Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
WYKONANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z INFORMATYZACJĄ MATERIAŁÓW POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO WRAZ Z KALIBRACJĄ OBRAZÓW RASTROWYCH
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoTczew
WojewództwoPomorskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-05-10
ZamawiającyPowiat Tczewski
Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
Numer ogłoszenia2021/BZP 00044183
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044183 z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi WYKONANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z INFORMATYZACJĄ MATERIAŁÓW POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO WRAZ Z KALIBRACJĄ OBRAZÓW RASTROWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tczewski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675267
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001534/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Cyfryzacja i implementacja do bazy danych Systemu EWID2007 materiałów Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego oraz kalibracja obrazów rastrowych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.5. Złożenie oferty następuje za pośrednictwem ”Formularza składania oferty” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania:a) szyfrowanie ofert odbywa się automatycznie przez system,b) za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku ”ZŁÓŻ OFERTĘ” w drugim kroku i wyświetleniu komunikatu, że oferta została złożona,c) Wykonawca może, do upływu terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę (sposób zmiany lub wycofania oferty określony został w instrukcji, o której mowa w pkt 12.3 SWZ),d) z uwagi na to, że złożona oferta jest zaszyfrowana nie można jej edytować w celu dokonania zmiany. Zmianę oferty należy dokonać poprzez wycofanie uprzednio złożonej oferty i złożenie nowej,e) zmianę lub wycofanie oferty należy zrobić do upływu terminu składania ofert,f) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty,g) występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. 12.6. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1261), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w rozdziale 24 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w rozdziale 24 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest informatyzacja analogowych materiałów Zasobu tj. zarysów pomiarowych, zarysów katastralnych, pierworysów, operatów technicznych dla obszaru powiatu tczewskiego rozumiana jako:5.1.1 przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji źródłowej wchodzącej w skład operatów technicznych, 5.1.2 przetworzenie do postaci cyfrowej i kalibracja obrazów rastrowych,5.1.3 umieszczenie na tych dokumentach identyfikatora zgodnego z rozporządzeniem PZGiK, 5.1.4 opisanie ww. dokumentów metadanymi oraz zgromadzenie ich w repozytorium o strukturze wskazanej przez Zamawiającego,5.1.5 implementacja cyfrowej dokumentacji wraz z metadanymi do Systemu PZGiK.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79999000-3 - Usługi skanowania i fakturowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79999100-4 - Usługi skanowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Wykonanie prac związanych z informatyzacją materiałów Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 Ustawy.8.2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:8.1.1. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:a) co najmniej 2 (dwa) zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł każde, polegające na informatyzacji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wraz z wykonaniem zasilenia systemu informatycznego do prowadzenia Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego;b) co najmniej 1 (jedno) zamówienie, w skład którego wchodziła kalibracja obrazów rastrowych.UWAGA: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał dwa zamówienia, o których mowa w pkt 8.1.1 lit. a) SWZ, z czego jedno z nich obejmowało dodatkowo zadanie dotyczące kalibracji obrazów rastrowych (które Zamawiający określa w pkt 8.1.1 lit. b SWZ). 8.1.2. dysponuje lub będzie dysponować w całym okresie realizacji zamówienia, zespołem co najmniej 5 (pięciu) osób, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w skład którego wchodzi co najmniej: 1 (jeden) Specjalista ds. geodezji i kartografii, posiadający uprawnienia geodezyjne z zakresu 1,2 w rozumieniu przepisów art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 ze zm.) oraz co najmniej 1 (jedna) osoba posiadająca doświadczenie obejmujące udział w realizacji co najmniej jednego zamówienia, o którym mowa w pkt 8.1.1 lit. a SWZ. Zamawiający dopuszcza, aby warunek posiadania uprawnień geodezyjnych oraz udziału w realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 8.1.1 lit. a SWZ, spełniała ta sama osoba.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2.2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – potwierdzający wykonanie zamówień określonych szczegółowo w pkt 8.1.1 SWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2A do SWZ – Wykaz usług wykonanych.UWAGA: Do ww. wykazu należy załączyć dowody, określające czy ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.9.2.3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem Nr 2B do SWZ – Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2.1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.UWAGA: 1) Zamawiający nie wezwie do złożenia dokumentu określonego w pkt 9.2.1. SWZ, jeżeli będzie mógł go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych rejestrów a Wykonawca wskaże w ofercie niezbędne, dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.2.1 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono jego upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Niniejszy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 9.2.1 ppkt 1) SWZ, zastępuje się go odpowiednio oświadczeniem Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone – odpowiednio: pod przysięgą, przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Niniejszy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
19.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 100/00).19.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.19.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:19.3.1. pieniądzu;19.3.2. gwarancjach bankowych;19.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;19.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).19.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Getin Noble Bank S.A.: 06 1560 0013 2226 4983 1000 0003W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg nr ZP.272.7.2021”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.19.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:19.5.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie, 19.5.2. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,19.5.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,19.5.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert), 19.5.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,19.5.6. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);19.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy zostanie odrzucona.19.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty (pkt 9.1.6. SWZ).11.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1.2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.11.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (pkt 9.1.5. SWZ).11.4. Zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia regulują przepisy art. 58-59, 117 oraz 445 ust. 1 Ustawy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności:1. w przypadku zmian przepisów prawa w okresie obowiązywania umowy, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy,2. w przypadku następstw siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożliwość zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom), w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie przyrody, np. niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam haka do auta Nissan Qashqai - Rybnik
Lokalizacja zleceniaśląskie
Data dodania23-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam nowego Nissana Qashqai automat z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika potrzebuję haka zdejmowanego na 13 PIN aby po wypięciu haka działała klapa bagażnika elektrycznie.