Usługi wsparcia wdrożenia w Projekcie "Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi wsparcia wdrożenia w Projekcie "Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSłupno
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-05-12
  • ZamawiającyGMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SŁUPNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042898
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi wsparcia wdrożenia w Projekcie "Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SŁUPNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610006559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Słupno

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 242619178

1.5.8.) Numer faksu: 242619178

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gops.slupno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gops.slupno.eu/www/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wsparcia wdrożenia w Projekcie "Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91182edc-a816-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033346/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi wsparcia wdrożenia w projekcie "Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://gops.slupno.eu/bip/index.php?c=article&id=29

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W Postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sekretariat@gops.slupno.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w Postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Składanie oświadczeń, zawiadomień, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zdnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1.1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupniez siedzibą w Słupnie przy ul. Warszawska 26 A, 09-472 Słupno, tel. Nr 24 261 91 78,1.2.inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Słupnie jest Ewa Foryszewska -Jarzyńska, z którym kontakt jest możliwy pod adresem iodo@gops.slupno.eu1.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO, przy czym za prawnie uzasadniony interes Zamawiającego wskazuje się konieczność przeprowadzenia Postępowaniai wykonania umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia będącego przedmiotem Postępowania, w celu: związanym z Postępowaniem w ramachprojektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w Gminie SŁUPNO” wyłonienia Wykonawcy oraz udzielenia zamówienia publicznego poprzez zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego objętego Postępowaniem; 1.4.wykonania umowy zawartej na skutek przeprowadzenia Postępowaniai dochodzenia wszelkich roszczeń wynikających z przedmiotowej umowy;1.5.przechowywania dokumentacji Postępowaniana wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty, jak również w celu posługiwania się nią w celach postępowań sądowych lub/i administracyjnych lub/i karnych i innych związanych z niniejszym Postępowaniem i umową obejmującą jego wykonanie; 1.6.w celu archiwizacji dokumentacji Postępowaniao udzielenie niniejszego zamówienia publicznego i dokumentacji związanej z wykonaniem umowy zawartej na skutek udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, a następnie jej usunięcia i zniszczenia;1.7.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jest Pan/Pani stroną, lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy;1.8.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja Postępowaniaw oparciu o art. 18 oraz art. 74UstawyPzp; Pana/Panidane osobowe będą ponadto udostępniane innym podmiotom, jeżeli przepisy szczególne tak stanowią;1.9.dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO.1.10.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami prawa w okresie prowadzenia Postępowaniai po jego zakończeniu, zgodnie z art. 78ust. 1 UstawyPzp (okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty, a które nie zostały uznane za najkorzystniejsze), a także w czasie obowiązywania umowy, a następnie przez okres 10 lat począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy, a przez okres dłuższy jedynie w przypadku, w którym Zamawiający będzie realizował cele wynikające z prawnie uzasadnionych interesów administratora danych, które są związane przedmiotowo z umową lub obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa powszechnie obowiązującego. 1.11.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach UstawyPzp, związanym z udziałem w Postępowaniu; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z UstawyPzp;1.12.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane, stosowanie do art. 22 RODO;1.13.posiada Pani/Pan:1.13.1.na podstawie art. 15 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: DOiK.233.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 122560,98

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Planu wdrażania Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno obejmującego zbiór dokumentów opisujących proces wdrażania projektu, testowanie planu wdrażania Centrum Usług Społecznych, aktualizacja Planu Wdrażania Centrum Usług Społecznych oraz Przegląd działań projektu.Zamówienie realizowane jest zgodnie z wymaganiami dotyczącymi zasad tworzenia i organizowania Centrum Usług Społecznych zawartymi w ustawie z dnia 19.07.2019 r.realizowaniu usług społecznych przez Centrum UsługSpołecznych(Dz.U. 2019 poz. 1818).Zamówienie podzielone zostało na 4 zadania: a)Zadanie nr 1 -Opracowanie Planu wdrażania Centrum Usług Społecznych,b)Zadanie nr 2 -Testowanie CUS: Realizacja Planu Wdrażania CUS i świadczenia usług społecznych oraz monitoring przebiegu testowania,c)Zadanie nr 3 -Aktualizacja i realizacja Planu Wdrażania CUS i świadczenia usług społecznych po uwzględnieniu wniosków z monitoring,ud)Zadanie 4 -Przegląd Działań Projektu

4.2.6.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:Lp. Kryterium Liczba punktów (waga)1.Kryterium 1 –Cena602.Kryterium 2 –Kwalifikacje personelu 40W kryterium nr 1 „Cena” najwyższą liczbę punktów (60) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie z wzorem:Cena oferty najniższejLiczba punktów oferty K1= ---------------------------------x 60Cena oferty ocenianej1.2.W kryterium nr 2„Kwalifikacje personelu” ocenie zostanie poddane dodatkowe (ponad warunek udziału określony w RozdzialeVII ust. 3pkt 3.1. SWZ) doświadczenie/ kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia(tych samych osób, które zostaną wskazane w „Wykazieosób –na potrzeby wykazania warunków udziału w Postępowaniu”).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje personelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Znak postępowania: DOiK.233.5.2021CZĘŚĆ I SWZI.NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGOZamawiającym w niniejszym postępowaniu jest: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupnieul. Warszawska 26a, 09-472 Słupno(jednostka organizacyjna Gminy SŁUPNO)Tel: 24261 91 78e-mail:sekretariat@gops.slupno.euAdres strony internetowej,na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: http://gops.slupno.eu/bip/p,35,zamowienia-powyzej-130-000-zl-nettoSŁOWNIK UŻYTYCH POJĘĆ I DEFINICJI1.Wykonawca–osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która oferuje na rynku wykonanie robót budowlanych lub obiektu budowlanego, dostawę produktów lub świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający–podmiot wskazany w pkt I SWZ.3.SWZ–specyfikacjawarunków zamówienia.4.Cena ofertowa (oferty)–cena za wykonanie całości obowiązków składających się na przedmiot zamówienia zaoferowana przez Wykonawcę, który złożył ofertę, przy czym jest to cena w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów iusług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178), nawet jeżeli jest płacona na rzecz osoby niebędącej przedsiębiorcą.Projekt -Projekt „Centrum Usług Społecznych w Gminie SŁUPNO” nr umowy: POWR.02.08.00-00-0065/20-00Wykonawca musi spełniać warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowejw zakresie osób skierowanych do realizacji zamówieniaWykonawca skieruje do realizacji zamówieniaco najmniej 4osoby posiadające odpowiednie doświadczenie i wykształcenie, tj.:1.ekspertads. opracowania i aktualizacji planu wdrażania CUS,posiadającego:1.1.wykształcenie wyższe magisterskie,1.2.doświadczenie w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej realizowanych w obszarach określonych w art. 2 ust. 1 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez Centrum Usług Społecznych (tj, minimum2 projektyzrealizowane tj. zakończone w okresie 3 lat od terminu składania ofert).1.3.oraz uprawnienia organizatora pomocy społecznejnadane na podstawie art. 31 ust.1 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez Centrum Usług Społecznych,2.ekspertads. wdrażania modelu CUS,posiadającego:2.1.wykształcenie wyższe magisterskie,2.2.doświadczenie w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej realizowanych w obszarach określonych w art. 2 ust. 1 Ustawy z dnia19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez Centrum Usług Społecznych (tj, minimum 2 projekty zrealizowane tj. zakończone w okresie 3 lat od terminu składania ofert).3.eksperta ds. badań,posiadającego:3.1.wykształcenie wyższemagisterskie, 3.2.orazdoświadczenie w prowadzeniu badań ankietowych metodą PAPI, CAWIlub równoważną metodą (minimum 2badania wraz z opracowaniem wyników)w okresie 3lat od terminu składania ofert.4.ekspertads. analizy danych, posiadającego:4.1.wykształcenie wyższemagisterskie4.2.doświadczenie w analizie danych statystycznych i przygotowaniudokumentówo znaczeniu strategicznym tj. strategii rozwoju i/lub strategii rozwiazywania problemów społecznych dla jednostek samorządu terytorialnego/ programów o charakterze strategicznym w obszarach określonych w art. art. 2 ust. 1 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez Centrum Usług Społecznych(minimum 2dokumenty)w okresie 3lat od terminu składania ofert

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:2.1.aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj.:2.1.1.wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami-wzór wykazustanowi Załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.2.aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia, tj.:oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. 2.2.1.informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:2.2.1.1.art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy2.2.1.2.art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,2.2.1.3.art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a Ustawy,2.2.1.4.art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b Ustawy, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,2.2.1.5.art. 109 ust. 1 pkt 3 Ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu –sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem2.2.2.oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawyz dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę /ofertę częściową/ albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty /oferty częściowej/ niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej-wzór oświadczeniastanowi Załącznik nr 6do SWZ; 2.2.3.zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 2.2.5.odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy działający wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie odpowiadają solidarnie za wykonanie zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu, albo reprezentowania w Postępowaniui zawarcia umowy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, stosownie do art. 455 ust. 1 Ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami Ustawy Pzp, za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Warunki zmiany umowy zawarto w Części II SWZ (PPU).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-12 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie dotyczy
2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp., gramatura 300 -400, sklad 65/35, szycie min podwójne. kolor- szary, granatowy, raczej ciemne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI