Wykonanie tłumaczeń pisemnych artykułów naukowych z j. polskiego na j. angielski

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie tłumaczeń pisemnych artykułów naukowych z j. polskiego na j. angielski i z j. angielskiego na j. polski oraz korekty tekstów w j. angielskim przez native speakera j. angielskiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiała Podlaska
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-02-02
  • ZamawiającyAkademia Bialska im. Jana Pawła II
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-25
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00067903
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie tłumaczeń pisemnych artykułów naukowych z j. polskiego na j. angielski i z j. angielskiego na j. polski oraz korekty tekstów w j. angielskim przez native speakera j. angielskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Bialska im. Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030310705

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sidorska 95/97

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kalinowska@akademiabialska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.akademiabialska.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie tłumaczeń pisemnych artykułów naukowych z j. polskiego na j. angielski i z j. angielskiego na j. polski oraz korekty tekstów w j. angielskim przez native speakera j. angielskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8b7d52d-bb7a-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8b7d52d-bb7a-11ee-b7da-22bd761ba7f3

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e8b7d52d-bb7a-11ee-b7da-22bd761ba7f3

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu: 1.1. Platformy e-Zamówienia za
pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce "Formularze" ("Formularze do komunikacji"), lub 1.2. poczty elektronicznej pod adresem m.kalinowska@akademiabialska.pl 2. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont, zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, wymagania techniczne i organizacyjne określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin. Szczegółowe informacje / instrukcje można uzyskać pod adresem, https://ezamowienia.gov.pl w zakładce "Centrum Pomocy". Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymogi dotyczące RODO zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymogi dotyczące RODO zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.272.53.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tłumaczeń pisemnych artykułów naukowych z j. polskiego na j. angielski i z j. angielskiego na j. polski oraz korekty tekstów w j. angielskim przez native speakera j. angielskiego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. wykonywanie tłumaczeń zwykłych (nie wymagających poświadczenia) z języka polskiego na język angielski sukcesywnie przekazanych przez Zamawiającego artykułów naukowych przeznaczonych do publikacji w czasopiśmie naukowym, tekstów na stronę internetową czasopisma lub artykułów od redakcji oraz korekta językowa przetłumaczonego tekstu w j. angielskim przez native speakera w łącznej ilości 250 stron przeliczeniowych. Strona liczona jako 1 800 znaków ze spacjami. Tłumaczenia/korekta będzie obejmować artykuły naukowe związane z następującą tematyką: nauki medyczne, nauki o zdrowiu, nauki o kulturze fizycznej;
2.2. wykonywanie tłumaczeń zwykłych (nie wymagających poświadczenia) z języka angielskiego na język polski sukcesywnie przekazanych przez Zamawiającego artykułów naukowych przeznaczonych do publikacji w czasopiśmie naukowym w łącznej ilości 60 stron przeliczeniowych. Strona liczona jako 1 800 znaków ze spacjami. Tłumaczenia będą obejmować artykuły naukowe związane z następującą tematyką: nauki medyczne, nauki o zdrowiu, nauki o kulturze fizycznej;
2.3. korekta językowa tekstów w języku angielskim – sprawdzanie pod kątem poprawności językowej, gramatycznej, stylistycznej i leksykalnej przez native speakera języka angielskiego w łącznej ilości 600 stron. Strona liczona jako 1 800 znaków ze spacjami. Korekta będzie obejmować artykuły naukowe związane z następującą tematyką: nauki medyczne, nauki o zdrowiu, nauki o kulturze fizycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
1.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
1.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
1.4. Zdolność techniczna lub zawodowa. Wykonawca musi dysponować:
1.4.1. Minimum jedną osobą posiadającą (dotyczy tłumacza):
1.4.1.1. ukończone studia z filologii angielskiej lub lingwistyki stosowanej w stopniu magisterskim;
1.4.1.2. która urodziła się, wychowała i mieszkała przez minimum pierwsze 18 lat w Polsce
1.4.1.3. przynajmniej 2-letnie doświadczenie w wykonywaniu tłumaczeń pisemnych z języka polskiego na angielski i z angielskiego na polski, w tym tłumaczeń dotyczących dziedzin: nauki medyczne, nauki o zdrowiu, nauki o kulturze fizycznej, nauki farmaceutyczne..
oraz
1.4.2. Minimum jedną osobą (dotyczy native speakera):
1.4.2.1. posiadającą wykształcenie wyższe związane z jedną z następujących dziedzin: nauki medyczne, nauki o zdrowiu, nauki o kulturze fizycznej, nauki farmaceutyczne;
1.4.2.2. która urodziła się i/lub wychowała oraz mieszkała przez minimum 16 lat w kraju anglojęzycznym, tj.: w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych Ameryki, Kanadzie, Australii itp. i której ojczystym językiem jest język angielski;
1.4.2.3. posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w korekcie tekstów, w tym tekstów naukowych do czasopism naukowych, z przynajmniej jednej z dziedzin: nauki medyczne/ nauki o zdrowiu, nauki o kulturze fizycznej, nauki farmaceutyczne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składają się:
1. formularz oferty, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ;
2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
Oraz
4. o ile nie wynika to ze złożonych dokumentów do oferty lub z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 57 z późn. zm.) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarto w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności poprzez Platformę e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl/ w formie elektronicznej w pliku .pdf, jpg, lub jednym z programów z pakietu MS OFFICE bądź zgodnym z nim pakiecie oprogramowania biurowego i podpisana podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej w jednym z ww. formatów opatrzonego podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-02 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przedmiot umowy należy zrealizować w terminie do 31.01.2025 r. lub wykorzystania limitu stron.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę dostawy i instalacji wyświetlaczy holograficznych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę dostawy i instalacji wyświetlaczy holograficznych oraz usługę projektów graficznych do wyświetlaczy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI