektów potwierdzoną certyfikatami szkoleń i/lub uprawnieniami i/lub studiami podyplomowymi; zarządzała
w okresie ostatnich 3 lat lub zarządza obecnie na stanowisku koordynatora/członka kadry kierowniczej co najmniej:
a) trzema projektami edukacyjnymi i/lub zawierającymi komponent edukacyjny/szkoleniowy, skierowanymi do uczniów i nauczycieli w tym minimum dwoma o wartości, co najmniej
1,5 mln zł,
b) dwoma projektami unijnymi edukacyjno-szkoleniowymi skierowanymi do uczniów szkół zawodowych z Działania 3,3,
2) Część 2 - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, tj.: osobę pełniącą funkcję Koordynatora merytorycznego projektu, która spełni łącznie następujące wymagania: posiada wykształcenie wyższe - mgr, z przygotowaniem pedagogicznym; doświadczenie w pracy
z uczniami szkół zawodowych; minimum 5 - letnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów UE, posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami, w zakresie nowoczesnych metod kształcenia dorosłych; w zakresie wytycznych realizacji projektów posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami, w zakresie nowoczesnych metod kształcenia dorosłych; w zakresie zasad finansowania i kwalifikowalności wydatków
w projektach dofinansowywanych w ramach potwierdzoną certyfikatami i/lub uprawnieniami i/lub studiami podyplomowymi – pracowała w okresie ostatnich 3 lat lub obecnie pracuje na stanowisku członka kadry kierowniczej projektu w co najmniej:
a) trzech projektach edukacyjnych i/lub zawierających komponent edukacyjny/szkoleniowy skierowany do uczniów i nauczycieli w tym minimum jednym o wartości, co najmniej
1,5 mln zł,
b) Dwoma projektami edukacyjnymi skierowanymi do nauczycieli.
3) Część 3 - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, tj.: osobę pełniąca funkcję asystenta
ds. zamówień publicznych, która spełni łącznie następujące wymagania: posiada wykształcenie wyższe – mgr (ekonomiczne lub administracyjne) doświadczenie w zakresie realizacji min 4 projektów UE, posiada wiedzę w zakresie aktualnie obowiązującego prawa zamówień publicznych, rozliczania projektów w ramach RPO, potwierdzoną certyfikatami i/lub uprawnieniami i/lub studiami podyplomowymi, pracowała lub pracuje na stanowisku, w którego zakresie obowiązków jest lub było pozyskiwanie środków zewnętrznych
do realizacji projektów w tym przygotowywanie procedur zamówień publicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy
składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-02 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak