Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup powierzchni reklamowej oraz powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń w prasie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup powierzchni reklamowej oraz powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń w prasie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a53d53e9-6c5d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000922/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Usługi publikacji ogłoszeń prasowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: (Numeracja zgodna z SWZ) 14.1.1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Miasta Łodzi) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email:zamowienia@uml.lodz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: (Numeracja zgodna z SWZ) 14.1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): (Numeracja zgodna z SWZ) 32.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenieParlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, że:32.1.1. Administratorem danych osobowych jestPrezydent Miasta Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail: lckm@uml.lodz.pl.32.1.2. Administrator wyznaczył inspektoraoraz zastępcę inspektora ochrony danych osobowych, z którymi może się Pani/Pan skontaktowaćpoprzez e-mail iod@uml.lodz.pl Z inspektorem ochrony danych i jego zastępcą można się kontaktowaćwe wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miasta Łodzi orazkorzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.32.1.3. Podanie danych osobowych jestwarunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzędzie Miasta Łodzi.Ogólną podstawę doprzetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporządzenia.Szczegółowecele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach: a) ustawie z dnia 11września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;b) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodekscywilny;c) ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;d) ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu: - przeprowadzenia postępowania oudzielenie zamówienia publicznego i wyłonienie wykonawcy; - zawarcia umowy; - rozliczenia finansowo księgowego.32.1.4. Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ichotrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawazamówień publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danychosobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe,ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej,Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej –eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane dopaństw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umówmiędzynarodowych.32.1.5. Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa została zakończona, anastępnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym iarchiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacji postępowania oraz 10lat w związku z zawartą umową, zgodnie z kategorią archiwalną B10, a w przypadku zmiany kategoriiarchiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji. Wprzypadku zamówień finansowanych ze środków funduszy europejskich lub innych środków niżpochodzące z budżetu Unii Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów tym zakresie do 25lat.32.1.6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiadaPani/Pan prawo do:a) dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnegorozporządzenia;b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia;c)ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia.. Ciąg dalszy w pkt 32.1.7., 32.1.8., 32.1.9., 32.2 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DSR-ZP-II.271.12.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem I części zamówienia jest zakup powierzchni reklamowej oraz powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w 2021 r. w płatnej gazecie codziennej o zasięgu krajowym wraz z jej cyklicznymi i okazjonalnymi dodatkami (która nie jest tabloidem) oraz w jej regionalnym wydaniu ukazującym się w Łodzi, której średnia sprzedaż wydań ogółem ze wskaźnika sprzedaży wydań ogółem z okresu 6 miesięcy wynosi minimum 64 tys. egzemplarzy, co potwierdzają dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, publikowane na stronie www.teleskop.org.pl. Zamówienie dotyczy emisji reklam, ogłoszeń i nekrologów w postaci drukowanej, których łączna suma powierzchni w gazecie wyniesie 6 stron (5 stron w wydaniu krajowym oraz 1 strona w wydaniu lokalnym) z jednoczesnym zastrzeżeniem możliwości zlecania odpowiedniej liczby modułów lub centymetrów w wydaniu lokalnym i krajowym w zależności od zaistniałej potrzeby. Rozliczenie następować będzie według cen jednostkowych Wykonawcy. Miejscem emisji reklam, ogłoszeń i nekrologów będą strony redakcyjne i ogłoszeniowe, w kolorze lub czarno-białe, emitowane w dowolny dzień, 6 dni w tygodniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zwiększenia zamówienia do 100 % wartości umowy4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: (numeracja zgodna z SWZ) 21.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznanaoferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów wramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra poprzecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równalub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
(numeracja zgodna z SWZ) 21.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznanaoferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów wramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra poprzecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równalub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem II części zamówienia jest zakup powierzchni reklamowej oraz powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w 2021 r. w płatnej gazecie codziennej ukazującej się w województwie łódzkim (która nie jest tabloidem), której średnia sprzedaż wydań ogółem ze wskaźnika sprzedaży wydań ogółem z okresu 6 miesięcy wynosi minimum 8,5 tys. egzemplarzy, co potwierdzają dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, publikowane na stronie www.teleskop.org.pl. Zamówienie dotyczy emisji reklam, ogłoszeń i nekrologów w postaci drukowanej, których łączna suma powierzchni w gazecie wyniesie 14 stronz jednoczesnym zastrzeżeniem możliwości zlecania odpowiedniej liczby modułów lub centymetrów w zależności od zaistniałej potrzeby. Rozliczenie następować będzie według cen jednostkowych Wykonawcy. Miejscem emisji reklam, ogłoszeń i nekrologów będą strony redakcyjne i ogłoszeniowe, w kolorze lub czarno-białe, emitowane w dowolny dzień, 6 dni w tygodniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zwiększenia zamówienia do 100 % wartości umowy4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: (numeracja zgodna z SWZ) 21.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznanaoferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów wramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra poprzecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równalub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
(numeracja zgodna z SWZ) 21.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznanaoferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów wramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra poprzecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równalub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem III części zamówienia jest zakup powierzchni reklamowej oraz powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w 2021 r. w płatnej gazecie codziennej ukazującej się w Łodzi (która nie jest tabloidem), której średnia sprzedaż wydań ogółem ze wskaźnika sprzedaży wydań ogółem z okresu 6 miesięcy wynosi minimum 10 tys. egzemplarzy, co potwierdzają dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, publikowane na stronie www.teleskop.org.pl. Zamówienie dotyczy emisji reklam, ogłoszeń i nekrologów w postaci drukowanej, których łączna suma powierzchni w gazecie wyniesie 4 strony z jednoczesnym zastrzeżeniem możliwości zlecania odpowiedniej liczby modułów lub centymetrów w zależności od zaistniałej potrzeby. Rozliczenie następować będzie według cen jednostkowych Wykonawcy. Miejscem emisji reklam, ogłoszeń i nekrologów będą strony redakcyjne i ogłoszeniowe, w kolorze lub czarno-białe, emitowane w dowolny dzień, 6 dni w tygodniu.