Usługi wsparcia wdrożenia w Projekcie „Centrum Usług Społecznych w Gminie Mszczo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi wsparcia wdrożenia w Projekcie „Centrum Usług Społecznych w Gminie Mszczonów”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMszczonów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-29
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00036952
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi wsparcia wdrożenia w Projekcie „Centrum Usług Społecznych w Gminie Mszczonów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00053058300028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grójecka 45

1.5.2.) Miejscowość: Mszczonów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.7.) Numer telefonu: 468571273

1.5.8.) Numer faksu: 468572782

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mszczonow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mops.mszczonow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka organizacyjna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wsparcia wdrożenia w Projekcie „Centrum Usług Społecznych w Gminie Mszczonów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-933ae3dd-a1d8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000746/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie planu wdrażania CUS w Gminie Mszczonów, testowanie PW-CUS, aktualizacja PW-CUS oraz przegląd działań projektu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Centrum Usług Społecznych w Gminie MSZCZONÓW” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020 , działanie 2.8 Rozwój Usług Społecznych świadczonych w środowisku lokalnym

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.mops.mszczonow.pl/bip/zamowienia-publiczne/2021-rok

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W Postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej mops@mszczonow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.mops.mszczonow.pl/bip/zamowienia-publiczne/2021-rok

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Grójecka 45, 96-320 Mszczonów, NIP: 838-16-44-329, Regon 000530583-00028, tel. (46) 857 12 73 lub (46) 857 27 82 e-mail: mops@mszczonow.pl, inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mszczonowie jest Łukasz Kalinowski, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl. Szczegóły w SWZ w rozdz. XVIII. Klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych (RODO).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SAiK.260.2.2021.IL

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Planu wdrażania Centrum Usług Społecznych w Gminie Mszczonów obejmującego zbiór dokumentów opisujących proces wdrażania projektu, testowanie planu wdrażania Centrum Usług Społecznych, aktualizacja Planu Wdrażania Centrum Usług Społecznych oraz Przegląd działań projektu.2. Zamówienie realizowane jest zgodnie z wymaganiami dotyczącymi zasad tworzenia i organizowania Centrum UsługSpołecznych zawartymi w ustawie z dnia 19.07.2019 r. o Centrach Usług Społecznych (Dz.U. 2019 poz. 1818).3. Zamówienie podzielone zostało na 4 zadania: a) Zadanie nr 1 - Opracowanie Planu wdrażania Centrum Usług Społecznychb) Zadanie nr 2 - Testowanie CUS: Realizacja Planu Wdrażania CUS i świadczenia usług społecznych oraz monitoring przebiegu testowania c)Zadanie nr 3 - Aktualizacja i realizacja Planu Wdrażania CUS i świadczenia usług społecznych po uwzględnieniu wniosków z monitoringud) Zadanie 4 - Przegląd Działań Projektu.4. W ramach projektu Zamawiający tworzy nową strukturę organizacyjną, wydziela nowe stanowiska pracy kształtując nowy model organizacyjny Centrum Usług Społecznych. Istotą wdrażanych zmian jest wdrożenie nowych innowacyjnych usług społecznych. Dokumentacja projektu zostanie udostępniona wykonawcy w terminie: 5 dni roboczych od zawarcia umowy. 5. Wdrażanie zmian wewnętrznych Zamawiający dzieli na etapy:1) Wdrożenie wstępnie opracowanego nowego modelu organizacyjnego2) Wdrożenie nowych usług społecznych3) Testowanie nowych rozwiązań4) Doskonalenie nowego modelu organizacyjnego CUS5) Wdrożenie ostatecznie opracowanego modelu organizacyjnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta, która nie podlegaodrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru: P = K1 + K2 gdzie:P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę,K1 – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena oferty brutto”,K2 – liczba punktów uzyskanych za kryterium: „Kwalifikacje personelu”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje personelu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca: - wobec którego nie zachodzą podstawy wykluczenia wskazane w Rozdz. VII SWZ ust. 2,- który spełnia warunki udziału w Postępowaniu, o których mowa w Rozdz. VII SWZ ust. 3.Wykonawca musi spełniać warunki dotyczące:- zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 4 osoby posiadające odpowiednie doświadczenie i wykształcenie, tj.: - eksperta ds. opracowania i aktualizacji planuwdrażania CUS, posiadającego: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku socjologia, doświadczenie w zakresie superwizji pracy socjalnej (tj, minimum 3 superwizje zrealizowane tj. zakończone w okresie 3 lat od terminu składania ofert) oraz uprawnienia organizatora pomocy społecznej nadane na podstawie art. 31 ust.1 ustawy o Centrach Usług Społecznych , - eksperta ds. wdrażania modelu CUS, posiadającego: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunkusocjologia, doświadczenie w zakresie superwizji pracy socjalnej (minimum 3 superwizje) oraz uprawnienia organizatora pomocy społecznej nadane na podstawie art. 31 ust.1 ustawy o Centrach Usług Społecznych ,- eksperta ds. badań, posiadającego: wykształcenie wyższe magisterskie oraz doświadczenie w prowadzeniu badań ankietowych metodą PAPI, CAWI lub równoważną metodą (minimum 3 badania wraz z opracowaniem wyników)- eksperta ds. analizydanych, posiadającego: wykształcenie wyższe magisterskie, doświadczenie w analizie danych statystycznych i przygotowaniu dokumentów o znaczeniu strategicznym tj. strategii rozwoju i/lub strategii rozwiazywania problemów społecznych dla jednostek samorządu terytorialnego (minimum 3 dokumenty)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- informacja z KRK – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, - oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, - zaświadczenie ZUS;KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, - odpis lub informacja z KRS lub z CEIDG sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, - oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstawwykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składa: składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub odpisu albo informacji z KRS lub z CEIDG. Zobowiązaniepodmiotu udostępniającego zasoby, Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu, albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, stosownie do art. 455 ust.1 Ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami Ustawy Pzp, za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Warunki zmiany umowy zawarto w Części II SWZ (PPU).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29

2021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI