Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie pilotażowych wdrożeń wybranych Sektorowych Ram Kwalifikacji w zakresie rozwoju kompetencji w podmiotach branżowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górczewska 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie pilotażowych wdrożeń wybranych Sektorowych Ram Kwalifikacji w zakresie rozwoju kompetencji w podmiotach branżowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8675472a-979b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Wspieranie funkcjonowania i doskonalenie ZSK na rzecz wykorzystania oferowanych w nim rozwiązań do realizacji celów strategii rozwoju kraju” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: §9 Informacje o środkachkomunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami,oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbieraniakorespondencji elektronicznejSkrócona instrukcja przygotowania i wysłania oferty z użyciem podpisuzaufanego.1. Skrócona instrukcja złożenia oferty w postępowaniu z użyciem podpisu zaufanegozostała opisana w pkt 2-5 poniżej. Wszystkie wymagania odnośnie korzystania z Miniportalu zostałyzawarte w Instrukcji opublikowanej na stronie: https;//www.miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje2. Należyspakować wszystkie dokumenty składające się na ofertę. 3. Następnie, skompresowany plik należypodpisać podpisem zaufanym tj. z wykorzystaniem EPUAP-u na stronie:https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNERdalsze informacje i szczegółysposobu komunikacji określono w §9 i §10 SIWZ.https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej: zamówienia@ibe.edu.pl.7. Złożenie dokumentów na nośniku danych (np. CD,pendrive) jest niedopuszczalne.8. Wykonawca składa ofertę, dalej „oferta” za pośrednictwemFormularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również naMiniportalu. Mechanizm szyfrowania jest udostępniony dla wykonawców na Miniportalu.9. Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji z Zamawiającym.10. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikających zrozporządzenia RODO znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ oraz w załączniku nr 5 do umowy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikających zrozporządzenia RODO znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ oraz w załączniku nr 5 do umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IBE/7/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 643856,89 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pilotażowe wdrożenie jednej z następujących SRK: Motoryzacji (SRK Moto) lub Chemii (SRK Chem) lub Górnictwa (SRKG) lub IT (SRK IT). Wykonawca, w ramach każdej z części wybiera jedną SRK. Pilotaż w każdej ze wskazanych grup ram sektorowych jest osobną częścią zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część niniejszego zamówienia. Jeżeli w wybranej ramie sektorowej wydzielono obszary znacznie różniące się kompetencjami (najczęściej jako tzw. podramy), Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania jednego z nich.Pilotaż wybranej SRK prowadzony będzie w obszarze rozwoju kompetencji w przynajmniej jednym podmiocie w Polsce w branży związanej z daną ramą sektorową. Zamawiający dopuszcza też pilotaż w części (dziale) instytucji, jeśli zakres pracy tego działu jest zgodny z wskazaną przez Wykonawcę SRK. Pilotaż odbędzie się dla pięciu stanowisk obejmujących łącznie w podmiocie objętym pilotażem przynajmniej 150 osób, lub alternatywnie pilotaż może być przeprowadzony w co najmniej 5 podmiotach, w każdym z nich co najmniej dla 2 stanowisk na których pracuje przynajmniej 5 osób.Pilotaż ten ma na celu zidentyfikowanie realnych i potencjalnych korzyści oraz barier związanych z procesem implementacji SRK oraz zdobycie informacji pozwalających na skuteczne wykorzystanie SRK w kolejnych podmiotach w określonej branży w przyszłości. Kluczowe z punktu Zamawiającego jest by pilotaż dotyczył rzeczywistych działań związanych z rozwojem kompetencji i odpowiadał potrzebom podmiotów, w których będzie prowadzony. Wykonawca jest zobowiązany wykorzystać sektorowe ramy kwalifikacji wypracowane we współpracy z Instytutem Badań Edukacyjnych (zob. rozdz. 6. OPZ – załącznik nr 7 do SWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 214618,70 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym niż 5 dni wezwie Wykonawcę, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania. Art. 274 ustawy pzp stosuje się.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.3. Zamawiający dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust. 2 ustawy.4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną przez Wykonawcę w ofercie wyrażoną słownie oraz cyfrowo za prawidłową Zamawiający uzna wartość (cenę) wyrażoną słownie z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena zasadności wykorzystania SRK w podmiocie
4.3.6.) Waga: 18,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena zasadności wybranych działań z proponowanej przez Zamawiającego w pkt 2.3 OPZ listy w stosunku do działalności i potrzeb podmiotu
4.3.6.) Waga: 21,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szczegółowy opis planowanych działań
4.3.6.) Waga: 21,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Harmonogram planowanych działań
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym niż 5 dni wezwie Wykonawcę, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania. Art. 274 ustawy pzp stosuje się.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.3. Zamawiający dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust. 2 ustawy.4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną przez Wykonawcę w ofercie wyrażoną słownie oraz cyfrowo za prawidłową Zamawiający uzna wartość (cenę) wyrażoną słownie z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 pzp.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pilotażowe wdrożenie jednej z następujących SRK: Handlu (SRKH) lub Energetyki (SRKE) lub Rolnictwa (SRK Rol) lub Zdrowia Publicznego (SRK ZP).Wykonawca, w ramach każdej z części wybiera jedną SRK. Pilotaż w każdej ze wskazanych grup ram sektorowych jest osobną częścią zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część niniejszego zamówienia. Jeżeli w wybranej ramie sektorowej wydzielono obszary znacznie różniące się kompetencjami (najczęściej jako tzw. podramy), Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania jednego z nich.Pilotaż wybranej SRK prowadzony będzie w obszarze rozwoju kompetencji w przynajmniej jednym podmiocie w Polsce w branży związanej z daną ramą sektorową. Zamawiający dopuszcza też pilotaż w części (dziale) instytucji, jeśli zakres pracy tego działu jest zgodny z wskazaną przez Wykonawcę SRK. Pilotaż odbędzie się dla pięciu stanowisk obejmujących łącznie w podmiocie objętym pilotażem przynajmniej 150 osób, lub alternatywnie pilotaż może być przeprowadzony w co najmniej 5 podmiotach, w każdym z nich co najmniej dla 2 stanowisk na których pracuje przynajmniej 5 osób.Pilotaż ten ma na celu zidentyfikowanie realnych i potencjalnych korzyści oraz barier związanych z procesem implementacji SRK oraz zdobycie informacji pozwalających na skuteczne wykorzystanie SRK w kolejnych podmiotach w określonej branży w przyszłości. Kluczowe z punktu Zamawiającego jest by pilotaż dotyczył rzeczywistych działań związanych z rozwojem kompetencji i odpowiadał potrzebom podmiotów, w których będzie prowadzony. Wykonawca jest zobowiązany wykorzystać sektorowe ramy kwalifikacji wypracowane we współpracy z Instytutem Badań Edukacyjnych (zob. rozdz. 6. OPZ – załącznik nr 7 do SWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 214618,70 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym niż 5 dni wezwie Wykonawcę, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania. Art. 274 ustawy pzp stosuje się.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.3. Zamawiający dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust. 2 ustawy.4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną przez Wykonawcę w ofercie wyrażoną słownie oraz cyfrowo za prawidłową Zamawiający uzna wartość (cenę) wyrażoną słownie z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena zasadności wykorzystania SRK w podmiocie
4.3.6.) Waga: 18,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena zasadności wybranych działań z proponowanej przez Zamawiającego w pkt 2.3 OPZ listy w stosunku do działalności i potrzeb podmiotu
4.3.6.) Waga: 21,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szczegółowy opis planowanych działań
4.3.6.) Waga: 21,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Harmonogram planowanych działań
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym niż 5 dni wezwie Wykonawcę, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania. Art. 274 ustawy pzp stosuje się.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.3. Zamawiający dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust. 2 ustawy.4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną przez Wykonawcę w ofercie wyrażoną słownie oraz cyfrowo za prawidłową Zamawiający uzna wartość (cenę) wyrażoną słownie z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 pzp.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pilotażowe wdrożenie jednej z następujących SRK: Sportu (SRKS) lub Usług Rozwojowych (SRK UR) lub Nieruchomości (SRKN).Wykonawca, w ramach każdej z części wybiera jedną SRK. Pilotaż w każdej ze wskazanych grup ram sektorowych jest osobną częścią zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część niniejszego zamówienia. Jeżeli w wybranej ramie sektorowej wydzielono obszary znacznie różniące się kompetencjami (najczęściej jako tzw. podramy), Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania jednego z nich.Pilotaż wybranej SRK prowadzony będzie w obszarze rozwoju kompetencji w przynajmniej jednym podmiocie w Polsce w branży związanej z daną ramą sektorową. Zamawiający dopuszcza też pilotaż w części (dziale) instytucji, jeśli zakres pracy tego działu jest zgodny z wskazaną przez Wykonawcę SRK. Pilotaż odbędzie się dla pięciu stanowisk obejmujących łącznie w podmiocie objętym pilotażem przynajmniej 150 osób, lub alternatywnie pilotaż może być przeprowadzony w co najmniej 5 podmiotach, w każdym z nich co najmniej dla 2 stanowisk na których pracuje przynajmniej 5 osób.Pilotaż ten ma na celu zidentyfikowanie realnych i potencjalnych korzyści oraz barier związanych z procesem implementacji SRK oraz zdobycie informacji pozwalających na skuteczne wykorzystanie SRK w kolejnych podmiotach w określonej branży w przyszłości. Kluczowe z punktu Zamawiającego jest by pilotaż dotyczył rzeczywistych działań związanych z rozwojem kompetencji i odpowiadał potrzebom podmiotów, w których będzie prowadzony. Wykonawca jest zobowiązany wykorzystać sektorowe ramy kwalifikacji wypracowane we współpracy z Instytutem Badań Edukacyjnych (zob. rozdz. 6. OPZ – załącznik nr 7 do SWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 214618,70 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym niż 5 dni wezwie Wykonawcę, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania. Art. 274 ustawy pzp stosuje się.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.3. Zamawiający dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust. 2 ustawy.4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną przez Wykonawcę w ofercie wyrażoną słownie oraz cyfrowo za prawidłową Zamawiający uzna wartość (cenę) wyrażoną słownie z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena zasadności wykorzystania SRK w podmiocie
4.3.6.) Waga: 18,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena zasadności wybranych działań z proponowanej przez Zamawiającego w pkt 2.3 OPZ listy w stosunku do działalności i potrzeb podmiotu
4.3.6.) Waga: 21,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szczegółowy opis planowanych działań
4.3.6.) Waga: 21,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Harmonogram planowanych działań
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym niż 5 dni wezwie Wykonawcę, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania. Art. 274 ustawy pzp stosuje się.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.3. Zamawiający dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust. 2 ustawy.4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną przez Wykonawcę w ofercie wyrażoną słownie oraz cyfrowo za prawidłową Zamawiający uzna wartość (cenę) wyrażoną słownie z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 pzp.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4