Wykonanie projektu, koncepcji wizualnej oraz realizacja usługi zabudowy stoisk oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie projektu, koncepcji wizualnej oraz realizacja usługi zabudowy stoisk oraz stref konferencyjnych Politechniki Warszawskiej wraz z usługami towarzyszącymi.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-07-24
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA WARSZAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-16
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00415203
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie projektu, koncepcji wizualnej oraz realizacja usługi zabudowy stoisk oraz stref konferencyjnych Politechniki Warszawskiej wraz z usługami towarzyszącymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: renata.debowska@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu, koncepcji wizualnej oraz realizacja usługi zabudowy stoisk oraz stref konferencyjnych Politechniki Warszawskiej wraz z usługami towarzyszącymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5868c617-ea99-4c09-8e2d-f7e8ccf49e76

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025337/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.95 Zaprojektowanie i wykonanie stoiska modułowego do wykorzystania na wydarzeniach targowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/954444

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Wszelka komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem strony internetowej postępowania, sekcja „Komunikaty”.
2. Strona internetowa postępowania jest zamieszczona na internetowej Platformie zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/ prowadzonej przez Open Nexus sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-144), ul. Bolesława Krzywoustego 3, https://opennexus.pl/.
3. W przypadku awarii Platformy zakupowej, Wykonawcy mogą się kontaktować za pomocą poczty elektronicznej pod adres: renata.debowska@pw.edu.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie i komunikowanie się z Zamawiającym za pomocą strony internetowej postępowania:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS X 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) dowolna przeglądarka internetowa,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisany w rozdziale XV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w rozdziale XV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CINN-ZP06/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Wykonanie projektu, koncepcji wizualnej oraz realizacja usługi zabudowy stoisk oraz stref konferencyjnych Politechniki Warszawskiej wraz z usługami towarzyszącymi, polegająca na:
1.1 wykonaniu projektu i koncepcji wizualnej stoiska Politechniki Warszawskiej na targach MSPO 2024,
1.2 wykonaniu projektu i koncepcji wizualnej stoiska Politechniki Warszawskiej na targach: INTARG 2025, MSPO 2025, WIW 2025,
1.3 wykonanie dwóch projektów i koncepcji wizualnej strefy konferencyjnej 12m2 z barem kawowym oraz strefy konferencyjnej 12 m2 bez baru kawowego, na wydarzeniach: FORUM ROZWOJU MAZOWSZA 2024, CEBIO FORUM 2025, FORUM ROZWOJU MAZOWSZA 2025,
1.4 realizacji usługi zabudowy stoiska Politechniki Warszawskiej wraz z wyposażeniem, sprzętem multimedialnym i usługami towarzyszącymi na targach: MSPO 2024,
1.5 realizacji usługi zabudowy stoiska Politechniki Warszawskiej wraz z wyposażeniem, sprzętem multimedialnym i usługami towarzyszącymi na targach: INTARG 2025, MSPO 2025, WIW 2025,
1.6 realizacji usługi zabudowy strefy konferencyjnej 12 m2 bez baru kawowego wraz z wyposażeniem, sprzętem multimedialnym i usługami towarzyszącymi na wydarzeniach: FORUM ROZWOJU MAZOWSZA 2024,
1.7 realizacji usługi zabudowy strefy konferencyjnej 12m2 wraz z wyposażeniem, sprzętem multimedialnym i usługami towarzyszącymi na wydarzeniach: CEBIO FORUM 2025 (z barem kawowym), FORUM ROZWOJU MAZOWSZA 2025 (bez baru kawowego),
1.8 wykonaniu, dostarczeniu i przechowywaniu dotykowego, nowoczesnego w formie, designie i funkcjonalności wolnostojącego, interaktywnego, dwustronnego totemu multimedialnego z brandingiem do wielokrotnego użytku z niezbędnym oprogramowaniem oraz dostawą na adres wskazany przez Zamawiającego na żądanie Zamawiającego lub po okresie przechowywania totemu,
1.9 świadczeniu następujących usług najmu dodatkowego wyposażenia i sprzętu (Część B Formularza Cenowego) w zakresie Wydarzeń określonych w pkt 1.4, 1.5, 1.6, złożonych przez Zamawiającego Zleceń w czasie trwania Umowy (w ramach prawa opcji); Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całym okresie trwania Umowy, jednak nie później niż wraz ze złożeniem Zlecenia na organizację ostatniego eventu wskazanego w OPZ:
1.9.1 każdorazowy najem wyposażenia i sprzętu multimedialnego wraz z zapewnieniem usług towarzyszących opisanych w OPZ, zgodnie ze Zleceniami Zamawiającego,
1.9.2 zapewnienie każdorazowej obsługi technicznej stoiska Politechniki Warszawskiej, strefy konferencyjnej 12m2 oraz koordynatora podczas każdej realizacji,
1.9.3 zapewnienie każdorazowej usługi transportu stoiska Politechniki Warszawskiej oraz strefy konferencyjnej wraz z wyposażeniem (z miejsca przechowywania na miejsce wydarzenia oraz z powrotem) oraz ich montażu i demontażu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

79900000-3 - Różne usługi branżowe i podobne

63120000-6 - Usługi składowania i magazynowania

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający korzysta z prawa opcji na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowny, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ, przedmiotem prawa opcji będą usługi najmu dodatkowego wyposażenia i sprzętu (Część B Formularza Cenowego) w zakresie Wydarzeń i złożonych przez Zamawiającego Zleceń w czasie trwania Umowy. Wartość w ramach prawa opcji wyniesie maksymalnie 20% wynagrodzenia brutto, określonego w § 6 ust. 1 Projektowanych postanowień umownych. Do Zleceń w ramach prawa opcji będą miały zastosowanie ceny określone w tabeli B Formularza cenowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja wizualizacji stoiska i strefy konferencyjnej

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie co najmniej trzy (3) usługi przygotowania i zabudowy powierzchni wystawienniczej (minimum 50 m2 każda) na targach lub konferencjach, o liczbie uczestników co najmniej 1000, a wartość każdej z tych usług była równa lub większa niż 90 000,00 złotych brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).;
2) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby powyższy warunek spełniał w całości co najmniej jeden z Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
2) aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie: w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (nie mniejszą niż 500 000,00 zł) wraz z potwierdzeniem zapłaty składki ubezpieczeniowej oraz informacją o wartości środków wykorzystanych z polisy;
2) Wykaz usług z podaniem, nazwy oraz daty targów/konferencji, wartości zamówienia, podmiotów, na rzecz których usługi zostały zrealizowane (odbiorca usługi), danych kontaktowych do przedstawiciela odbiorcy usługi, metrażem stoiska, oraz uczestników targów/konferencji, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte zrealizowanie wykazanych usług;
Dokumentami potwierdzającymi należytą realizację usług, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed dniem składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Koncepcje wizualizacji:
1) stoiska Politechniki Warszawskiej na targi MSPO 2024;
2) strefy konferencyjnej z barem kawowym;
3) strefy konferencyjnej bez baru kawowego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Ujęte w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały opisane w § 12 Projektowanych postanowień umowy - Załącznik nr 1 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-24 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie, dostawę i montaż tablic informacyjnych
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie, dostawę i montaż tablic informacyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI