ZAPEWNIENIE OBSŁUGI WIDOWNI I SZATNI W TEATRZE SYRENA

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAPEWNIENIE OBSŁUGI WIDOWNI I SZATNI W TEATRZE SYRENA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-09-06
  • ZamawiającyTeatr Syrena
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-27
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZAPEWNIENIE OBSŁUGI WIDOWNI I SZATNI W TEATRZE SYRENA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Syrena

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Litewska 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-589

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 10 11 601

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@teatrsyrena.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrsyrena.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAPEWNIENIE OBSŁUGI WIDOWNI I SZATNI W TEATRZE SYRENA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-324ae8f1-ff62-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016552/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zapewnienie obsługi widowni i szatni w Teatrze Syrena

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://teatrsyrena.pl/index/zamowienia-publiczne.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
2. Środkami komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu są:
1) miniPortal dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl
2) Elektroniczna Skrzynka Podawcza Zamawiającego: TeatrSyrena/SkrytkaESP, znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3) poczta elektroniczna Zamawiającego pod adresem e-mail: zamowienia@teatrsyrena.pl
3. Pozostałe informacje o środkach komunikacji elektronicznej opisane zostały w Rozdziale IX SWZ
4. Adres strony internetowej prowadzącego postępowanie: https://teatrsyrena.pl/index/zamowienia-publiczne.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do: „Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”
2. Pozostałe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w Rozdziale IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o RODO (obowiązek informacyjny) zostały sprecyzowane w Rozdziale XXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje o RODO (ograniczenia stosowania) zostały sprecyzowane w Rozdziale XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TS/1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu bezpośredniej obsługi widowni (bileterzy) i szatni budynku Teatru Syrena w czasie spektakli. Wykonywanie zadań i czynności w celu realizacji niniejszej usługi, będzie się odbywało w ramach dyżurów bileterskich pełnionych podczas spektakli przez zapewnione w tym celu przez Wykonawcę osoby. W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje łącznie 1632 (tysiąc sześćset trzydzieści dwa) pojedynczych dyżurów bileterskich przy obsłudze spektakli. Pojedynczy dyżur bileterski jest rozumiany jako dyżur pełniony przez jedną osobę wyznaczoną przez Wykonawcę do wykonywania czynności biletera lub szatniarza lub kierowania widowni. Na każdym spektaklu co do zasady pełnionych będzie 6 (sześć) pojedynczych dyżurów bileterskich (czyli 6 osób obsługi bileterskiej widowni i szatni). Zamawiający przewiduje jednak możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości osób pełniących dyżury bileterskie na danym spektaklu, stosownie do potrzeb, w ramach maksymalnej liczby pojedynczych dyżurów bileterskich przy obsłudze spektakli założonej przy wykonaniu niniejszego zamówienia. Szacowany czas jednego dyżuru bileterskiego na spektaklu wynosi od 3 do 5 godzin. Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Rozdziale IV SWZ wraz zamieszczonymi tam odesłaniami do załączników.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość osób na każdym spektaklu pełniących dyżur bileterski posiadająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej

4.3.6.) Waga: 18

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie przy realizacji zamówienia co najmniej 1 osoby z kategorii osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. e Pzp

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość osób na każdym spektaklu pełniąca dyżur bileterski posiadająca znajomość języka angielskiego (lub innego języka obcego) na poziomie co najmniej B2

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych)

4) Zdolności technicznej lub zawodowej – zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że:

a. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie) wykonywał lub nadal wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na obsłudze bileterskiej i szatni, każda trwająca co najmniej 12 miesięcy, o wartości każdej usługi co najmniej 50 000 zł brutto rocznie (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych), w co najmniej 1 budynku użyteczności publicznej o wielkości widowni minimum 250 miejsc.

b. zapewni odpowiednio wykwalifikowane i doświadczone osoby (w łącznej liczbie minimum 9 osób) do pełnienia dyżurów bileterskich w teatrze, zgodnie z wymaganiami określonymi w sposób następujący:
i. wszystkie osoby pełniące dyżury bileterskie powinny mieć co najmniej średnie wykształcenie
ii. co najmniej 3 osoby pełniące dyżury bileterskie podczas każdego spektaklu powinny mieć doświadczenie w pracy przy podobnych usługach w budynku użyteczności publicznej o wielkości widowni minimum 250 miejsc przez co najmniej 1 rok
iii. osoba wyznaczona przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika widowni powinna mieć co najmniej średnie wykształcenie oraz mieć doświadczenie w pracy przy podobnych usługach w budynku użyteczności publicznej o wielkości widowni minimum 250 miejsc na stanowisku kierownika widowni przez co najmniej 2 lata. W przypadku, gdy osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika widowni nie spełnia wymogu 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, powinna mieć co najmniej 4-letnie doświadczenie w pracy przy podobnych usługach w budynku użyteczności publicznej o wielkości widowni minimum 250 miejsc.
iv. co najmniej jedna osoba pełniąca dyżur bileterski podczas każdego spektaklu, powinna mieć ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, potwierdzony odpowiednim i aktualnym zaświadczeniem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp, złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp.

b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,

c) Zaświadczenia albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,

d) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1pkt 4 Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Szczegółowe informacje dotyczące podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu zawarte są w Rozdziale XVIII SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, co najmniej na kwotę 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych)

b) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich
3 miesięcy;

c) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Szczegółowe informacje dotyczące podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zawarte są w Rozdziale XVIII SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga, by Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - o którym mowa w art.117 ust 4 Pzp - z którego wynika które usługi w ramach zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie to winno być złożone razem z ofertą.

2. Oświadczenie o przynależności lub nie Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej - wynikające z art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp. Oświadczenie to jest składane na żądanie Zamawiającego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostały określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2) wystąpią zdarzenia niezależne zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy ze względu na dynamicznie zmieniającą się sytuację epidemiologiczną, wynikającą z zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19, a które mogą mieć negatywny wpływ na prawidłową realizację umowy;
3) w okolicznościach, o których mowa w art. 455 ust. 2 Pzp
Pozostałe informacje o warunkach wprowadzania zmian zostały określone w paragrafie 11 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 1 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-06 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej w budynku Teatru Syrena przy ul. Litewskiej 3 w Warszawie.
2. Szczegóły dotyczące sposobu przeprowadzenia wizji lokalnej i terminów zawarte są w Rozdziale XXI SWZ
3. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej do złożenia oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp., gramatura 300 -400, sklad 65/35, szycie min podwójne. kolor- szary, granatowy, raczej ciemne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI