Wykonanie badań ewaluacyjnych w 2 częściach pn.: cz. 1 „Ocena programu FEnIKS 2021-2027...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie badań ewaluacyjnych w 2 częściach pn.: cz. 1 „Ocena programu FEnIKS 2021-2027 (...) w obszarze energetyki (...) ”, cz. 2. „Ocena programu (...) w obszarze środowiska (...)”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2024-08-12
  • ZamawiającyMinisterstwo Klimatu i Środowiska
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-31
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00437807
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie badań ewaluacyjnych w 2 częściach pn.: cz. 1 „Ocena programu FEnIKS 2021-2027 (...) w obszarze energetyki (...) ”,
cz. 2. „Ocena programu (...) w obszarze środowiska (...)”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Klimatu i Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001064858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wawelska 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-922

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wisniewska@klimat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mos.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie badań ewaluacyjnych w 2 częściach pn.: cz. 1 „Ocena programu FEnIKS 2021-2027 (...) w obszarze energetyki (...) ”,
cz. 2. „Ocena programu (...) w obszarze środowiska (...)”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-131249a2-06e3-45f6-ad9b-ff4340965253

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00218392/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Ocena programu FEnIKS 2021-2027 dla potrzeb przeglądu śródokresowego w obszarze energetyki: Priorytet I i II (cele szczegółowe 2.1, 2.2 i 2.3) (DFE 158)

1.3.21 Ocena programu FEnIKS 2021-2027 dla potrzeb przeglądu śródokresowego w obszarze środowiska: Priorytet I i II (cele szczegółowe 2.4, 2.5, 2.6, 2.7) (DFE 159)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie na Infranstrukturę, Klimat, Środowisko

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowieniamos.
ezamawiajacy.pl/

Na wskazanej platformie została opublikowana dokumentacja niniejszego postępowania. Szczegółowe informacje o sposobie
porozumienia się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów zawarte są w Rozdziale
2 SWZ.

Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające
pracę na Platformie Zakupowej, w tym informację nt. specyfikacji połączenia, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w
formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav,
.mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a,
.mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt. TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,
XMLenc

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że:

- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Klimatu i Środowiska,
ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, tel. 22 36 92 523;
- kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Ministerstwie Klimatu i Środowiska - adres e-mail: inspektor.ochrony.danych@klimat.gov.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.
Wykonania badań ewaluacyjnych w dwóch częściach pn.
część 1. „Ocena programu FEnIKS 2021-2027 dla potrzeb przeglądu śródokresowego
w obszarze energetyki: Priorytet I i II (cele szczegółowe 2.1, 2.2 i 2.3)”,
część 2. „Ocena programu FEnIKS 2021-2027 dla potrzeb przeglądu śródokresowego
w obszarze środowiska: Priorytet I i II (cele szczegółowe 2.4, 2.5, 2.6, 2.7)”.
(znak postępowania BDG-wzp- 260/36/2024/MW);
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
­ --na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
­ --na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
­ --na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
­ --prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;


- nie przysługuje Pani/Panu:
­ --w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
­ --prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
­ --na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDGwzp-260/36/2024/MW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ocena programu FEnIKS 2021-2027 dla potrzeb przeglądu śródokresowego
w obszarze energetyki: Priorytet I i II (cele szczegółowe 2.1, 2.2 i 2.3)

4.2.5.) Wartość części: 223650,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79419000-4 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 70

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ocena programu FEnIKS 2021-2027 dla potrzeb przeglądu śródokresowego w obszarze środowiska: Priorytet I i II (cele szczegółowe 2.4, 2.5, 2.6, 2.7)

4.2.5.) Wartość części: 220000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79419000-4 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 70

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:

1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:

a) zdolności technicznej lub zawodowej:

Warunki do części nr 1:

I. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia, z których każde było o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto oraz:

a) jedno polegało na wykonaniu badania ewaluacyjnego dotyczącego oceny wsparcia w obszarze energetyka,

b) drugie polegało na wykonaniu badania ewaluacyjnego programu operacyjnego lub jego części dla potrzeb przeglądu śródokresowego (ewaluacja mid-term),

wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zamówienia te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, że zamówienia te zostały wykonane należycie.

II. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia zespół co najmniej 4 ekspertów o następujących kwalifikacjach:

1) jedną osobą pełniącą funkcję kierownika/koordynatora zespołu badawczego, która w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, kierowała co najmniej dwoma badaniami ewaluacyjnymi, o wartości każdego z nich co najmniej 100 000,00 zł brutto,

2) co najmniej trzy osoby pełniące funkcje członków zespołu posiadające doświadczenie w zakresie realizacji badań ewaluacyjnych, z których:

a) ekspert nr 1 - w okresie ostatnich 10 lat przed terminem składania ofert był autorem lub współautorem co najmniej 1 badania ewaluacyjnego lub analizy lub ekspertyzy (z wyłączeniem usług audytowych), którego tematyka dotyczyła oceny programu operacyjnego lub jego części dla potrzeb przeglądu śródokresowego („ewaluacja mid-term”);

b) ekspert nr 2 - w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert był autorem lub współautorem co najmniej 1 badania ewaluacyjnego lub analizy lub ekspertyzy (z wyłączeniem usług audytowych), którego tematyka dotyczyła obszaru energetyka;

c) ekspert nr 3 - w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania był autorem lub współautorem co najmniej 2 badań ewaluacyjnych lub analiz lub ekspertyz (z wyłączeniem usług audytowych), i w każdym z nich zastosowano równocześnie ilościowe i jakościowe metody lub techniki zbierania i analizy danych.

UWAGA:
- Ilekroć w niniejszym punkcie jest mowa o doświadczeniu poszczególnych osób należy przez to rozumieć bycie autorem lub współautorem raportu końcowego z badania ewaluacyjnego w danej dziedzinie.
- Zamawiający nie wyraża zgody na łączenie funkcji kierownika / koordynatora zespołu badawczego, wskazanej w pkt II. ppkt 1) z funkcją członka zespołu wskazanej w pkt pkt II. ppkt 2)





Warunki do części nr 2:

I. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia, z których każde było o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto oraz:

a) jedno polegało na wykonaniu badania ewaluacyjnego dotyczącego oceny wsparcia w obszarze środowiska,

b) drugie polegało na wykonaniu badania ewaluacyjnego programu operacyjnego lub jego części dla potrzeb przeglądu śródokresowego (ewaluacja mid-term),

wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zamówienia te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, że zamówienia te zostały wykonane należycie.

II. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia zespół co najmniej 4 ekspertów o następujących kwalifikacjach:

1) jedną osobą pełniącą funkcję kierownika/koordynatora zespołu badawczego, która w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, kierowała co najmniej dwoma badaniami ewaluacyjnymi, o wartości każdego z nich co najmniej 100 000,00 zł brutto,

2) co najmniej trzy osoby pełniące funkcje członków zespołu posiadające doświadczenie w zakresie realizacji badań ewaluacyjnych, z których:

a) ekspert nr 1 - w okresie ostatnich 10 lat przed terminem składania ofert był autorem lub współautorem co najmniej 1 badania ewaluacyjnego lub analizy lub ekspertyzy (z wyłączeniem usług audytowych), którego tematyka dotyczyła oceny programu operacyjnego lub jego części dla potrzeb przeglądu śródokresowego („ewaluacja mid-term”);

b) ekspert nr 2 - w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert był autorem lub współautorem co najmniej 1 badania ewaluacyjnego lub analizy lub ekspertyzy (z wyłączeniem usług audytowych), którego tematyka dotyczyła obszaru środowiska;

c) ekspert nr 3 - w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania był autorem lub współautorem co najmniej 2 badań ewaluacyjnych lub analiz lub ekspertyz (z wyłączeniem usług audytowych), i w każdym z nich zastosowano równocześnie ilościowe i jakościowe metody lub techniki zbierania i analizy danych.



UWAGA:
- Ilekroć w niniejszym punkcie jest mowa o doświadczeniu poszczególnych osób należy przez to rozumieć bycie autorem lub współautorem raportu końcowego z badania ewaluacyjnego w danej dziedzinie.
- Zamawiający nie wyraża zgody na łączenie funkcji kierownika / koordynatora zespołu badawczego, wskazanej w pkt II. ppkt 1) z funkcją członka zespołu wskazanej w pkt pkt II. ppkt 2)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: (numeracja zgodna z SWZ)

6.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia określonych w Rozdziale 5 SWZ, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą
następujące oświadczenia i dokumenty:

6.1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 5 do SWZ. Informacje zawarte w
oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.

Oświadczenie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym;

6.1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z ww. oświadczeniem,
także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ, potwierdzające
odpowiednio brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.

Oświadczenie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.

6.2. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego.

Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków
dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:

a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ;

c) dokumentów dotyczących podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zdolności lub sytuację, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.


6.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o
którym mowa w pkt 6.2 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,
nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju
sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: (numeracja zgodna z SWZ)

6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale 5 SWZ, wykonawcy muszą
złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:

6.1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w
oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.

6.1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z ww. oświadczeniem,
także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, potwierdzające
odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

Oświadczenie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.


6.2. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego.

Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków
dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:

d) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, określających czy te zamówienia zostały wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.

e) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

(numeracja zgodna z SWZ)

8.11. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:

8.11.1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ;

8.11.2. dokument zawierający ogólną koncepcję badania – w celu przyznania punktów w ramach kryteriów oceny ofert;

8.11.3. dokument zawierający zaoferowaną próbę badawczą i liczebność respondentów do każdej metody lub techniki badawczej w stosunku do celów badania – w celu przyznania punktów w ramach kryteriów oceny ofert;

8.11.4. dokument zawierający dodatkowe pytania badawcze wykraczające poza katalog pytań sformułowanych w SOPZ – w celu przyznania punktów w ramach kryteriów oceny ofert;

8.11.5. oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.8 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ – jeżeli dotyczy;

8.11.6. oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 według wzorów stanowiących Załącznik nr 4 i 5 do SWZ;

8.11.7. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik;

8.11.8. oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt 6.1.3 według wzorów stanowiących Załącznik nr 6 i 7 do SWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby;

8.11.9. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.

8.12. Jeśli w dokumentacji załączonej do SWZ wskazany został obowiązek złożenia innych dokumentów, wiążące dla Wykonawcy są jedynie dokumenty określone w pkt 8.11.


UWAGA:

Do oferty w każdej części należy dołączyć następujące dokumenty:
• dokument zawierający ogólną koncepcję badania, o którym mowa w pkt 8.11.2;
• dokument zawierający zaoferowaną próbę badawczą i liczebność respondentów do każdej metody lub techniki badawczej w stosunku do celów badania, o którym mowa w pkt 8.11.3;
• dokument zawierający dodatkowe pytania badawcze wykraczające poza katalog pytań sformułowanych w SOPZ, o którym mowa w pkt 8.11.4.

Wyżej wymienione dokumenty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione.

Oferty i dokumenty, które nie będą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy jako niezgodne z przepisami ustawy.

Wykonawca, który nie dołączy do oferty, dokumentów wskazanych w pkt 8.11.2 – 8.11.4 otrzyma 0 punktów w ramach danego kryterium oceny ofert. Dokumenty te, nie będą podlegały uzupełnieniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

(numeracja zgodna z SWZ)

5.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dołączyć do oferty.

Pełnomocnictwo powinno potwierdzać prawidłowość umocowania na dzień złożenia oferty.
W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w
postaci papierowej. Potwierdzenia zgodności odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej
pełnomocnictwa dokonuje notariusz lub mocodawca.

5.7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą
polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.8. W przypadku, o którym mowa w pkt 5.7, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

6.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1
składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W zakresie określonym we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-08 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonania kancelarii tajnej - wg. ustawy OIN- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonania kancelarii tajnej - wg. ustawy OIN (Dz. U. 2024, poz. 632) do poziomu "Tajne". Firma w woj. Podkarpackim. Pomieszczenie na parterze, bez okna. Poproszę o ocenę możliwości wykonania, kalkulacje wstępną i ew. termin realizacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI