Wykonanie maks 600 szt zdjęć przedstawiających potencjał inwestycyjny oraz przygotowanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie maks 600 szt zdjęć przedstawiających potencjał inwestycyjny oraz przygotowanie projektu szablonu/wzoru jednolitego katalogu inwestycyjnego i projektu szablonu/wzoru jednolitej prezentacji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-08
  • ZamawiającyWOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-31
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie maks 600 szt zdjęć przedstawiających potencjał inwestycyjny oraz przygotowanie projektu szablonu/wzoru jednolitego katalogu inwestycyjnego i projektu szablonu/wzoru jednolitej prezentacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie maks 600 szt zdjęć przedstawiających potencjał inwestycyjny oraz przygotowanie projektu szablonu/wzoru jednolitego katalogu inwestycyjnego i projektu szablonu/wzoru jednolitej prezentacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b25c7bd1-097d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003369/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Usługi fotograficzne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

7. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 w związku z realizacją projektu „Standardy obsługi inwestora w Małopolsce

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniPortalu i poczty elektronicznej Zamawiającego.
Szczegółowe instrukcje użytkowania miniPortalu dostępne są na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem: https://www.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO ujęte są w załącznikach 1A i 1B do swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SG-IV.272.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 418382,12 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72390,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie maksymalnie 600 sztuk zdjęć w formacie jpg i tiff w wysokiej rozdzielczości przedstawiających potencjał inwestycyjny Jednostek Samorządu Terytorialnego z województwa małopolskiego (zwanych dalej JST) np. tereny inwestycyjne, obiekty inwestycyjne, hale oraz przygotowanie projektu szablonu/wzoru jednolitego katalogu inwestycyjnego dla JST i projektu szablonu/wzoru jednolitej prezentacji multimedialnej dla JST wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich. Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu „Standardy obsługi inwestora w Małopolsce” na obszarze województwa małopolskiego.
Zamówienie obejmuje m.in.:
1) Przygotowanie projektu szablonu/wzoru jednolitego katalogu inwestycyjnego dla JST w formacie A4, przy zastosowaniu popularnych i wszechstronnych programów graficznych wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich. Projekt szablonu/wzoru katalogu inwestycyjnego powinien być przygotowany w plikach otwartych umożliwiających edycję oraz w wersji zoptymalizowanej do wyświetlania w sieci. Wersja elektroniczna katalogu musi być dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami według standardu WCAG 2.0 na poziomie AA.
2) Przygotowanie projektu szablonu/wzoru jednolitej prezentacji multimedialnej dla JST, przy zastosowaniu popularnych i wszechstronnych programów wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich. Projekt szablonu/wzoru prezentacji powinien być przygotowany w plikach otwartych umożliwiających edycję oraz w wersji zoptymalizowanej do wyświetlania w sieci. Wersja elektroniczna katalogu musi być dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami według standardu WCAG 2.0 na poziomie AA.
3) Wykonanie maksymalnie 600 sztuk zdjęć w maksymalnie 85 lokalizacjach na terenie Małopolski, w tym ok. 240 (+/- 30) wykonanych z powietrza np. z użyciem drona przedstawiających potencjał inwestycyjny JST z województwa małopolskiego np. tereny inwestycyjne, obiekty inwestycyjne, hale itp. wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich.

Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie województwa Małopolskiego.

Zamawiający chcąc wyjść naprzeciw potrzebom zgłaszanym przez JST planuje przygotować profesjonalne zdjęcia przedstawiające potencjał inwestycyjny JST oraz projekt szablonu/wzoru jednolitego katalogu inwestycyjnego dla JST i szablonu/wzoru jednolitej prezentacji multimedialnej dla JST, co pozwoli na skuteczną realizację zadań marketingowych przez JST jak m.in.: przygotowywanie oferty inwestycyjnej dla inwestorów/przedsiębiorców, publikacji, redagowanie stron www czy też prowadzenie działań w mediach społecznościowych. Przygotowane ww. materiały wykorzystywane będą do celów promocyjno – informacyjnych poszczególnych JST.

2. Zamówienie nie będzie udzielone w częściach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 1D do swz i będzie on wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
5. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
6. Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do utworów powstałych w ramach realizacji umowy, w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w tym prawo do dalszego nimi rozporządzania.
7. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 w związku z realizacją projektu „Standardy obsługi inwestora w Małopolsce”.
8. Oznaczenie wg CPV: 79960000-1 usługi fotograficzne i pomocnicze, 79822500-7 usługi projektów graficznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
Ocena ofert w kryterium „Cena wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:
Cena=(Najniższa cena wykonania zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena wykonania zamówienia oferty ocenianej) x 50 pkt

Ocena ofert w kryterium „Termin realizacji/dostarczenia zamówienia od dnia podpisania umowy” zostanie dokonana według zasad:
jeżeli Wykonawca zadeklaruje, poprzez zaznaczenie np. x w pkt. 4 formularza oferty termin realizacji/dostarczenia zamówienia będzie wynosił:
wykonanie projektu szablonu/wzoru jednolitego katalogu inwestycyjnego i projektu szablonu/wzoru jednolitej prezentacji multimedialnej do 4 miesięcy oraz wykonanie zdjęć do 15 miesięcy – oferta otrzyma 0 pkt,
wykonanie projektu szablonu/wzoru jednolitego katalogu inwestycyjnego i projektu szablonu/wzoru jednolitej prezentacji multimedialnej do 3 miesięcy oraz wykonanie zdjęć do 14 miesięcy – oferta otrzyma 5 pkt,
wykonanie projektu szablonu/wzoru jednolitego katalogu inwestycyjnego i projektu szablonu/wzoru jednolitej prezentacji multimedialnej do 2 miesięcy oraz wykonanie zdjęć do 12 miesięcy – oferta otrzyma 10 pkt.

W przypadku niezaznaczenia żadnego z ww. terminów w pkt. 4 formularza oferty Zamawiający uzna, że wykonawca zadeklarował termin na wykonanie projektu szablonu/wzoru jednolitego katalogu inwestycyjnego i projektu szablonu/wzoru jednolitej prezentacji multimedialnej do 4 miesięcy oraz wykonanie zdjęć do 15 miesięcy i oferta otrzyma 0 pkt.

Ocena ofert w kryterium „Portfolio” zostanie dokonana według zasad:

Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę portfolio fotograficznego. Zamawiający oceniać będzie przez trafność doboru materiałów do portfolio. Zamawiający przez Trafność doboru materiałów do portfolio rozumie zdjęcia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia tj. zdjęcia terenów inwestycyjnych, stref gospodarczych, obiektów inwestycyjnych, hal, biurowców, linii produkcyjnych, magazynów itp. Zamawiający oceniać będzie 20 zdjęć zamieszczonych w portfolio Wykonawcy. Pliki powinny być w formatach, rozdzielczościach, rozmiarach i jakości zapewniających czytelność i umożliwiających Zamawiającemu ocenę oferty w kryterium „Portfolio”.
jeżeli Wykonawca przedstawi 20 zdjęć zgodnych tematycznie z przedmiotem zamówienia – 40 pkt
jeżeli Wykonawca przedstawi 15 zdjęć zgodnych tematycznie z przedmiotem zamówienia – 30 pkt
jeżeli Wykonawca przedstawi 10 zdjęć zgodnych tematycznie z przedmiotem zamówienia – 20 pkt
jeżeli Wykonawca przedstawi 5 zdjęć zgodnych tematycznie z przedmiotem zamówienia – 10 pkt
jeżeli Wykonawca przedstawi mniej niż 5 zdjęć zgodnych tematycznie z przedmiotem zamówienia – 0 pkt.

Oceny dokonają komisyjnie członkowie komisji przetargowej z departamentu merytorycznego, biorąc pod uwagę zgodność ofert z przedmiotem zamówienia w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji/dostarczenia zamówienia od dnia podpisania umowy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Portfolio

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy,
2) spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, uważa się usługę polegającą na opracowaniu minimum 1 publikacji o charakterze promocyjnym o objętości minimum 10 stron wraz z projektem graficznym.
Przez usługę Zamawiający rozumie jedną umowę/zamówienie/zlecenie.
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie:
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
 Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.
 Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług wykonanych, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Wykaz usług wykonanych stanowi załącznik nr 4 do swz.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego tj. portfolio, składającego się z 20 zdjęć zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia tj. zdjęcia terenów inwestycyjnych, stref gospodarczych, obiektów inwestycyjnych, hal, biurowców, linii produkcyjnych, magazynów itp.
2. Portfolio winno być przekazane w plikach umożliwiających ich otwarcie przez ogólnodostępne, bezpłatne programy graficzne np. jpg i tiff. Pliki powinny być w rozdzielczościach, rozmiarach i jakości zapewniających czytelność i umożliwiających Zamawiającemu ocenę oferty w kryterium „Portfolio”. Maksymalny rozmiar przesyłanych plików, w tym oferty i załączników do oferty, nie może przekraczać 150 MB.
3. Na podstawie złożonego portfolio będzie dokonana ocena ofert w kryterium oceny „Portfolio”.
4. Nie dołączenie do oferty portfolio, będzie skutkować przyznaniem 0 pkt. w kryterium oceny ofert „Portfolio”.
5. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonego portfolio, natomiast w przypadku nie złożenia portfolio nie będzie ono podlegało procedurze uzupełnienia lub złożenia na wezwanie Zamawiającego.
6. Prace złożone w ramach portfolio zostaną wykorzystane przez Zamawiającego jedynie na potrzeby oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Prawa autorskie zachowuje ich autor.
7. Zamawiający nie wymaga, aby zdjęcia składane w ramach portfolio opatrzone były podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do swz.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, potwierdzające brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 ust. 4 swz.
5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3A do swz.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do swz.
7. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 7, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
9. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 7, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
10. Zapis ust. 9 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Zapis ust. 7 – 9 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
12. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1192 z późniejszymi zmianami/).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2A do swz).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy zawiera załącznik nr 1C do swz.
2. Zamawiający dopuszcza możliwości zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1C do swz.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI