Zapewnienie kadry trenerskiej w ramach projektu „Rozwój kompetencji cyfrowych mieszkańców...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zapewnienie kadry trenerskiej w ramach projektu „Rozwój kompetencji cyfrowych mieszkańców gmin Polski Południowo-Wschodniej” w podziale na 4 części zamówienia.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-09-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewództwo Lubelskie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-19
  • Numer ogłoszenia617857-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 617857-N-2018 z dnia 2018-09-19 r.

Województwo Lubelskie: Zapewnienie kadry trenerskiej w ramach projektu „Rozwój kompetencji cyfrowych mieszkańców gmin Polski Południowo-Wschodniej” w podziale na 4 części zamówienia.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, krajowy numer identyfikacyjny 43101917000000, ul. ul. Artura Grottgera  4 , 20029   Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 44 16 636, e-mail edyta.wisniewska@lubelskie.pl, faks 81 44 16 535.
Adres strony internetowej (URL): https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (parter KANCELARIA OGÓLNA)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie kadry trenerskiej w ramach projektu „Rozwój kompetencji cyfrowych mieszkańców gmin Polski Południowo-Wschodniej” w podziale na 4 części zamówienia.
Numer referencyjny: OP-IV.272.112.2018.ELB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części. Część 2 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części. Część 3 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części. Część 4 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części. Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczy wszystkich części zamówienia: 1) Przeprowadzenie szkoleń Instruktorów zgłoszonych przez grantobiorców. 2) Wsparcie merytoryczne przez cały okres realizacji Projektu tj. do 31 sierpnia 2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ (dla wszystkich części). Standardy wymagań kompetencji cyfrowych osób objętych szkoleniem w ramach konkursu w Załączniku do opisu przedmiotu zamówienia - Standardy kompetencji cyfrowych.

II.5) Główny kod CPV: 79610000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79620000-6
79633000-0
80000000-4
80400000-8
80533100-0
80420000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący w okresie realizacji zamówienia trenerem bezpośrednio zaangażowanym w realizację zamówienia. Trener musi posiadać następujące doświadczenie: a) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych (w dniu rozpoczęcia szkolenia/warsztatu ukończyły 18 lat) w wymiarze minimum 150 godzin szkoleniowych nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w tym minimum 50 godzin szkoleniowych w obszarze kompetencji cyfrowych. b) Doświadczenie w opracowywaniu programów/scenariuszy szkoleń lub warsztatów nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. c) udział w szkoleniach trenerskich w wymiarze co najmniej 20 godzin. d) kompetencje w zakresie ICT zgodne z ramą DIGICOMP na poziomie co najmniej B. Zamawiający dopuszcza inne równoważne standardy i odpowiednie środki dowodowe potwierdzające ww. kompetencje. Wymagania określone są w stopniu minimalnym. Przez godzinę/godzinę szkoleniową należy rozumieć okres 45 lub 60 minut lub inny okres czasu, w zależności od tego jaką jednostkę przyjął organizator szkolenia/warsztatu. Warunki dotyczą każdej z części postępowania. Wykonawcy mogą składać oferty zarówno na jedną jak i na wszystkie części zamówienia z zastrzeżeniem, że Wykonawca do realizacji zamówienia w zakresie różnych części nie może skierować tych samych osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zgodnie z art. 26 ust.2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. 2.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ (w formie oryginału)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Ustala się kwotę wadium w wysokości: część nr 1: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), część nr 2: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), część nr 3: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), część nr 4: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie: 96 1020 3150 0000 3102 0047 7489 z dopiskiem wadium do postępowania Zapewnienie kadry trenerskiej w ramach projektu „Rozwój kompetencji cyfrowych mieszkańców gmin Polski Południowo-Wschodniej” w podziale na 4 części - OP-IV.272.112.2018.ELB część nr… 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 5. Dokument w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Jako beneficjenta w dokumencie gwarancji lub poręczenia należy wskazać Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e, do upływu terminu składania ofert należy złożyć dokument w formie oryginału. 7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: a) wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7 lit. a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (ust. 9, 12). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. UWAGA! Wykonawca wnosząc wadium na różne części postępowania powinien wyraźnie zaznaczyć jaka kwota odnosi się do danej części postępowania. W celu uniknięcia pomyłek Zamawiający zaleca wniesienie wadium osobno dla każdej części postępowania

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Predyspozycje (kwalifikacje) trenera 5,00
Doświadczenie trenera w obszarze kompetencji cyfrowych 35,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Do SIWZ dołączony jest wzór umowy stanowiący jej integralną część zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, w którym Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego. Zmiany umowy zostały przewidziane w § 8 wzoru umowy – załącznik nr 3 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VII SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. 2. Zamawiający nie żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącemu podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczania informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ. 3.Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt. 3, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 3). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia . 5. W celu oceny predyspozycji kadry trenerskiej Wykonawca załączy do oferty propozycję 1 prezentacji (1 prezentacja w zakresie danego trenera) w formie nagrania video z dźwiękiem na nośniku CD/DVD do danej części na odrębnej płycie (jedna płyta na daną część postępowania, zawierająca 1 prezentacje danego trenera, z zaznaczeniem której części dotyczy). Pojedyncze nagranie powinno przedstawiać wizerunek osoby trenera oraz fragment symulowanego szkolenia prowadzanego przez trenera z wykorzystaniem udostępnionego scenariusza szkoleniowego Załącznik nr 7 do SIWZ.. Nagranie powinno być realizowane z perspektywy osoby szkolonej, która patrzy w kierunku trenera, i do danego fragmentu szkolenia nie potrzebuje skorzystać ze sprzętu komputerowego i Internetu. Treść scenariusza dla potrzeb nagrania może być modyfikowana i rozwijana poprzez praktyczne przykłady i narzędzia (slajdy, zdjęcia, filmy itp.). W ramach nagrania kandydat na trenera powinien odpowiedzieć na spodziewane w ramach szkolenia w danej tematyce minimum 2 pytania merytoryczne, które mogą paść w ramach prezentowanego fragmentu i udzielić na nie odpowiedzi. (Treść pytań nie może być zawarta ani wyjaśniona przekazaną treścią scenariusza szkoleniowego). Nagrania mogą dotyczyć tego samego fragmentu merytorycznego scenariusza szkoleniowego i mogą zawierać te same przykłady i treści, w tym powtarzać się może treść pytań i odpowiedzi. Nagranie dotyczące każdego z trenerów może być tylko jedno. Nagranie przez cały czas trwania powinno ujmować wizerunek osoby trenera co najmniej od pasa w górę w tym głowę i dłonie. Ewentualne filmy wykorzystane w nagraniu nie mogą być dłuższe niż 30 sekund łącznie. Nagranie od jego rozpoczęcia do zakończenia nie może być w jakikolwiek sposób poddane montażowi lub obróbce. Nagranie powinno trwać od 3 do 5 minut przypadające na jednego trenera (wliczając pytania, odpowiedzi i ewentualne prezentacje, animacje, filmy itp.). Minimalne parametry nagrania w zależności od formatu: 640x480 lub 1280×720, 20kl/sek., dopuszczalne formaty plików: .MOV .MPEG4 .MP4 .AVI .WMV Zamawiający oceni nagranie kandydata wskazanego w ofercie, co stanowić będzie punktację w danym kryterium. Wystąpienie każdego z Trenerów będzie oceniane w skali 0-5 pkt Ocenie podlegają predyspozycje do pracy na stanowisku Trenera przez co rozumie się: łatwości nawiązywania kontaktu ze szkolonym/metodykiem, (w tym swoboda nawiązywania kontaktu wzrokowego/kierowania spojrzenia – na potrzeby nagrania w kierunku obiektywu, w kierunku prezentowanych materiałów) kierowanie prostego przekazu swojej wiedzy do szkolonego/metodyka (w tym wykorzystanie mowy ciała, właściwa intonacja głosu, dobór nieskomplikowanego słownictwa) jak również przygotowana przez kandydata prezentacja (w tym czy kandydat wykazuje się znajomością, zrozumieniem i swobodnym poruszaniem w temacie, adekwatność spodziewanych pytań i sposób udzielenia odpowiedzi na nie, adekwatna modyfikacja i rozwinięcie scenariusza). Kandydat wykazujący się predyspozycjami na poziomie minimalnym otrzyma ocenę 0 pkt, Kandydat wykazujący się predyspozycjami na poziomie dobrym otrzyma ocenę 2,5 pkt, Kandydat wykazujący się predyspozycjami na poziomie bardzo dobrym otrzyma ocenę 5 pkt Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część postępowania do realizacji zamówienia musi wykazać innych trenerów. Jeżeli prezentacja będzie niezgodna z ww. warunkami to oferta zostanie odrzucona. Powyższa prezentacja nie będzie podlegała uzupełnieniu, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, gdyż ocena prezentacji będzie dokonywana w kontekście kryteriów oceny ofert. Oferta zostanie odrzucona (na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy): 1) gdy Wykonawca nie dołączy do oferty prezentacji; 2) gdy załączona prezentacja nie będzie zgodna z OPZ i w/w warunkami prezentacji na daną część; 3) gdy Wykonawca złoży więcej niż 1 prezentację;
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79610000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Predyspozycje (kwalifikacje) trenera 5,00
Doświadczenie trenera w obszarze kompetencji cyfrowych 35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczy wszystkich części zamówienia: 1) Przeprowadzenie szkoleń Instruktorów zgłoszonych przez grantobiorców. 2) Wsparcie merytoryczne przez cały okres realizacji Projektu tj. do 31 sierpnia 2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ (dla wszystkich części). Standardy wymagań kompetencji cyfrowych osób objętych szkoleniem w ramach konkursu w Załączniku do opisu przedmiotu zamówienia - Standardy kompetencji cyfrowych. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 79610000-3 Zapewnianie usług personelu 79620000-6 Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych 79633000-0 Rozwój personelu 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80533100-0 Usługi szkolenia komputerowego, 80420000-4 Usługi e-learning


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79610000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Predyspozycje (kwalifikacje) trenera 5,00
Doświadczenie trenera w obszarze kompetencji cyfrowych 35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczy wszystkich części zamówienia: 1) Przeprowadzenie szkoleń Instruktorów zgłoszonych przez grantobiorców. 2) Wsparcie merytoryczne przez cały okres realizacji Projektu tj. do 31 sierpnia 2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ (dla wszystkich części). Standardy wymagań kompetencji cyfrowych osób objętych szkoleniem w ramach konkursu w Załączniku do opisu przedmiotu zamówienia - Standardy kompetencji cyfrowych. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 79610000-3 Zapewnianie usług personelu 79620000-6 Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych 79633000-0 Rozwój personelu 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80533100-0 Usługi szkolenia komputerowego, 80420000-4 Usługi e-learning


Część nr: 3 Nazwa: Część 3 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79610000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Predyspozycje (kwalifikacje) trenera 5,00
Doświadczenie trenera w obszarze kompetencji cyfrowych 35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczy wszystkich części zamówienia: 1) Przeprowadzenie szkoleń Instruktorów zgłoszonych przez grantobiorców. 2) Wsparcie merytoryczne przez cały okres realizacji Projektu tj. do 31 sierpnia 2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ (dla wszystkich części). Standardy wymagań kompetencji cyfrowych osób objętych szkoleniem w ramach konkursu w Załączniku do opisu przedmiotu zamówienia - Standardy kompetencji cyfrowych. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 79610000-3 Zapewnianie usług personelu 79620000-6 Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych 79633000-0 Rozwój personelu 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80533100-0 Usługi szkolenia komputerowego, 80420000-4 Usługi e-learning


Część nr: 4 Nazwa: Część 4 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79610000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Predyspozycje (kwalifikacje) trenera 5,00
Doświadczenie trenera w obszarze kompetencji cyfrowych 35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczy wszystkich części zamówienia: 1) Przeprowadzenie szkoleń Instruktorów zgłoszonych przez grantobiorców. 2) Wsparcie merytoryczne przez cały okres realizacji Projektu tj. do 31 sierpnia 2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ (dla wszystkich części). Standardy wymagań kompetencji cyfrowych osób objętych szkoleniem w ramach konkursu w Załączniku do opisu przedmiotu zamówienia - Standardy kompetencji cyfrowych. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 79610000-3 Zapewnianie usług personelu 79620000-6 Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych 79633000-0 Rozwój personelu 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80533100-0 Usługi szkolenia komputerowego, 80420000-4 Usługi e-learning






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę dostawy i instalacji wyświetlaczy holograficznych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę dostawy i instalacji wyświetlaczy holograficznych oraz usługę projektów graficznych do wyświetlaczy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI