Wykonanie usługi aktualizacji wizualizacji terenów inwestycyjnych.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi aktualizacji wizualizacji terenów inwestycyjnych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-09-08
  • ZamawiającyKraków Nowa Huta Przyszłości Spółka Akcyjna z siedzibą w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00327853
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi aktualizacji wizualizacji terenów inwestycyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kraków Nowa Huta Przyszłości Spółka Akcyjna z siedzibą w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360968895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Willowe 30

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-902

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knhp.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://knhp.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

70.22.Z., Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi aktualizacji wizualizacji terenów inwestycyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3780d02e-2904-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327853

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Krakow Metropolitan Area for Business”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, poddziałanie 3.3.1 „Promocja gospodarcza Małopolski”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://knhp.com.pl/ogloszenia/szczegoly/131,-wykonanie-us%C5%82ugi-aktualizacji-wizualizacji-teren%C3%B3w-inwestycyjnych oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w części VII, VIII i IX SWZ - Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami lub innymi osobami zainteresowanymi dostępem do informacji związanej z prowadzonym postępowaniem; Wymagania dotyczące składania ofert i oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Oferta – wymagane dokumenty i oświadczenia; strony internetowe: https://knhp.com.pl/ogloszenia/szczegoly/131,-wykonanie-us%C5%82ugi-aktualizacji-wizualizacji-teren%C3%B3w-inwestycyjnych oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w części VII, VIII i IX SWZ - Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami lub innymi osobami zainteresowanymi dostępem do informacji związanej z prowadzonym postępowaniem; Wymagania dotyczące składania ofert i oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Oferta – wymagane dokumenty i oświadczenia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w części III. pkt 1 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w części III. pkt 1 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZS.2621.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi aktualizacji istniejących wizualizacji terenów inwestycyjnych.
2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie mieć za zadanie m.in.:
a) przygotowanie fotorealistycznych wizualizacji 3D terenów inwestycyjnych znajdujących się na terenie Krakowskiego Obszaru Funkcjonalnego („KrOF”);
b) wykonanie materiału filmowego w postaci 1 filmu zbiorczego oraz 7 filmów cząstkowych dla poszczególnych terenów inwestycyjnych – razem: 8 filmów. Filmy cząstkowe wykonane z powietrza (dronem), wzbogacone o animacje i fotorealistyczne wizualizacje 3D.
Materiał filmowy, o którym mowa powyżej wykonany zostanie na podstawie istniejących filmów, będących w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności wykorzystywał będzie niektóre ich elementy („elementy gotowe”) tj. wstęp, podsumowanie, plansze i animowane mapy, a także części główne filmów cząstkowych (ujęcia terenów inwestycyjnych) niewymagające aktualizacji. Materiał powinien również posiadać spójną z istniejącymi filmami szatę graficzną. Film zbiorczy zostanie wykonany na podstawie filmu istniejącego i stanowić będzie jego zaktualizowaną wersję. Elementy gotowe, zaczerpnięte z istniejących filmów, będą podlegać niezbędnym aktualizacjom – wszelkie zmiany w tym zakresie wprowadzone zostaną w porozumieniu z Zamawiającym lub na prośbę Zamawiającego;
c) zmontowanie nowopowstałych wizualizacji terenów inwestycyjnych oraz elementów gotowych w taki sposób, aby stanowiły spójną, pod względem wizualnym i znaczeniowym, całość;
d) aktualizację filmu zbiorczego polegającą w na usunięciu z materiału nieaktualnych filmów cząstkowych i zastąpienie ich nowopowstałymi oraz zmontowanie całości wraz z elementami gotowymi taki sposób, aby stanowiły spójną, pod względem wizualnym i znaczeniowym, całość;
e) przykładowe filmy podlegające aktualizacji dostępne są pod adresami https://www.youtube.com/watch?v=voW1T_oPa0A (wersja polskojęzyczna) i https://www.youtube.com/watch?v=F0WtKf6H1u0 (wersja angielskojęzyczna).
3. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79930000-2 - Specjalne usługi projektowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

92111210-7 - Produkcja filmów reklamowych

92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

32354500-4 - Filmy wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa - Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej jedną (1) usługę polegającą na wykonaniu filmu przy użyciu drona (ujęcia z powietrza) zawierającego fotorelistyczne wizualizacje 3D i co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na wykonaniu filmu w technologii wirtualnej rzeczywistości (virtual reality – VR);
2) dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną (1) osobę, posiadającą doświadczenie zawodowe, polegające na wykonaniu co najmniej jednego filmu w technologii wirtualnej rzeczywistości (virtual reality – VR), w oparciu o środowisko Unreal Engine i/lub Unity 3D lub tożsame (Projektant VR).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia) w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania - oświadczenie Wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 3 do SWZ) w zakresie podstaw do wykluczenia z postępowania, według wzoru określonego w załączniku nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) wykazu usług, o których mowa w części VI. pkt 2.1.4.1. SWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ;
2) wykazu osób, o których mowa w części VI. pkt 2.1.4.2. SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego zapisów wynika odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i potwierdzać przyjęcie pełnomocnictwa przez pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SWZ wzorach muszą być podpisane przez pełnomocnika. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być sformułowana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie z tą ofertą. Składając ofertę, w miejscu przeznaczonym na dane Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (a nie pełnomocnika). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
W przypadku konsorcjum – oferta wspólna – w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie (załącznik nr 3 do SWZ) składają wszyscy Wykonawcy z zaznaczeniem warunku, który jest spełniany przez danego Wykonawcę - wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego według części VIII. pkt 8 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowo określono w części XVI SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług doradztwa biznesowego - Oświęcim, Wadowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług doradztwa biznesowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI